Quan heu començat a dormir més?

Els hàbits de dormir.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marga33 » dc. jul. 08, 2015 5:03 pm

Hola!!
Torno a pujar el fil per dir que: amb 7 mesos i mig ja dormim més!!! Yupiiiii!!!! Entre les 20:30 22:30 fem sopar, bany, pit i dormir. Ara amb la calor més cap a les 10, suposo q a l'hivern sera més cap a les 9.. Desperta sobre les 12 i mitja o 1 de la matinada, i despres fa seguit fins les 6 o 7, depen, però fa una tirada llarga de 5, 6 de vegades 7!! En total dorm unes 9 hores, i nosaltres menys, per suposat, pero entre 7 i 8.
Ara la meva pregunta és....
Quan us han començat a dormir el que diuen que dormen 10-12 hores, sense despertar-se? A l'any?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: martina13 » dc. jul. 08, 2015 10:34 pm

Jo als 10 mesos.pero vai fer ME.12hores seguides
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. oct. 13, 2016 11:03 pm

A parti'r dels18 mesos vam notar una millora.. ara té 2 anys i 9 mesos i ja dorm a egaees inclús la nit sencera!!!! O fa només un despertar...de veritat que em diuen això al principi no m'ho crec hahaha ho vam passar bastant malament amb el tema dormir
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Ganga » dl. set. 25, 2017 1:46 pm

Bones!
ufff aquesta és la pregunta del millón i "per desgràcia" sense resposta exacta...

El meu gran s'adormia sol des de ben petit però tenia una 6-8 despertars fins l'any..horrible..Passat l'any i fins els 3 i mig es van anar reduïnt. Als 3 anys i mig va fer la primera nit del tirón. :-:) . El vam passar del sidecar a l'habitació amb dos anys. Era molt matiner.

El mitjà també s'ha adormit sol des de ben petit. Ell va tenir entre 3-4 despertars diaris fins als 2 anys i mig passats quan va fer la primera nit del tirón. :-:) . Als dos anys va anar a dormir a l'habitació amb el seu germà. >.-<: Era mega matiner!

Com van ser tant seguits ens aixecàvem un per cada nen. <:-< <:-<

La petita de la casa no va dormir-se sola fins passats els tres mesos. Era amb mi, agafades amb abraçada i sense mourem ja que sinó es despertava. Tenia els músculs fets pols. Cap als 4 mesos vaig provar tenir-la igual amb mi però sense l'abraçada i així progressivament fins on és ara. Amb sidecar al nostre costat.
Les nits de tirada les fa assíduament des dels 4 mesets. hi ha nits que fa 12-13 hores i n'hi ha que es desperta tres cops..dents, set, calor..vés a saber. S'adorm sola sense plorar mai des de abans del mig any.
És més dormilega ja que quan es lleva aviat és a les 8, 8.30... els caps de setmana potser a les 10...11...

Amb això veig que un nen és un món i que la son és una "loteria"...que amb els mesos i anys...van madurant i canviant patrons.Ara els dos grans (4 i mig i 6) dormen a les 9 i es lleven entre 7.30- 8,30 normalment i es poses dibus una estona fins que ens aixequem amb la nena.
Nosaltres en aquest cas dormim ara amb tres fills que quan en teníem un..tot i que a vegades hi ha excepcions: malalties, dents, males nits... El pitjor de tots va ser el gran! ?-)

Ànims! :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Aly84 » dl. set. 25, 2017 2:46 pm

Hola!

Com ja s'ha comentat cada nen és un món.

La meva gran va dormir del tirón a partir dels 3 anys Mig. Abans es despertava entre 4 o 8 vegades... segons época.... Molte cansat..... i també molt Matinera.... fins 3 anys s'dormía al pit... des de llavors amb un conte...

Quan va començar a dormir seguít alas pocs mesos va neixer el petit .... altra cop despertars. .. també s'adorm al pit.... es mes dormilega... ara te 1 any i Mig.... es desperta entre 1 o 4 vegades i no es tan Matiner....

Maduren i un día començaran a dormir la nit sencera .
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Clara13 » dc. jul. 18, 2018 7:06 am

Nosaltres igual que la Aly. El meu nen té casi 4 anys i no ha dormit d'una tirada fins els 3 anys i mig ben llargs. Ha estat molt progressiu per que com comenten és una qüestió madurativa i per tant, no s'hi pot fer gaire.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: aiguablava » dt. ago. 07, 2018 5:00 pm

Sempre, no hem dormit malament mai. Amb el primer ja poc després del mes dormia tota la nit d'una tirada, el segon va pel mateix camí. Posem que abans de fer els dos mesos, dormien tota la nit. Abans de dormir tota la nit, ens repartíem la nit però va ser breu.
Els dos ens han deixat dormir molt bé. Dormir, menjar i plorar només per voler menjar.
Amb el primer ens feia pànic trobar-nos amb una criatura que dormís poc, després por que ens passés amb el segon...
I els dos tenen una característica boníssima: si es desperten i no diuen res si no volen res. Pots entrar al seu dormitori, veure que estan desperts, però no es posen a plorar per aquest motiu.
Sempre hem viscut l'hora d'anar a dormir com quelcom molt natural. Arriba l'hora i cadascú al seu llit, bona nit, petons, portes sempre obertes, vigila nadons quan són molt petits. Les 12 hores que digueu "de tirada", als 2 mesos de vida, al mes unes 8 hores.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::