Natació per a nadons

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Natació per a nadons

EntradaAutor: euterpe » dt. feb. 09, 2016 11:05 am

Hola a totes! La meva petita ja ha fet els 4 mesos i li encanta l'aigua. La banyera se li queda petita! M'agradaria portar-la a natació per a nadons. A la piscina que tenim més a prop de casa els agafen justament a partir dels 4 mesos. Vam preguntar al pediatra què li semblava i ens va dir que bé, però, parlant-ho amb altres persones, he sabut que hi ha pediatres que no ho recomanen (clor, infeccions...). A mi l'única cosa que em fa dubtar d'apuntar-la ara és el tema del fred.

D'altra banda, he vist per Internet que hi ha bolquers especials per a l'aigua, i també banyadors antifugues. Què em recomanaríeu? Alguna marca en especial?

Moltes gràcies per tot!
Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: jellwill2 » dt. feb. 09, 2016 1:45 pm

Hola,

no sé on vius, però pots intentar buscar una piscina d'ozó. Són més sanes per ells.

sobre els bolquers, jo els he agafat dodot, mercadona i carrefour. I tots igual. Clar que no ha fet caca a la piscina.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: FloR » dt. feb. 09, 2016 4:50 pm

Jo vaig portar al meu gran a la piscina amb 4 mesos i li va anar genial! Ni es va posar malalt, ni va agafar otitis ni res! Ara estic desitjant que els faci la petita per començar de nou :-)
En quant a bolquers, jo agafaria sense dubte els antifugues imse vimse!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: mcg » dt. feb. 09, 2016 5:38 pm

Hola jo pel tema de bolquers preguntaria primer a la piscina a veure queprefereixen,perque a la meva me la fan portar sense bolquer perque sino es veu que floten mes de lo normal i no volen.i si es fa caca soncs l'agafen i renten al petit i ja esta.
A les de clor diuen millor a partir dels 6 mesos pel tema de la pell.
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: MamiMestra » dt. feb. 09, 2016 7:10 pm

La meva filla va desde que tenia 5 mesos i justament no es posa malalta quasi mai. Ara té 18 mesos i lo falta no res per nedar soleta. Els millors bolquers per mí son els de mercadona. Els de tela com es faci varies caques líquides estan quasi per llençar.
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: euterpe » dc. feb. 10, 2016 8:20 am

Moltes gràcies a totes per escriure.

Visc en un poble i només hi ha una piscina en tota la comarca (i a les comarques del voltant no n'hi ha cap), així que no puc escollir. Malauradament no és d'ozó.

Veig que gairebé totes parleu dels bolquers especials per l'aigua. Així doncs, entenc que no cal que compri cap banyador especial. Jo m'havia mirat els d'aquesta pàgina, que vaig llegir que anaven molt bé: www.imsevimse.co.uk

Vosaltres els poseu el bolquer i ja està? No els poseu cap banyador al damunt, oi? I a l'estiu, quan aneu en una piscina pública o a la platja feu el mateix? Pregunto perquè jo mai no he vist cap nen amb bolquer a la piscina o potser és que no m'hi he fixat.

Trucaré al gimnàs on hi ha la piscina i a veure què em diuen ells.

Merci!!!!!
Imatge

Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: MamiMestra » dc. feb. 10, 2016 8:53 am

Els de imse vimse són de tela i són reutilitzables, només cal rentar-los bé. Efectivament no cal posar bolquer a sota. Després tens diferents marques de bolquer-banyador de usar i tirar. Jo al principi feia servir dels de tela però la meva filla va agafar el costum de fer caca cada cop que entrava a la piscina i era bastant incómode treure-li la caca allà, netejar-ho, etc.
Ara faig servir els de mercadona però hi ha més marques i van prou bé. Amb aquests tampoc cal un altre bolquer a sota.
http://www.carritus.com/images/images_p ... 946414.png
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: Lunipruni » dl. feb. 15, 2016 4:06 pm

Bona tarda guapes!!
Nosaltres en principi començarem el dimecres el curset de natació. El nen tindrà 2 mesos i 20 dies. La profe em va dir que l'únic que podia passar és que al ser més bebito segurament no aguantarà tota la classe. En el nostre cas ens fan portar banyador, bolquer ens van dir que no. També ens fan portar gorret. Em fa una mica de cosa per si el fan capbussar, encara que tothom diu que no traguen aigua. Ja us explicaré què tal!! neu:-D

Petonets!! :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: euterpe » dl. feb. 15, 2016 4:35 pm

Ostres! Que petit, Lunipruni! Ja ens explicaràs què tal!

Jo vaig trucar l'altre dia a la piscina i ens van dir que els nadons que hi van porten bolquer. Hem comprat un paquet dels del Mercadona per provar (només n'hi van 6) i, si ens agraden, repetirem. Una tieta meva m'ha passat un banyador normal (no és antifugues) de quan la meva cosina era petita i potser l'hi posem al damunt. No em van dir res de gorret. Només ens deixen que porti un acompanyant, així que ens haurem d'anar tornant!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: euterpe » dv. abr. 08, 2016 10:20 am

Hola, noies! La setmana passada vam començar la natació amb la nostra petita, que té 6 mesos, i resulta que la logística del centre on anem no l'acabem d'entendre. Només deixen passar un adult amb el nadó. Per una banda, s'entén perquè la piscina és relativament petita i entre tots els pares/mares i nadons queda gairebé plena. Però per canviar-te tu i canviar el nadó tant abans de començar l'activitat com després... Com us ho feu? Només hi ha un canviador (ells en diuen canviador, però és una simple lleixa) on només hi cap un nen. Et deixen entrar el cotxet al vestuari, que és el comú (no n'hi ha un d'especial per a aquesta activitat), però no el pots tancar enlloc (ens van dir que mai ningú no ha tocat res). Diuen que has de deixar el nen al cotxet mentre et canvies o et dutxes, que tothom ho fa així i mai ningú no se'ls ha queixat.

