Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: mamaloba » dc. juny 03, 2015 11:00 am

mil gràcies izascun!! >.-<: >.-<:

ara a trobar un dia per visitar botigues!! tenint clar q volem una a contramarcha, amb plustest ja posats...em decidire per la q tingui mes espai a les cames!
kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dv. juny 05, 2015 9:28 pm

Gràcies Izascun per la teva aclaració. Comentar que em vaig estar llegint el manual de instruccions amb tot detall per si se m'escapaba algo i sí: la cadira es pot fer servir sense la base com si fos un maxicosi (amb la categoria grup 0) desde els 0-9 kilos, ACM, agafada amb el cinturó de seguretat del cotxe. No ho he provat encara (de tota manera no ho necessito ja) pero d'aquesta manera sí suposo que s'aconseguiria la reclinacio maxima, doncs seria similar a un maxicosi de grup 0. El manual d'instruccions a on ve tot aixo és el petitó (dels 2 manuals que venen amb la kiss2).
Koaleta
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » ds. juny 06, 2015 9:29 am

A veure si algú em pot ajudar. Tinc un nen de 13 mesos que pesa aproximadament 12 kg i medeix 78-80 cm aprox (percentils 95 de pes i alçada). Tinc una besafe izi combi x3 que arriba als 18kg en un cotxe i a l'altre el portem en el grup 0+ que ja se li està quedant petit. A més espero un nen pel desembre. Què em podria comprar pel segon cotxe? He pensat un grup I-II a contra marxa pq veient la progressió del pes amb el grup 0+-I no arribem ni de conya als 4 anys, però he llegit que en els grups I-II el respatller és curt i solen anar justos per alçada (i veient l'alçada del meu fill si segueix així també em fa por de quedar-me curta). Sabeu quin és el grup I-II a contra marxa més gran? He estat mirant l'axkid minikid però no sé si n'hi ha algun de més capacitat.
Una altra cosa que em preocupa és que els grups I-II que he vist reclinen poc, estan pensats per nens més grans d'edat i clar, el meu fill només té tretze mesos.
Em fa una mica de ràbia pq tot està pensat per mides intermitges i si el nen sobresurt per dalt o per baix ja tens problemes!
A veure si hi ha algú en una situació similar i em pot ajudar.
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dg. juny 14, 2015 9:46 am

Bon dia, noies!
Primer de tot... quanta informació hi ha en aquest post!!! >.-<: >.-<: >.-<: M'he l'he llegit una mica en diagonal, així que espero no repetir-me.
La meva filla està a punt de fer els 3 anys, i la seva cadireta ja li està quedant petita (el cap li surt una mica per dalt. El cas és que en un grup 2 encara no hi pot anar, per això he pensat de comprar una cadira de grups 1-2-3, i així ja no he de comprar cap cadireta més.
El problema que tinc és que a casa fem anar dos cotxes, un amb isofix però sense top tether i un sense isofix. Segons el que he anat deduint, no puc instal·lar una cadira amb top tether (estic parlant de l'ús en grup 1) en un cotxe que no en té, tot i que en una botiga em van dir que sí, que fes servir el cinturó de seguretat combinat amb l'isofix. Com que no ho veig gens clar, finalment he trobat la cybex pallas, que sembla que és la que em pot anar millor pels dos cotxes.
Però tinc algunes preguntes, a veure si em podeu ajudar:
- Per a la instal·lació sense isofix, només cal passar el cinturó pel coixí de seguretat? No es fixa per darrere de cap manera?
- Quina diferència hi ha entre tots els models? (pallas, pallas M, pallas 2-fix)

Gràcies!
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. jul. 02, 2015 2:57 pm

Bones!!

A veure si alguna em sap dir: Tinc una peque de 21 mesos i menys de 10 kilos. En el meu cotxe, un citroen c2, va amb un maxicosi cabriofix grup 0+ acm, i en l'altre cotxe va amb un grup 0-1, la Sirona acm.
El cas és que per pes, encara li quedaria molt d'ús al maxicosi, però per alçada, calculo que li queden 5 cm per a que li quedi petit i li sobresurti el cap pel respatller.

Existeixen grups 1-2 acm? Que puguin anar en un cotxe tant petit com un c2? Quan va amb mi fem trajectes curts, i vull continuar acm, ja que he tingut varis ensurts amb el cotxe (sense la petita) i sé qué fotut és l'esquinç cervical....

Moltes gràcies!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. jul. 03, 2015 10:01 am

PetitPrincep79 ha escrit:Bones!!

A veure si alguna em sap dir: Tinc una peque de 21 mesos i menys de 10 kilos. En el meu cotxe, un citroen c2, va amb un maxicosi cabriofix grup 0+ acm, i en l'altre cotxe va amb un grup 0-1, la Sirona acm.
El cas és que per pes, encara li quedaria molt d'ús al maxicosi, però per alçada, calculo que li queden 5 cm per a que li quedi petit i li sobresurti el cap pel respatller.

Existeixen grups 1-2 acm? Que puguin anar en un cotxe tant petit com un c2? Quan va amb mi fem trajectes curts, i vull continuar acm, ja que he tingut varis ensurts amb el cotxe (sense la petita) i sé qué fotut és l'esquinç cervical....

Moltes gràcies!

Guapa, la meva filla va en una klippan triofix al cotxe dels avis, un Toyota Yaris, i hi va de conya, és super compacta.
Imatge

Imatge

Imatge
izascun79
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dl. jul. 06, 2015 12:16 pm

Rossinyola ha escrit:
PetitPrincep79 ha escrit:Bones!!

Moltes gràcies!

Guapa, la meva filla va en una klippan triofix al cotxe dels avis, un Toyota Yaris, i hi va de conya, és super compacta.

