Viure a Sant Cugat

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dg. jul. 19, 2015 2:59 pm

Hola Twix; jo tinc amigues que viuen a coll fava i totes van caminant fins a l'estació de fgc més propera; les que viuen a la part alta van a volpelleres i les que viuen més a prop del monestir a la de sant cugat. Tema bus és una merdeta i cap a bcn que jo sàpiga no n'hi ha cap
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. jul. 20, 2015 9:09 pm

Hola Twix,
com diu la Nime depèn de segons a quina part de Coll Favà estigueu.
Una opció podria ser anar en bici a l'estació que tinguis més a prop; algunes estan equipades amb aparcament segur d'aquests que hi tanques la bici a dins. Una altra opció és anar en cotxe a l'estació de Valldoreix: com a resident de Sant Cugat pots aparcar a la zona verda si t'enregistres, però queda força lluny de Coll Favà.
Els autobusos no són gens freqüents però solen respectar l'horari, o sigui que si n'hi ha un a prop del pis que va a una estació i els horaris us convenen, podria funcionar.
Sort!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dl. jul. 20, 2015 9:35 pm

Melela, per poder aparcar a Valldoreix em sembla que has de ser resident de Valldoreix, no de qualsevol punt de Sant Cugat; ara em fas dubtar ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. jul. 21, 2015 9:13 am

Nime, quan van instal·lar la zona verda es podia treure la targeta qualsevol ciutadà de Sant Cugat, vam rebre la comunicació amb les instruccions també nosaltres que aleshores vivíem a prop de l'Europa. Ara, han passat uns quants anys i no sé si ha canviat la cosa, s'hauria de preguntar a l'ajuntament suposo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Twix » dt. jul. 21, 2015 9:20 am

Hola!!
Moltes gràcies per les respostes!
L'opció més bona crec que seria agafar l'autobús que passa a prop del pis, però he vist que té una freqüència de pas de 20 minuts :ufs: . No ho sé, ho hem de valorar bé perquè és un tema important. Demà anem a veure el pis i ens ho mirarem bé.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dt. jul. 21, 2015 9:30 am

melela ha escrit:Nime, quan van instal·lar la zona verda es podia treure la targeta qualsevol ciutadà de Sant Cugat, vam rebre la comunicació amb les instruccions també nosaltres que aleshores vivíem a prop de l'Europa. Ara, han passat uns quants anys i no sé si ha canviat la cosa, s'hauria de preguntar a l'ajuntament suposo.


Ostres, doncs una amiga de Valldoreix em va dir que només era per a residents de la zona... Haurem d'anar a preguntar :ok:
Imatge
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Akanne79 » dj. jul. 23, 2015 11:28 pm

La millor opció bicicleta o una moto petiteta que puguis deixar a l'estació
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Albercoca » dl. set. 07, 2015 7:35 pm

Twix ha escrit:Hola noies!
a veure si em podeu ajudar... Hem vist un pis que ens agrada molt a Coll Favà. Treballem a Barcelona i hem d'agafar cada dia transport públic. La Renfe ja he vist que no ens va gaire bé perquè hem de fer dos transbordaments i després tenim un bon tros des d'on ens deixa a Barcelona fins a la feina. La parada més propera de Ferrocarrils és la de Volpelleres però a peu ens queda lluny. Sabeu d'alguna alternativa (hi ha bus st.cugat-Barcelona, per exemple?)? He vist que hi ha autobusos per dins st.cugat que van a l'estació de volpelleres però la freqüència de pas no és gaire bona...
les que viviu per aquell barri, com ho feu?

Gràcies!


Hi ha el bus A4 que va a Fabra i Puig http://www.sarbus.com/PDFs/A4_Sarbus.pdf
No he fet mai el recorregut, no sé Quant es triga, però és una alternativa als Fgc i Renfe
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Twix » dl. set. 07, 2015 7:37 pm

Gràcies! M'ho miro!
Ksenia BCN
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 25, 2014 12:31 pm

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Ksenia BCN » ds. nov. 07, 2015 10:23 pm

Bon dia tothom,

nosaltres tambe ens estem plantejant venir des de Barcelona a Sant Cugat. Com que hem acabat molt saturats de soroll de Barcelona estem buscant un lloc mooolt tranquil, sense cap mena de vida de barri i sense bars o restaurants. Estem pensant en comprar una casa i veient els preus hem pensat en les Planes / Floresta. Alguna opinió al respecte? Tenim 2 fills i ens preocupa una mica estar en mig de no res, pero encara més ens preocupa mudar-nos i trobar que n´hi ha veïns sorollosos a les cases del costat per example. Gràcies per qualsevol consell que podeu donar
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » ds. nov. 07, 2015 10:55 pm

Compte amb Les Planes/La Floresta, hi ha molta casa mooolt aïllada, amb problemes de pavimentació de carrers, els veïns sempre es queixen que estan deixats de la mà de Dèu. A més hi ha força cases okupades i si bé n'hi ha que són molt macos n'hi ha que només porten problemes...

Jo et recomanaria més Mira-sol, Valldoreix les cases són més cares. A Mira-sol hi ha cases "més humils" a preus més assequibles :ok:
Imatge
Ksenia BCN
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 25, 2014 12:31 pm

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Ksenia BCN » ds. nov. 07, 2015 10:56 pm

Gràcies, Nime!
Maria Jorquera
Entrades: 4
Membre des de: dg. nov. 04, 2018 8:35 pm

Re: Viure a Sant Cugat

EntradaAutor: Maria Jorquera » dg. nov. 04, 2018 9:26 pm

Hola noies, soc nova per aqui, em dic Maria.
Hi ha algu que visqui per Can Cortes? o que pugui donar-me opinions sobre viure alla!
Gracies
Mj

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::