(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: illeta25 » dv. feb. 10, 2017 5:44 am

Bon dia!!!
Entro ràpid per informar que ahir matí vaig tenir a la peque!!!! :love: lo
Va pesar 3400 esta ben grandota i ensanem barallant amb la lactancia.
A veure si quan estigui a casa tinc temps a conectarme i explicar al detall.
Nayade molts anims aixo ja ho tenz dilatada de 2 >.-<: ja tens un tros fet :p-) sigues positiva segur que et poses de part el moment que menys tu esperis !
Imatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: petit_somni » dv. feb. 10, 2017 6:39 am

Moltes felicitats per aquets petit febrerencs :cnena: :cnen: desde març us seguim d'aprop :love:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dv. feb. 10, 2017 9:13 am

38 + 4 :content:

Bon dia mamis!!

Moltes felicitats illeta25!! :love:

Náyade, com vas?? què bé que estiguis més animada!! Ara si que ja com a molt molt molt et queden 4 dies per veure l'Emma!! >.-<:

Mode ego. Sense novetats! Contraccions molt lleus de BH i molt espaiades! Dilluns revisió i corretges altra vegada.

Quantes quedem per fer POP? A la llista inicial el llistat és interminable però hem perdut la pista de moltes oi? I més jo suposo que no estic al whatsapp!

Gràcies Náyade per cert per anar actualitzant tots els naixements i posar-nos al dia a les que seguim seguim només el SP!!

Ens anem llegint!! :p-)
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dv. feb. 10, 2017 10:21 am

Felicitats illeta25!! :content: Quina il.lusió que totes ja estem casi!

Nayade amb sort no arribaràs a la inducció! >.-<: Me'n alegro ja que es el que tu volies!

Cotofluix quan et queda?? A veure que et diuen el dilluns! Jo entro poquet, pero vaig llegint-vos. La meva data es el 28/02

Jo tinc corretges la setmana que ve pero el dimecres vaig tenir que anar a urgències perquè no em trobava gens be...tenia un dolor insoportable.Van fer corretges i tacte i ni dilatada ni contraccions.Sabia que no anava de part pero ho volien mirar de dalt a baix aixì que tenia colic renal. No li desitjo a ningú. :ufs:

Fins aviat! :love:
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dv. feb. 10, 2017 11:00 am

Ostres Granat, quin ensurt! Però no afecta per res al bebè oi? Doncs a fer repos i a esperar la seva arribada!

La meva data prevista és el dia 20, queden 10 dies!! Aviam... a esperar!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: numa1982 » dv. feb. 10, 2017 2:26 pm

36+1

Aquí una pesada de març!

Enhorabona, Illeta!!!!!! Ja falten poquets febrerencs, no?

Náyade: això de no veure cap entrada teva es fa estrany, esper que sigui perquè ja està en procés l'arribada de l'Emma! Si no és així, al març he explicat com ha acabat la no-inducció de la meva amiga a les 41+5, espero que t'animi. Resumint: li van fer una maniobra de Hamilton i la van deixar ingressada, això va ser suficient per a que es desencadenés el part i 13 hores després naixia el seu nen en un part natural perfecte, sense epidural i sense oxitocina ni prostaglandines ni res de res! Ànims!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 10, 2017 3:05 pm

:cnena: Benvinguda ISONA!!!!!!!!! :-)(-:
:globus: Felicitats illeta25!!!!!!!!! :-()-)

Que vagi genial tot illeta!!!!! Ja ens explicaràs més detalladament!!!! 3,400 està perfecta!!!!! Sort amb la lactància t-t:- Què tal la germaneta gran??? :love:

Quina iluuuu que tots els petits vagin sortint!!!!!!!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :miko:

petit_somni :-()-) :-()-) :-()-)

Cotofluix Dilluns ens expliques :-.:·::
Realment no sé quantes quedem per fer "pop" pq la llista està plena de mamis que no han aparegut més... així que ni idea!! Aviam si puc fer alguna cosa.... però no sé què!!!

