No acabem amb els polls!

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

No acabem amb els polls!

EntradaAutor: carpe diem » dg. set. 13, 2015 9:56 pm

Bones,
La meva nena de 6 anys fa una temporada llarga (mes de mig any) que té polls i no aconseguim fer net.
Primer feiem el tractament de la loció dos dies per setmana, suposadament els mata, si en treiem de morts però deurien quedar els ous perque en pocs dies ja li tornava a picar el cap.
Després la pediatra em va recomanar un producte que es posa al cap i es deixa tota la nit, l'endemà es renta el cabell i surten tots morts. Això ho fem un cop a la setmana i tela els que surten cada cop que ho fem. No ho entenc!! Amb el seu cabell es difícil de tractar, es gruixut i molt rinxolat, ideal perque campin durant temps...
Algú sap d'algún remei o producte que li hagi funcionat en poc temps?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: lila » dg. set. 13, 2015 10:10 pm

Nosaltres vam passar la pinta metàl·lica cada dia, fins i tot matí i vespre.

En dues setmanes de passar-la (una mica menys) ja no en sortien més... i vam aconseguir acabar amb el tema.

Al principi, també vam comprar diferents locions i líquids (una pasta), però el que ens va funcionar va ser la pinta, amb el cabell moll d'aigua amb la gran o un líquid d'aquest desenredant qualsevol per la petita, que té el cabell gruixut i la pinta li feia una mica de mal.

I moooolta paciència per part de tots, perquè es cansaven de tant passar la pinta... ho fèiem davant la tele, amb dibuixos...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 14, 2015 8:49 am

Bones!
I si proves amb el vinagre? Poses vinagre al cabell, li tapes amb una tovallola com si fos un turbant, esperes uns minuts, li passes el pinte per tot arreu i fas una xampunada amb el sabó normal, res del de polls. No et quedarà pudor al cabell, jo me n'hi poso pels cabells grassos i no me'n fa. Jo he sentit a dir que aquests productes a vegades fan augmentar els polls, tot i que clar, hi ha opinions i opinions, jo de moment no l'he hagut d'utilitzar.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: carpe diem » dl. set. 14, 2015 8:56 am

També he provat lo del vinagre!! Però sense tapar-li, puc provar d'embolicar-li aviam què tal.
La pinta la passem cada cop que rentem el cabell,independentment de si hem fet tractament o no.
I en treiem de vius cada vegada... un horror
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 14, 2015 9:23 am

I si abans de tapar-li li fas una bona fregueta, perquè li penetri bé? Lo de tapar no sé perquè és, es feia quan jo era petita amb els polls, hi havia gent que en comptes de tovallola hi posaven una bossa de plàstic, no sé ben bé si és perquè s'ofeguin...
A veure si tens sort, ja diràs!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Zuria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Zuria » dl. set. 14, 2015 9:34 am

Naltres estem igual. Nens amb cabell molt rínxolat. Lo que jo faig és ruixar el cabell amb alcohol i embolicar - lo amb paper film. Al cap de 15 minuts, més o menys, li rento el cabell amb xampú normal i els poso mascareta com a suavitzant, esbandeixo be i passo la pinta dels polls sucada amb vinagre. Si trec molts polls ho faig 2 vegades al dia i mentre vaig traient cada dia. Quan ja hem fet net, un cop al mes passo la pinta i cada 2/3 faig tractament. Al xampú hi poso unes 30 gotes d'essència d'arbre del te.
A mi això hem va be. L'any passa't vaig passar un calvari amb els polls i aquesta va ser la millor solució que vaig trobar per combatre'ls.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Raqueleta » dl. set. 14, 2015 10:05 am

Aquí hem estat mes i mig amb polls, era el primer cop que en tenia i tela el que ens ha costat...
El que he fet és posar la loció de farmàcia (Paranix, OTC no ens va anar bé) cada 8-10 diez. Repetir el tractament abans no té sentit perquè els ous encara no hauran eclosionat. Però cada dia o dia sí dia no posava vinagre, un barret de dutxa de plàstic, deixava fer xup xup durant mitja hora i pentinava amb la pinta. Els ous s'enganxen molt fort i amb el vinagre es deixen anar així que resulta més efectiu retirar-los.
Però fàcil no ha estat... Estava ja a punt d'anar a un centre d'aquells que els aspiren...
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: artemis » dl. set. 14, 2015 10:26 am

Ufff tema estrella... jo ja tremolo!!!