T'anava a aconsellar exactament la mateixa cadireta. És una de les que menys espai ocupa i a més a més, tenint en compte que teniu dos cotxes, aquesta us permet a posteriori no haver de comprar dues cadiretes grup 2/3 pq la Triofix ja et servirà fins els 8-9 anys.

xirimoia ha escrit:Bon dia, noies!
Primer de tot... quanta informació hi ha en aquest post!!! >.-<: >.-<: >.-<: M'he l'he llegit una mica en diagonal, així que espero no repetir-me.
La meva filla està a punt de fer els 3 anys, i la seva cadireta ja li està quedant petita (el cap li surt una mica per dalt. El cas és que en un grup 2 encara no hi pot anar, per això he pensat de comprar una cadira de grups 1-2-3, i així ja no he de comprar cap cadireta més.
El problema que tinc és que a casa fem anar dos cotxes, un amb isofix però sense top tether i un sense isofix. Segons el que he anat deduint, no puc instal·lar una cadira amb top tether (estic parlant de l'ús en grup 1) en un cotxe que no en té, tot i que en una botiga em van dir que sí, que fes servir el cinturó de seguretat combinat amb l'isofix. Com que no ho veig gens clar, finalment he trobat la cybex pallas, que sembla que és la que em pot anar millor pels dos cotxes.
Però tinc algunes preguntes, a veure si em podeu ajudar:
- Per a la instal·lació sense isofix, només cal passar el cinturó pel coixí de seguretat? No es fixa per darrere de cap manera?
- Quina diferència hi ha entre tots els models? (pallas, pallas M, pallas 2-fix)

Gràcies!

xirimoia. Ja fa dies que vaig veure la teva entrada i havia començat a mirar de respondre't, però volia fer-ho tan bé i explicar-te el que et volia dir amb tants detalls que al final he pecat per excès i t'has quedat sense cap tipus de resposta.
A veure, pel que llegeixo imagino que el teu petit ja fa temps que va en el sentit de la marxa. No em dius què pesa i això és molt important per saber què puc aconsellar-te. Els grups 1 a favor de la marxa es poden fer servir mentre l'arnés en la seva posició més alta no surti de sota de l'alçada de l'espatlla del nen. És indiferent si el cap sobresurt del respatller, sempre que l'arnés surti correctament. T'ho dic pq afirmes que li està quedant petita pq el cap li surt per dalt i vull deixar clar que aquest no és cap indicador de que la cadireta ja no es pugui fer servir (parlo amb cadiretes a favor de la marxa, a contramarxa la cosa és diferent).
Jo, com a defensora ultrança de la posició a contramarxa el màxim de temps posible, en el teu cas t'aconsellaria (com ja he fet amb amics meus amb nens de la teva edat) comprar una cadireta que permeti aquesta posició el màxim de temps posible donades les característiques del teu fill (pes i alçada). Per un nen de tres anys l'opció seria la Klippan Triofix, grup 1/2/3 que permet viatjar a contramarxa fins els 18 quilos i després la gires i la pots fer servir a favor de la marxa com a grup 2/3 en combinació amb el cinturó de seguretat.
Aquest és el meu consell, que vull posar per davant de tot.
Als dubtes que planteges, si el teu cotxe no tens top tether i la cadireta es pot instal·lar només amb isofix + top tether, no et serveix. Si la cadireta permet la instal·lació amb cinturó de seguretat el top tether no és necessari (pq és part del sistema isofix). La instal·lació es pot fer amb isofix o cinturó, seguint les instruccions del manual de la cadireta, mai amb combinacions que no estan indicades com a tal al manual. Una botiga en la que t'aconsellen això per mi mereix que cap altre pare els compri mai més una cadireta pel cotxe. Ho trobo molt greu, sincerament. Si aquesta gent és la que ha d'aconsellar als pares sobre els sistemes de seguretat que han de comprar pels seus fills, anem servits. Així funciona aquest país...

Respecte la Pallas, jo no t'aconsello una cadireta amb escut. De fet, tampoc t'aconsello una cadireta amb arnés que s'intal·li a favor de la marxa. Els nens, fins els 4 anys han de viatjar d'esquenes per les seves particulars condicions físiques. Però si malgrat tot és la teva opció, et diré que sí, que quan s'instal·la amb el cinturó no es fixa de cap altra manera darrera. De totes formes, tingues clar que el que tu anomenes Coixí de seguretat en realitat es diu "escut" i no s'assembla gens al que la majoria de persones entenem per un coixí (un element tou i confortable). És més aviat el contrari, un element dur i rígid per a retenir el nen. En tot cas, si necessites més informació sobre les diferències entre models, potser alguna mare que llegeixi et pot dir... o sino, segur que en algun altre lloc trobes la informació que necessites (potser a la web de la marca, que és on busco jo sempre la informació). Sento no poder-te ajudar.

Koaleta ha escrit:A veure si algú em pot ajudar. Tinc un nen de 13 mesos que pesa aproximadament 12 kg i medeix 78-80 cm aprox (percentils 95 de pes i alçada). Tinc una besafe izi combi x3 que arriba als 18kg en un cotxe i a l'altre el portem en el grup 0+ que ja se li està quedant petit. A més espero un nen pel desembre. Què em podria comprar pel segon cotxe? He pensat un grup I-II a contra marxa pq veient la progressió del pes amb el grup 0+-I no arribem ni de conya als 4 anys, però he llegit que en els grups I-II el respatller és curt i solen anar justos per alçada (i veient l'alçada del meu fill si segueix així també em fa por de quedar-me curta). Sabeu quin és el grup I-II a contra marxa més gran? He estat mirant l'axkid minikid però no sé si n'hi ha algun de més capacitat.
Una altra cosa que em preocupa és que els grups I-II que he vist reclinen poc, estan pensats per nens més grans d'edat i clar, el meu fill només té tretze mesos.
Em fa una mica de ràbia pq tot està pensat per mides intermitges i si el nen sobresurt per dalt o per baix ja tens problemes!

