Escoles bressol a Sant Cugat

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dl. feb. 01, 2016 6:52 pm

Si, trobo q la Happy Way queda molt lluny com per anar a peu.

Jo a la meva filla la vaig dur a la Pipo i vaig quedar contenta i ella també anava molt contenta.
PETONET
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 10:52 am

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: PETONET » dl. feb. 01, 2016 8:16 pm

Hola.
Jo us recomano,llar d'infants Mainada.
Jo he portat el meus tres fills i l'ambient és genial,les educadores són professionals i un encant, us diria que és una gran familia.
Els aprenentages són genials,els nens aprenen jugant i experimentan.
Cada dia tens contacte amb les dues educadores de classe i tambè tenim comunicació per agenda.
Nosaltres hem estant encantats.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: laneta » dt. feb. 02, 2016 8:43 am

ës veritat, és la Marineta14 la que viu al poble!! XD

Tinc amigues que m'han parlat super bé de La Mainada però igualment queda lluny! XD
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 06, 2016 10:02 pm

Iagp ha escrit:Hola!

En breve voy a ser mami y también busco Llar d'infant para mi peque, tendré que llevarlo a los 5 meses.
Vivo en Volpelleres y por aquí me han dicho de 2 opciones, una la Pipo y otra una muy nueva llamada Kinder que está a dos calles de mi casa, pero ninguna de las dos me convence.

Por tema ubicación/ideario las que más me gustan son La Llar d'en Teddy y la Petit Milú, sin descartar tampoco la Agora Patufet.

¿Alguna lleva a su peque a alguna de estas? ¿Podéis darme vuestra opinion e info acerca de lo precios?


La llar d'en Teddy hay una oferta por 400e este año, entrando a las 9h. Pero no la conozco personalmente.
Tengo una vecina que lleva su peque a Agora Patufet y está encantada aunque desconozco la linia del centro.
Yo tb vivo en Volpelleres. Pipo no me gustó, no le veo sentido a hacer fichas tan pequeños. Creo sinceramente que les toca jugar, experimentar, bailar, cantar...descubrir. Manualidades, depende, pero no me gustan las guarderias que hacen fichas para «orgullo» de los padres.
Tengo buenas referencias de la Escola Bressol Gargot, pública, que aunque las instalaciones ya tienen unos años, hablan muy bien del trato y ambiente para los niños. Es pública y puedes probar a entrar. Yo no entré y finalmente escogí Les Tortugues, por recomendacion de una amiga. Dentro de las privadas, me encantó el jardín, el planteamiento con los niños, la música (canntan y bailan muchísimo!),el trato familiar, la ratio baja de niños, y ahora que llevo a la nena, lo feliz que va, los besos que le da a la profesora, lo que me cuesta llevarmela a veces pq quiere que yo me quede a jugar alli con ella, el ambiente familiar y muy cercano, la facilidad de comunicación con la escuela...estamos encantados, asi que el proximo año aunque abran la KINDER no cambiamos, porque estamos muy contentos con el centro, y lo mas importante, la peque también.

No queda lejos de la Llar d en Teddy, asi que mirala, y que te expliquen de primera mano el prooyecto.

Suerte!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 06, 2016 10:04 pm

Para los mas peques el centro es Les Tortuguetes, en otro edificio...este exactamente no sé donde queda. Mira la web y ves a mirar! Confianza. 100%!
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: laneta » dl. feb. 22, 2016 9:25 am

Hola!

Alguna sap calendari de preinscripció i jornades de portes obertes de les públiques pel curts vinent? No ho he trobat encara a la web de l'ajuntament.

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: laneta » dl. feb. 22, 2016 10:56 am

He trucat fa una estona i encara no saben res, més enllà de que la pre-inscripció sol ser la primera quinzena de maig i conten JPO a l'abril...
PETONET
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 10:52 am

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: PETONET » dg. abr. 10, 2016 10:50 pm

La Llar d'en Teddy tinc entes que no és una escola Bressol reconaguda pel departament,és un centre de suport familiar.
Avatar de l’usuari
MaRiNeTa14
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 8:30 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: MaRiNeTa14 » dl. abr. 18, 2016 5:06 pm

Hola noies!!

Us explico la nostra experiència real, ja que fa un temps que vaig escriure i no havia tornat a entrar a explicar-vos.

Finalment, desprès de moltes visites i entrevistes, ens vam decantar per la Llar d'Infants Mainada, i estem encantats.

Per temes de feina, només necessitem assistir una estona a la tarda, i no ens han posat cap problema per fer-ho (en altres EB ens feien pagar tota la jornada, encara que només hi anés a la tarda).

