✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
Mercherita
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 13, 2017 10:30 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Mercherita » dv. feb. 17, 2017 6:43 am

Hola panxulines!! Jo l espero pel juny pero no he trobat grup de juny podria entrar aquest? Ara estic de 23+2 i será un nen!!!
Jo cotxet m he comprat un migo no es molt corrent xq no fa gaire q es al mercat pero te cadireta maxicosi homologada amb isofix gira a 360graus... ja que ni han q no son recomenats com a cadireta i aquest si ... q pel meu cotxe trobo ideal i el mes important mi cap sense desmontar rodes!!!
He vist q parleu de llars d infants les jornades de portes obertes solen ser sobre març abril... i anire a fer un cop d ull aveure pero si els sogres s ofereixen pues no anira aquest curs i anira el proper... pero aprofitare las jornades de portes obertes per dirlis.
Fins aviat
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dv. feb. 17, 2017 10:25 am

Bon dia!!!
Per fi arribat el divendres :content:

17+3

Benvinguda Mercherita!!! He mirat per internet i no m'acaba de quedar clar, migo es la marca o el model?

Capseta Uooh!! Ja has fet mig cami d'embaràs quina emocio :love: :love: Bueno te entenc quan tens una setmana d'aquestes a la feina, que el dilluns ja estas pensant en el cap de setmana.... Paciencia :-o00m

Crunchi Que be que el refredat hagi minvat, de totes manera ara toca cuidar-se mes. Els ardors tenen que ser una murga, paciencia tambe :-o00m

guarderia El meu marit i jo no podem tirar d'avis, els meus pares treballen al mateix horari que jo, sino mes, i la meva sogra treballa nomes per els matins, pero viu en un altre poble, i no te cotxe, aixi que res. Jo treballo de 8 a 8, amb parada a migdia, i el meu marit de 8 a 6, aixi que res. No, nomes tinc que posar-ho cumplert les 16 setmanes a la guarde, sino que te que se privada perque els horaris son mes amples, em fa pena pero... es el que hi ha. :ufs:

Tema sogres Aquest tema es molt personal, pero crec que es interesant.
A la meva familia, els meus pares a vegades es queden el cap de setmana amb la meva neboda, aixi que podriem dir que estar ven vist fer una mini escapadeta tots sols i deixar al baby als avis.
Perrrro la meva sogra com acabo de dir, al estar sola i no tenir cotxe es super dependent de tothom, i no es "santo de mi devocion". Exemple, si es posa malta, i te que anar a l'hospital, tenim que anar a buscarla i portar-la, i estar amb ella tooot el dia i toota la nit, que aixo ens va passar aquest estiu passat. Penso, que com vol que li deixi al meu baby, si en cas de que passes alguna cosa, tindria que trucar algu per que la fes de taxi. No se si m'acabo d'explicar. Resumin, si tenim que cuidar d'ella en moments x, creieu que pot cuidar a un baby? :camio:

Modo ego Dema torno a fer la eco 4D, tinc unes ganes que el baby sobri de cames i es deixi veure l'asumpte!!! Ja us explicare si tirem cap al blau o cap el rosa. >.-<: >.-<: >.-<:

Com esteu???
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. feb. 17, 2017 11:22 am

Mercherita benvinguda!!!!!! Si q hii ha un post de juny pero ho parlen tot per whassap. Si prefereixes els forum com jo, queda't per aqui amb nosaltres, i tant!!!!
Ja teniu nom????

Capseta anims amb la feina!!!!! I enhorabona per estar a l'equador!! >.-<:

Redberry el que comentes de la sogra, no se que dir-te...pel que comentes sembla una dona molt dependent, si. Potser se sent sola i ho fa per cridar l'atenció, podria ser? Aixo que comentes de que si ha d'anar al hospital algu l'ha d'acompanyar o quedar-se a dormir amb ella, personalment, no ho veig tan estrany, ma mare ho feia amb els meus avis..... Pero vaja, si no es sant de la teva devoció, crec q no hi ha res mes a dir. I en el vostre cas, per tema horaris i proximitat, la guarderia es la millor opció, no ho dubtis. El tema guarderia personalment no ho veig malament, jo hi vaig anar als 9 mesos, no és el mateix que els 4m ja ho se, pero vull dir que no ho veig malament vaja. Jo es una epoca que recordo amb molt de carinyo. Tinc a la meva profe al facebook, no us dic mes!!!! ;-)))

Ego ja estic mes be de l'encostipat, apenes tinc 4 mocs. Ardors no n'he tingut mes. I m'he pesat i faig 60kg :b-))) he guanyat 1 kilo jejeje.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. feb. 17, 2017 2:20 pm

Hola maques!