Koaleta, tens raó en el que dius. Les cadiretes no estan pensades per nens que surten de les mides més habituals. És un problema per nens grans que espero que amb els anys i la introducció massiva de sistemes a contramarxa acabi resolent-se satisfactòriament.
Pel que fa al cas que ens presentes, tens raó en dir que els grups I/II no reclinen gens, sobretot si els compares amb els grups 0+/1. De totes maneres, he de dir-te que el meu fill gran va començar a fer servir un grup I/II amb 10 mesos i al nostre cotxe va anar sempre molt bé. Els primers mesos algun cop li queia el cap quan s'adormia però deseguida va controlar-ho i s'adormia amb el cap enrere. El meu petit, que ara té 15 mesos, quan algun dia anem només amb ell l'asseiem a la cadira del seu germà (per comoditat, pq és la que queda al seient enganxat a la vorera) i he de dir que va molt bé. Amb 13 mesos no crec que tingueu major problema, però haureu de provar amb el vostre cotxe, pq sempre depèn de com és la banqueta del seient. El meu cotxe antic (un seat leon) tenia com un farcit a la zona baixa de les cuixes (per a major comoditat dels adults asseguts) que feia que la cadireta anés massa recta i, en canvi, al cotxe nou (un toyota verso) el seient és totalment horitzontal i la diferència és bestial.
Després de tot el rotllo. En el teu cas tindries diverses opcions, una d'elles un grup I/II de Axkid, que veig que ja és el que estave mirant. Són les més altes. De totes maneres, una opció probablement millor sigui comprar la triofix (en aquest missatge 3 de 3, quina casualitat) que al tenir dos cotxes farà que quan el teu fill ja no càpiga a la Besafe no hagis de fer compra de dos grups II/III en el mateix període de temps.
Jo seria el que faria, sens dubte, perquè t'estalviaràs la segona cadireta. En tot cas, tingues clar que la Triofix no et servirà per sempre (150 metres) perquè li quedarà petita abans, però en aquell moment ja tindràs un elevador (amb respatller, preferiblement) a l'altre cotxe que podràs canviar facilment d'un cotxe a l'altre pq són cadires més lleugeres i que no requereixen cap tipus d'instal·lació (el nen s'hi asseu i va cordat amb el cinturó però la cadireta queda lliure).
Pel nen que ha de néixer jo et diria (veient el percentil del teu fill gran m'atreveixo a pensar que el petit també sigui dels grans) que et compris la Kiss2. És de lluny la cadireta més alta i en el teu cas podries solventar el "problema" que presenta els primers dos mesos (que els arnesos no acaben de quedar bé amb un nadó recent nascut) perquè podries fer servir el maxicosi que tens ara pel gran i que es pot canviar de cotxe més fàcil. En tot cas, si compres ara la Kiss podries fer-la servir ara al segon cotxe (i així no has de preocupar-te per la poca reclinació dels grups I/II o la Triofix) i quan neixi el bebè compres la Triofix.
Espero haver-te ajudat i donar-te opcions. Com sempre, recordeu. És molt important provar les cadiretes al vostre cotxe i amb el nen. Això farà que acabis de veure clar quina cadireta és la més adient al vostre cas concret.

kittie ha escrit:Gràcies Izascun per la teva aclaració. Comentar que em vaig estar llegint el manual de instruccions amb tot detall per si se m'escapaba algo i sí: la cadira es pot fer servir sense la base com si fos un maxicosi (amb la categoria grup 0) desde els 0-9 kilos, ACM, agafada amb el cinturó de seguretat del cotxe. No ho he provat encara (de tota manera no ho necessito ja) pero d'aquesta manera sí suposo que s'aconseguiria la reclinacio maxima, doncs seria similar a un maxicosi de grup 0. El manual d'instruccions a on ve tot aixo és el petitó (dels 2 manuals que venen amb la kiss2).

Hola kittie. Sí, tens raó. Es pot instal·lar sense la base sempre que el nen no arribi als 9 quilos i no arribi al límit superior de la cadireta. No tinc clar que s'aconsegueixi major reclinació, però si en el teu cotxe és així... Realment és una cadireta molt versàtil i encara que et sembli que reclina poc pensa que és (de totes les ACM de les que parlem) la que reclina més (amb diferència).
Mira aquesta imatge:
Imatge
Font: http://www.acontramarcha.com/foro/conte ... ntramarcha

Perdoneu el rotllo, com sempre...

Petonets a totes!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. jul. 06, 2015 3:34 pm

Gràcies per les respostes!! He estat mirant i no la deixen gaire bé em sembla... És que jo tinc un imant per a que els cotxes frenin amb el meu!!
És bona marca la kipplan? Sabeu on es pot anar a mirar per Girona
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Koaleta
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dl. jul. 06, 2015 8:56 pm

Moltes gràcies per la resposta Izascun. Amb aquesta informació aniré a les botigues a veure si les podem provar.
Si no m'equivoco la triofix és a contra marxa fins als 18 kg i dp a favor de la marxa, oi?
truxi
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dt. jul. 07, 2015 11:08 am

Hola!

Volia fer una consulta, a vere si em podeu ajudar... la meva nena va amb la cadireta del grup 1 però ara ja li comença a quedar petita i estem mirant una cadireta del grup 2-3, estem entre aquestes:
-Concord Transformer Xbag
-Concord Transformer T
-Cybex Solution X-fix
-Cybex Solution X2-fix
-Cybex Solution M-fix

Em podrieu aconsellar o donar opinions??

