**++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lola91
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. feb. 07, 2017 1:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Lola91 » dc. feb. 15, 2017 7:33 pm

Hola noies!

Edar, doncs jo prenc folidoce i de moment m'han dit que haig d'anar prenent fins que mhi quedi (i tot el primer trimestre). Pero potser si s'allarga molt la cosa tambe em fan fer un descans..

Fiona, doncs si es un desespero tenir els cicles tan irregulars, pq mai sabem si estem fent deures en el moment oportu! Faig servir una aplicació, pero clar fa els calculs molt aproximats de la data d'ovulació. I entre aixo i que soc pessima per detectar simptomes reals no se pas si encertarem !

Molts anims a totes :ok:
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Tulipi » dj. feb. 16, 2017 6:55 am

Bon dia noies!
Entro rapid abans de marxar cap a la feina, a veure si despres us puc llegir amb calma.
El gine em va dir que tot està perfecte!!! I que per la ferritina no em preocupi, nomes em va dir que mengi més marisc fresc. >.-<:
Estic força més tranquila ara, tot just comencem sw!
Despres torno a entrar!
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dj. feb. 16, 2017 2:47 pm

Hola noietes!!

ja veig que aneu fent :) jo de moment tinc hora al gine el dia 7 de març, se'm farà eteeeeeeern!!! a més ahir vaig començar a tacar una miqueta marró molt poc i avui una miqueta també. Vaig trucar ja tota alarmada a la gine! em va dir que em tranquilitzés que ara com ara menys que em baixi una super regla tot és normal.
Així que res em sembla que aquests setmanes se'm faran buuuufff. Un cop estàs embarassada i ho saps després també estàs un pèl paranoica perquè vols que tot surti bé i que la llavor de sèsam es quedi jejejejejeje

una abraçada i molta força a totes i a fotre-li fort a la sexy week :) >.-<:
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: EI_75i78 » dj. feb. 16, 2017 7:39 pm

Bonanit!!!
De moment, dia 12 del cicle i TOnegatiu.... nia x desesperar.... tbe hem estat SW de 10 dies.... xo amb l'EIU em decidit no cremaru tot.... es feia mol llarg, cansats de tot el dia, la nena, el desespero... i ens hi posem quan el to diu positiu.

Dieta, vaig començar a reduir cafe, nomes 1 al dia (en feia 3), canvi de llet (la feia sencera, i mes d'un got al dia)i he passat a nomes amb el cafe amb llet i semidesnatada. Llegums, introduir mes llegum i verdura, pasta integral, i intentar evitar gluten.
Canvis petits, xo realistes. M'emporto un mini taper amb nous i "arandanos", les nous x lomega 3.
Crec q les coses, x canviarles, un ha de ser realista, i pensar qines son les coses facils q dema mateix puc canviar. Tenia llista de que anar canviant setmana a setmana, xo ja us dic q he portat uns dies.. xo ja torno a recuperar la dieta sana. Avui x sopar un plat de verdura (broquil) sense patata.
A casa dinem cada dia de taper, en part va be, xq si em preparu al dinar a consciencia, no puc canviar dopinio a lhora de dinar, xq no tinc altre menjar.

Ostres, qin rotllu que he escrit, perdoneume!!!

Aviam si dema ja em diu TO+ i podem començar la SW.
Cames amunt i calces avall!!! :inthebed: :inthebed: :inthebed:
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Gemmam » dj. feb. 16, 2017 8:42 pm

Hola a tothom,

Primer de tot moltes felicitats a les panxus!

Nom d’usuària: gemmam
Edat de tots dos: jo 36 ell 38
Nª de fills:1, un nen de 2 anys i mig
Cicle de cerca: 2on després d'un avortament al novembre
Data de NW (Super-important!): 21 de febrer
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:
Finalment m'he animat a apuntar-me tot i que vaig quedar molt tocada amb l'avortament i no hem fet gaire els deures ni el cicle passat ni aquest cicle. Amb el meu primer fill vam trigar 2 mesos i amb la meva engruna 3... Alguna cosa em diu que puc trigar i he pensat que amb companyia seria millor la cerca.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dj. feb. 16, 2017 10:14 pm

Gemmam, benvinguda! I tant q és millor passar-ho en companyia!! :) jo tinc una nena de l'edat del teu!

Mode ego on: no falla la migranya avisadora.... m'ha vingut la warry 4 dies abans del que em tocava!! Quina m........ però bé, ja m'ho imaginavax
Així q res, he parlat amb el meu xicot, q si aquest mes que ve tampoc ve, pensarem de revisar-nos.

En fi... bajón però és lo q hay.


Petons a totes.... i les q estigueu en desespero: tota la sort del món!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dv. feb. 17, 2017 7:33 am

Bon dia!!

Lola91 jo tampoc sóc bona per a detectar els símtpomes d'ovulació, per això aquest cicle m'he animat a fer gràfiques amb la temperatura basal. De moment, estic analitzant el tema, però t'ho recomano, és interessant, i a posts antics de grafiqueres hi trobaràs molta informació! :ok:

Tulipi bé per les analítiques! doncs, ja saps, a menjar marisc fresc cada dia, si cal

Nenufar1982 quina emoció per aquesta primera visita!!! i tens raó, els dies es fan eterns un cop t'hi quedes i esperes visita. Ja ens informaràs! et trobes bé?