A l'escola del meu fill les mares de nenes el que fan utilitzar suavitzant i la llemenera i anar passant, dia si dia no...

i quan eixuguen el cabell, li passen les planxes!! Així socarrimes als ous!

No sé, potser et funciona.

Ànims!!! A nosaltres ens funciona el Nyda que és la silicona que ofega al poll, però clar, jo tinc nens.. és més fàcil de veure
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Mireia80 » dl. set. 14, 2015 11:23 am

Hola! Aquí una altra desesperada amb els polls...

El problema són les "liendres", que és el que costa més de treure, ja que només que te'n deixis una, a la setmana tens polls... Jo també feia tractament, i després cada dia liendrera durant dues hores i mitja aprox, ja que la meva filla té bastant cabell. La sentava a la trona del seu germa i li posava dibuixos a la tablet, perquè si no tanta estona no aguantava probreta.. el problema és que per molt que et matis treien polls i vigilant, si algú de la classe no ho fa és molt fàcil tornar a agafar els polls (bates, pintes, gomes de cabell, piscina, etc) L'any passat a p4 en va tenir unes 4 vegades, i aquest estiu al casal en va agafar un altre cop, suposo que hi ha nens més propensos (el meu fill petit de moment sembla que és immune!! i que duri...) M'he passat tot l'agost patint i passant liendrera cada tres dies per vigilar..

Total, el primer que vaig fer quan vaig tornar de vacances és anar a una pelu del barri que es dedica exclusivament a treure polls... sé que sembla de mare comodona i despreocupada, però al contrari!! He patit molt, m'he obsessionat amb el tema i li he dedicar hores i hores (i molts diners, perquè el tractament cada vegada, l'arbol de té, que a mi no em serveix de gaire, etc, tot suma!) Després del mal humor i la pèrdua de paciència (no sóc d'obsessionar-me però reconec que amb el tema polls sí que ho he fet), al final he agafat un bono a la pelu aquesta que són 150 euros i dura 9 mesos. Puc anar cada 15 dies o quan em sembli necessari i la revisen, i si té polls li passen un "aspirador" que tenen especial que treu els polls en un plis (és al.lucinant veure-ho) i després li passen la liendrera a consciència per acabar de revisar. Pot semblar molt car, però si calculo el que em gastaria en 9 mesos en tractament, em surt a compte. Ara a la que vegi que es rasca o a la que posin la circular al cole, la duré a revisar, i la meva salut mental millorarà...
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: FloR » dl. set. 14, 2015 11:24 am

I si proves una perruquería d'aquelles que fan el tractament? Jo vaig trobar al meu fill ple i el vam portar a Happy Heads, li van treure tot, ous i polls, al cap de 7 díes tornes a fer revisió i fins que no esta net no el donen per finalitzat.. No és barato però t'assegures l'eliminació..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: Alehop » dl. set. 14, 2015 12:33 pm

Jo passo llemenera CADA dia que rento cap (dia si dia no), tinguin o no polls. Es la unica manera q m'ha funcionat, ja portem un any i mug sense agafar-ne...Abans va ser horroros, ho vaig provar TOT
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: magrana » dl. set. 14, 2015 2:37 pm

A nosaltres ens va anar molt bé la loció Full Marks. Vam fer net. I també som de cabells rinxolats...

Sort!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: neuetes » dl. set. 14, 2015 2:47 pm

Ai, els polls!

El curs passat la gran va tenir polls permanentment durant tot el curs. I de rebot la petita i jo també. Feiam tractament, dos semanes passant la pinta cada dia mati i tarda, un parell de setmanes tranquils i santornemi. Ara ja he agafat el costum que cada semana passo la pinta almenys un cop a les dues (i de vegades a mi també) com a prevenció i de vegades he tingut sorpreses. Durant tot l'estiu no n'han tingut, entre d'altres motius, perquè no han anat a cap casal o colònies.

Jo ho he provat tot en tractaments i l'altre dia una mare em va comentar que els productes aquests que "ofeguen" els polls com el que recomana la magrana, la versió natural, ecològica i econòmica és amb la clara d'ou. S'agafa un parell de clares d'ou (les yemes s'aprofiten per fer algun pastís) i tal qual, crues, s'escampen pel cabell i es tapa i has d'esperar almenys una tarda sencera. Ho provaré a la pròxima infestació. Entre això i el vinagre, no penso deixar-me calers en cap altre producte de farmàcia.