Mercherita Benvinguta! Et toca cap a voltants de sant joan, no? quina data mes maca :)

Capseta SI!! Enhorabona per arribar al ecuador!! Ha passat rapid oi?
Anims que avui ja es divendres! esperem que la setmana vinent sigui mes tranuqileta.

Crunchi Menys mal que el constipat va a menys.. intenta descansar, si tens el nas molt tapat, sempre pots vahos amb aigua calenta i eucaliptus, no? suposo que aixo si esta ok per embarassades
Molt be el pes!!

Redberry Que be lo de la 4d! Ja ens diras si es deixa veure o no el baby!
Sobre la sogra, si no et sents comode deixant-li el baby pq ella es molt dependent no ho facis, sino encara patiras tu per la sogra i el baby.
Sera el seu primer net? potser us sorpren i despres canvia i aixo li dona mes energia, mai se sap.

Guarderia Jo tambe haig de mirar guarde aviat.. aqui el tema d la baixa i la reduccio de jornada funciona una mica diferent. suposo que treballare un dia menys el meu mait ja fa 4 dies a la setmana, espero que la meva sogra s'ofereixi a cuidar el baby almenys 1 cop per setmana, aixi nomes l'hauriem de dur nomes 2 dies sencers ala guarde. M'agradaria com la crunchi no portar-lo fins que fes l'any pero se que no es possible, a no ser que la meva mare vingui a passar una temporada a NL

cotxets el meu germa te un Jane Muum i n'estan contents, clar que no l'han de carregar escales a munt ni portar en transport public, van molt amb cotxe.
La meva cunyada holandesa te un Bugaboo Buffalo i tambe n'esta contenta.. pero aqui els Bugaboo son una plaga, han estat varies vegades al top 10 de millors compres
Nosaltres encara no sabem quin, avera si aquest finde trobem temps per investigar una micona.

Llibres jo tambe tinc aquets que comenta la crunchi, algu en recomana algun altre? M'interessaria sobretot llibres per mes endavant, tipus alimentacio o comportament del bebe,
El meu marit te clar que quan toqui anar a l'escola vol que vagi a una tipus Waldorf/Montessori jo trobo que aixo depen mes dela personalitat del nen que de les nostres preferencies, no tots els sistemes funcionen per tots els nens.. i m'agradaria si volem que vagi a una escola d'aquest tipus ser consequent i educar dúna manera similar a casa. No soc educadora ni mestre, aixi que si algu pot recomanar algun llibre em faria un favor!

Antojos N'heu tingut o teniu algun? a mi nomes em va passar l'altre dia a l'oficina que no podia parar de pensar en menjar un entrepa de xapata amb olives i tonyina

EGO
Nosaltres no som religiosos, pero jo tinc Padrins de bateig que son amics intims dels meus pares, per mi son com de la familia, tinc una relacio super maca amb ells.
Sobretot recordo amb tendresa a l'adolescencia si alguna vegada tenia alguna rabieta o algo amb els meus pares, sempre anava cap als meus padrins per suport o qualsevol cosa.
M'agradaria que el petit tingues algu aixi en la seva vida, el meu marit i jo ho vam estar parlant i encara que no farem bateig, si hem pensat fer una festa per celebrar la seva arribada, ja pensarem en alguna manera d'introduir el tema padrins..
Estic contenta pq hem triat el padri, es un molt bon amic nostre, i no ens ha costat res traiar-lo! Quan li vaig dir al meu marit que volia triar padrins, tots dos vam tenir en ment la mateixa persona com a padri!
Vosaltres triareu padrins tambe? o no hi doneu importancia?