Moltes gràcies!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 08, 2015 9:43 am

PetitPrincep79 ha escrit:Gràcies per les respostes!! He estat mirant i no la deixen gaire bé em sembla... És que jo tinc un imant per a que els cotxes frenin amb el meu!!
És bona marca la kipplan? Sabeu on es pot anar a mirar per Girona

On has vist que no la deixen gaire bé? M'estranya molt, i és que és una de les millors cadiretes que hi ha al mercat, ara mateix... com he dit algun cop, la cadireta perfecta no existeix, i pot ser que una persona amb certes necessitats (per pes, alçada, edat del nen, tipus de cotxe,...) la deixi malament pq no s'adapta al que buscava. És com si jo compro una nevera sense congelador i dic que és una merda de nevera pq no em permet congelar menjar i se'm fa malbè (quina comparació més xorra)...
Lamento dir-te que a Girona no tens cap botiga. Hauries de desplaçar-te a Vic o a Figueres. Mira a la web de Klippan per a veure les adreces:
http://www.klippan.es/?page_id=92

Koaleta ha escrit:Moltes gràcies per la resposta Izascun. Amb aquesta informació aniré a les botigues a veure si les podem provar.
Si no m'equivoco la triofix és a contra marxa fins als 18 kg i dp a favor de la marxa, oi?

Sí, així és. A partir dels 18 s'ha de girar, però amb aquesta cadireta t'assegures que arribes als 18 quilos sí o sí, perquè (com a grup 1/2/3 que és) no tindràs problemes d'alçada. En canvi, hi ha grups 0+/1 o inclús 1/2 que no donen prou talla i al final no arriben ni als 18 quilos d'alguns nens. De mitjana els 18 quilos s'assoleixen als 4 anys així que ja hem superat la fase més perillosa de viatjar a favor de la marxa.

truxi ha escrit:Hola!

Volia fer una consulta, a vere si em podeu ajudar... la meva nena va amb la cadireta del grup 1 però ara ja li comença a quedar petita i estem mirant una cadireta del grup 2-3, estem entre aquestes:
-Concord Transformer T
-Cybex Solution X-fix
-Cybex Solution X2-fix
-Cybex Solution M-fix

Moltes gràcies!

Truxi, no ens dius quina edat té la teva filla ni les seves mides (pes i alçada). Amb això et podré aconsellar millor. Totes les cadiretes que dius són bones cadiretes. Entre les Concord (Xbag i T) no hi ha diferències significatives pel que fa a qualitat. La única cosa que les diferencia (si no m'equivoco) és que la T es pot graduar amb un botó neumàtic (a la Xbag es fa a mà) i que a la T han modificat el sistema de protecció lateral (suposo que per millorar-lo ;)). No hi ha gaire diferència. Entre les Cybex que planteges, passa una mica el mateix. Entre la X-fix i la X2-fix hi ha hagut una millora en el sistema d'absorció d'impactes laterals. Per la resta, són la mateixa cadireta. La M-fix té la diferència que incorpora un sistema de ventilació que fa que sigui més fresca, i que disposa d'estructura flexible. Com veus, no estem parlant de diferències significatives pel que fa a la seguretat. Qualsevol de les 5 és una boca cadira.
No obstant, veig que estàs descartant les que no tenen isofix. Pensa que als grups 2/3 l'isofix no és més que una forma de mantenir la cadireta al seu lloc quan el nen no hi va assegut, ni més ni menys. De fet, el fet d'anar connectades a l'isofix perd part de la seva funció d'acompanyar al nen (al final la cadira de grup 2/3 no és més que una carcassa que cobreix el nen i fa que el cinturó el protegeixi correctament) donat que en xocs frontals la cadireta no acompanya al nen sino que queda enganxada al seient. No tinc del tot clar que no afecti a la seguretat... hauré d'investigar sobre el tema. Si em dones un dia miraré de respondre't millor...

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 08, 2015 10:26 am

izascun79 ha escrit:
truxi ha escrit:Hola!

-Concord Transformer T
-Cybex Solution X-fix
-Cybex Solution X2-fix
-Cybex Solution M-fix

Moltes gràcies!

Truxi, no ens dius quina edat té la teva filla ni les seves mides (pes i alçada). Amb això et podré aconsellar millor. Totes les cadiretes que dius són bones cadiretes. Entre les Concord (Xbag i T) no hi ha diferències significatives pel que fa a qualitat. La única cosa que les diferencia (si no m'equivoco) és que la T es pot graduar amb un botó neumàtic (a la Xbag es fa a mà) i que a la T han modificat el sistema de protecció lateral (suposo que per millorar-lo ;)). No hi ha gaire diferència. Entre les Cybex que planteges, passa una mica el mateix. Entre la X-fix i la X2-fix hi ha hagut una millora en el sistema d'absorció d'impactes laterals. Per la resta, són la mateixa cadireta. La M-fix té la diferència que incorpora un sistema de ventilació que fa que sigui més fresca, i que disposa d'estructura flexible. Com veus, no estem parlant de diferències significatives pel que fa a la seguretat. Qualsevol de les 5 és una boca cadira.
No obstant, veig que estàs descartant les que no tenen isofix. Pensa que als grups 2/3 l'isofix no és més que una forma de mantenir la cadireta al seu lloc quan el nen no hi va assegut, ni més ni menys. De fet, el fet d'anar connectades a l'isofix perd part de la seva funció d'acompanyar al nen (al final la cadira de grup 2/3 no és més que una carcassa que cobreix el nen i fa que el cinturó el protegeixi correctament) donat que en xocs frontals la cadireta no acompanya al nen sino que queda enganxada al seient. No tinc del tot clar que no afecti a la seguretat... hauré d'investigar sobre el tema. Si em dones un dia miraré de respondre't millor...

Petonets!

He estat investigant i el tema dels connectors isofix, com ja havia llegit, no afecta en res a la seguretat. No és més que un sistema per garantir que la cadireta no es bellugui quan el nen no va assegut en ella.
Et copio el que he tret d'un altre bloc:

en el grupo 2/3 el que hace el trabajo de retener al niño es el cinturón de seguridad. La silla debe encargarse de mantener el cinturón bien guiado, y por lo tanto al niño bien sentado todo el tiempo. Incluso dormido, que suele ser lo más complicado.

