Dormir sense la mare

Els hàbits de dormir.
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Dormir sense la mare

EntradaAutor: Gesmil » dv. abr. 29, 2016 8:42 pm

Hola!
El meu fill de 3 mesos no sap dormir fora dels meus braços, des de la primera nit.
Durant el dia l'he de portejar. A la nit fem collit, tal i com teniem previst. Però tenim el bressol preparat per fer sidecar i encara no ho hem provat.
Fem LME, suposo que això fa que sempre que es despeeta busqui el pit.
Hem decidit que a partir de la setmana que ve intentarem que vagi dormint a estones sol al minibressol, sobretot de cara a la meva reincorporació, que és una cosa que em preocupa bastant.
M'agradaria que m'expliquessiu si us ha passat res semblant, si al final s'arregla, i si em podeu donar consells. Gràcies!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: gusiluz » dv. abr. 29, 2016 11:21 pm

La nostra filla de 27 mesos dorm amb nosaltres, al mig. Si, he dit 27.
Si està ben adormida la pots canviar de llit però si es desperta l'hem de posar amb nosaltres. La veritat és que no ho trobo tan greu, quan estigui preparada ja dormirà sola i a la seva habitació. És normal els nens se senten segurs així i forçar el contrari no els fa cap bé.
Et recomano que llegeixis en Carlos González, et treurà molts prejudicis del cap.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 30, 2016 6:09 am

Hola Gesmil,

Tal com et diuen, és habitual. El meu només podia dormir separat dels meus braços de nit, i al llit de matrimoni. Si el deixàvem al bressol de seguida es despertava i plorava.

Quan et reincorpores? On el deixaràs, a llar d'infants o amb algú? En el meu cas el vaig deixar amb l'àvia, i dormia també als seus braços (i l'àvia encantada!). Si va a la llar d'infants aquesta opció ja no pot ser, però segur que un cop arribi el moment s'hi adaptarà. Crec que és millor no voler preparar-los (tot i que és el més lògic) perquè si ets allà ells volen estar amb tu. Quan no hi ets ho saben, i s'adapten més fàcilment del que ens imaginàvem. És com amb el biberó, molts cops si la mare ho prova una dies abans el nen ho rebutja. Però quan la mare no hi és sí que l'accepta (no sempre, però és un exemple).

Ànims!
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: Ninus » ds. abr. 30, 2016 6:22 am

Bones! La nostra filla està a punt de fer 4 anys i encara dorm amb nosaltres! I hi dormirà fins que voldrà!
La deixem al seu llit i quan es desperta bé amb nosaltres!
Sempre dic que hem de mirar més a les tribus indígenes. Dormen amb els fills, els alimenten de pit molt temps, etc! I per a mi això és el més natural!
Tot arriba!
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: Gesmil » ds. abr. 30, 2016 10:56 am

No, si estic molt a favor del collit. És més pel dia, que ens inhabilita molt.
Em reincorporaré a finals de juliol. Suposem que es quedarà amb els avis, tot i que no ho sabem del cert, ja que no sé si tindran prou paciència per un nen tan d'estar a sobre. Suposo que ho resoldrem sigui com sigui, però ara estic força angoixada.
Al C. Gonzalez l'he llegit només sobre la lactància. De la R. Jové he llegit dormir sin lágrimas i ara volia aconseguir algun de l'Elisabeth Pantley. De totes maneres, per més que ho llegeixi jo, si ni el pare ni els avis estan en sintonia...
Gràcies, noies!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: jaruma » dg. maig 01, 2016 6:29 am

Hola Gesmil,

Encara et falten tres mesos llavors per incorporar-te, els nens en 3 mesos poden canviar moltes coses! Potser li dona per adormir-se passejant al cotxet, potser li costa menys quedar-se adormit al llit... Pot ser que la solució vingui sola, simplement amb els canvis que ells van fent.

En tot cas t'entenc, és difícil quan la resta de la família no està d'acord en el que tu creus. Jo vaig tenir mil discussions amb el meu home per això. Després amb el pas del temps ens hem anat adaptant.

Jo seguiria donant-li tots els braços que necessiti, a aquestes edats, i contràriament al que tanta gent diu, no es "malacostumen", simplement obtenen el que necessiten. Per contra, si ell necessita braços i no els hi dones pot ser que fins i tot s'inquieti més i cada cop li costi més estar-se tranquil ell solet.

Intenta no preocupar-te massa pel tema, i gaudeix del temps que tens encara per estar amb ell tot el dia!

:-)
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: lila » dg. maig 01, 2016 10:54 am

Bones,
jo m'he reincorporat fa cosa d'un mes, quan la petita de la casa tenia sis mesos i poc.

Amb mi, i amb son pare, només s'adormia als braços, doncs amb els avis s'adorm gronxant-la al cotxet sense problema des del primer dia.

Així que ja veus...

No cal que patir tant, que tot acaba passant i tot acaba sortint, i encara et queda molt de temps!

Jo vaig notar molt de canvi a partir del cinquè mes: estava més "sociable", amb més ganes d'interaccionar amb l'entorn, i no d'estar tooooota l'estona a sobre meu (que fins llavors així havia estat, i que consti que a mi m'encantava, eh). Però es que setmana a setmana van canviant taaaaaaant...

Ànims!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: Gesmil » dg. maig 01, 2016 11:03 am

Aaii moltes gràcies :*
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Dormir sense la mare

EntradaAutor: Gesmil » dg. maig 15, 2016 12:21 pm

Estic més tranquil·la respecte la reincorporació, aquesta setmana passada va fer molts canvis (ja va més agust al cotxet, hem tret les mugroneres, accepta el xumet...) i penso que encara en pot fer més.
No obstant m'encantaria que fos capaç de fer les migdiades fora dels meus braços. O la primera part de la nit, com fan molts bebés.
Entre altres coses, perquè així com anem no puc conéixer bè els seus patrons de son, i no sé si podrem crear hàbits positius...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::