Mames del SP a la UOC

Universitat, oposicions...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dv. maig 15, 2015 3:44 pm

Bones Marta,

Molta sort en els exàmens, segur que tot anirà de conya.

Jo ja ho he dit per aquí que estudio Psicologia i ara mateix estic a l'ecuador. De les coses positives, suposo que ja t'en fas a la idea, però de negatiu et puc dir que a part que és força cara i que pagues una pasterada de calers només amb recursos per aprenentatge cada semestre, hi ha assignatures que els consultors se'ls veu molt implicats, dinàmics, que plantejen reptes i resolen dubtes... però d'altres que fan el missatge de benvinguda al principi de semestre i la feina és teva que et responguin si els necessites. En fi... com a tot arreu, suposo. Precisament, aquest semestre m'hi he trobat amb una de les assigntures que fins ara enviaven els moduls en paper, aquest semestre han canviat materials i ara tot ve d'un manual que ha fet el professor responsable de l'assignatura i que només està disponible online (ebook) o a la biblioteca. I si te'l vols comprar val 90 euros!! i naltres hem pagat igual els recursos d'aprenentatge!! I a més, el consultor semblava que no s'enterava del canvi i estava completament desaparegut.

En fi... no et vull xafar la guitarra ara que estàs a punt de començar, però que sàpiguis que a tot arreu hi ha de tot.

A mi se m'esta fent molt llarg, la veritat, no m'hi puc dedicar com voldria i tampoc em puc matricular de 5 assignatures i deixar-me 1000 euros per semestre i aixó sembla que sigui "la historia interminable".

Tema beca, no en tinc ni idea.

Sort!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dv. maig 15, 2015 5:28 pm

Ostres neuetes molt fort em sembla aixo del material. No et donen res llavors encara que ho pagues?
Ja imagino que hi haura tot tipus de tutors..pero encara sort que hi han perque a la UNED t'has de gastar una bona pasta en llibres fets per ells i no t'ajuden en res de res i examens molt rebuscats. Potser de 200 pagines et pregunten un epigraf que potser ni has vist. Aixi que no m'espantes no, en un curs ja he vist de tot a la UNED.
Em preocupa tema PACs: cal molta dedicacio?
Anims a totes amb el final de semestre!!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. maig 24, 2015 8:50 am

Hola Marta!
Jo al febrer em vaig diplomar a la UOC en Ciències Empresarials. Havia deixat ADE a la UB feia temps i al final em vaig reenganxar a la uni a través de la UOC. Per a mi era la única opció, perquè justament, vaig deixar l'altra carrera perquè no hi podia anar presencialment...
Sí que és veritat que es fa llarg, com t'ha dit la neuetes, perquè val una pasta i perquè tampoc et llençaràs a fer mil assignatures quan vas escàs de temps. Però sempre hi ha la opció de saltar-te algún semestre per descansar... Jo vaig començar el setembre del 2010 i entre que va nèixer la Clara i que mon pare es va posar malalt, hi ha hagut vegades que se m'ha fet molt difícil i llarg... pero aquest semestre que no he fet res, se m'ha fet raro :p-) Estic meditant si al setembre començo ADE, perqué amb només 66 crèdits tindria el grau; el que em tira enrera és el recàrrec del 40% per segona carrera :ufs: :ufs: :ufs: aixi que, si em matriculo, no crec que passi de 1 o 2 per semestre...
El meu company està fent el grau d'informàtica, li van convalidar un 25% i ara ja deu estar vora el 70% de la carrera, ell diu que la UOC és el seu hobby :ok:
En fi, jo t'animo! sí que té raó la neuetes en que de vegades hi ha consultors que van una mica perduts o que canvien coses a última hora (jo em vaig matricular a una asignatura sense PV i resulta que al començar, ens van dir que sí en tenia...), però val la pena!! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dt. maig 26, 2015 5:01 am

Enhorabona!!!! Diplomada que be!! Suposo que teniu rao que es fara llarg pero bueno anirem poc a poc i bona lletra.
Recarrec del 40%?? Ara si que m'has deixat gelada...esta ben clar que nomes possen dificultats per a que estudiem. Pero jo t'animo! Pensa que pagues menys pero son mes credits i al cap i a la fi estalvies en taxes.
Anims a totes!! Aqui ara d'examens i dels nervis!!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dj. maig 28, 2015 6:01 pm

Marta87 ha escrit:Enhorabona!!!! Diplomada que be!! Suposo que teniu rao que es fara llarg pero bueno anirem poc a poc i bona lletra.
Recarrec del 40%?? Ara si que m'has deixat gelada...esta ben clar que nomes possen dificultats per a que estudiem. Pero jo t'animo! Pensa que pagues menys pero son mes credits i al cap i a la fi estalvies en taxes.
Anims a totes!! Aqui ara d'examens i dels nervis!!