Por eso es fundamental que la silla se adapte bien a tu hijo. El conector, que no isofix, no es determinante. Ninguna silla 2/3 lleva isofix, por la sencilla razón de que el isofix sólo se puede homologar para grupos 0 y 1. Por encima de 18kg, no hay isofix. Así que lo que estas sillas equipan son unos conectores que básicamente se encargan de mantener la silla en su sitio cuando el niño no va sentado en ella… de otra manera hay que acordarse siempre de abrocharla, para que no resulte un proyectil en caso de frenazo.

Lo más importante como te digo es que se adapte bien a tu hijo, le sostenga bien la cabecita para que no haya "desplome" cuando se duerme, y le resulte cómoda a él. BMW, Concord, Romer, Recaro, Chicco tiene un modelo muy chulo (Oassys)… en fin, es mirar varios modelos, probarselas a tu hijo, ver qué tal, y decidir. En esta categoría de sillas el salto en seguridad no es ni mucho menos tan decisivo como en los grupos 0 y 1, porque como te decía en el grupo 2/3 el que hace la retención no es la silla si no el cinturón de seguridad. Así que la prueba es imprescindible.

Segueixo insistint, però, que necessitaria saber l'edat, pes i alçada de la teva filla i el per què et sembla que ha de passar a un grup 2/3, ja. Recorda que fins els 4 anys no s'aconsella posar al nen en contacte amb el cinturó de seguretat del cotxe.
Per a saber que un grup 2/3 s'adapta perfectament al teu fill ha de cumplir les condicions que s'expliquen en aquesta entrada:
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... pales.html

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dc. jul. 08, 2015 12:05 pm

Gràcies Izascun! La meva filla té 4 anys i mig, pesa 16kg i poc i medeix uns 104cm! Jo noto q els arnesos ja li van justosos i se li veu justa... miraré lo dels arnesos pel q fa a l'alçada per on li van...
Lo de l'isofix és per tenir-la ben lligada al cotxe, ja sé q qui fa la retenció és el cinturó...
Imatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 08, 2015 12:42 pm

truxi ha escrit:Gràcies Izascun! La meva filla té 4 anys i mig, pesa 16kg i poc i medeix uns 104cm! Jo noto q els arnesos ja li van justosos i se li veu justa... miraré lo dels arnesos pel q fa a l'alçada per on li van...
Lo de l'isofix és per tenir-la ben lligada al cotxe, ja sé q qui fa la retenció és el cinturó...

Amb aquesta edat ja pot passar al grup 2/3 sense problemes, sobretot tenint en compte que ja va a favor de la marxa amb el grup 1. Jo t'aconsellaria un grup 1/2 a contramarxa fins els 25 quilos de les més altes (Axkid Minikid o Britax MultiTech), però entenc que la majoria de gent no està disposada a gastar tants diners en una cadireta que pot durar dos anys com a molt.
Tingues en compte que les cadiretes 2/3 no tenen isofix, no com l'entenem. És a dir, la nena va igual de segura en una cadira amb connectors que sense, tota la feina la fa el cinturó i els connectors, quan la nena va asseguda a sobre, no fan absolutament res ni marquen cap diferència.
Si vols mirar diversos models, mira't també la BMW Junior Seat. És un seient que es basa en un principi diferent al de les cadiretes a les que estem acostumades, mitjançant el que es coneix com a sistema d'absorció japonés. És una cadireta molt lleugera i flexible (no rígida com les habituals) i que funcionen com un abric que s'adapta al cos del nen en cas d'impacte i el protegeixen com si portés una segona pell. A més, ocupa menys espai que les normals.

Sobretot, el més important és probar la cadireta amb la nena, que la banda baixa del cinturó li quedi sobre la part alta de les cuixes i no a la panxa i la banda que creua li quedi recolzada sobre la clavícula.
Bona cerca!

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 08, 2015 1:28 pm

Mira, truxi.
Aquí tens més información en relació als connectors isofix:
http://www.acontramarcha.com/foro/showt ... -instalación-BMW-junior-seat-2-3-con-anclajes

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 08, 2015 1:39 pm

izascun79 ha escrit:
Koaleta ha escrit:A veure si algú em pot ajudar. Tinc un nen de 13 mesos que pesa aproximadament 12 kg i medeix 78-80 cm aprox (percentils 95 de pes i alçada). Tinc una besafe izi combi x3 que arriba als 18kg en un cotxe i a l'altre el portem en el grup 0+ que ja se li està quedant petit. A més espero un nen pel desembre. Què em podria comprar pel segon cotxe? He pensat un grup I-II a contra marxa pq veient la progressió del pes amb el grup 0+-I no arribem ni de conya als 4 anys, però he llegit que en els grups I-II el respatller és curt i solen anar justos per alçada (i veient l'alçada del meu fill si segueix així també em fa por de quedar-me curta). Sabeu quin és el grup I-II a contra marxa més gran? He estat mirant l'axkid minikid però no sé si n'hi ha algun de més capacitat.

