Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. oct. 04, 2016 7:33 am

Bon dia, noies!! com aneu??
jo ja he començat amb el cariban, que estic a tope de nàusees... ahir no el vaig voler prendre per veure si tenia símptomes i vaig estar fatal.
Nenes, com us vaig dir vaig tenir sagnat i vam anar d'urgències i l'embrió era gran i amb batec... però com que ahir vaig tacar una altra vegada, m'estava tornant boja... i vaig aconseguir que un gine em mirés,,, aquest ja no em va dir que tenia batec, me'l va posar a tope per l'altaveu!! el cor de la meva llentieta va a tope i ho vaig poder escoltar jo!!! des de ahir a la tarda no taco res ja, no tinc hematoma ni res... així que ha pogut estar implantació i res mes... però per si de cas , estic en repòs per recomendació del gine. Demà tinc el meu gine, el que m'ha portat sempre i ja vaig molt més tranqui!!!! Li vaig preguntar lo del RH, ja que sóc O- i diu que igual que amb el primer... vacuna a les 27-28 setmanes i si el baby es negatiu, res i si es positiu, una vacuna extra.

Perdoneu el moment super ego, però volia explicar-vos tot!!!

Garota, molt bé, guapi!!! ja de 9 setmanetes.. gaudeix i no pensis!!!!

Busy_bee, estic fen repòs i m'ajuda la family, però amb un petit de 2 anys , es complicat i més quan vol braços. Com et trobes, bonica?? ja veig que vas tenir visita i vas escoltar el cor!! molt bè!!!! el meu deu ser gran, xq media 3.8mm ja!!! quan tornes?

noyja, guapi... si, quin ensurt... però ja molt més tranquila!! menys mal que tot va bé!! demà tinc el meu gine de sempre!! i tu dijous? molt bè, ja veuràs com surts molt més tranquila!!

HVeronica, como vas? ya no has vuelto a sangrar?? venga, ánimo, que todo saldrá bien. Eres una campeona!!! :-()-)

Totees les altres com aneu??? que tingueu molt bon dia!!!
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. oct. 04, 2016 9:20 am

Jpd, jo tb sóc O- de grup sanguini! Jeje i mateixa dinàmica que tu lògicament! Vacuna al canto i em miraran els anticossos a cada analítica. El meu primer fill és A+ així que ho han de controlar bé.
Jo tinc més pors encara que amb el primer, de que tot vagi bé... En fi, suposo que al saber de què va tot i com es pateix des que tens un positiu a la mà, fa que prengui més consciència!
Ganes de la eco de les 12 setmanes d'aquí un parell de setmanes...!
Petons a totes!
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. oct. 04, 2016 9:40 am

Que fort em sembla que d'aquí un parell de setmanes ja tingueu la eco de les 12 setmanes i jo tot just estigui de 7!! Em sembla una eternitat, com si no hagués d'arribar mai! :-())

Jo aquest dijous tinc hora amb la llevadora, encara no se si faré doble seguiment. Per una banda vull, però per altra em fa pal haver de repetir proves com l'o'sullivan dos cops. No és que em faci fàstic el líquid (al contrari) però si que son moltes hores que perdo a la feina... Vosaltres què feu?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. oct. 04, 2016 9:44 am

garota ha escrit:Jpd, jo tb sóc O- de grup sanguini! Jeje i mateixa dinàmica que tu lògicament! Vacuna al canto i em miraran els anticossos a cada analítica. El meu primer fill és A+ així que ho han de controlar bé.
Jo tinc més pors encara que amb el primer, de que tot vagi bé... En fi, suposo que al saber de què va tot i com es pateix des que tens un positiu a la mà, fa que prengui més consciència!
Ganes de la eco de les 12 setmanes d'aquí un parell de setmanes...!
Petons a totes!



