BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » ds. jul. 25, 2015 9:43 am

Eiiii noies si m'he deixat algu per afegir al facebook recordeu-m'ho!! :globus:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: elmeubip » ds. jul. 25, 2015 9:44 am

Hera quan vaig ingressar em van dir que 26 setm era un part prematur extremo. Que hi ha molts bebes que surten endevant sense cap sequela Però d al tres que no i que com a mínim sempre recomanen la 28.
El dilluns ja arribo... Ufff!

L únic que tb es posen en el pitjor pq quan et passa alguna cosa així t enteres de molts casos amb menys pes i setm que tiren endevant pero clar ella no t ho poden assegurar...

Esperem que totes arriben a termeeee! I tot vagi genial.

El gine ahir em va dir ja veuras que amb el repos al final t haig d induir el part... Jejeje

A veure ara cada dia q passa es important.

Petonets per totes
Naana
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 5:17 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Naana » ds. jul. 25, 2015 10:54 am

Hola noies!!

porto uns dies de bogeria i no he pogut escriure, però us he anat llegint.

Primer de tot, elmeubip! descansa moooolt i ja veuràs que tot anirà bé!

Hera, que tal et trobes avui? segueixes tacant?

Ninetaa, ara t'envio el meu contacte de facebook, em semblamolt bona idea!

Em repasso els últims posts i us escric després.

Una abraçada!

Anna
Naana
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 5:17 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Naana » ds. jul. 25, 2015 11:01 am

Ninetaa, t'he enviat un privat amb el meu contacte de facebook. L'has rebut? per què em surt que està a la safata de sortida però no a enviats.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » ds. jul. 25, 2015 2:37 pm

T'he contestat nanna!!:-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: metiarc » dl. jul. 27, 2015 11:52 am

Hola mamis bessoneres!

Perdoneu que em coli per aquí un momentet, però ahir mirant el wallapop vaig veure que hi havia un bugaboo d'aquest gemelars per 1100 euros i vaig pensar en vosaltres perquè em sonava haver llegit que alguna el buscava. No sé quin preu té l'original però com que crec que l'individual no se'n va molt d'aquest preu he pensat que potser per a un gemelar estava bé i a alguna li podia interessar. Si l'heu de buscar el text que posaven com a títol era "Carro doble bugaboo", el venen a Reus i l'usuari era Abel A.
A més el preu incloia també pàstics de pluja, capotes, sac d'hivern i una bossa. Així que si a alguna li interessa ja sabeu :ok:

Que passeu un molt bon dia!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » dl. jul. 27, 2015 2:02 pm

Gràcies metiarc! Sóc jo la q busca bugaboo! Ja estic posada al wallapop... Posats a comprarlo de segona mà el voliem més baratet però costa trobar i quan trobes la gent no es molt 'seriosa' es tiren enrrera, o borren l'anunci sense dir res...un rotllo... I els q no pues es veuen trinxats...total q m'estic agobiant tant q potser el demanem nou... Total no serà per gastos ja... Jejeje de totes formes gràcies per pensar en mi!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. jul. 27, 2015 2:51 pm

Hola noies!!

Us contesto/pregunto a algunes per FB que m'és més fácil :ok:
HERA, em pots pasar la teva info per la primera página per privat? Merci!
ITSE i PERSEIDA, com aneu??

Fins ara!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: hera » dl. jul. 27, 2015 7:34 pm

hola princesa ballarina ja t'he enviat el missatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. jul. 28, 2015 10:35 am

Quin goig que fa la primera página!! :love: Som una bona colla de bessoneres, ja! >.-<:

Si alguna vol modificar alguna cosa (posar noms, sexe,...) que millor m'ho envii per privat, si us plau! :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: tilepa » dc. jul. 29, 2015 5:49 pm

Molt bé aquesta primera pàgina! Som una bona colla!!
La veritat és que esriurens pel Faceb va super bé, però no magradaria que el SP quedés abandonat!!
Petons guapes!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: hera » dc. jul. 29, 2015 8:26 pm

si això que dius es veritat tilepa... a més si el seguim mantenint actiu farem que gent nova el conegui i s'uneixi.

penseu que totes les que estem al grup, totes pariu com a maxim el gener... jo sóc del març, jajaja estareu tant ocupades amb els vostres bebes que com és normal, no trobareu temps per entrar al soc petit, jajaaj <:-)

a veure si ve gent nova jajaj!!! faig una crida!!!
Avatar de l’usuari
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: tilepa » dc. jul. 29, 2015 11:16 pm

jo al febrer Hera!! si arriben a les 37 setmanes! avui fem 10 setmanes justes!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dj. jul. 30, 2015 10:30 am

Hola guapes!!! Ja m'he creat compte al facebook i Ninetaa ja t'he enviat MP!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: garota » dj. jul. 30, 2015 11:46 am