Granat Ostres còlic renal!!! Què malament!!! No n'he tingut però em consta que es passa FATAL :ufs: Espero que ja estiguis millor, bonica!!!! :-()-)

numa1982 Què vaaaaa, que avui he estat entretinguda, però l'Emma no surt encara jajaja :content: Ara em passo a llegir el que has dit a Març >.-<: Merci!!!!! :-()-)

ModoEgo El Watsapp treu fum!!!! Estem a full :mu:: :mu:: :mu::
Som dues mamis ja complides i que ahir ens van fer un tacte, 2cm dilatades i amb sang, treient tap, etc... així que estem les dues que no sabem si parirem ja o què!!!
I totes com bojes amb la lluna d'aquesta nit!!!! :menjadonuts: Nervioses perdudes!! Hi ha un ambient d'histèria que tela jajaja es que som moltes ja a punt de parir!!! Complides o a punt de complir :ou:

Avui porto tot el dia treient trossos de tap (pensava que ja l'havia expulsat, ilusa de mi!!!) tot sanguinolent... i molt fluxe marronós-rosa. Suposo que ahir m'ho van activar tot amb el tacte, però jo encantada!!!
He aprofitat per sortir a caminar aquest matí amb la gossa fins al parc, i em trovaba malament, punxades vàries que em feien parar, l'Emma no para de moure's i en fi... estava mosca. També alguna BH pero molt de tant en tant. Però en serio, ja m'ho prenc a broma, pq sé q no pariré avui tampoc!! Cada dia el mateix i acabo dormint a pata suelta al llit sense novetat zz:-)
Ah! Ahir a la nit, a le s 2,30h em desperto amb BH i dic... aiiii aviam si em poso de part. I m'adormo fins ja les 6 del matí que estava com si res... per que veieu que s'ho pren amb calma la meva nena :-o00m

Semblo una bipolar, però si no surt el capde, estaré desitjant que sigui 14 perque me la treguin. Vaig amb un careto que tela marinera, "carona" de parir, tinc una manxa horrible a la zona del bigoti que sembla que vagi sense depilar-lo, amb la cara inflada, els ulls amb unes ulleres fins el terra... i això que dormo bé!! Però em trobo esgotada ja... necessito passar de fase! Oblidar-me d'aquesta última setmana... i si, sóc una veleta potser... però després de 2 setmanes sofrint amb la merd* de ara si, ara no, ara em fa mal, ara no... doncs vull que sigui JA de JA!!! :-o00m

Crec que no em deixo res... somio amb el moment en que entri aqui i sigui per dir que estic de part... o que ja tinc a la nena amb mi!! Crec que totes respirareu tranquiles ja també :content: :content: Direu! Per fi! Deu meu!!!!! neujor:-) neujor:-)

Remeis pel part nous... PINYA i CANYELLA. Una la posa a l'app embarazo+ i l'altre me la va dir la llevadora. Crec que ho provaré. Per cert!! Del sucre estic suant bastant... avui no me l'he mirat jajaja estic fins els ous :-:) I aprofito per menjar el que em dona la gana (sense passar-me massa).

Com esteu la resta??? MENTA33??? Espero que gaudint del teu Teo!!!! :cnen: :love:

<:-) <:-) <:-)
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 10, 2017 3:07 pm

:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les Xh i pesa Xkg (39+2) :cnen:
★ 05 Febrer 2017: Neix la QUERALT de la nona_1986 a les 12,15h i pesa 3,060kg (40+3) :cnena:
★ 05 Febrer 2017: Neix el ¿? de la mercesf30 a les Xh i pesa Xkg (40+1) :cnen:
★ 06 Febrer 2017: Neix la IVET de la annetapou a les 22h i pesa 3,590kg (39+6) :cnena:
★ 07 Febrer 2017: Neix la JANA de la ALNU a les Xh i pesa 3,390kg (39+5) :cnena:
★ 09 Febrer 2017: Neix la ISONA de la illeta25 a les Xh i pesa 3,400kg (38+5) :cnena:





:oset: ELS NOSTRES PETITS! :camio:

:ou: <:-< 26/01 GAIA_ ~~> :cnena: Tanit :love:
<:-< 1/02 Kiitos ~~>
:ou: <:-< 2/02 nona_1986 ~~> :cnena: Queralt :love:
<:-< 3/02 xiketa8 ~~> :cnena: Arlet :love:
:ou: <:-< 4/02 merceSF30 ~~> :cnen:
<:-< 4/02 marions12 ~~> :cnen: Ovidi :love:
<:-< 6/02 Helenona ~~> :cnen: Amaru :love:
:ou: <:-< 7/02 montsenc ~~> :cnena: Anna :love:
<:-< 7/02 Náyade ~~> :cnena: Emma :love:
<:-< 7/02 Pitxin ~~>
:ou: <:-< 7/02 baldufa78 ~~> :cnen: Jan :love:
:ou: <:-< 8/02 annapoub ~~> :cnena: Ivet :love:
:ou: <:-< 8/02 Silvana ~~> :cnena: Arlet :love:
:ou: <:-< 9/02 ALNU ~~> :cnena: Jana :love:
:ou: <:-< 10/02 Maminil ~~> :cnena: Laia :love:
<:-< 11/02 roxer ~~> :cnen: Jan :love:
<:-< 11/02 doloreta ~~> :cnen: Eric :love:
<:-< 12/02 Crigora ~~> :cnen: Joan :love:
<:-< 14/02 Dabru ~~> :cnena: Ona :love:
<:-< 14/02 lauraport ~~> :cnena: Ingrid :love:
<:-< 16/02 irisolda ~~> :cnen: Linus :love:
<:-< 16/02 Nicoia ~~>
<:-< 17/02 carlotad2323 ~~> :cnena: Gala :love:
:ou: <:-< 17/02 illeta25 ~~> :cnena: Isona :love:
<:-< 17/02 llampek ~~> :cnena:
:ou: <:-< 18/02 MENTA33 ~~> :cnen: Teo :love:
<:-< 19/02 Monioski3 ~~>
<:-< 19/02 Cotofluix ~~> :cnena: :cnen: Sorpresa fins el final! :love:
<:-< 19/02 Txellsc ~~> :cnena: Laia :love:
<:-< 20/02 Embarassada ~~> :cnen: Martí :love:
<:-< 23/02 lsj ~~>
<:-< 23/02 Meipuça ~~>
:ou: <:-< 23/02 Nubuis ~~> :cnena: Clara :love:
<:-< 23/02 Martini ~~>
<:-< 23/02 Èlia 777 ~~> :cnen:
<:-< 25/02 tituna_11 ~~> :cnena:
<:-< 27/02 Saris ~~> :cnen: Roger :love:
<:-< 27/02 Tartufina ~~> :cnena: Rita :love:
<:-< 28/02 xcp ~~> :cnena: Duna :love:
<:-< 28/02 Granat ~~> :cnena:
<:-< 28/02 Ayla_ ~~> :cnen: Eric :love:
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 12, 2017 6:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Arigalma » dv. feb. 10, 2017 3:36 pm

Hola
M'infiltro des de les banqueteres.
Náyade, t'he anat seguint des de que vem coincidir a la banqueta, només dir-te que cada dia entro per llegir el que poses i ara ja estic impacient per saber quan pariras! Ànims aquestes últimes hores! :ok:
Felicitats a totes les mamis que ja heu parit! Disfruteu dels peques! <:-<
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » dv. feb. 10, 2017 11:15 pm

37+4

Hola mamis!!!

Sento haber estat mes de mig embaraç sense donar senyals de vida... pero em vaig començar a ratllar i vaig decidir no mirar res a internet, perque m'agobiava moltissim.
En fi, a poc mes de dues setmanes per sortir de comptes aquí estic, super cansada i esperant el día per veure la carona al meu petit. Es un nen i es dirà Eric. Estic bastant nerviosa, no sé si em preocupa mes el part o el postpart. Tambe es veritat que cada cop tinc mes ganes de que s'acabi ja i em fa menys por que arribi el moment...

