Vestit per casament (no embarassada)

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Albercoca » dj. set. 03, 2015 3:05 pm

El setembre del 2016 haig d'anar a la boda d'un cosí i no tinc ni idea d'on mirar vestits pel casament.
Fa anys que no vaig a cap boda, podría dir que tenía 14 anys l'últim cop que vaig anar a una.
Sóc molt complicada perquè vull anar senzilla però sense semblar cutre, ja que segurament tothom anirà molt mudat.
Em podeu aconsellar de botigues a Barcelona a bon preu? He mirat a la web de Pepa Bonett pq el casament es fa a prop del mar i he pensat que un vestit tipus ibicenc podría anar bé. Però sincerament, sense ànim d'ofendre, veig vestits molt macos però que pot ser anant al mercadillo per 10 euros en tinc de molt semblants... A Yolancris m'encanten però són caríssims, i no vull gastar tants diners.
Si em dieu alguns llocs podría anar a fer un cop d'ull a veure si trobo el què vull. O algunes idees económiques i que us hagin donat bon resultat.
Seguiré buscant.
Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Dalilala » dj. set. 03, 2015 3:35 pm

Jo me'n vaig comprar un de vermell llis per anar a un casament a una botiga del Bulevard Rosa (a dins). Em va costar 90 euros.

Hi ha tot tipus de coses.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Rosita15 » dj. set. 03, 2015 4:27 pm

Hola!

Jo a la darrera boda també vaig comprar-me un vestit a una tenda del Bulevard Rosa, no recordo el nom ara, és una molt petita ( entrant pel Passeig G. a mà dreta). En el meu cas jo volia un vestit que també el pugues amortitzar i portar a diari.

Prova també al Corte Ingles, a la secció de mode jove, la marca Tintoretto sempre té coses molt mones. I per la planta de dona també pots trobar vestits macos i a bon preus i després a la boda et poses uns bons complements i “arreando”.

Per cert, si és per setembre de l´any vinent, potser trobaràs més coses a la primavera del 2016. Ara ja a quasi totes les tendes tenen la temporada Tardor-Hivern i aquí al Setembre encara fa molta calor.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Albercoca » dj. set. 03, 2015 4:43 pm

Gràcies noies. Miraré al Bulevard Rosa! Al corte inglés ja pensava anar-hi a veure què tenen. Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: kittie » dj. set. 03, 2015 5:23 pm

Jo vaig comprar-me un a Podium per anar a una comunio fa uns anys. Finalment no me'l vaig posar i el vaig estrenar per el bateig de la meva filla. Em va costar uns 90 euros. Molt mono.
Al Corte Ingles tambe he trobat vestits en algunes ocasions que he portat a casaments i molt be de preu (uns 50 euros maxim).
Un cop al Zara (fa molts anys) vaig trobar un xulisim i tirat de preu q vaig portar a varios casaments i events.
Sort!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: jellwill2 » dj. set. 03, 2015 6:08 pm

Hola,

jo miraria mango a part del zara i les que t'han dit. I nona florensa a rambla de catalunya per sobre d'aragó, pujant a mà dreta. I per sota d'aragó també a la dreta hi ha una boriga de sabates de vestir bé de preu.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Albercoca » dj. set. 03, 2015 6:34 pm

Moltes gràcies! Hauré de fer un recorregut per totes aquestes botigues que dieu! :content:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: garota » dj. set. 03, 2015 8:49 pm

El meu últim vestit, del Mango, llarg fins als peus amb molt de caient, negre, xulíssim, 25e,.... Uns bons complements com collaret i polseres, i unes sandalies xules i apa. Anava ben mudada i baratet tot!
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Elma » dc. set. 30, 2015 11:54 am

Hola!
T'anava a dir com la Garota, mira a Zara, Mango o Massimo Dutti (aqui no se si tenen vestit pq no compro mai) que de vegades tenen coses senzilles, maques i econòmiques que amb 4 complements acabes d'arreglar per anar de casament.

Al meu barri, Horta, també hi ha una botiga que tenen coses molt xules (algunes molt cares). Si t'agafa aprop ja m'avises i et dono més dades.
ImatgeImatge

Imatge
cassiewen
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 24, 2015 3:04 am

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: cassiewen » ds. oct. 24, 2015 10:48 am

Vostè pot tractar de comprar el vestit de núvia a lightinthebox




________________________________________________________________
clubbing outfits 2015 |plus size club dresses wholesale
Isabelmas
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 24, 2015 9:51 am

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Isabelmas » dt. nov. 24, 2015 10:08 am

Hola
jo vaig anar a un cassament i a on es va comprar la nuvia el vestit, em vaig enamorar d'un traje super super. No sé si será del teu presupost pero pots agafar idees en aquesta web. També depen de si el casament al que vas es de dia o de nit, per si el vestit ha de ser llarg o curt.
que ho paseu molt be !

http://www.odetsauc.com/
Lnuvia
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 16, 2016 8:34 pm

Re: Vestit per casament (no embarassada)

EntradaAutor: Lnuvia » ds. abr. 16, 2016 8:39 pm

Bon vespre!
EStic buscant vestit de núvia eivissenc-hippy. M'encanta l'estil de Yolan Cris però són vestits molt cars. Si algú sap on trobar-ne d'oulet o si algú en ven de segona mà hi estaría interessada. Un dels models que més m'agraden és el de boho girl.
Moltes gràcies!

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::