Nineta! Jo tb em colo un momentet... Jo tinc el Bugaboo Donkey, comprat nou per 1400e, i ja ho vaig dir per aquí, però és un luxe de cotxet! Va extremadament bé! I això de poder posar els nens de cara a tu, o endavant, un endavant i l'altre enrere... Fer-lo individual, q sembla una tonteria però no ho és..! Jo n'estic enamorada! Quan hi porto els dos que tenen 2 anys, i 12 kg cada un, continua siguent lleuger. Val la pena el gasto crec jo....
Felicitats a totes per aquests embarassos dobles!!!
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: hera » dj. jul. 30, 2015 12:44 pm

garota, jo també crec que quan arribi el moment (ja que estic de molt poquet) també triaré un bugaboo... tothom que el té en parla molt be!

per 1400e nou vas tenir molta sort, perquè els que he vist nous se'n van als 2000e però suposo que pots agafar-lo full equip, o bé només lo impressindible.

el teu que portava garota? 2 cucos i 2 cadiretes? i dic jo? calen dos cucos, o se'n pot agafar un de sol i que vagin els dos juntets? en teoria a quin mes es poden passar a les cadiretes del buga? oi que el buga té com un sac que s'hi posen els bebes a sobre la cadira?

oix quuantes coses.. i això que encara em queda molt per mirar... no vull saber que passarà quan arribi el moment.
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dj. jul. 30, 2015 1:01 pm

Hera hi ha molta gent que no es compra els cucos i posa els bebes amb una mena d'adaptadors a les cadiretes i amb el sac... això va a gustos... nosaltres ens ho vam estar pensant molt si comprar els cucos o no... pq valen una pasta i realment els fas servir ben poc temps. Pero al final vaig pensar que com les meves neixen a la tardor de cara a l'hivern, els 3-4 mesos que podrem aprofitar els cucos les nenes aniran mes recollidetes dins els cucos i al final els vam comprar.
Els cucos del bugaboo son una mica més amples que els del cotxet que m'he comprat jo, pero ja et dic q en els cucos del meu cotxet no hi caben les dues nenes juntes en un de sol! El bugaboo el vaig anar a veure a la botiga i diria que tampoc hi deuen caber dos en un de sol,,, pero potser tho dira millor alguna q tingui les mides mes a ma del bugaboo.
I sí, el buga també té els saquets per posar directament a les cadiretes del cotxet.

Garota el cotxet per ser de la bugaboo et va sortir molt bé de preu... trobo doncs que el q ens van dir l'altre dia de segona per 1100 euros no val molt la pena no? Vull dir que el venen casi a preu de nou i aquest cotxet es deu haver fet servir uns quants anys...

Aixo dels cotxets es un mon! Jo vaig estar llegint molt i pensant molt! Pero mira al final tacabes decidint pel q tu creus q es la millor opcio. El buga de fet crec que és el millor cotxet, el trobo xulissim i al principi de lembaras estava convençuda q es el q em compraria,,, el trobo molt comode i sobretot magrada q les cadiretes poden anar en tots dos sentits, pero al final el preu ens va acabar tirant enrera...
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » dj. jul. 30, 2015 2:22 pm

Pel que he vist el bugaboo donkey te els cucos un pelet més estrets, no crec q hi capiguin els dos junts. Natros agafem dos cucos i dos cadires i surt per 1600. El q no agafem es l'adaptador per maxicosi pq la cadira del cotxe l'agafen de 0-2...també m'he mirat el baby jogger city max però les cadiretes només van en una direcció... el paraigues tampoc. Inclou el plàstic de pluja. Clar després has de sumar sacs etc....

Jo també penso q a ple hivern van més resguardats al cucos, clar a mi em toca novembre- desembre i farà fred... Pel q m'han dit es poden canviar a cadireta als 5-6 mesos... L'únic q em fa patir es q abans d'aquesta edat comencen a voler veure tot i q avorreixin anar al cuco abans d'hora...
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: hera » dj. jul. 30, 2015 2:59 pm

és a dir 1600 cotxet, cucos i cadires?

otres es bastant car... i de segona ma? n'heu mirat? clar que si es un cotxet bo, deu estar molt amortitzat x tant bastant atrotinat, no?

tampoc sé quan valen altres marques de cotxets de bessons!!!

ja ens anireu informant!!!
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 30, 2015 5:52 pm

Hera, si et serveix d'orientació jo he estat mirant cotxets més estrets (pequè el bubaboo no ens passa per la porta de l'entrada del pis ni per la de casa)

El babymonsters amb els 2 cucos, i el plàstic de pluja surt per uns 720€, i ens van dir que de tant en tant fan ofertes on et regalen un maxicosi.

El bebecar one and two, que van en filera i poden anar desde nadons fins més endavant, 950€

Si no recordo malament també ens van donar preu del buggy monsters, però en dos llocs ens l'han desaconsellat perquè en aquests moments no tenen distribuidor a Espanya i si tens algun problema amb les rodes o de garantia, t'hauries d'espavilar. Crec que rondava el 1200€, però no recordo el que portava.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::