Koaleta, tens raó en el que dius. Les cadiretes no estan pensades per nens que surten de les mides més habituals. És un problema per nens grans que espero que amb els anys i la introducció massiva de sistemes a contramarxa acabi resolent-se satisfactòriament.
Pel que fa al cas que ens presentes, tens raó en dir que els grups I/II no reclinen gens, sobretot si els compares amb els grups 0+/1. De totes maneres, he de dir-te que el meu fill gran va començar a fer servir un grup I/II amb 10 mesos i al nostre cotxe va anar sempre molt bé. Els primers mesos algun cop li queia el cap quan s'adormia però deseguida va controlar-ho i s'adormia amb el cap enrere. El meu petit, que ara té 15 mesos, quan algun dia anem només amb ell l'asseiem a la cadira del seu germà (per comoditat, pq és la que queda al seient enganxat a la vorera) i he de dir que va molt bé. Amb 13 mesos no crec que tingueu major problema, però haureu de provar amb el vostre cotxe, pq sempre depèn de com és la banqueta del seient. El meu cotxe antic (un seat leon) tenia com un farcit a la zona baixa de les cuixes (per a major comoditat dels adults asseguts) que feia que la cadireta anés massa recta i, en canvi, al cotxe nou (un toyota verso) el seient és totalment horitzontal i la diferència és bestial.
Després de tot el rotllo. En el teu cas tindries diverses opcions, una d'elles un grup I/II de Axkid, que veig que ja és el que estave mirant. Són les més altes. De totes maneres, una opció probablement millor sigui comprar la triofix (en aquest missatge 3 de 3, quina casualitat) que al tenir dos cotxes farà que quan el teu fill ja no càpiga a la Besafe no hagis de fer compra de dos grups II/III en el mateix període de temps.
Jo seria el que faria, sens dubte, perquè t'estalviaràs la segona cadireta. En tot cas, tingues clar que la Triofix no et servirà per sempre (150 metres) perquè li quedarà petita abans, però en aquell moment ja tindràs un elevador (amb respatller, preferiblement) a l'altre cotxe que podràs canviar facilment d'un cotxe a l'altre pq són cadires més lleugeres i que no requereixen cap tipus d'instal·lació (el nen s'hi asseu i va cordat amb el cinturó però la cadireta queda lliure).
Pel nen que ha de néixer jo et diria (veient el percentil del teu fill gran m'atreveixo a pensar que el petit també sigui dels grans) que et compris la Kiss2. És de lluny la cadireta més alta i en el teu cas podries solventar el "problema" que presenta els primers dos mesos (que els arnesos no acaben de quedar bé amb un nadó recent nascut) perquè podries fer servir el maxicosi que tens ara pel gran i que es pot canviar de cotxe més fàcil. En tot cas, si compres ara la Kiss podries fer-la servir ara al segon cotxe (i així no has de preocupar-te per la poca reclinació dels grups I/II o la Triofix) i quan neixi el bebè compres la Triofix.
Espero haver-te ajudat i donar-te opcions. Com sempre, recordeu. És molt important provar les cadiretes al vostre cotxe i amb el nen. Això farà que acabis de veure clar quina cadireta és la més adient al vostre cas concret.

Koaleta, crec que el missatge no ha quedat complet del tot. Les cadiretes més completes del mercat són:
Britax MultiTech
Axkid Minikid
Klippan Triofix (només grup 1 ACM però pel que et deia, així l'amortitzes pq ja és grup 2/3 però no he pensat que potser arribes als 18 quilos massa aviat).

Les BeSafe són grans però no prou per nens en percentils tan alts com el teu.

Una d'aquestes tres ha de ser la solución. Prova-les i ens dius.

Petonets!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dj. jul. 09, 2015 9:12 am

Bon dia, avui em toca a mi demanar opinió ;)

Tenim un nen de 30 mesos que fa 15 kg de pes. Ara va amb una Kiddy Phoenix (ja sé que no és la millor opció, però en el seu moment quan la vam comprar no coneixiem el tema d'anar a contramarxa). AD'altra banda, tinc un altre nen que el dia 10 d'agost farà l'any i que ja no hi cap al grup 0+ que fèiem servir fins ara.

En principi havíem pensat de comprar una altra cadireta del grup I per al Bruno, però veient que al Mateo (el gran) el podem canviar ja a un grup II per pes (caldria mirar si va bé per alçada), potser no seria millor comprar una nova de grup II per al Mateo i passar al Bruno a la Kiddy (o a una a contramarxa si aconsegueixo convèncer el meu marit)?

Més que res, perquè si no d'aquí a un any em veig havent de comprar el grup II per al gran i d'aquí 2 anys un altre grup II per al petit.

Alguna recomanació de cadireta grup II?

Gràcies!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 09, 2015 12:50 pm

Nime ha escrit:Bon dia, avui em toca a mi demanar opinió ;)

Tenim un nen de 30 mesos que fa 15 kg de pes. Ara va amb una Kiddy Phoenix (ja sé que no és la millor opció, però en el seu moment quan la vam comprar no coneixiem el tema d'anar a contramarxa). AD'altra banda, tinc un altre nen que el dia 10 d'agost farà l'any i que ja no hi cap al grup 0+ que fèiem servir fins ara.

En principi havíem pensat de comprar una altra cadireta del grup I per al Bruno, però veient que al Mateo (el gran) el podem canviar ja a un grup II per pes (caldria mirar si va bé per alçada), potser no seria millor comprar una nova de grup II per al Mateo i passar al Bruno a la Kiddy (o a una a contramarxa si aconsegueixo convèncer el meu marit)?

Més que res, perquè si no d'aquí a un any em veig havent de comprar el grup II per al gran i d'aquí 2 anys un altre grup II per al petit.

Alguna recomanació de cadireta grup II?

Gràcies!

Bon dia Nime, a veure si puc ajudar-te...
Anem a pams, perquè l'enfoc que estàs fent no és bo. Els nens no poden anar en un grup II fins els 4 anys. No és una qüestió de pes, únicament, sino de posposar aquest canvi el màxim possible. Els ossos de la seva cadera no estan preparats, amb 30 mesos, per a suportar l'estrabada del cinturó de seguretat del cotxe, això sense tenir en compte que segurament per alçada (a no ser que sigui un nen especialment alt, dels que estan per sobre del percentil 90%) et costi trobar una cadireta de grup II/III a la que quedi ben assegut.
Bé, em dius que fa 15 quilos, i amb aquest pes encara podries gaudir ben bé de dos o tres anys de viatges a contramarxa. Presentes dues opcions:
1. Una nova cadireta de grup I al Bruno i un nou grup II al Mateo.
2. Una nova de grup II pel Mateo i passar al Bruno al grup I del Mateo.

Cap de les dues opcions és segura. La primera posa al Mateo a un grup II i permet asseure de forma segura al Bruno. La segona els posa als dos en perill (Mateo al grup II i Bruno a un grup I de cara a la marxa). No són opcions vàlides.