Merciiii!! :love: al novembre anirem a l'auditori a l'acte de graduació! :ok:
El recàrrec de 2a carrera és perqué se suposa que et financien part de la primera però per a les altres la cosa no continua igual... A priori és perquè tothom hi tingui accés, però amb les últimes modificacions que han fet, això de que hi pot accedir tothom, és un dir... :ufs:
Vinga, ànims!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dt. jul. 14, 2015 4:11 pm

Leta moltes felicitats!! Jo també anirè a l'acte de graduació del noviembre, per fi soc graduada en Dret! Bé aniré si no m'agafa de part perquè surto de comptes de la meva segona filla l'1 de noviembre... jajajaja
Us volia animar a les que teniu dubtes sobre si començar o no els vostres estudis a la UOC. És cert que és molt dur i sacrificat però amb esforç i organització s'aconsegueix i és molt gratificant. Molta sort!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dt. jul. 14, 2015 4:44 pm

Enhorabona per partida doble Charliemi!! Graduada i mami quina ilusio!! Jo just ara m'he matriculat a RRLL i començo al setembre. He agafat 2 assignatures pero dubto si animar-me a agafar un altre...Em fa una mica de por pero anem cap alla. A per totes!!
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dv. jul. 17, 2015 3:01 pm

Gràcies Marta!! Jo amb dues la veritat que em sobrava temps, i això ja tenint la nena. Tres per mi era perfecte, el que passa que al final ja n'agafava per acabar abans, aleshores sí que anava de cul!! Si no saps si agafar-ne una altre o no mira't alguna optativa que norlament son mes light que les obligatòries, si més no a Dret era així. Molta sort, ja veuràs que no te'n penediràs.
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Elantris » dt. oct. 06, 2015 9:25 pm

Bones!
Jo encara no sóc mare, però si que estudio a la UOC. Si ara ja vaig de cul amb el meu home, la casa, familia, i la feina, no sé pas com ho faré amb un crio!
Sou les meves idols :b-)))
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dt. oct. 06, 2015 9:45 pm

Elantris ha escrit:Bones!
Jo encara no sóc mare, però si que estudio a la UOC. Si ara ja vaig de cul amb el meu home, la casa, familia, i la feina, no sé pas com ho faré amb un crio!
Sou les meves idols :b-)))


Hola!! Veuras que be t'organitzes i la de temps que es pot anar trobant encara que no ho sembli.
Que estudies?
D'aqui poc ja ens explicaras que tal amb un petit per casa :)
Podem amb tot! Jiji
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dt. oct. 06, 2015 9:47 pm

Charliemi ha escrit:Gràcies Marta!! Jo amb dues la veritat que em sobrava temps, i això ja tenint la nena. Tres per mi era perfecte, el que passa que al final ja n'agafava per acabar abans, aleshores sí que anava de cul!! Si no saps si agafar-ne una altre o no mira't alguna optativa que norlament son mes light que les obligatòries, si més no a Dret era així. Molta sort, ja veuràs que no te'n penediràs.


Al final n'he agafat 3, m'he animat! I de moment sembla que be. No vaig de cul sense temps ni per respirar pero tampoc parlo gaire amb el sofà i la tv últimament jeje. Gracies per la teva empenta :)
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Elantris » dc. oct. 07, 2015 9:44 pm

Marta87 ha escrit:
Elantris ha escrit:Bones!
Jo encara no sóc mare, però si que estudio a la UOC. Si ara ja vaig de cul amb el meu home, la casa, familia, i la feina, no sé pas com ho faré amb un crio!
Sou les meves idols :b-)))


Hola!! Veuras que be t'organitzes i la de temps que es pot anar trobant encara que no ho sembli.
Que estudies?
D'aqui poc ja ens explicaras que tal amb un petit per casa :)
Podem amb tot! Jiji


No no si encara ni tan sols tinc panxu! jejeje! ens hi acabem de posar, però jo ja vaig pensant tots els ets i uts que m'aniré trobant, no ho puc evitar.