EI_75i78 ànims amb aquesta sw!! (nosaltres també hi estem >.-<: )

Gemmam benvinguda!! ara t'incloc al nostre primer post i al llistat de nw :ok:

iplaymyjuliet quin greu, noia :ufs: ja ho deies que el cos t'estava avisant! molts petons!

Apa, vaig a treballar una estoneta... :***:
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dv. feb. 17, 2017 11:56 am

Hola noies, doncs bé males notícies. Avui quan m'he aixecat m'ha semblat veure sang. He anat cap a la feina, sóc profe i la primera hora d'avui estava anul·lada però hem de ser al centre. He tornat al wc i era clar que estava expulsant-ho tot. Buuuuuuuuf m'ha vingut un desespero, una impotència....he trucat a la gine però avui estaven totes a una conferència així que res. Tinc hora per dimarts perquè dilluns no puc. Al cole altra vegada he anat al wc i claríssim per segona vegada. Quan li he dit a la cap d'estudis que marxava que no em trobava bé.......i una merda s'ho ha cregut amb les llàgrimes que se m'escapaven.....Fèia anys que no plorava amb tant d'esma, 25 minuts de trajecte amb el cotxe sense parar..... :ufs:
Ara a casa i ja estic millor. Ja sé que si la llavor no era prou forta doncs és millor que no s'hi quedi....i tampoc l' esperàvem tan ràpid però és clar ja ens havíem fet la il·lusió.
En fi, ara a passar aquest catxo reglón que no vegis com hi va.......
Gràcies per ser-hi.
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Miaka » dv. feb. 17, 2017 4:57 pm

Hola noies!

I hola Nenufar1982!!!!! Ho sento moltíssim!!!
Just ara estava entrant per feliciar-te, perquè porto uns dies de moltíssima feina, i t'acabo de llegir... Ho sento molt!!!!! Ja és segur? Potser encara hi ha esperança... Molts ànims! I sinó serà que no havia de ser, com deies tu, encara que això no consoli gaire... Ànims guapa! Realment no sé que dir per animar-te, però que sàpigues que t'envio moltes bones vibracions i energia, cuida't moltíssim i molts petonets i abraçades guapíssima, mil ànims!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: ARI83 » dv. feb. 17, 2017 5:35 pm

Nenufar, molts ànims, jo hi he passat dues vegades i et sents com una m..., però s'ha de ser positiu, fer net i ha tornar-hi!
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dv. feb. 17, 2017 5:59 pm

miaka i ari moltes gràcies guapes. És segur que ho he expulsat, segur!
En fi a passar un bon finde amb amics i l'home i endavant si no era la nostra llavor doncs no ho era. Estic suuuuuper cansada avui buuuuf!!! Tant de rebombori d'emocions, carai :-o00m
Bon cap de setmana boniques, algun dia serà el nostre moment SEGUR :globus:
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Miaka » dv. feb. 17, 2017 6:37 pm

Ai quina peneta Nenufar1982!
Ho sento molt de tot cor, de veritat.

Però molt bé la teva actitud i els teus pensaments positius!!!! Clar que sí! Algun dia serà el nostre moment SEGUR :globus:

Molt bon cap de setmana a tu també guapíssima, passa-ho bé amb el teu home i amics i mira de desconnectar el més possible i de pensar amb altres coses...

Ànims, petonets, salut i noves esperances guapa! Cuida't moltíssim :-()-)
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dv. feb. 17, 2017 7:17 pm

Nenufar, bonica... quin greu aquesta notícia :ufs: descansa i recupera't.

Petons
Lola91
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. feb. 07, 2017 1:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Lola91 » dv. feb. 17, 2017 7:48 pm

Ho sento molt Nenufar! Molts anims!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: EI_75i78 » dv. feb. 17, 2017 9:27 pm

Ostres Neufar.... qina peneta..... ara a agafar aire aqer cap de setmana i espera el seguent cicle.... :-()-)
molts anims
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Tulipi » dv. feb. 17, 2017 9:31 pm

Nenufar, molts anims bonica!
Disfruta del cap de setmana molts anims! Com dius, si no era la bona... a per el proxim! Una abraçada!
Edar10
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Edar10 » dv. feb. 17, 2017 10:20 pm

Molts amims Nenufar...
Bon cap de setmana a totes! :--/)
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Gemmam » dv. feb. 17, 2017 11:50 pm

Nenufar una abraçada molt gran, aquests dies deixa't cuidar i agafa't fort als pensaments positius!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: GuiRit » ds. feb. 18, 2017 12:02 am

Nenufar,
Una abraçada molt i molt gran. Deu haver sigut un bioquímic però totes sabem i més les que hem passat per això, cap paraula serveix de consol... perquè des que veus el positiu canvia tot. Malgrat això, ànims i a veure què et diu el ginecòleg però si ha sigut tan d'hora i el teu cos jo ha expulsat sol el cicle se't regularà de pressa i tot es posarà al seu lloc.
Un petó!!!
aida-ferres.canelayclavo
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dg. feb. 19, 2017 9:58 pm

Nanufar un petó molt gran i descansa!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::