Si, més controls i ja està, guapi!!! el meu fill es O- també, així que amb el segon es el mateix que amb el primer... Diuen que amb el segon es pateix menys.... que gran mentidaa, oi?? jo estic patint igual!!! vinga que ja et queda poquet per la eco de 12s... ànims, guapi!! muackk
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. oct. 04, 2016 9:48 am

Busy_bee, jo ha tinc decidit que no faré doble seguiment pel tema de les proves... com que es van portar tan bé al Hospital General, ja que vaig tenir un embaràs complicat i van estar a la alçada, me'n tornaré a fiar d'ells i solament portaré seguiment allà!!
Però vaig tenir moltes dubtes, pels 35 anys que tinc.. pero ja res... a tope amb ells i positiva , tot ha d'anar bé!! avui ja he pres el Cariban, ahir i avui són terribles les nàusees...
Jo demà faig les 6 setmanes... així que enveja em feu les que parleu de les 12!!!! però poquet a poquet tot arriba!!

Vinga, guapis!!! ànims!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: ARI83 » dt. oct. 04, 2016 11:40 am

garota ha escrit:Bones!

Jolin quin greu aquestes notícies... Ànims Ari. Ara toca passar el dol i poc a poc anar recuperant ànims! Nosaltres tb hem passat x 2 avortaments i és un pal. I ara tinc sempre una por al cos.... Ains.
Jo ja estic de 9 setmanes i 2 dies, cada cop m'ho vaig creient més. Pas a pas. Està clar q no és el mateix el primer embaràs que el segon! Em trobo més malament en aquest. Sort que el meu fill gran és un solet!
I res... Nàusees de tant en tant, dies millors i dies pitjors ,( quan em trobo bé ja començo a pensar aii i si va malament..?) no tinc remei! Jeje
Dimecres tinc llevadora per ja programar analítiques i eco de les 12 setmanes. Ganes de que vagin passant els mesos i com a mínim notar-lo!
Ànims a la resta! Les que taqueu, reposeu i us desitjo el que queda d'embaràs sigui de "luju".
Petons

Hola Garota!
m'ha agradat molt llegir-te, i saber que desprès de dos avortaments has aconseguit embaràs.
Volia preguntar-te si vas tenir que medicar-te o fer alguna cosa en especial, tinc molta por i molts dubtes, el dilluns tinc visita amb el ginecòleg per veure com estic desprès del avortament i se'ns passa pel cap anar a reproducció assistida, nouse si és massa precipitat, però fa por que torni a passar. A urgències solament em van dir que és qüestió de sort, que passa molt sovint,... però és desesperant! Ja se que cada cas és diferent, però si saps diferents opinions va molt bé de cara a fer preguntes el dilluns. Moltes gràcies.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. oct. 04, 2016 12:34 pm

Ari!
Doncs no em vaig haver de pendre res.. 2 mesos de descans després del primer raspat, i 1 mes després del bioquímic. A nosaltres tb ens van dir que era fruit de la mala sort... No sé, potser sí, o potser no... Estrany ho és. Van ser amb 6 mesos de diferència. I 6 mesos després del bioquímic, tot va anar genial... I ara, aquest 4t embaràs en realitat, espero que tb vagi perfecte, amb una por xo que em costa treure-me-la de sobre. Però poc a poc. No sé, a veure què us diuen, però si us podeu fer algunes proves, doncs mira, alguna cosa que tindreu. Però sovint no surt pas res..... I fins a 3 avortments diuen q és normal....!
En fi, que és un rotllo, sempre, però encara més quan busques el primer fill. Molts ànims i poc a poc tot es posa a lloc. Espero i de veritat us desitjo, que aviat pogueu respirar tranquils i saber q tot va bé!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Feliçdelavida » dt. oct. 04, 2016 1:27 pm

Hola boniques, jo tampoc porto bones notícies. Explico tot per qui no sàpigui.

Vam anar a fer eco de 7+5, el cor no bategava, jo ja li vaig veure la cara al gine, però sempre téns aquella coseta que potser sí que va bé. Em va dir de repetir eco als 15 dies. Ahir seguia sense bategar i ja em va dir que era el que es diu un avortament diferit.