M'agradaria saber si a les piscines on aneu vosaltres també funciona així o bé si tenen les instal·lacions adaptades a l'activitat de natació amb nadons. Vosaltres com us organitzeu? Com ho feu?

Moltes gràcies!
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 08, 2016 10:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: FloR » dv. abr. 08, 2016 10:43 am

Tal i com tu ho descrius, jo deixo la nena al cotxet mentre hem canvio jo, després la canvio a ella i anem a la piscina. A la dutxa la puc dutxar a ella però jo res, un agua i prou, un cop a dins la vesteixo a ella, morta de fred perquè vaig amb el banyador (potser un vernús m'aniria millor) per sort ella es queda el cuco i no diu res mentre em vesteixo jo, però hi ha nens que no paren de plorar pobrets.. Canviadors n'hi han dos d'aquests de paret i som 8 nadons.. Per l'experiència i pel que veig quan es comencen a aguantar drets la cosa millora molt!! El cotxet es queda al vestuari, no hi ha res per tancar-lo, jo el deixo tranquil·la fa quatre anys també vaig anar amb el nen a un altre lloc i el funcionament era el mateix.. Pots provar de portar un candau de bicis si no et quedes tranquil·la però a on jo vaig no ho fa ningú això..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: Gesmil » dc. maig 18, 2016 5:26 pm

Flor, crec que on aniriem naltros no es pot entrar el cotxet... ho hauria de preguntar com ho fan, perquè no ho veig gaire clar a hores d'ara! Merci!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: Essuca » dc. maig 18, 2016 6:43 pm

Jo com la Flor.
El moment postpiscina un estres. Primer canviava el peque mentre estas pelada de fred tot i anar amb barnús. Després em vestia jo, i el meu eren dels que plorava en el cotxet o sigui que en dos minuts m'assecava i em vestia :ufs: vaig durar 3 mesos i em vaig borrar. Vaig rempendre-ho quanb el peque va fer 18 mesos i la cosa va millorar.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: FloR » dc. maig 18, 2016 10:34 pm

Essuca, pel que he llegit, anem al mateix lloc ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: Essuca » dc. maig 18, 2016 11:05 pm

FloR ha escrit:Essuca, pel que he llegit, anem al mateix lloc ;-)


;-) segur que ens hem creuat pel parc d'espanya industrial. El meu nen és de febrer del 2013 i la nena d'abril del 2016. I els teus?
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: hera » dl. juny 13, 2016 10:55 pm

Lunipruni ha escrit:Bona tarda guapes!!
Nosaltres en principi començarem el dimecres el curset de natació. El nen tindrà 2 mesos i 20 dies. La profe em va dir que l'únic que podia passar és que al ser més bebito segurament no aguantarà tota la classe. En el nostre cas ens fan portar banyador, bolquer ens van dir que no. També ens fan portar gorret. Em fa una mica de cosa per si el fan capbussar, encara que tothom diu que no traguen aigua. Ja us explicaré què tal!! neu:-D

Petonets!! :-()-)



a quina piscina els vas portar amb dos mesos? i que tal la experiencia?
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: Natació per a nadons

EntradaAutor: Lunipruni » dc. ago. 17, 2016 11:22 am

Bon dia guapes!!

Perdoneu, pro he estat molt desconectada del SP.
La meva experiència ha estat fabulosa. Nosaltres hem anat a la piscina del col·legi Episcopal de Lleida. És d'aigua normal, pro hi posen molt poc clor i l'aigua sempre està a uns 32º. Allí ho tenen ben montat. El vestidor de les mares està a tocar de la piscina i hi ha un parc per deixar als nadons. Als nens els canviem dins del recinte de la piscina, en una llosa molt llarga. Com que està al mateix recinte no fa fred i és dificil que s'encostipin. El meu va començar que encara no tenia 3 mesos i no es va posar mai malalt ni res. El segon dia de classe ja el van afonar, pobret..... Els primers cops plorava, pro al quart o cinquè dia ja s'ho prenia com algo normal. No dic que li agradès, pro tampoc li suposava un trauma. Ara puc dir que tinc un peixet :glub: Li encanta l'aigua!!
Tema banyador/bolquer, a nosaltres ens fan portar banyador antifugues. En el meu cas l'estic aprofitant ara a l'estiu per anar a la platja i a la piscina i perfecte.

Per lo de començar tant petit, l'únic 'handicap' va ser que el primer dia no va acabar la classe, es va cansar abans, i al principi no sabia agafar les coses (pilotetes i joguines varies), pro desde el primer dia es va trobar molt comòde a l'aigua i després feia unes migdiades que deu ni do!! heheheh

Resumint, la meva experiència ha estat molt positiva en tots els sentits. De fet, al setembre tornarem a començar!! >.-<: >.-<:

Si teniu qualsevol altre dubte ja ho sabeu!! Miraré d'estar atenta uns dies!! :ok:

Petonets a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::