A veure, anem a pams. Perquè les dues opcions que tu has donat t'obliguen a la llarga a comprar un grup II pel Mateo, oi? Doncs sí, perquè ja és això. Tots dos necessiten un grup II/III, això no t'ho treu ningú. I necessites sí o sí un grup I pel petit, perquè el grup I del Mateo no és una opció (i a més, al no poder-lo canviar ara mateix pq encara no té els 4 anys, necessites en tot cas una cadireta pel peque pq al grup 0+ no cap). Així necessites tres cadiretes, com a mínim. És una qüestió de tenir dos fills amb edats tan similars, posar al Mateo a un grup II abans de temps és una temeritat, t'ho dic de tot cor. Així que, en tot cas, necessites dos grups I i dos grups II/III. Fins aquí, la crua realitat.

Què fem, doncs?
Anem per parts, perquè el teu problema ara mateix és que el Bruno necessita cadireta. Això fa que ara mateix hagis de comprar una amb urgència. La resta ja ho resoldrem quan arribi el moment.
Per al Bruno tens moltíssimes opcions, totes igual de vàlides i segures, però algunes et poden donar un marge de vida útil major que altres:

Grups 0+/1, que el que tenen de bo és que al ser un nen de menys d'un any tenen una major reclinació i quan s'adormi no hauràs de patir per si li cau el cap. Dins aquest grup tens vàries opcions:
- Totes les BeSafe: Izi Kid x3 Isofix (només amb isofix i només Acontramarxa), Izi Combi x3 (només amb cinturó i permet dur a contramarxa o a favor de la marxa) y Izi Combi x3 isofix (amb isofix a contramarxa o amb cinturó a favor de la marxa).
- Klippan Kiss2, només a contramarxa i instal·lació amb Isofix o cinturó. La més alta de tots els grups 0+/1 que t'estic dient.
- Romer Max-Fix, només a contramarxa i només amb isofix.

Després hi ha un segon grup de grups 0+/1 però que justegen molt, jo d'entrada no les aconsello perquè no arriben als 4 anys d'ús i això fa que quan queden petites et trobis sense opció de passar a un grup II/III perquè per edat encara no poden. En el teu cas, si triessis comprar una nova cadireta al Mateo (que jo t'ho recomano), quan aquestes li quedessin petites tindries el grup I/II del gran, però vaja... ja és la teva decisió:
- Romer Dual-Fix, només amb isofix i amb base giratòria per a posar i treure le nen.
- Cybex Sirona
- CasualPlay Bicare Fix
- BebeConfort Axiss Fix
- 2way pearl Bebeconfrot
- Concord reversoç
- Alguna altra que potser no tinc controlada...

Grups 1/2 o 0/1/2, que pet premetrien allargar el seu us fins els 25 quilos a contramarxa. Tingues en compte que aquestes cadiretes no necessàriament són més altes que les de grup 0/1, i estan pensades per nens en percentils alts de pes però amb percentils mitjos d'alçada. Un nen amb percentil alt d'alçada arribarà al límit superior de les cadiretes (tant els grups 0+/1 com 1/2) més o menys al mateix temps, sense arribar necessàriament als 18 quilos. Lo bo que tenen és que et dónen cert marge en el pes, i no has de patir per això. La cosa dolenta és que ara mateix no tindries moltes opcions pel Bruno perquè encara és petit i la majoria estan pensades per començar-se a fer servir amb nens més grans, no reclinen prou i tenen els arnesos en la posició més baixa massa alts per bebès petits. Les més petites del grup 1/2 serien:
- Izi Plus, que de fet és 0/1/2 així que no tindries problemes segur per fer-la servir des de ja mateix. Només amb cinturó i només Acontramarxa.
- Britax Max-Way, que caldria que provessis. Només amb cinturó i només Acontramarxa. El meu fill gran la va començar a fer servir amb 10 mesos i li anava bé (l'arnés ha de sortir just de l'alçada de l'espatlla o per sota, mai per sobre, en cadiretes a contramarxa).
- Britax Multi-Tech2, només amb cinturó i amb possibilitat de posar a favor de la marxa a partir dels 13 quilos. Ocupa una mica més d'espai que la Max-Way i és més cara pel fet de permetre el gir

Grup 1/2/3.
Klippan Triofix Recline: Avantatge: que ja et servirà molts anys. Amb aquesta cadireta tens un seient a contramarxa fins els 18 quilos i a partir d'aleshores la gires i et serveix com a grup 1/2/3 per qualsevol dels dos. Això sí, no podràs fer-la servir fins el final (150m d'alçada o 12 anys) donat que no dóna prou alçada, però tenint en compte que tens dos fills, el més petit podria fer servir per aquests últims dos anys el grup II/III del gran quan ja no la necessiti. Seria una bona opció per ara.

La cadireta pel Bruno ha de ser una d'aquestes. És important que les provis amb el nen i al teu cotxe. El reclinat de la cadireta dependrà de la forma del seient on la instal·lis així que aquest és el meu consell.
Si us plau, no el posis a favor de la marxa. Si has escrit aquí és perquè ets conscient que és important. El teu home es pot convencer fàcilment, és una qüestió de seguretat, no hi ha discussió possible. La cadireta l'heu de comprar, sí o sí. Compreu una que sigui segura de debó.