Que tingueu molt bon cap de setmana!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 17, 2017 7:06 pm

20+1 (síiiiiiiii! El temps passa volant!!! No us passa a vosaltres?)

Bona tarda noies!!

Que bé, avui he acabat de treballar al migdia i a la tarda he fet una siesta que bufffffff!!!!
Quines dues setmanes!! És que he fet formació per fer classes en anglès (sí, ara està tant de moda...) i he estat duent a terme el projecte, el que ha comportat moltes hores extres i tardes que no em toca treballar de quedar-me a fer classes del projecte, i aquesta amb mil reunions i coordinacions, bufff!!!

Bé, passo a personalitzar una miqueta...

RedBerry, sobre les cremes, ets menys constant que jo!! :ufs: pensava que era impossible, jajajaja. El que passa es que tanta gent del voltant m'ha dit que van notar diferència d'un embaràs posar-se crema a un altre no i en el primer no tenir estries i en el swgon sí que estic super paranoica i em poso crema uns 2-3 cops al dia, he aconseguit ser constant i el dia que em despisto potser me'n poso només un cop, però és força estrany. Així que t'animo a que ho intentis!! Però entenc que amb el ritme de vida que portes no hi pensis gaire, i al final també hi ha la creença que per molt que fem depén de la nostra pell i genètica el tenir estries o no.
Que bé, ja és cap de setmana!! Va, a veure si el/la peque s'obre bé de cames i us deixa confirmar el sexe!! Jo he anat de cul i com que ja tenia posat el blau ho vaig deixar, però a veure si podem tenir-ho ara ja en segur blau o rosa.
Nosaltres eco 3 o 4D no ens la hem plantejat perquè sempre el ginecòleg ens posa en 4D una estona i bé, és un pim pam, no una eco de mitja hora per anar mirant totes les faccions, però de moment ja ens està bé. Crec que em fa més gràcia guardar els diners per fer una sessió d'aquelles newborn tant cuquis, no sé.... no sé, també ho podriem fer tot però un sempre pensa en estalviar, jejeejee.
Que xula la sorpresa de sant valentí!! Nosaltres no ho celebrem, però de tant en tant ens fem sorpresetes (no tant currades!).

Crunchi, quin embolic de cotxets!! Feu bé en voler valorar totes les opcions, en realitat és el més sensat, així podreu adaptar-vos segur a les vostres necessitats (de plegat, estil, preu, pes...). Nosaltres encara tenim el tema en stand-by, ja hem quedat amb la meva cosina (la del bugaboo) en que a mitjans de març ens trobem perque em passi el moises (que hem d'anar a que ens expliqui com es munta i tal) i alguna robeta i altres coses, i a veure si investigo llavors el tema bugaboo. M'agradaria plantejar-li directament si encara el necessitarà al juliol o no i mira, si em diu que sí doncs ja ens posarem a mirar de veritat. Tot i que em fa moooolta mandra comparar, vam trobar un outlet a un poble prop de casa i potser anirem allà i si algo ens convenç ens ho quedem i punt. I a veure si la abuela s'anima a comprar-li, que sempre van bé els regalets dels avis.
Sobre la roba premama, jo tampoc em puc posar res normal! Avui he portat una faldilla i arghhhh!! Apretava molt fins i tot portant-la baixeta!!
Paties per no guanyar pes? Doncs mira, ja veus que vas guanyant... mica en mica!!

Dolly, quina gràcia lo de la panxa, jo també penso que va sortint per moments!!
Aiiii, ja queda poquet per la eco!! 10 dies!! Quines ganes de que us confirmin el sexe, el teu marit vole sperar a dir el nom, tu també? A mi em costaria aguantar-me!! I ja parto tant de la nena pel seu nom que seria raro.

Xinxa, doncs sí! Va ser màgic, i ara cada dia la vaig notant cada cop més clar i a més zones diferents de la panxa :love: :love: A mi no sé si és el gine o què però em sento molt tranquila de que tot va bé, si que a estones quan penses en casos que cneixen que van detectar coses tard o així m'emparanoio però son moments mínims.
Les explicacions que has fet del bugaboo m'han aant bé, el que em passarien a mi ja ha passat per 5 criatures!! Amb la 5a van canviar capota i prou! Així que aguanta bé... veig que per nosaltres és una bona opció si al final trobem una bona oferta o ens el passen, tot i que potser mirarem també altres opcions.

