Migdiades en braços

Els hàbits de dormir.
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Migdiades en braços

EntradaAutor: shieldmaiden » dl. des. 19, 2016 6:45 pm

Hola a totes!

Tinc una petita de casi 5 mesos que se'ls a passat literalment penjada a mi jejejejeje
Amb això vull dir que no ha trepitjat el cotxet (primer foulard i després motxileta) ni ha fet una sola migdiada estirada al llit.

A mi això no em molesta ja que m'agrada molt l'estona que dorm a sobre meu. S'adorm en braços i ens posem al sofà o bé s'adorm a la motxila mentre passejem.
Ja he començat a treballar però sóc autònoma i faig mitja jornada. Me l'emporto amb mi i vé la meva mare. Ella també l'adorm en braços i la té a sobre. Vull dir que amb això no pateixo.

Però m'agradaria saber l'experiència de les que heu fet com jo i ja els teniu més grans. Com han anat evolucionant? Més que res per si algun dia ens trobem que no pot tenir braços o quan pesi més saber si veu aconseguir que s'adormissin al cotxet (tinc pensat tenir una Maclaren per quan pugui anar asseguda i utlitzar-la de tant en tant)

Ara ella està fent entre 3 i 4 migdiades al dia.

Gràcies boniques!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Migdiades en braços

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 20, 2016 5:54 pm

Bones!
L'Isaac va fer la migdiada de la tarda als meus braços i cames fins al maig d'aquest any. A l'escola bressol ha fet des del primer dia els migs matins a la cadireta (ara ja no la fa) i quan hem estat fora a dinar també. Ara a casa meva i la dels meus pares fa la migdiada al sofà, jo m'estiro al seu costat (tinc una chaise-longe, a casa els avis és sofà normal i és més incòmode) i fa popa fins que s'adorm, com ja fa més temps que fem al llit a la nit. Això és anar provant, sembla que no acabi mai el temps que està sobre teu, és fa de gust però també és pesat, en el meu cas jo no em podia moure, perquè es despertava, i clar, és incòmode.
Poc a poc anirà madurant i canviant, cada infant és un món, n'hi ha que tarden més i n'hi ha que tarden menys, i també s'aclimaten a les circumstàncies, jo quan va començar a l'escoleta pensava que l'educadora tindria problemes cada dia i no va ser així.
Molts ànims i endavant,
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Migdiades en braços

EntradaAutor: Aly84 » dc. gen. 25, 2017 5:21 pm

Hola!!

No pateixis en absolut! Gaudeix al màxim del moment. Ells van madurant i també s'adapten a canvis i situacions noves.

La meva gran només s'adormia al pit, i així va ser fins als 2 anys i mig. Em vaig quedar embarassada i se'm feia incomode donar el pit... Li vaig explicar i es va començar a dormir amb molt contacte i contes... Ara te 4 anys, poc a poc reclama menys contacte.

El meu petit ara també s'adorm al pit... Però ho gaudeixo...

Tranquil-la ells van canviant i saben adaptar-se. Viu cada moment

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::