xocolata

Teòricament poden menjar de tot.

formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

xocolata

EntradaAutor: formiguetes » dj. oct. 15, 2015 3:40 pm

Quan poden menjar xocolata?? :content:
Vidanatural
Entrades: 4
Membre des de: dj. oct. 15, 2015 6:39 pm

Re: xocolata

EntradaAutor: Vidanatural » dj. oct. 15, 2015 7:32 pm

És aconsellable menjar xocolata que contingui almenys un 70% de cacau però encara millor si en té un 85% o més.
La xocolata és un aliment beneficiós per la nostra salut perquè conté antioxidants/polifenols, fibra, minerals i altres substàncies bones per nostre cos. Però és important recordar que porta calories, per tant, millor no consumir-la al vespre ja que no les cremem. Uns 20 grams de xocolata 90% ens aporten 120 calories. La quantitat òptima seria pendre'n 32 grams al dia.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: xocolata

EntradaAutor: formiguetes » dj. oct. 15, 2015 7:57 pm

però em refereixo als nens! la meva té 16 mesos..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: xocolata

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 15, 2015 9:43 pm

Al CAP em van passar una fulla que deia que el xocolata als 18 mesos, però el cacau en pols a partir de l'any. No entenc molt bé per què, però ho respecto, de moment! Conec gent que els hi han donat a provar abans i no els ha passat res, però jo no tinc pressa.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: xocolata

EntradaAutor: Boniqueta » dv. oct. 16, 2015 7:58 am

La meva filla ara té 27 mesos però la primera vegada que la va tastar va ser amb el seu pastís d'aniversari dels 2 anys. Mai he tingut cap pressa perquè en mengés. Evidentment li agrada molt i en demana però li en dono poc sovint. I no li compro amb llet, li compro amb un % elevat de cacao, és més sana i li encanta.
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: xocolata

EntradaAutor: ada_bcn » dv. oct. 16, 2015 9:34 am

Jo pensaba que era a partir del 24mesos... però no ho sé. Crec que el meu fill gran la va probar el dia del seu cumple número 2, no en menjen gens a casa perque a mi no m'agrada i no en compro però el petit als 6 mesos son germà li va entaforar nocilla a la boca i no li va pasar res, la infermera (no hi vaig anar per això... era per una revisió) em va dir que el problema eren els fruits secs que poden donar alergies.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: xocolata

EntradaAutor: petipe » dv. oct. 16, 2015 9:50 am

Suposo que la xocolata, en general, porta més sucre i altres ingredients no adequats per als petits que el cacau en pols, especialment si és bo.

A mi, em van dir que a partir de l'any es poden menjar fruits secs. Que diuen que no pel tema d'ofegament però que si estan triturats en una salsa d'ametlles, per exemple, no hi ha problema.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: xocolata

EntradaAutor: bertian » dv. oct. 16, 2015 1:04 pm

Jo a la meva filla gran li vaig deixar tastar per primer cop a l'any, el dia del seu cumple.
Però menjar-ne habitualment no va ser fins que ja devia tenir 18 mesos (habitualment no vull dir a tot hora eh!!!!!)
Ara ja té 4 anys i tot i que el dolç no l'entusiasma és una fan de la xocolata, a poder ser negra! (com la mama!!)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::