Brufri, que bé amb les mostres!! La meva llevadora no me'n dona, però aquesta setmana que en tinc it ambé ginecòleg crec que els hi demanaré directament, de fet la llevadora em va donar un llibret de "los consejos de tu matrona" i t'anunciaven la web de letsbonus tota l'estona, m'hi vaig apuntar però no hi havia manera d'aconseguir la canastilla, així que li diré directament. M'encanten les mostres gratis!! I avui en dia és tant difícil aconseguir-ne :ufs:
Què bé lo del teu canvi de cognoms, et va costar gaire fer el canvi o què?
Com va anar la eco de les 20 setmanes? Per whatsap crec que vàries van dir que n'havien fet i bé, però no sé si eren una d'elles i igualment em costa seguir per allà últimament.

Mercherita benvinguda!! Crec que al post de juny no hi ha vida des de fa molt, fins i tot crec que no tenen ni grup de whats, no sè... :ufs: però ets benvinguda aquí!
De moment quan puguis emplena les dades que surten al primer post perquè així et tinguem fitxada i si vols estar al grup de whatsapp doncs fet un missatge privat a la nuriafm amb el teu telefon.
Que bé! Un nen!! Ja teniu nom pensat?

Llar d'infants i avis:
Jo tinc claríssim que vull que la nena vagi a la llar abans d'entrar al cole, ni que sigui un any, així tindrà una mica de ritme, rutines de classe i això, tot i que jo sé que la podré estimular com cal, però crec que hi ha tota una part de socialització que els va molt bé, encara que la portis al parc i amb altres criatures. I així anirem coneixent altres famílies.
Pero pel principi de moment ens plantejem això (jo parlo per cursos, ja que sóc mestra):
Curs vinent: estaré de permís de maternitat + vacances +compactació de lactància calculo que m'arribarà per incorporar-me tornant de les vacances de Nadal, que ja tindria 6 mesos. Després de gener a juny podrà ser que facimitja jornada perquè no em donin més, llavors només trebalalria matina, o que tingui jornada sencera però em demanaria reducció fins acabar el curs, i també treballaria només matins però alguna hora més que amb la mitja (el sou també seria força més).
Mentre jo treballo el capseto pot tenir la nena amb ell ja que és autònom, però clar pot ser que no es pugui concentrar prou per la feina, per tant podriem tirar d'avies (la meva sogra es ama de casa i la meva mare es jubila aquest estiu). Cap viu al poble on nosaltres però les tenim a 10-15 minuts.
Els anys restants ja no penso en que jo tingués reducció, i suposo que la dixariem algunes hores amb les iaies perque el capseto pugui aprofitar bé les hores de feina. Però haurem d'anar valorant si tirar només de iaies o iaies+llar. Elles tenen molta predisposició, sobretot la sogra que ara és vidua.
Sobre si fiar-me'n o no d'elles... de la emva mare me'n refio totalment, és la meva mare i és una dona que condueix i és totalment independent malgrat hagi tingut alguna etapa complicada per malalties que la han incapacitat una mica, però ella tira endavant sens victimismes, en canvi la meva sogra no és tant independent, no condueix i per tot necessita ajuda (que al final otser igual que la meva mare, però ella fins i tot és incapaç de planificar en que necessita ajuda o demanar-ne), però sé que cuidaria bé de la nena i que si li passés alguna cosa la podria portar ràpid al cap, que el té a 5 minuts caminant de casa.
Quan s'ha mostrat una inútil depenent he tingut crisis de "esta mujer no cuidará de mi niña!!!" Però en realitat crec que ho farà bé!! I mira, amb el meu cunyat de petit va haver de correr al cap molts cops perquè era un tanoca i no ha passat mai res, així que cap problema!!