Les educadores són un encant, l'ambient que es respira és com el d'una gran familia, les activitats són enriquidores, i sobretot deixen que els nens i nenes experimentin pel seu compte, deixant que descobreixin ells sols. Res de fitxes o manualitats amb els dits marcats on la mestre vol... Juguen amb paneres del tresor, amb farina, colorant alimentari i aigua, instruments músicals, etc...

La veritat que estem molt molt molt contents. Us la recomano a tots/es.

De la resta, hi ha moltes de les que esteu anomenant que no són reconegudes per la Generalitat, i per a nosaltres això era molt important (hem sentit moltes coses sobre els Centres de Suport Familiar que ens han fet desconfiar... Per començar, no cal que les educadores siguin titulades, ni cal un projecte educatiu...)

Salut a totes!!
scp1601
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:10 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: scp1601 » dj. oct. 06, 2016 12:18 pm

Hola
A partir del curs vinent haurem de portar la nostre filla a la gaurderia.
Quines escoles Bressol recomaneu prop de Volpelleres?
He llegit comentaris molt bons sobre Les Tortugues, Quitxalla, Mainada i altres, però queden més lluny de casa....
Algú té alguna opinió sobre la KINDER Volpelleres o Llar d'Infants Guixota??
Alguna altra opció?
Gràcies!
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Cotofluix » dg. oct. 16, 2016 7:37 pm

Bona tarda!!

M'uneixo al fil, nosaltres també haurem de buscar llar d'infants de cara al setembre vinent.

Estem començant a sondejar opcions visitant les webs, i la veritat és que les que ens quedarien còmodes per proximitat i aparentment les instal.lacions estan bé són Les Tortuguetes, Guixota i Magnòlia.

De les Tortuguetes i Magnòlia he trobat opinions, totes bones! Magnòlia té els preus penjats a la web, un pel cara... Teniu idea de la Tortuguetes?

Guixota no trobo opinions ni preus! Aviam si tornem a reactivar aquest fil que m'interessa molt!

Gràcies!!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: ELE » ds. març 04, 2017 9:30 pm

Hola noies,

Nosaltres som de Volpelleres, po la Kinder va obrir quan ja duiem un any a Les Tortugues, l'altre guarde d Les Tortuguetes, I no vam canviar malgrat la proximitat pq la nena adorava la guarde. Vam pensar q mes valia un altr any d cotxe I q x ella no hi hagues cap canvi. Pagavem jornada sencera (9-17h, po pots durla a les 8h I recollir abans, d fet nos fem d 9-16,30) 480e mes. 320e si fas carmamyola (pots dur menjar d casa a tupper si cuines el mateix del menu). Imagino q a Les Tortuguetes sera igual. Segur q si vas I preguntes, la Maria,la directora, t ho explica tot!

Respecte Guixota, ens va agradar molt el professorat, po les instalacions pel.nostre gust, eren petites a nivell d patis I exteriors, I x aixo la vam desestimar. Una llastima pq aki pots anar caminant desde Volpelleres perfectament. Aqui el preu eren 400e, una mica menys.

I d la Kinder, no puc parlar dels espais pq sols la he vist d fora. Po conec a les que l'han muntat q van al cole de les meves filles, I us dic q son persones estupendes, mares molt amoroses i. Respectuoses amb els nens, I q estic segura q a nivell dd tracte ha d estarser mooooolt pero q moooooolt be! Tb s ha d dir q esta a tope!

En fi, molta sort a la elecció!
Avatar de l’usuari
Manga
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. nov. 10, 2015 6:21 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Manga » dj. des. 13, 2018 12:44 pm

He portat a la meva filla a la Sol Solet i n'estic encantada: és familiar, les mestres són totes unes marasses amb anys d'experiència , no està gens massificada, tenen cuina pròpia, el tracte als nens és molt personalitzat i estan a la ultima en psicopedagogia.
La nena hi ha anat sempre super feliç. També fan ioga, música, anglès i a p2 excursions al bosc que el tenen al costat. Per nosaltres la millor!!
Xixarrina
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 08, 2019 6:53 am

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Xixarrina » dv. nov. 08, 2019 6:58 am

Bon dia
Visc a Volpelleres Sant Cugat i estic mirant la Guixota pee inscriure la meva filla ja que es una escola bressol molt familiar, però no estic trobant moltes referències. Em podrieu donar la vostra opinió? L'altra alternativa seria Petit Milú perque per projecte educatiu m'agrada però és molt més gran i no sé si hi ha tracte tant personalitzat.
M'ajudarieu enormement.
Merci!!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::