Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: melibea80 » dc. juny 15, 2016 3:33 pm

Hola!

Em sembla estrany que no estigui feta ja aquesta pregunta, però no l'he trobat. La nena acaba de fer els 3 anys i mai ha tingut bicicleta ni tricicle, només una d'aquestes motos de rodes amples de plàstic que ja li queda petita. La pregunta que ens fem és si, atès que encara no sap pedalar, seria millor:

- Un tricicle (no un de bebè, havia pensat més aviat en això https://es.letgo.com/es/i/triciclo-mont ... 3501b8799a que m'agrada molt més)

- Una bici sense pedals per posar després més endavant els pedals

- Una bici amb pedals i rodetes i saltar-nos el pas de la bici sense pedals (és que en aquest cas hi ha més models per triar, no totes les bicis poden anar sense pedals)

Alguna experiència? No és una nena especialment habilidosa amb els peus jejeje però ja hem vist clar que la moto ha passat completament a la història.

Gràcies
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: catalanna » dc. juny 15, 2016 7:50 pm

A nosaltres ens ha anat de perles una bici sense pedals que ens van recomanar a la botiga de bicis. És una de la marca puky on es poden arrepenjar els peus, així aprenen a fer l'equilibri. Això sí, no s'hi poden posar pedals. Als 4 anys li vam regalar una bici amb pedals, sense rodetes, i la tercera vegada que la va agafar ja la dominava!! Com que ja feia l'equilibri només es va haver d'acostumar als pedals i als frens.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. juny 15, 2016 10:00 pm

Jo et recomano la bicicleta sense pedals. Al no tenir-ne de seguida agafa equilibri. Pel que fa a motricitat els hi va super bé i es salten el pas de les rodetes passant directament a la bicicleta normal. Ho he vist en els meus 4 nebots. La nostra (a punt de fer els 3 anys) des dels 2 anys i mig va amb bicicleta d'aquestes sense pedals (li van portar els reis) i té un domini increible. No trigarem a introduir la bicicleta normal i sense rodetes.
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: garota » dc. juny 15, 2016 10:18 pm

Sense dubte, bicicleta sense pedals!!!! Són una meravella. La nostra és del Decathlon i va perfecta! Li van portar els Reis quan tenia 2 anys i mig i ja fa temps que manté l'equilibri fantàsticament. D'aquí a la bici de pedals com t'han dit és rapidíssim! Res de rodetes!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: sugar » dj. juny 16, 2016 8:59 am

Hola, les meves filles no van fer servir la bici sense pedals i van aprendre el primer dia. El que si et diré és que vigili amb les bicis amb rodetes, les que venen a les botigues de joguines normalment pesan molt i no les volen agafar perquè es cansen.
sugar
Avatar de l’usuari
Runi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: Runi » dj. juny 16, 2016 5:07 pm

Totalment d'acord amb vosaltes, el meu fill des dels dos anys més o menys amb bici sense pedals i ara que te 3 anys ja fa anar la bici amb pedals sense rodetes, l'unic que li costa es arrencar que encara n'ha d'apendre. Penso que si et pots estalviar les rodetes millor...
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: Tricicle, bicicleta amb rodetes, bicicleta sense pedals...?

EntradaAutor: Nusol » dv. juny 17, 2016 8:19 am

Nosaltres també tenim una bici sense pedals, una dels decathlon, i perfecte! Ell ara té 3 anys i manté perfectament l'equilibri, desprès mirarem de passar a una bicicleta sense rodetes, a veure com anirà!
Imatge Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::