Plorar abans d'anar a dormir

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: formiguetes » dl. juny 06, 2016 9:54 pm

La nostra filla, que ara farà 2 anys, des de fa unes setmanes que plora quan la deixem al llit. Es posa de peu i em crida sense parar... Jo al principi hi vaig i li dic que toca dormir, però no hi ha manera. Si continua plorant doncs em vaig aixecant i hi vaig, però a la que marxo, torna a cridar-me. No és que plori molt, sinó que gemega i va cridant "Mama, mama..." moltes vegades! Ara ja no hi vaig perquè just és el moment que puc descansar i evadir-me una mica, estic tan cansada a aquelles hores...! i ella s'acaba adormint...però no sé, després em sento una mica culpable de no haver-hi anat! Què se suposa que hauria de fer? Sempre ha dormit força bé, i no ha tingut cap canvi darrerament que la pugui angoixar..
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. juny 06, 2016 10:18 pm

Com a mama que ha tingut una criatura que fins els 26 mesos no va dormir mínimament et diria que hi anessis, la consolessis, com a tu també t'agradaria que et comsolessin, que són fases i totes acaben passant.

Ha camviat alguna cosa recent de la rutina? Potser dorm massa migdiada i necessitaria anar més tard a dormir?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: jaruma » dl. juny 06, 2016 10:26 pm

Jo també hi aniria i la consolaria. Potser ha tingut malsons i ara li fa por dormir, o qualsevol altra cosa. Són etapes, però si et demana jo hi aniria, encara que aparentment no vulgui res.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 07, 2016 8:44 am

Ja sé que els vedpres estem que no podem més. Peró jo tb. hi aniria, és important que es sentin segurs i que sapiguen que estem alla.
Quan hi vas et demana algu o només vol que hi siguis?
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: turuleta » dt. juny 07, 2016 11:40 am

ostres... Q diferents poden ser les criances... Jo es q ni ho dubtava...pobreta.plorant.pero q ni satreveix a venirvos a buscar...vamos el meu es q si el deixo sol al llit saixeca i ve...jiji...
En fi.si plora necessita consol...sbt sabent q no tho ha demanat fins ara. Tot i estar cansada sera mes descansat estirarte amb ella fins q sadormi a escoltarla plorar o anar fent viatges. Mimagino q quan se senti segura ho podra tornar a fer soleta
Imatge
Imatge
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: formiguetes » dt. juny 07, 2016 1:04 pm

Sí, crec que vol que em quedi allí fins que s'adormi! No pot venir-nos a buscar perquè està al llit de baranes. I sí, probablement no tingui prou son perquè dorm de 13:45h a 16/16:30h, i a la nit la posem a les 21:30h..,

Gràcies per les aportacions!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 07, 2016 2:19 pm

Doncs el que vol es que hi siguis i tu estas cansada, podries mirar de posar una cadira comode, rollo balanci o cadira de lactancia a la seva habitació. O bé canviar el llit per un de més gran i estirar-te amb ella. Així ella té el que necessita i tu t'ho pots pendre com a temps per relaxar-te o descansar.
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: almon » dc. juny 08, 2016 2:03 pm

Crec que tots hem passat per aquesta fase...
Jo el que feia era després dels contes de rigor em quedo als peus del llit i si cal m hi enduia el mòbil o feia exercicis de ioga...
Quan estava més relaxat o ja dormia marxava.
Afegeixo que per mi el canvi va ser sopar tots junts D hora i així no m hi posava nerviosa perquè ja estava sopada, amb pijama i la taula recollida.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Plorar abans d'anar a dormir

EntradaAutor: formiguetes » dc. juny 08, 2016 3:02 pm

Sí, nosaltres també sopem junts des de fa mesos, i és genial, però quan la posem a dormir és l'únic moment del dia que podem estar els dos i fer sofing! Jeje... Ahir vam fer dos canvis: portar-la a dormir una mica més tard i quedar-me amb ella una estoneta fins que es relaxés, doncs... UN ÈXIT! La nena va agafar el llit amb més ganes, i veure que jo no marxava la va calmar. Així que gràcies pels consells! Visca el socpetit!!!! :D

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::