Has provat de posar un parell de gotes de essència d'arbre del té a la colònia de cada dia, per prevenir? La experiència em diu que cada vegada (que m'he recordat de posant) que n'hi he posat i he ruixat lleugerament el cabell a la nuca, ha passat semanes sense tenir-ne. Es clar que quan me n'he oblidat, han sigut víctimes de infestació.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: MIRJAN » dl. set. 14, 2015 2:50 pm

Nosaltres hem acabat també agafant un bonus de 9 mesos en una franqucia d'aquestes que te'ls treuen. Es el tema estrella! i cada cop n'hi ha més i son més resistents. Es desesperent
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: carpe diem » dl. set. 14, 2015 3:47 pm

Ostres noies, veig que el tema es preocupant en general... quina ràbia, sóm moltes!

Avere, això de les perruqueries que fan l'aspiració no ho havia sentit mai, no se si per la meva zona n'hi ha, si no em funcionen les alternatives que heu donat ho haurem de provar.

Lo de l'arbre del te, anys enrere n'havia posat al pot de xampú, ara no en tinc, demà mateix en torno a anar a comprar, ja no hi havia pensat més.

M'agradaria provar això de la clara d'ou. Neuetes com s'aplica, un cop té el cabell moll?
Imatge

Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: pucpuc » dl. set. 14, 2015 3:49 pm

Us recomano aquesta web: http://www.madrescontrapiojos.com/


el meu nomes en va agafar una vegada pero a tope, i seguin els consells de la web ens en vam sortir.

Per exemple una cosa que vaig llegir a la web era lo de rentar tot el que hagues tingut contacte amb els cabells coixins llençols, la cadireta del cotxe, etc va ser una matada pero realment no en va tornar agafar i amb 15 die sho vam tenir llest. Tambe el producte que utilitzes n'hi ha que encara els venen i ja no funcionen perque els polls d'aqui ja s'hi han fet inmunes, etc

Perr prevenir desde llavors li poso unes gotetes d'oli d'arbre d ete al champu del cap i no n'ha agafat mai mes!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: neuetes » dl. set. 14, 2015 6:13 pm

carpe diem ha escrit:
M'agradaria provar això de la clara d'ou. Neuetes com s'aplica, un cop té el cabell moll?


Bona pregunta! la mare que m'ho va explicar no m'ho va concretar, però el meu sentit comú em diu que millor humit, no? Jo encara no ho he provat...
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: carpe diem » dl. set. 14, 2015 6:40 pm

neuetes ha escrit:
carpe diem ha escrit:
M'agradaria provar això de la clara d'ou. Neuetes com s'aplica, un cop té el cabell moll?


Bona pregunta! la mare que m'ho va explicar no m'ho va concretar, però el meu sentit comú em diu que millor humit, no? Jo encara no ho he provat...


Si, si. Teòricament sembla més normal fer-ho amb el cabell moll, però també podria ser que fes més efecte en sec, no se. Si ho esbrines ja ho diràs.

Jo de moment ara mateix li he posat vinagre i hem passat la pinta i n'han sortit de morts, bona senyal suposo...
Demà aniré a comprar l'escència de l'arbre del tè i en posaré al xampú i al clatell de tots, perquè a mi no sé si es de tant parlar-ne però em pica força el cap.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: carpe diem » dl. set. 14, 2015 6:56 pm

Pucpuc, ara he vist l'enllaç que has posat i està molt bé aquesta web. Amb temps si es fa tot bé sembla que s'han d'eliminar
Imatge

Imatge

Imatge
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: No acabem amb els polls!

EntradaAutor: petitoneta » dl. set. 14, 2015 7:50 pm

Hola!!

Jo no tinc gaire experiència amb els polls perquè les meves filles no n'han tingut moltes vegades. Però faig molta prevenció: cada dia un parell o tres de gotes d'oli d'arbre del te darrera les orelles i la nuca (ho havia posat al xampú però alguna vegada n'havien agafat) cada dia per anar a l'escola o si estan en contacte amb altres nens, sobretot els cabells recollits amb cues sempre i reconeixement visual de tan en tan. Quan els n'he vist he fet tractament i sobretot als quinze dies l'hem repetit (encara que no n'hi hagi vist). Fins ara m'ha funcionat. Espero haver-te ajudat!!

Petitoneta

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::