Avui he anat a l'hospital i m'han induït l'expulsió de l'embrionet amb medicaments. De moment estic bé, pensava que m'enfonsaria però com que ja han passat 15 dies i m'he preparat per lo pitjor, no ha sigut tant dramàtic com pensava.

Suposo que aquest post desapareixerà, no té sentit que jo vagi actualitzant i me n'encarregui si no he de ser mare pel maig.

Molta sort a totes, cuideu-vos i ànims!
:-()-)
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. oct. 04, 2016 1:53 pm

Ostres, feliçdelavida.. quin greu... En aquests moments res que et diguin et farà sentir millor... però t'envio una abraçada super gran , un petonàs i molt ànims!!!! segur que aviat aconseguireu la panxu i sortirà perfecte!!! et desitjo lo millor de món, campiona!!!!
Es normal que no segueixis amb el grup desprès de aixó, a veure si alguna de les noies s'anima a abrir un nou post!!!

Vinga, noies, fortes totes!!!! muackk
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. oct. 04, 2016 2:42 pm

Feliçdelavida que bé que dintre del que cap, estiguessis una mica preparada mentalment, així et serà més fàcil anar amunt ben ràpid! Em sap molt greu el que has passat, ja saps que tens tot el nostre suport i carinyo! :globus: :love:

Voleu que obri nou post? o el Toni canvia la jefa? Com va el tema?
Imatge

Imatge
HVeronica
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. set. 09, 2016 11:48 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: HVeronica » dt. oct. 04, 2016 4:35 pm

hola xicas!

Felizdelavida, como lo siento.. se perfectamente como debes sentirte. te mando mucha fuerza, cuidate mucho.


Bosy, el seguimiento en los dos sitos tiene su parte buena y mala, puede ser agobiante,.. pero llevar un segundo control no esta de mas. tambien te digo que si confias en tu gine y hospital estupendo..

Neyja , ya te notas contracciones??-.. no habia escuchado tan temprano, no esta de mas que lo comentes con tu gine.

Jpd me alegra mucho que escucharas el latido.
esos momentos ego estan genial, a mi me encanta saber como lo llevais.
ha! y gracias por los animos!

Ari, como estas??.. cuantos abortos has tenido??yo se k existe un estudio que hacen de tu sangre , pregunta a tu gine.

Yo no e vuelto a sangrar, estoy muy cansada y con mucho sueño.
pero lo que mas me cuesta es hacer vida trankila, soy super activa.. me encanta el gym y no parar kieta-..Estoy deseando que me hagan la eco el dia 13 , me digan que todo va bien.. y a ver si puedo hacer almenos natacion o bici a ritmo iaia... :miko:
carpe diem.. :***:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. oct. 04, 2016 4:55 pm

Ostres feliçdelavida.... Em sap molt de greu...! Molts ànims i a mirar endavant. T'envio una abraçada molt gran!
No vull més baixes al grup... Jolin...!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. oct. 04, 2016 6:34 pm

Hola boniques! !
Avui no he tacat res de res i demà tinc gine, el meu de sempre.
Garota, noo, ni una baixa mes...que ja esta bé!

HVeronica que bien que no hayas vuelto a sangrar. Me alegro mucho. Se pasa fatal. La verdad que es un subidón escucharle el corazón y ver que todo va bien y más de 5 semanitas.

Busy-bee a mi em sembla perfecte que obris el post nou. Escriu un privat al Toni i explica-li que ha passat i que obrim post nou.

Vinga noies... que tot anirà bé encara que aquesta setmana es durilla...
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. oct. 05, 2016 9:06 am

Noies!