Estic cursant un grau en Enginyeria Informàtica. Ara que hi ha la doble titulació amb ADE no sé si canviar-me de pla o seguir amb aquest...
Vaig fent assignatures de dos en dos, o tres.
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Esteloide » dg. oct. 16, 2016 9:25 pm

Hola!
Repenc el fil, que m'interessa! Jo estudio llengua i literatura a la UOC i aquest és el primer semestre que ho faig amb la nena...com us ho feu? Perquè a mi se n'acumulen les lectures.... Teniu alguns truquillos d'organització? Ja em veig nits sense dormir redactant PACs! :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Junno » dc. feb. 15, 2017 3:20 pm

Hola, jo també m'afegeixo!

Tot i que encara no soc mare (estic en processos d'IAs) sí que soc estudiant de la UOC, concretament del grau de Psicologia.

Quantes assignatures us agafeu? Jo estic amb 2 per semestre i molt poquet a poquet i em fa pànic quan sigui mare d'on treure temps. Com han dit per d'alt...també sou les meves ídols!

Com ho feu? Us agafeu moltes assignatures?

Una abraçada!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dc. feb. 15, 2017 3:56 pm

Junno ha escrit:Hola, jo també m'afegeixo!

Tot i que encara no soc mare (estic en processos d'IAs) sí que soc estudiant de la UOC, concretament del grau de Psicologia.

Quantes assignatures us agafeu? Jo estic amb 2 per semestre i molt poquet a poquet i em fa pànic quan sigui mare d'on treure temps. Com han dit per d'alt...també sou les meves ídols!

Com ho feu? Us agafeu moltes assignatures?

Una abraçada!


Hola!

Doncs jo agafo 3 normalment. Tinc 2 nens i panxu. Ja veurem quan arribi la tercera com va la cosa pero tinc pensat en fer 4 el proper semestre per donar un empujoncito... :-D

Ja veuras que t'aprens a organitzar sense problema. Jo veig que cada vegada som mes mamis estudiants. Un ole! >.-<:
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Junno » dc. feb. 15, 2017 4:18 pm

Deu ni do! 2 crios i amb panxu... Em queda mooooolt per aprendre i sobretot de gestió del temps que d'això vaig una mica justa ;)

Tens algun truquillo per compartir?
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: noe.garcia » dc. feb. 15, 2017 4:25 pm

Hola noies!
He vist el tema i no he pogut resistir-me a escriure. En el meu primer embaràs (2015), estava a la recta final de la llicenciatura de dret per la UOC. De fet vaig fer els últims exàmens i vaig anar a l'acte de graduació amb panxu! :-())
Tinc molt bon record de la meva època d'estudiant i en un futur no gaire llunyà m'agradaria fer també criminologia, però aquesta l'hauré de cursar amb més calma, perquè amb dos peques serà difícil gestionar el temps i arribar a tot!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dc. feb. 15, 2017 4:26 pm

Doncs no sabria dir-te....res de tele entre setmana, dormir menys (encara que dormo bastant eh :-:) ) i organitzar-se be pero sempre estudio i faig les pacs (treballs) a casa, i anem al parc per les tardes. Vull dir que tenim vida igualment :-D pero tambe el meu marit fa molt perque jo pugui estudiar. Es un sol!! :love:
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Junno » dc. feb. 15, 2017 4:37 pm

Que guai que el post s'animi!!

Doncs sí, penso com tu Pink: la tele l'enemic número 1 d'aprofitar els temps.

I clar que sí Noe, anima't .Encara que sigui poquet a poquet, si disfrutes el procés que més dona el que es trigui, no?

En el meu cas, m'he adonat que dedico molt d'esforç en perfeccionar les PACs i que potser amb menys esforç també sortirien, us ha passat això a vosaltres?

Sense anar més lluny, tot i que el semestre comença el 22 ja he agafat diversos llibres (no obligatoris) d'una de les assignatures per aprofundir en el tema...i clar, no hi ha forma de fer-ho més àgil =(

Suposo que a la que tens crios voltant per casa aquestes decisions ja no cal prendre-les perquè el temps decideix per a tu ;)
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dj. feb. 16, 2017 1:34 pm

Hola,

M'agrada veure que hi torna a haver moviment al post de la UOC al socpetit.

Una altra estudiant de Psico :ok: . Em falten només 60 crèdits per acabar.

Tinc tantes ganes d'acabar que aquest semestre me n'he agafat 5! I faig un complet: nenes, casa, feina, etc... El truc? organització, organització i organització. I sacrificar caps de setmana i ajuda inestimable del meu home amb la logística familiar.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::