Enhorabona a totes! A veure si vaig entrant per veure com anem. :-)(-:
Imatge
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » ds. feb. 11, 2017 8:33 am

Hola noies!

Illeta 25, moltes felicitats!! :globus: :globus: :globus: Espero que estigueu totes dues molt bé! Quan tinguis una miqueta de temps ens agradarà molt saber com va anar el part i com estan anant aquests primers dies... :oset:

Ayla, no et preocupis ni pel part ni pel postpart! Sí que hi ha moment durets, però a la vegada és una època preciosa de la vida, que passa molt ràpid! Hem de gaudir-ne al màxim!! :-()-)

Náyade, com estàs? Alguna novetat, avui...? Estem totes pendents de tu! L'altre dia vaig preguntar a les llevadores això de la lluna plena (la meva nena va néixer quan n'hi havia), i em van dir que més que la lluna, sembla que sí que afecta la pressió atmosfèrica, i que ho noten molt quan hi ha tempestes... I avui, demà i, sobretot dilluns, diuen que plourà... A veure si la petita Emma sortirà just el dia abans de la inducció! :r) I si no, el dia 14 és a tocar!! :love: Tu vés-nos informant, sobretot!! I moltes gràcies per tenir la llista tan actualitzada; m'agrada molt saber quantes han parit ja, el pes dels nadons i, sobretot sobretot, de quan estaven les mares quan van tenir-los!! Com que estic tan impacient... :-:)

Cotofluix, estem igual, jo també surto de comptes el dia 20!! Tot i que per ecos, i també perquè feia testos d'ovulació, sé que en realitat és el dia 18... Ja gairebé hi som!! :b-)))

I totes les altres, com us trobeu? Teniu gaires dolorets?

Mode ego: avui i demà el meu home treballa, o sigui que espero que el Martí aguanti dins la panxeta tot el cap de setmana, malgrat la pluja que ha de venir... A més, demà dia 12 el nostre segon fill fa 4 anys, li fa una il·lusió tremenda, i si fos el dia que neixés el germanet i ens haguéssim de quedar sense celebració familiar, doncs em sabria greu, la veritat... Però a partir de dilluns, ja pot venir quan vulgui!! :love:

Aquests dies cada cop noto més dolorets, a la tarda-vespre, sobretot si he caminat o he fet una mica d'exercici. Però al matí em llevo fresca com una rosa... Tinc el síndrome de preparació del niu a tope; no paro de fer rentadores, perquè amb 4 de seguida se'ns acumula la roba bruta, i vull anar a l'hospital amb la casa al màxim a punt possible, que després segur que no donarem a l'abast! Però en fi, tot ho farem, suposo!

Que passeu un bon cap de setmana, marones! I aneu informant, a veure si es confirma que la pluja ens porta més febrerencs i febrerenques! :content: >.-<:
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dg. feb. 12, 2017 11:44 am

38 + 6

Bon dia i feliç diumenge!

Náyade, com estas? Esperem les teves novetats! :miko: Aviam si hi ha sort i ja estàs en procés, i sino, només et queden 2 dies per veure l'Emma!! >.-<:

Ayla, estic com tu, crec que m'espanta més el postpart que no pas el part! Ànims que ja ens queda molt poquet.

Embarassada, quina gràcia, jo també surto de comptes el 20! :p-) Ja ens queda mooolt poquet! I per cert felicitats, que avui el teu fill fa 4 anys!!

Mode Ego. Estic molt bé, porto uno dies dormint del tirón i genial! Al vespre més contraccions de BH, però cap tipus de dolor. Crec que això meu va per llarg...

