::: Disfressa d'astronauta
::: Disfressa d'astronauta
Perquè no volem que aquest carnaval cap infant es quedi sense una bona disfressa, aquí us en proposem una d’astronauta molt divertida!
Està feta amb material reciclat i, sobretot, utilitzant la imaginació. Som-hi!
Material:
- Caixa de sabates
- Dues ampolles de plàstic gran
- Pintura blanca
- Pinzells
- Tisores
- Paper de seda vermell i groc
- Pega i cinta adhesiva blanca
- Cinta adhesiva de doble cara
- Cartolina platejada
- Bossa de escombraries blanca
- Grapadora
Instruccions:
1) Agafem la caixa i els recipients i els pintem de color blanc. Deixem que s’assequin.
2) Fem forat pel cap i pels braços a la bossa de escombraries.
3) Fem tires amb el paper de seda, amb el groc i el vermell, i n’ajuntem unes quantes i les enganxem en els dos recipients. Enganxem un recipient a cada banda de la caixa de sabates amb la cinta adhesiva blanca.
4) Fem una tira de cartolina platejada, serà el cinturó. El posarem al final de tot i el graparem.
5) Ja gairebé ho tenim… Ens posem la bossa de escombraries, enganxem els recipients al darrere (ho podem enganxar amb la cinta adhesiva de doble cara a la caixa de sabates, i si té massa pes, amb la cinta adhesiva blanca ho rodegem tot) i per acabar posem el cinturó.
6) Podem afegir algun cartell de la NASA, per exemple.
Us animeu a fer els vostres propis dissenys?
Textos i imatges: http://manualitatsinfantils.cat/2016/02 ... stronauta/

Està feta amb material reciclat i, sobretot, utilitzant la imaginació. Som-hi!
Material:
- Caixa de sabates
- Dues ampolles de plàstic gran
- Pintura blanca
- Pinzells
- Tisores
- Paper de seda vermell i groc
- Pega i cinta adhesiva blanca
- Cinta adhesiva de doble cara
- Cartolina platejada
- Bossa de escombraries blanca
- Grapadora
Instruccions:
1) Agafem la caixa i els recipients i els pintem de color blanc. Deixem que s’assequin.
2) Fem forat pel cap i pels braços a la bossa de escombraries.
3) Fem tires amb el paper de seda, amb el groc i el vermell, i n’ajuntem unes quantes i les enganxem en els dos recipients. Enganxem un recipient a cada banda de la caixa de sabates amb la cinta adhesiva blanca.
4) Fem una tira de cartolina platejada, serà el cinturó. El posarem al final de tot i el graparem.
5) Ja gairebé ho tenim… Ens posem la bossa de escombraries, enganxem els recipients al darrere (ho podem enganxar amb la cinta adhesiva de doble cara a la caixa de sabates, i si té massa pes, amb la cinta adhesiva blanca ho rodegem tot) i per acabar posem el cinturó.
6) Podem afegir algun cartell de la NASA, per exemple.
Us animeu a fer els vostres propis dissenys?
Textos i imatges: http://manualitatsinfantils.cat/2016/02 ... stronauta/

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