Em diu el Toni que millor canviar la jefa i no haver de crear un post nou. Alguna candidata? >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. oct. 05, 2016 9:16 am

Busy-bee jo voto per tu, et vas oferir i a mi em sembles una candidata perfecta!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Martallc » dc. oct. 05, 2016 11:35 am

Bon dia noies,
em dic Marta i aquest divendres entraré a les 5 setmanes d'embaràs. Si tot va bé, he fet els meus càlculs i em toca el 9 de juny. Veig que no hi ha cap foro pel mes de juny i per aquest motiu, si em deixeu, m'agradaria unir-me a vosaltres per comentar una mica com anem perquè tinc moltes ganes de compartir-ho i com que amb la gent del meu voltant encara no puc dir res fins més endavant...
Fa una setmana que ho sé i encara no he anat al gine, tinc la 1a visita el dijous de la setmana vinent, dia 13. Com costa que passin els dies... es fan les setmanes eternes jeje estic nerviosa per saber si tot va bé, per si sentirem el cor, etc.
De moment em trobo molt bé, sense nàusees, però amb molta gana i son. Com us trobeu vosaltres? teniu també tanta gana? quan us passa això què mengeu? alguna galeta?
Bé, espero poder anar-vos llegint i compartint aquestes primeres setmanes tan intenses...
Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. oct. 05, 2016 1:18 pm

Martallc, hola bonica!!!! i benvinguda!! i tant que pots estar aquí amb nosaltres... així entre totes ens ajudem... jo es que estic amb nàusees, però em ve de gust algunes galetes salades, alguna coseta que et vingui de gust... Sembla que no passen els dies , però passaran,.. ja ho veuràs... el dia 13 ja es a prop!!

Avui he tingut gine i tot perfecte,... el cor va a tope i tot perfecte col-locat i ja quasi porto 2 dies sense tacar res... així que vida normal... em veia en 2 setmanes i com que estic de vacances a Lanzarote, ens veiem el dia 26 , en 3 setmanes!!! així que ara a descansar i gaudir i a veure si tot segueix bé!!!

Qui es la propera que te gine?
Imatge
Imatge
Imatge
Obdlu
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 24, 2016 7:12 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Obdlu » dj. oct. 06, 2016 2:49 pm

Hola!!

Estava al grup d'abril però resulta que la llevadora em va dir que la data probable de part seria l'1 de Maig, ves a saber! De moment, em quedo aquí i ja us diré més endavant quan ha nascut finalment :)

Jo també estic amb el Cariban, abans d'ahir se'm van acabar les pastilles i ahir m'ho vaig passar fatal, avui ja torno a estar millor. Ja estic d'11 setmanes i fins el 24/10 no em fan la primera eco, ja en tenim unes ganes!! No ens la podien posar més lluny perquè ens van dir que ens la farien del 13 al 24/10, quin rotllo perquè ja tenim ganes de dir-ho a tothom! El dilluns de la setmana passada em van fer analítiques i prova d'orina i no m'han dit res, així que sembla que no hi ha res estrany.

A veure si us puc anar seguir i ajudant en tot el que pugui, però és la primera vegada i jo també vaig força perduda.

Gràcies per ser-hi!!

Obdlu
Obdlu
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 24, 2016 7:12 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Obdlu » dj. oct. 06, 2016 3:08 pm

Ara he llegit el post de lafeliçdelavida i em sap molt greu el que t'ha passat :( Ànims que segur que en vindrà un altre!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dv. oct. 07, 2016 7:06 am

Bon dia boniques!!!

Obdlu benvinguda , guapi!!! 1 de maig? jo el 31 de maig? jejejjee... estem al extrem del mes... a veure si m'avançan algun dia que amb el primer va ser així que no vull que sigui de juny, ja tinc moltes coses al juny!! jejejeje. Jo estic igual, amb el Cariban, si no es que no puc fer vida normal... el que em passa es que em dona molta son... a ti et passa??

Com aneu totes?? qui es la propera que li toca eco? jo tenia visita en dos setmanes però amb les vacances ens veíem en 3, el dia 26. Quines ganes de veure que segueiix tot bé!!! El diumenge vaig tacar una mica marró i ja no he tornat a tacar res de res...jo crec que o va ser implantació o alguna resta....

Bon cap de setmana!!!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::