PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

Experiències i pors del moment més desitjat.

sanuk
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 3:49 pm

PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

EntradaAutor: sanuk » dj. feb. 16, 2017 3:56 pm

Bones!

Soc nova en aquest forum, el tema és que em "toca" donar a llum al hospital general de Catalunya a Sant Cugat, jo vull fer el pell amb pell amb el meu nadó i m'agradaria saber com funciona.
On es fa? Al mateix paritori? A alguna sala de recuperació? A l'habitació?
Jo vull que sigui un moment íntim amb la meva parella i si és a l'habitació segur que ja hi serán els avis... Així que m'agradaria saber com funciona per decidir-me si avisar o no quan anem de part. Si puc fer el pell amb pell a un lloc privat, no m'importa que estiguin esperant, però si és a la mateixa habitació i ells poden ser-hi, prefereixo avisar-los ja un cop hagi nascut i haguem gaudit del nostre moment.

Gràcies,
sunshine
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 13, 2014 8:59 pm

Re: PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

EntradaAutor: sunshine » dv. feb. 17, 2017 10:32 am

El meu fill va néixer el juny del 2015 i vam fer el pell en pell al mateix paritori, una bona estona ; però jo crec que és perquè estaven esperant que ens vinguessin a buscar-nos. Tot i així vam pujar a l'habitació el nen enganxat a mi al pit i sense netejar-lo ni res seguint fent el pell amb pell i les infermeres em van donar tot el temps del món abans de vestir-lo.
Així que si vols estar tranquila millor que s'esperin, a no ser que respectin no agafar-lo.
Jo vaig fer venir als meus pares amb la meva filla gran (3 anys) i crec que la vaig cagar perquè la nena es va impactar tant del color del bebé i de la pell, com de que jo tb estava encara amb la bata de baix.
Jo ara m'esperaria
Sort!!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

EntradaAutor: petit_somni » dv. feb. 17, 2017 10:47 am

Hola!
Nosaltres encare no em tingut el nen l'esperem pel proper mes però per el que m'han explicat el pell amb pell el fas el temps que tu vols, comences a baix a paritori i pots seguir a l'habitació fins que tu vulguis; en el cas que tu no puguesis fer-lo el faria el pare.
D'altre banda, fan una visita a la zona de maternitat on expliquen tot que està força bé així veus les instal·lacions i pots resoldre dubtes!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
sanuk
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 3:49 pm

Re: PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

EntradaAutor: sanuk » dv. feb. 17, 2017 11:51 am

Moltíssimes gràcies! Doncs potser si que m'esperaré a avisar... És que m'agradaria estar els 3 sols i tot i que suposo que respectarien el no agafar-lo, prefereixo no haver-me de trobar en la situació de dir-ho. I que tampoc ve d'una estoneta ja! :)

Ja trucaré per fer la visita i així també ho puc preguntar.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: PELL AMB PELL AL HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA (ST. CUGAT)

EntradaAutor: RapaNui » dv. feb. 17, 2017 9:54 pm

Sanuk, jo vaig tenir el meu fill al novembre allà. En principi, si tot va bé, el part serà a la mateixa sala de dilatació. I el pell a pell és immediat i dura tota l'estona que vosaltres tres volgueu. El bebè pujarà a l'habitació a sobre teu, com ja t'han dit. I, el fet de vestir-lo o deixar-lo amb bolquer, gorro i mitjons, serà decisió teva. La veritat és que fa força calor a les habitacions.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::