Soroll amb les dents

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Soroll amb les dents

EntradaAutor: kittie » dt. feb. 09, 2016 11:46 am

La meva filla de 22 mesos a certes èpoques (feia molt temps que no ho feia i ara ho torna a fer) en algunes estones del dia fa un soroll peculiar amb les dents com un crec crec com si mastegues alguna cosa cruixent. De vegades desperta i de vegades dormida. No ho fa continuament, potser 2 o 3 cops durant el dia i no cada dia. A la propera visita al pediatra aprofitare per consultar-ho. Pero,algú te o ha tingut una experiencia similar?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: nb_30 » dt. feb. 09, 2016 12:03 pm

Bruxisme? Potser hauries d'anar a l'odontopediatre.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: iole » dt. feb. 09, 2016 2:01 pm

El meu ho va fer un temps i ho ha deixat de fer sol...
Avatar de l’usuari
amca
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: ds. des. 20, 2008 10:06 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: amca » dt. feb. 09, 2016 3:24 pm

La meva nena és més gran (7 anys) però hi ha nits en què ho fa molt. La setmana passada la vam portar al dentista i ens va dir que no ens preocupéssim, que eren descàrregues habituals a la nit i que no li afectava per res a l'estat de les dents. No se si en un nen més petit serà el mateix.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 10, 2016 5:56 am

El meu ho fa de nit, de tant en tant, i de dia quan és una situació que el posa nerviós. Té 20 mesos, i de moment no li dono importància, però espero que se li passi, perquè jo pateixo bruxisme des que era adolescent, i de gran és un problema.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: nb_30 » dc. feb. 10, 2016 8:34 am

La meva filla de 3 anys va començar a fer-ho l'estiu passat i vaig consultar a l'odontopediatre i no li va donar importància. I de cop i volta ho ha deixat de fer.jo ho atribueixo a començar l'escola i està més cansada. Ella és molt nerviosa.
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: kittie » dv. feb. 12, 2016 1:37 pm

Moltes grácies per les vostres respostes!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: Mara17 » dc. abr. 26, 2017 11:36 pm

Hola!

El meu fill de quatre anys ho fa i ara ens plantegem portar-lo perquè li mirin. De totes maneres, entenem que o és un problema de tensió cranial per exemple, o de nervis per l'escola, etc. Per tant, la primera acció serà dur-lo a l'osteòpata per veure si troba res o ho veu fisiològic (he llegit que pot ser). El dentista no veiem com hi pot intervenir que no sigui fent una fèrula, però tampoc dominem el tema. Si algú ens il·lumina...

Algú ho ha tractat així? També tinc clar que pot molt ben ser ser una manera d'alliberar tensions durant el dia i, per tant, hauríem de mirar de facilitar-li que les pogués verbalitzar abans d'anar a dormir i que hi anés més "descarregat".

Experiències?

Gràcies.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Soroll amb les dents

EntradaAutor: kittie » dl. gen. 14, 2019 9:30 pm

Hola! Fa temps que no entrava al forum. La mevs filla ja en té gairebé 5 i encara ho fa ocasionalment. Normalment en epoca de algun canvi o novetat i ho atribuim a estres. El pediatra i odontopediatra no li donen importancia. Espero que millori a mida que es faci mes gran.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::