Un cop resolt el problema del petitó, anem a veure què fem amb el Mateo. I és que tens dos opcions, ara mateix: deixar-lo a la cadireta que porta fins que pugui passar a un grup II/III o comprar-li una nova cadireta en la que pugui viatjar a contramarxa fins els 18 quilos (com ja t'he dit, poden ser dos o tres anys més). En aquest cas, a totes les cadiretes que ja t'he dit pel Bruno hi podries afegir:

Grups 1/2:
Totes les Axkid: (són més grans que les que t'he posat a dalt, per això ara mateix el Bruno no podria anar-hi però el Mateo sí) MiniKid (las més barata de totes i la més compacta, diuen que és la cadireta a contramarxa que menys ocupa al cotxe, juntament amb la Klippan Triofix, només amb cinturó i només ACM), DuoFix/KidsoFix (amb cinturó, amb possibilitat de girar-la, o amb isofix - només a contramarxa i només fins els 18 quilos), Rekid (només acontramarxa, amb isofix o cinturó fins els 18 quilos i només amb cinturó fins els 25), Kidzone (només amb cinturó, permet dur-la a contramarxa o a favor de la marxa). És una mica embolic, però pensa que no a totes les botigues les tenen totes, normalment tenen un parell. Són pràcticament la mateixa cadireta però amb diferents opcions d'instal·lació.

Què faria jo si fos tu? (no sé si et servirà o pot ajudar-te però t'ho dic igualment)
Compraria ara mateix un bon grup 0+/1 pel Bruno. Anirà super còmode pq reclina la mar de bé i li durarà 3 anys llargs.
Compraria quan pogués la Triofix pel Mateo, el posaria a contramarxa fins els 18 quilos i aleshores el giraria (ja tindrà més de 4 anys segur).
Quan el Bruno arribi als 4 anys o la cadireta que li compris li quedi petita, compraria un grup II/III (ja no són tan cares com les cadiretes de grup I) i ja tindria cadiretes pels dos fins que deixin de fer-les servir, utilitzant la Triofix pel Bruno quan el Mateo ja no hi càpiga i el grup II/III pel Mateo fins que deixi de fer servir cadireta (150m o 12 anys, el que arribi abans) passant aquest grup II/III pel Bruno per quan la Triofix li quedi petita.

Si necessites arguments per convèncer al teu marit, passa-li això:
http://www.dgt.es/Galerias/seguridad-vi ... il-DGT.pdf
Pg. 5, principals causes de lesions en menors de 4 anys: coll i cap (lesions que no es produeixen en cadiretes a contramarxa).
Pg. 10, la nova norma iSize ja augmenta el temps de viatge a contramarxa. Avui conviuen al mercat cadiretes sota l'antiga homologació i la nova però les noves han de garantir la contramarxa fins els 15 o 18 mesos. Encara em sembla insuficient (pel punt anterior pots veure que han de viatjar a contramrxa mínim fins els 4 anys) però menys és res, que ara hi ha pares que els posen de cara amb 6 mesos !!!! Buaaaaaah!
Pg. 14, les regles d'or: el punt 2 diu que s'ha de posar al nen a contramarxa el màxim de temps possible. Això dependrà de les condicions del nen i de la cadireta que es tingui. La nostra obligació com a pares, amb tota la informació de què disposem avui en dia, és assegurar-nos que comprem la cadireta que permeti als nostres fills i les seves característiques, viatjar a contramarxa el màxim de temps possible.

Si necessita més dades, algunes imatges i vídeos que el faran reaccionar segur:

Imatge
Imatge
Imatge

https://www.youtube.com/watch?v=dTIYZNn ... tFeA4y_bhF
(activa els subtítols en castellà)

youtube=http://www.youtube.com/watch?v=8Sgpeg-oTOA

La història del Gabriel no ha deixat indiferent a ningú:
https://www.facebook.com/Gabrielelvikingo

Si tens dubtes, inquietuds, angoixes,... pregunta pregunta, estaré encantada d'ajudar-te!
I si després de llegir tot això, encara podeu seguir mirant a una altra banda, ja poca cosa puc fer més que desitjar-vos molta sort.

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dj. jul. 09, 2015 1:58 pm

Moltíssimes gràcies izaskun, ets una crack! Ara ja m'ha quedat tot molt més clar, ja m'imaginava que passar el Mateo a un grup II/III era una burrada, però ma mare (la cadireta ens la regalen els avis) em va proposar aquesta opció perquè pensàvem que el Mateo hauria de canviar més aviat de cadireta.

De totes maneres, veient el que em proposes, em sembla que anirem a una botiga de Vilanova i la Geltrú que tenen força models a contramarxa a veure què fem. L'altre problema és que al segon cotxe que tenim els cinturons són extremadament curts, de fet, vam haver de comprar una base per a la maxicosi quan va nèixer el Mateo perquè el cinturó no arribava per agafar-la correctament :ufs:

De nou, moltíssimes gràcies >.-<:
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 09, 2015 2:19 pm

Nime ha escrit:Moltíssimes gràcies izaskun, ets una crack! Ara ja m'ha quedat tot molt més clar, ja m'imaginava que passar el Mateo a un grup II/III era una burrada, però ma mare (la cadireta ens la regalen els avis) em va proposar aquesta opció perquè pensàvem que el Mateo hauria de canviar més aviat de cadireta.

De totes maneres, veient el que em proposes, em sembla que anirem a una botiga de Vilanova i la Geltrú que tenen força models a contramarxa a veure què fem. L'altre problema és que al segon cotxe que tenim els cinturons són extremadament curts, de fet, vam haver de comprar una base per a la maxicosi quan va nèixer el Mateo perquè el cinturó no arribava per agafar-la correctament :ufs:

De nou, moltíssimes gràcies >.-<:

En aquest segon cotxe que comentes no disposes d'isofix?
De totes maneres, tingues en compte que la insal·lació amb el cinturó per a grups I no necessita tanta longitud com per a instal·lar el maxicosi, perquè amb le maxicosi has de passar el cinturó per darrera de l'ou però amb el grup 1 la instal·lació amb cinturó es fa com amb la base, lligant la base en la zona més propera al respatller del seient:
https://www.youtube.com/watch?v=g6LGGKmNGhQ
Pensa que quan veus una cadireta d'aquestes lligada només amb el cinturó i t'adones de fins a quin punt queden ben instal·lades, flipes! No es belluguen el més mínim...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::