Estem 2h-3h "anant a dormir"

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: petitacuca » dj. jul. 23, 2015 12:05 am

Hola,


Us poso en situació:

Sóc mama d'una nena que té 7 mesos, fem LM i un àpat de "verdura" i un de fruita, la resta pit.

No tenim massa horaris d'anar a dormir ni d'aixecar-nos, ja que jo no treballo.

Estic una mica cansada del moment "d'anar a dormir". Quan té són, que rondina, etc.. Li donc pit i se m'adorm, la deixo al llit i pot estar 10-20' i es desperta plorant de vegades obre els ulls i altres no, xo plora. L'agafo, la torno a fer dormir, la deixo al llit, si no es desperta al moment al cap d'uns minuts (20-30-40 depen del dia) es torna a despertar plorant.. I així fins que s'adorm "definitivament" (fins la següent toma 3-4hores o si aguanta 6h) o bé fins q me l'emporto a dormir amb nosaltres, xo jo no descanso tan be, pq s'enganxa bastant a mi. Total, q em passo 3h "portant-la a dormir".

M'agradaria entendre què li passa, si és q té por, si té mal estar, si és gana...

Hi ha dies que acabo tan rallada q em plantejo donar-li un bibi amb cereals a veure si "s'atipa" (tot i q he llegit no és garantia q dormi més), tb em plantejo llegir algun llibre x entendre k pot estar passant,...

Algun suggeriment? Merci!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: martina13 » dj. jul. 23, 2015 6:49 am

El bibi de cereals pot ser k al principi li provoqui mes mal de panxeta pk shi estara acostumant.almenys ala meva aixo li va passar i es el k m va dir la pediatre
7 mesos es petita encara potser estar adquirint alguna fase mes del son o potser te alguna dent...si despres et dorm 4 o 6h es genial.
La meva als 7 mesos era 2-3hores x adormirla i despres es despertava cada 30 o 45minuts com a molt.aixi vem estar 4 mesos, tot estiu passat vaja i va ser un infern.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: Marga33 » dj. jul. 23, 2015 7:11 am

Petitacuca, al meu als 6m tb li va passar algo similar..molta estona per anar a dormir, com si no volgués dormir-se, i molts despertars la majoria plorant desconsoladament..
Ara te 8, va passar, es chungo pero va passar en un parell o 3 de setmanes, no vam fer res especial. Jo tampoc treballo encara i l'únic va ser fer una mica de rutina de son, mateixa hora, mateixes coses..i cada vegada k plorava anar-hi ràpid, q tingui la confiança q si em necessita hi sóc.. molts braços, molt carinyo..ell va començar a gatejar i ho vaig atribuir a lo de la angoixa de separació, pero ben bé no tinc ni idea.. La questio es k va passar, molts ánims!!! Bueno, aixó si no es res físic entenc q ja ho heu descartat... Una abraçada!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. jul. 23, 2015 7:20 am

Petita cuca, a nosaltres ens a passar quelcom similar entre els 7-8 mesos... A aquestes edats comença l'angoixa de separació, crec que podria ser-ho...
Jo amb la meva el que em semblava, a més, era que no estava cansada, així que, encara que ho desaconsellen sempre, jo em posava a jugar amb ella abans d'anar a dormir, a la manteta al terra.
Lo de donar-li cereals d'aquests també m'ho vaig plantejar (fem blw), i algun dia li vaig oferir d'algun paquet de mostra i res va canviar.
Sé que és molt dur, però tot acaba passant. Intenta fer canvis si creus que alguna cosa no funciona.
Ànims!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: EMAMI » dj. jul. 23, 2015 8:31 am

Bones! El meu petit té 8 mesos i mig i fa dies que quan s'adorm al pit i el deixo al llit al cap de mitja hora es desperta.
Com q dormim amb un matalàs a terra el que faig és estirar-me amb ell, li dono pit i es torna a adormir super ràpid. Jo crec que es desperta per controlar si hi sóc perquè m'ho fa dues vegades seguides i després ja em fa la tirada llarga.
Ja et dic que a mi em va molt bé dormir així!
Ànims!
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Estem 2h-3h "anant a dormir"

EntradaAutor: shibi » dj. jul. 23, 2015 8:35 am

Jo també vaig passar aquesta fase...i buf! quin cansament! Com t'han comentat, tot acaba passant. Pot ser això... nous canvis en les fases de son, angoixa per separació...tot el que ja t'han dit. Ho estàs fent molt bé! has de tenir molta paciència i un dia tot canviarà. No crec que donant cereals li costi menys adormir-se perquè no sembla que sigui per gana.
A part del que ja han dit, afegeixo algun motiu més:
- Alguna dent que li estigui sortint??? En aquest cas, abans danar a dormir jo li donava algo fred perquè li calmés.
- La calor??? Nosaltres portem uns dies que a la peque també li costa adormir-se perquè té molta calor. Quan agafa el son ja està...però li costa molt.

Ànims!!!
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::