Ens anem llegint!! :ok:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dg. feb. 12, 2017 5:59 pm

40+5 :: orrr::

Arigalma Hola maca!!! M'enrecordo de tuuuuu sisi!!! Gràcies per passar!!!! Que vagi tot genial :-()-)

Ayla_ Hola!!! Me n'alegro molt que hagis tornat a passar!!!! :love: Felicitats per aquest nen Eric :cnen: :love: Tens raó, jo crec que pitjor és el pospart, el part al menys es un temps determinat i el pospart... pot ser molt llarg!! Però segur que et va molt bé i el teu petit es un angelet z2:-) >.-<: Aqui estarem per fer-nos suport!!! :tbiies:

Embarassada Tens tota la raó amb lo de les pressions, a mi em van dir el mateix, però al final aquí no ha plogut cap dia!!! Així que res... normal que no vulgui sortir, amb aquest temps boig :content:
El Martí s'espera al papi no??? Felicitats al teu fill de 4 anyets!!!! :o-o_o:
Vinga ja queda resssss :miko:

Cotofluix Aprofita amb lo de dormir!!! Jo dormo també millor ara que fa 1 mes, així que aprofitem a tope!!! Ànims maca!! Per cert teniu decidits els noms?? :cnen: :cnena:

ModoEgo NO NEWS!!! No hi ha cap novetat, així que o neix el 14 o el 15, ambdues dates em semblen perfectes o sigui que endavant >.-<:
Aqiest capde he fet de tot... caminar moltíssim, quedar amb amics, menjar i sopar fora, passejar amb la gossa, veure pelis i sèries, jugar al pc, netejar a fons el pis. Ahir vaig sopar al Foster's Hollywood i ens vam atipar a més no poder, després no podia ni caminar... a la nit em va agafar com uns suors, un calor, una sensació super rara i crec que era de beure pepsi :-:) Avui estic molt millor. I ja us dic que ni BH tinc pràcticament, alguna de tant en tant pero 0 dolor, i punxades allà abaix però molt puntualment. L'Emma es mou molt :-)(-: i ens comuniquem amb copets, super guai! Tinc tantes ganes de coneixer-la... ara em sap molt greu la meva frustració, estar enfadada amb mi mateixa etc, pq realment ella està tan bé, i jo hauria d'estar igual de bé o més!! Així que a gaudir de les últimes potser 48h amb ella a dins, i la resta ja vindrà :-o00m Ja estic modo zen des de divendres, així que res, a gaudir del que queda de diumenge i demà acabar d'enllestir-ho tot!!! Només queda desitjar que tot surti genial.

<:-< No surt ningun febrerenc més!!?!?!?! <:-<

Al WP estem a tope, som 3 complides ja, i una que compleix demà... es van acumulant!! Diem en conya que esperen a que surti l'Emma per sortir tots disparats jajajaja. Aviam què passa!!! :ou:

Qualsevol novetat, us escric!!!! ;-)

Petontes mamis boniques (-O-:-) =0-0-)
Imatge Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dg. feb. 12, 2017 7:05 pm

Bona tarda! :content:

Què bé Náyade que hagis canviat el xip i t'ho estiguis prenent tot amb calma i tranquil.la ara! És el que necessitaves! Ara ja només és qüestió d'hores!

Dius que el whatsapp treu fum, però ja veus que les que tirem només del SP també anem entrant, aquesta Emma ens té a totes amb la intriga!! :love:

Els noms pensava que ja els havia dit! Si és una nena es dirà Ona, i si és un nen es dirà Roger

Ens anem llegint!! :ok:
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: dabru » dg. feb. 12, 2017 9:04 pm

Felicitats a les que ja van siguent marones!!!!!

Jo dimarts faig les 40 setmanes i tinc les primeres corretges. Però de moment sense simptomes. Crec que es farà esperar.

