BESSONS DE 2015-2016
Re: BESSONS DE 2015-2016
Celineraba, doncs ja li donaré un cop d’ull, que quan penso en tot el que haurem de comprar...
I enhorabona per aquestes bessones i el nou embaràs! No us avorrireu pas
I enhorabona per aquestes bessones i el nou embaràs! No us avorrireu pas

Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Re: BESSONS DE 2015-2016
Celineraba ha escrit:hera ha escrit:i no existeix una web on es pugui vendre i comprar tot lo relacionat amb bessons? només per bessons!!!
de blogs n'he vist bastants, pero sempre acabes anant a segundamano, milanuncions o wallapop
Hola, jo soc mare de bessones ja de 2 anys i ara un nou membre ve de camí. De tant en tant xafardejo les vostres entrades perquè d'alguna manera revisc la meva experiència, em feu molta enveja, disfruteu perquè el que viureu serà únic.
Anant al que volia, al facebook hi ha una pagina -Partos múltiples-accesorios de segunda mano, que és molt interessant, és venen cotxets, cadiretes de cotxes, roba,... jo la vaig descobrir tard, però potser a alguna de vosaltres li pot anar molt be.
Endavant!
gracies i felicitats!!! ho mirarem
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola a totes!!! Em dic Mariona, estic embaraçada de bessons i surto de contes el 18 de gener del 2016. Si nova aqui aixi q espero poder fer amigues per anar xerrant sobreel procés d'embaraç, agobios,...
Salutacions
Salutacions
Re: BESSONS DE 2015-2016
hola mariona!!!
felicitats!!! escolta aquest post de bessons està una mica inactiu perque vem fer un grup al face.
així que si t'hi vols afagir seras benvinguda!!!!!
has de enviar el teu nom per privat a la nineta, ella et buscarà al facebook i t'inclourà al grup!! va super bé, hi ha noies que ja han tingut els bebes i altres com jo estema la meitat de l'embaràs.
així doncs ens veiem x alla!!! jijiji

felicitats!!! escolta aquest post de bessons està una mica inactiu perque vem fer un grup al face.
així que si t'hi vols afagir seras benvinguda!!!!!
has de enviar el teu nom per privat a la nineta, ella et buscarà al facebook i t'inclourà al grup!! va super bé, hi ha noies que ja han tingut els bebes i altres com jo estema la meitat de l'embaràs.
així doncs ens veiem x alla!!! jijiji

- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Moltes Gracies Hera.
Ara li dic a la Nineta el meu nom xl face.
Ens veiem x alla. Jijiji
Ara li dic a la Nineta el meu nom xl face.
Ens veiem x alla. Jijiji
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola 77su. Soc Mariona. Benvinguda al grup de les bessoneres. Com et trobes? Aquí no hi entrem gaire. Estem al Facebook; x si t'animes, diga'm el teu nom i t'afegim al grup.
Moltissimes Felicitats!!!!!
Moltissimes Felicitats!!!!!
Re: BESSONS DE 2015-2016
Gràcies Mariona, ara t'ho envio per missatge privat.
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
No he rebut res. En tot cas al Facebook soc mariona Arumi. Buscam si x aqui no rebo. Petonets
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola a totes,
després de donar un repàs a totes les pàgines ja veig que aquest fòrum ha quedat una mica de banda i ara esteu pel facebook, ara enviaré les meves dades per poder formar-ne part, però igualment us explico quatre cosetes.
Al juny vaig quedar-me embarassada i a les 7 setmanes em van confirmar embaràs anembrionari i vaig haver de fer-me un raspat. Ara torno a estar embarassada, a la primera, i de bessons... estic només de 8 setmanes i la setmana passada em van fer eco més que res per confirmar que no hi hagués cap problema com en l'anterior.
Després del primer susto va venir el segon, embaràs monocorial biamniòtic, la veritat és que a la SS no ens van explicar res, només que era un embaràs d'alt risc i que em derivarien a l'unitat d'alt risc de l'Hospital Arnau de Vilanova (algú de Lleida per aquí?)
Demà vaig a la llevadora i espero que ja em doni més informació.
He vist que hi ha varis embarassos com el meu per aquí, així que segur que m'anirà bé per ficar-me al dia.
després de donar un repàs a totes les pàgines ja veig que aquest fòrum ha quedat una mica de banda i ara esteu pel facebook, ara enviaré les meves dades per poder formar-ne part, però igualment us explico quatre cosetes.
Al juny vaig quedar-me embarassada i a les 7 setmanes em van confirmar embaràs anembrionari i vaig haver de fer-me un raspat. Ara torno a estar embarassada, a la primera, i de bessons... estic només de 8 setmanes i la setmana passada em van fer eco més que res per confirmar que no hi hagués cap problema com en l'anterior.
Després del primer susto va venir el segon, embaràs monocorial biamniòtic, la veritat és que a la SS no ens van explicar res, només que era un embaràs d'alt risc i que em derivarien a l'unitat d'alt risc de l'Hospital Arnau de Vilanova (algú de Lleida per aquí?)
Demà vaig a la llevadora i espero que ja em doni més informació.
He vist que hi ha varis embarassos com el meu per aquí, així que segur que m'anirà bé per ficar-me al dia.
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Benvinguda!!! Soc Mariona. I moltes felicitats x l'embaraç!!!! Exacte; estem mes pel facebook. Si que hi ha una noia que va parir a l Arnau de Vilanova!!!
Espero veure't pel face. Un petonas.
Espero veure't pel face. Un petonas.
Re: BESSONS DE 2015-2016
mariona1977 ha escrit:Benvinguda!!! Soc Mariona. I moltes felicitats x l'embaraç!!!! Exacte; estem mes pel facebook. Si que hi ha una noia que va parir a l Arnau de Vilanova!!!
Espero veure't pel face. Un petonas.
Gràcies Mariona!
ja he enviat les meves dades, espero poder llegir-vos ben aviat!
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Perfecte doncs. Fins aviat!!!!
- Sonunna
- :: tortuga

