No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: Maria V. » dv. nov. 18, 2016 10:52 am

Potser té calor i per algun motiu no sua. A mi, que sóc vella, em passa: de vegades em desperto amb calor sense estar gens suada i no tinc altre remei que treure'm roba o manta si vull dormir bé; no sé si a les criatures els pot passar.
D'altra banda, hi ha uns pijames molt gruixuts, com de roba de manta. Com que tenen mànigues i camals, no molesten tant com un sac perquè la criatura es pot moure. Si encara trobes que escalfa poc, se li pot posar damunt d'un altre pijama. Potser ja ho fas, potser és el que anomenes sobrepijama.
Maria V. l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 18, 2016 11:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 18, 2016 10:59 am

El meu peque de dos anys no acceptava gens el sac (es queixava a l'hora d'anar a dormir però no es despertava a la nit) i ho hem solucionat amb un pijama manta com el que et comenten. Li encanta! Va dient "agrada, agrada, caminar, caminar!!" perquè amb el sac no podia caminar fins al llit. :r)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 18, 2016 12:05 pm

jo no puc dormir si tinc els peus tapats. no puc. no hi ha manera. Pot fer el fred que vulguis, que els peus els haig de tenir a l'aire! Dormir en un sac de dormir, per mí és una tortura!!!
i el meu fill te un algo semblant. Vol llibertat de moviments als peus (com jo), però en canvi, vol dormir amb els mitjons posats (deu ser que vol imitar-me però te fred!).

Si dius que està calent, no pateixis: deixa'l dormir amb el pijama-manta aquest i mentre aguanti el calor corporal no et cal posar-li res més al damunt.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 18, 2016 4:30 pm

Jo els vaig comprar fa temps pel meu fill gran, però recordo que els comprava a merceries o botigues d'aquestes de tota la vida on venen calces, pijames, pitets... són força gruixuts, així que si fa molt molt fred amb body, pijama de vellut i el pijama manta a sobre n'hi hauria d'haver prou.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 18, 2016 7:56 pm

Semblava que hagués escrit jo el post! El meu té exactament el mateix problema, i faig el mateix que tu, pijama gruixut i calefacció. Tinc pijames-manta com els que et comenten, comprats al Lidl, però encara no n'hi poso. Segons la meva experiència, quan es desperta molts cops i com enfadat, té calor. I no està suant, però està agobiat. I no sé si és pel bolquer o què, però té calor molt més aviat que jo. És a dir, no em puc fiar de la meva sensació de fred o calor per saber com està. Quan l'abrigo menys dorm millor, però de vegades a la matinada es desperta somicant (dorm amb nosaltres) i amb les mans gelades. Em fa molta pena i llavors el tapo, però com gira tant de seguida es destapa.

El secret està en trobar la combinació perfecta entre la calefacció i el pijama :-:) Ves fent proves. El meu aquests dies dorm amb body, samarreta de màniga llarga i pijama polar, i la calefacció baixeta.

Ànims!
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: MamiMestra » ds. nov. 19, 2016 8:26 am

La meva filla també és molt calorosa ines desperta de calor tot i no estar suada. Té la mateixa edat que el teu. Quan va rebutjar el sac clàssic vam trobar una alternativa que li ha encantat: els sacs "pingüino". Son com sacs però els peus estan descoberts. Jo no podria dormir així però a ella li encanta. A més aixi pot llevarse sola i caminar.

Jo els he comprat per internet de la marca Slumbersac però segur que n'hi ha d'altres marques.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: charito » ds. nov. 19, 2016 9:43 pm

Mare meva jo crec que esta fregit de calor!!!!! A vegades em d'escoltarlos una mica mes.... si es destapa es que te calor.. dos pijames i calefaccio.....francament jo estaria morta de calor, doncs ells igual!!!! I treiemnos del cap que es costipen perque agafen fred... es costipen perque els ataca un virus o una bacteria.

Resumint, escolta el que t'esta dient el teu fill, prova de deixarlo que dormi com vulgui i si ell dorm tota la nit doncs ja esta.

Els meus dormen destapats amb un pijama de coto fi i calefaccio baixeta, i ben contents, ni es desperten ni es costipen.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: rundi » dg. nov. 20, 2016 4:08 pm

Hola,
Coincideixo amb la Charito, el nen sembla estar fregit de calor! Hem de respectar el seu fred/calor...
Nos altres apaguem la calefacció per dormir (asseca molt l'aire i no ho recomanen), i el que faig és afegir o treure capes segons el fred.
Quan anem a casa l'àvia paterna, que és una casa antiga de poble i sense calefacció, poso samarreta interior, pijama fi i pijama-manta per sobre. I al llit mantes, però ja dic que és una casa moooolt freda.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: nivalis » dl. nov. 21, 2016 11:07 am

Hola,

Jo tenia el mateix problema que tu l'hivern passat. El meu nen es destapava molt, llavors jo el que feia era deixar la calefacció engegada i posar-li un pijama ben gruixut per que no tingués fred. Llavors encara es destapava més per que tenia calor!
Al final, no se on, vaig llegir que un pediatra deia que quan un nen es detapa és per que té calor. Si apagues la calefacció, o la poses baixeta, un pijama finet i roba de llit adequada no es destaparà. No m'ho acabava de creure però ho vaig provar i va funcionar!!! Et recomano que li posis un pijama el més finet possible, que la roba de llit no sigui massa gruixuda (que encara no fa massa fred) i que la temperatura ambient sigui fresqueta i veuràs com no es destaparà.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: jaruma » dl. nov. 21, 2016 11:16 am

nivalis ha escrit:Hola,

Jo tenia el mateix problema que tu l'hivern passat. El meu nen es destapava molt, llavors jo el que feia era deixar la calefacció engegada i posar-li un pijama ben gruixut per que no tingués fred. Llavors encara es destapava més per que tenia calor!
Al final, no se on, vaig llegir que un pediatra deia que quan un nen es detapa és per que té calor. Si apagues la calefacció, o la poses baixeta, un pijama finet i roba de llit adequada no es destaparà. No m'ho acabava de creure però ho vaig provar i va funcionar!!! Et recomano que li posis un pijama el més finet possible, que la roba de llit no sigui massa gruixuda (que encara no fa massa fred) i que la temperatura ambient sigui fresqueta i veuràs com no es destaparà.


Doncs el meu de vegades es desperta congelat a la matinada, el tapo, m'adormo, i quan em desperta al cap d'una o dues hores, torna a estar destapat i congelat. Jo crec que en el seu cas es mou molt mentre dorm, i encara que no vulgui destapar-se, és inevitable.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: nivalis » dt. nov. 22, 2016 8:09 am

Jaruma, has provat el sac nòrdic? A mi em va molt be. Si el motiu es que es mou molt, li costarà més de destapar-se
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No li agrada tapar-se, ni sac ni tapat ni res...

EntradaAutor: jaruma » dt. nov. 22, 2016 10:41 am

No, provarem el nòrdic, perquè amb les mantetes és impossible. Arriba a fer voltes de 180 graus en un moment :-:)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::