Ara ja sí que tinc moltes ganes de que neixi, dormo fatal i estic molt incomode. Però bueno, ara sí que ja es questio de dies!!
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: dabru » dg. feb. 12, 2017 9:05 pm

Per cert Nayade, a mí tb m'agrada molt que tinguis la informació dels naixements tan actualitzat, moltes gracies!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 13, 2017 2:56 pm

40+6 :ou:

Cotofluix Nena, potser ja vas posar els noms, no m'enrecordo!!!! Ara ho registro tot :cnena: :cnen: M'encanten tots dos =0-0-) Aviam que seràaaaa.... :mbolicat:

dabru Vinga que demà ja arriba la teva DPP!!! Aviam com van les corretges, ja ens informaràs :mu:: és el que dius, es qüestió de dies!!! <:-<

ModoEgo Sense novetats per aquí!!! €-)
Ahir pinxito nocturn i tota la nit amb BH, que fins i tot em despertava, però res... aquest matí continuava adolorida però poca cosa. He decidit anar al parc amb la gossa i donar-li una mega-vola perque desfogui, que demà ja es quedarà a casa dels avis i no crec que la treguin tantíssim a còrrer. Ella super agraida amb mi, jo crec que sap que li queda poquet d'això... pobreta!!
Des de llavors estic amb BH que em tiven bastant la panxa, però res de dolor, així que continuem igual que abans. La cosa es que demà ja per fi s'acaba aquest "sembla que si, però no", i passarà a ser SI de SI!!! :pandi: Estic desitjant entrar-hi demà, no tinc res de por, només vull que tot comenci i que tot acabi, i quant abans comenci, abans acabarà (així penso jo, vaja :content: ). La meva princesa neixerà el dia dels enamorats o el 15 que també em sembla molt bona data. A 10 dies de que els seus papis facin 11 anys junts :-)love(-:
Per nosaltres lo de "febrer el mes del amor" es 100% real... va ser un mes màgic, en que al 2006 ens vam començar a agradar, anavem a fer tombs per la platja, sortiem a sopar... tot molt romàntic, fins el 25 de febrer que jo li vaig dir que sí, que volia estar amb ell definitivament pq s'havia guanyat el meu cor!!! I mireu, 11 anys després, febrer continua sent el mes estrella, i el mes en que vindrà la nostra nena. No puc ser més feliç. He deixat enrere la ràbia, la frustració, la decepció... i li he deixat pas a l'amor, aquest amor inmens que tenim tots dos per la nostra petita cirera, i espero estar així fins que neixi i no perdre els nervis... dintre d'hores tindrem el nostre millor regal, i què millor que rebre'l amb la millor actitud!!!!
:o_o-o:

Al ser una inducció, tenia molta por del tema avis, que vinguessin a donar pel sac, etc... però bueno, avui ja els parlarem amb seriositat, els direm que demà a les 14h hem d'estar a l'hospital i que ja se'm quedaràn, que serà un procés segurament llarg i dolorós, i que voliem intimitat per estar tots dos, que no vol dir que no puguin veure'ns en cap moment però que voliem viure-ho lo més tranquils possible i que no necessitàvem tenir visites tot el sant dia i estar nerviosos. Necessito mooooolta tranquilitat per dilatar i no estar pendent de posar bona cara a les visites. Suposo que ho entendràn. I mantinc la fe en que l'Emma vingui de nit, de matinada, i poguem estar amb ella sols fins que arribi el matí i ja l'haguem gaudit tots. Igualment, dimecres els meus pares treballen fins les 16h o sigui que crec que tinc marge per davant, el difícil serà frenar als sogres que no treballen (un jubilat i l'altra de baixa). Però en fi, no vull pensar-hi més del compte, ja us dic que vull el meu estat zen :-o00m mentenir-lo a tope i anar fent sobre la marxa, si es tornen pesats puc posar-me com una fúria i fer-los fora, espero no arribar a aquesta situació pero si hi arriba, no dubto que ho faré pq ningú em pot robar el moment més màgic de la meva vida!!! I el meu marit hi està d'acord!!!

Gràcies a totes pel recolzament!!! El WP treu fum i aquest fil també!!! neu:-)

Ja som 4 complides... :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: Tic tac,.... tic tac....

