albergs xanascat

De vacances amb els nens !!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 16, 2016 8:40 am

He anat a pagar la primera bestreta i no he pogut, em diu error. Algu mes com jo?
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: xinxa » dt. feb. 16, 2016 11:44 am

Neuetes, jo vaig pagar ahir a primera hora de la tarda les dues bestretes, i cap problema. Has pogut ja?

Karruxina, vam anar a l'alberg de Coma-Ruga a a tardor del 2014, era la primera vegada que ens tocava, i el petit tenia 9 mesos. L'alberg estava força bé, el que no em va agradar va ser el tema menjar del petit. Vam demanar triturat, i a cada àpat li donaven el mateix, així que, com que encara feia LM i ja menjava algun tros, aquell cap de setmana no va menjar res de triturat. El menjar dels adults no el recordo malament. L'habitació que ens va tocar era gran, i amb bany. Crec que feien activitats per als nens més grans, però no t'ho puc assegurar, perque no ens hi vam fixar gaire. I per l'entorn, pots visitar el Vendrell, Calafell i podeu passejar per la platja. Diria, tot i que de memòria, que vam anar a peu des de l'alberg fins a la platja.

Nosaltres anem a Planoles. Alguna hi ha estat? Dèiem d'anar a passar el dissabte a Núria. Sé que l'alberg et prepara el dinar si marxes fora, et donen entrepà? O què et fan?
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: kittie » dt. feb. 16, 2016 12:36 pm

Planoles! (5a opció)
Hem tingut una mica de sort perque teníem molt mal número.
Les dues bestretes pagades ahir sense problemes.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dv. feb. 19, 2016 4:19 pm

Porto des de dilluns intentant pagar la primera bestreta. Ho he probat online, a la oficina, al caixer, en varis dies, en varis caixers i me baixat la documentació varies vegades. Truco al xanascat i comuniquen, envio mails i no em contesten... quin desastre!

Hi ha algú com jo? Dilluns ho torno a probar...
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dg. feb. 21, 2016 4:58 pm

hola neuetes jo he pagat online pero sense ser client de la caixa. i m'ha funcionat.
i correu els hi he enviat aqui: reserves.xanascat@gencat.cat per un dubte i m'han contestat.

torna-ho a provar potser estaven desbordats
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dt. març 15, 2016 11:47 am

Algu a estat al alberrg de l'espluga de francoli? podeu explicar la vostra experiencia? gracies
Somia
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 11, 2016 10:06 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Somia » dc. maig 11, 2016 10:14 am

Bon dia,
Nosaltres vàrem estar a Berga i esta molt be, no te piscina però a l'alberg ens varen donar una targeta per anar a la piscina municipal i sortia molt be de preu.
E.B.S.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dc. feb. 08, 2017 3:34 pm

Avui ha sortit el numero de sorteig de vacances en familia 2017 es el 2.791.

hi ha manera de saber cuantes inscripcions hi ha hagut?


gracies
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: petitajo » dv. feb. 10, 2017 1:59 pm

Ostres!!!!

Es la primera vegada q ens apuntem, nosaltres tenim el 11651. Això vol dir q no ens ha tocat, oi???

Em de rebre un mail o he de mirar-ho en alguna pag???


Gracies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: *TINA* » dv. feb. 10, 2017 3:00 pm

Nosaltres ens hem apuntat també per primer cop i sembla ser que ens ha tocat...el que jo se és quina de les 5 opcions...no ho se veure...teníem el 7516.
Per veure si t han otorgat alguna opció o estàs en llista d espera has d anar a la plana del xenescat, vacances en família, sorteig i veuràs que et pots descarregar un fitxer on hi ha tots els números de cada família i si ha tocat o no. Sort!

Puc puc no mhi he fixat però en aquest mateix llistat hi ha totes les preinscripcions... HAS TINGUT SORT?
Imatge

Imatge
MarPena
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 8:56 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: MarPena » dv. feb. 10, 2017 9:24 pm

A nosaltres tb ens ha tocat!! No sé quina opció encara... Suposo dilluns ja sortirà no?? És el primer any que ho probem...
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: *TINA* » ds. feb. 11, 2017 2:03 pm

Suposo que sí que dilluns sabrem alguna cosa...així ho diu a la web! Tinc ganes de saber què ens ha tocat...hem posat les vacances d agost, 7 dies, així que en tinc moltes ganes de saber in anirem >.-<: :globus: >.-<:

Heu pogut veure si us ho havien adjudicat o esteu en reserva?
Imatge

Imatge
MarPena
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 8:56 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: MarPena » dg. feb. 12, 2017 5:41 pm

Sortim com reserva confirmada!
Jo tinc molta curiositat per saber quina opció ens ha tocat. Són les vacances dagost i vam posar Salardú, Seu dUrgell i la Molina.
Demà sortirem de dubtes! A la web diu que ja podrem descarregar la documentació per fer la reserva.
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: petitajo » dc. feb. 15, 2017 2:08 pm

hola!
Nosaltres ja em pagat les dues bestretes, ens ha tocat la primera opcio i aixo q teniem un num molt alt. Ara toca esperar fins el mes de maig :-o00m :-o00m

Ara ja no podem apuntar-nos a la segona convocatoria, oi??? Com controlen el tema de inscripcio de pares i mares? Algu coneix algu q hagi fet trampes alguna vegada???
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dv. feb. 09, 2018 1:24 pm

hola avui sortien els resultats del sorteig de vacances en familia 2018 , algu s'ha pogut conectar? a mi em dona error
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Beikost » dv. feb. 09, 2018 6:21 pm

Jo ho acabo de mirar i cap problema. El sorteig és un pdf.

Nosaltres anem a la segona convo, no ens ha tocat, teníem un núm. massa alt... I vosaltres?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: cositina » dt. juny 19, 2018 9:56 pm

nosaltres hem anat ja tres cops, algun any no he tingut sort però cada any provem. Tinc un blog i alla he escrit un post explicant com funciona el programa, quins tenen bany etc, deixo link per si us serveix per a properes edicions!

http://maternidades.es/vacaciones-con-n ... n-familia/
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ClaraSoCo
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 7:58 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ClaraSoCo » dt. gen. 29, 2019 2:36 pm

Bones!

he descobert aquest programa i voldria inscriure-m'hi. Som 2 adults i 3 nenes que a l'estiu tindran 5, quasi 4 i 18 mesos. Els que més em criden l'atenció són:
- Banyoles
- Salardú
- La Molina
-l'Escala
- Vall de Núria
- La Vall d'en Bas

Em recomaneu algun especialment? L'únic que demano és que estiguin nets i correctes, bany a l'habitació i amb activitats a fer pels voltants. I ja si el menjar és boníssim doncs genial ;) La idea seria anar un cap de setmana

Gràcies!
Clara
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: nienna » dc. gen. 30, 2019 9:00 pm

Nosaltres el que recomanem molt és el de Banyoles! Hi hem estat 2 cops, està genial, ben situat i amb moltes activitats per fer a Banyoles mateix i als voltants.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 12, 2019 2:41 pm

M'apunto aquest de Banyoles per a la propera :ok: . Aquest cop he triat 4 opcions per Setmana Santa i 1 de cap de setmana, a veure si tenim sort!
Nosaltres només hi hem estat a Salardú i a Planoles i ens van encantar tots dos.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::