- Entrades: 335
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Re: BESSONS DE 2015-2016
Passo per aquí per deixar-vos l'anunci que vaig penjar ahir al Mercadillo. Ens venem el cotxet dels nostres bessons, utilitzat només 8 mesos i mig i com nou. És un Baby Jogger City Select que serveix tant per bessons, com per germanets seguits. A botiga val uns 1200€ i nosaltres el venem per 500€ amb les dos cadiretes, els cabassos, un adaptador per maxicosi i les dos capotes per la pluja.
Us deixo l'enllaç per si us el voleu mirar i enhorabona a totes!!
viewtopic.php?f=58&t=48782
Us deixo l'enllaç per si us el voleu mirar i enhorabona a totes!!
viewtopic.php?f=58&t=48782
Un petó ho cura tot.


23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.


23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola!!!
Us volia comentar que he posat al mercadillo el cotxet de les meves nenes. Es un Mc Laren Twin Tecnho i ho deixo per 150 euros.
Petons!!!
Karpa
Us volia comentar que he posat al mercadillo el cotxet de les meves nenes. Es un Mc Laren Twin Tecnho i ho deixo per 150 euros.
Petons!!!
Karpa
[/code][/code][/code]
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA

9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
- Alexita012
- :: granota

- Entrades: 239
- Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola! Edito l'entrada que vaig escriure anunciant un parell de cadiretes Römer per comentar que ja les hem venut a una parella maquíssima del foro.
Enhorabona a totes les multimamis, l'experiència és durilla però val la pena dia rere dia. Un petonarro ben gros i gaudiu molt que el dies són llargs, però els anys són curts!
Enhorabona a totes les multimamis, l'experiència és durilla però val la pena dia rere dia. Un petonarro ben gros i gaudiu molt que el dies són llargs, però els anys són curts!
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola! Per si hi ha algú que ho llegeix
Jo també estic embarassada de bessons
i m'agradaria poder parlar amb mares amb experiència, altres embarassades de bessons...
un tema que m'amoina és la lactància materna, el part programat per cesària, i si és freqüent que en un part de bessons, es duguin els nens a neonats.
Jo també estic embarassada de bessons
i m'agradaria poder parlar amb mares amb experiència, altres embarassades de bessons...un tema que m'amoina és la lactància materna, el part programat per cesària, i si és freqüent que en un part de bessons, es duguin els nens a neonats.
- mariona1977
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola!!! De quantes setmanes estas? Es el primer fill? Jo sic mare d 2 nens d 2 mesos i 3 setmanes.
Encantada d saludar-te i MOLTISSIMES FELICITATS!!!!
Encantada d saludar-te i MOLTISSIMES FELICITATS!!!!
Re: BESSONS DE 2015-2016
Hola! Doncs ara mateix estic de 18 setmanes i ja m'han dit que seran dues nenes.
M'estic treient el màster en cotxets, i peces de roba
. No he tingut fills anteriorment. Comparteixen la placenta, són monocorial biamniòtic.
I m'estan duent l'embaràs a la Corachan, l'equip de Dr. Salamero. De moment només he engreixat 3kg, tot i que les dues pekes tenen el pes i mida que les correspón per l'edat gestacional.
I bé, em neguiteja el tema de la cesàrea, pell amb pell, lactància materna, que siguin prematures, que les hagin d'ingressar a nounats i el fet que no sóc de Barcelona, hauria de fer desplaçaments cada dia. Però aquest últim supòsit no me'l vull plantejar, vull ser optimista que tot anirà bé.
M'estic treient el màster en cotxets, i peces de roba
. No he tingut fills anteriorment. Comparteixen la placenta, són monocorial biamniòtic.I m'estan duent l'embaràs a la Corachan, l'equip de Dr. Salamero. De moment només he engreixat 3kg, tot i que les dues pekes tenen el pes i mida que les correspón per l'edat gestacional.
I bé, em neguiteja el tema de la cesàrea, pell amb pell, lactància materna, que siguin prematures, que les hagin d'ingressar a nounats i el fet que no sóc de Barcelona, hauria de fer desplaçaments cada dia. Però aquest últim supòsit no me'l vull plantejar, vull ser optimista que tot anirà bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