PETONS!!!! :-()-) <:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » dl. feb. 13, 2017 3:27 pm

37+6

Nàyade, moltissims ànims i que tot vagi perfecte. Sabem que serà llarg, però si pensem en el resultat, serà el mes bonic que t'ha passat mai.

Avui m'han donat hora per les corretges, pel 3 de març. Espero que l'Eric surti abans, però per la cara de la gine, em sembla que no te pinta de que s'adelanti, ni de conya... Això que l'altre dia em van dir que estava amb coll borrat se 30cm. Però es clar.... Aquestes coses mai se saben.

Anims a totes les que ja heu arribat a les 40s. Ja no us queda res per veure la carona dels petits. Quines ganes!!!!
Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dt. feb. 14, 2017 8:18 am

39 + 1

Bon dia mamis de febrer!!

Dabru, ja ens explicaràs que tal les corretges d'avui!

Náyade, que vagi molt i molt bé!! Queden poques hores per a que surti l'Emma ja!! Estigues tranquila que tot anirà perfecte. Quan tinguis una estona en els propers dies, (sense pressa), ja ens informaràs! >.-<:

Ayla, no facis cas que aquestes coses mai se saben.... Poden venir quan menys t'ho esperes!

Mode ego. Jo ahir corretges + doctora. Per fi es van enregistrar algunes contraccions! :p-) Em va dir que tot anava perfecte, però que per estadística hauria de parir meitats de la setmana vinent (de 40+3 aprox), però diu que podria ser perfectament aquesta setmana es clar.... M'ha dit també que al ser jove (tinc 27) i tenir ja BH als vespres, no creu que arribi a la 41... Després a l'arribar a casa vaig pensar...però si justament al ser primerenca, sempre diuen que es retrassa més!! No sé, ja li preguntaré dilluns vinent a la visita. I per cert... Quin horror, porto 15,5kg!!!! :-o00m M'ha dit que no m'alarmi, que la majoria és retenció de líquids. Vaig a kg per setmana últimament... Necessito parir ja!!jeje

Ens anem llegint :ok:
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dt. feb. 14, 2017 11:54 am

Bon dia!! :***:

Cotofluix, va dir-me que no i si no em feia res la medicació que m'ingressarien , sort que va ser qüestió de poc dies. El pes es relatiu! Jo el tinc tot a la panxa i una mica de retenció a les cames però es el que primer marxa! L'important es que ja queda menys! Que tampoc trigui gaire si no es fa etern.

Nàyade tothom deia que es pitjor que un part i ostres tu!! ja ho he sentit i encara no he parit! Crec que no he plorat tant amb molt de temps del mal que fa.
Me'n alegro que aquest grup sigui tan actiu tan al wsp com aqui!
Avui es el teu dia! >.-<: Espero que vagi molt be i que se't faci el mes curt possible! El millor mes per vosaltres!!!! :love:
Entenc el tema visites durant el part o desprès.. quan vaig anar per urgències la setmana passada, a la sala d'espera, hi havia mes familiars que gent esperant a ser atesa i per el que vaig poder escoltar encara no havia parit... :-:) vaig trobar-ho molt agobiant.

Ayla Hola!! compartim data!!També penso igual hi ha dies que no se que tinc mes respecte si el part o despres.. jo vaig dijous a monitors, si que els posen tard no? o potser es per ss? Si que ho te clar la gine, pero es el que dius, potser t'agafa el mateix dia de sorpresa.

Des de que hem van fer el tacte el dimecres passat que ja van dos dies que es com si estiguess perdent tap, no es marró ni res anormal si no com fluxe pero molt mes "mucós", no hem preocupa ja que estic a la setmana 38, li comentare el dijous a veure que em diu. Hi ha dies que penso que no arribaré a la meva data i altres que es passarà de llarg, suposu que de les ganes que tinc ja de que surti. :-D

Espero que la resta estigueu millor i com jo restant dies del calendari!!

A reveure!!! :***:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::