Llibres:
Jo en tinc varios que he comprat i m'han deixat, volia anar a la bilbioteca però no dono a l'abast amb els meus:
- un regalo para toda la vida (carlos gonzalez). Guia per la lactancia. És un gran referent, tampoc cal ser una talibana però amb les seves ironies i sarcasmes crec que treu moltes pors i t'ajuda a quedar-te amb la idea de que estem fetes per amamantar.
- cordill onomastico (narcis clotet, pau rubio, sol cots i roser camps). Guia de noms per nens i nenes, amb dantoral, noms l'altres procedències i explicacions interessants.
- dietas para embarazadas (marta anguera). Et parla en cada mes/trimestre quins aliments són més aconsellats, com canviar alguns hàbits alimentaris, els perquès i també com alguns aliments ens poden ajudar amb les molèsties de l'embaràs.
- hola, ja sóc aquí! (Willy breinholst). És com un comic des de la visió del bebé de com va creixent. No em va interessar gaire, vaig fer lectura rapida i punt.
- la maternidad i el encuentro con la propia sombra (laura gutman). Elv aig comprar pensant en que potser m'ajudava a tenir una visió diferent de la maternitat, de moment he lelgit el proleg de l'autora i diu que el llibre s'ha mitificat i la gent el tracta com si fos una guia i el,a diu que per res, que ha de servir d'ajuda per les mares per afrontar bé la maternitat, amb les seves ombres, i a acceptar-nos com siguem i tal. No he entrat en matèria prquè sembla força contundent i pel que hi diu sembla que puc deixar.lo per quan neixi.
Per la parella:
- amor con ojeras (la psicomami). Com canvia la vida sent pares i alguns trucs per passar-ho millor. M'està agradant molt!!
Pel pare:
- Manual de instrucciones del bebé (dr.louis borgenicht). Explicacions clares, consices, amb dibuixos, esquemes i molt similars a un manual d'instruccions sobre el món dels bebes. És divertit que estigui així escrit i per un pare (o mare) primerizo doncs està bé, t'aclareix moltes coses.
- Padre, el ultimo mono (berto romero). Llibre humorístic per pares. Jo en vaig lelgir gran part i també em va encantar. Els posa una mica en situació però nod eixa de ser més humor que guia.
I el que sempre he pensat que tots els pares/mares haurien de llegir és un que vaig conèixer a la universitat:
- libertad y límites, amor y respeto, lo que los niños necesitan de nosotros (rebecca wild). L'autora és mestra/pedagoga en la vessant de l'escola lliure (els nens aprenen segons els seus interessos, tot és molt lliure, es dona gran pdoer de decisió en tot als nens), bé, doncs m'encanta per com una pedagoga que aboga per aquest tipus d'ensenyament/educació parla de límits i normes, ja que sovint es confon pedagogia lliure amb nens salvatjes que fan el que volen. Està molt bé perquè explica moltes maneres de mantenir els límits i normes d'es d'una perspectiva respectuosa amb els infants, però em va agradar que a vegades he sentit a persones parlar de com ho fan ells o de com se suposa que s'ha de fer per posar límits respectuosament i ho veia una mica dèbil, però aquesta senyora lo borda! No seria perquè el llegiu ara però sí que el recomano 100%!!!

Antojos:
A mi em ve molt de gust menjar coses tipus gazpacho, hummus, fruita i verdureta, coses fresquetes!! I també m'estan entrant molt bé porqueries (sobres del nadal). Però avui un company de feina em deia que la seva dona, que està d'unes 16 setmanes l'altre dia a les 2 del matí se li va posar que volia trina de taronja! Jajaajaja diu que quan li va dir: a veure, cal que em vesteixi, agafi el cotxe i vagi a una benzinera a buscar-te'n? I ella va reflexionar i va dir que ja s'esperava a l'eendemà : lasito : He alucinat, jo coses de vull això i ho vull ara no n'he tingut! I sempre he tingut el que li he dit antojos de "ara menjaria això o allò.. i sobretot em passa al supermercat, que m'he de reprimir!!

Padrins:
Nosaltres tampoc com religiosos, com tampoc ho eren els meus pares, però jo sempre he tingut padrins i han estat qui em regalaven la mona i aquestes tonteries. I també hem parlat de bateig, no en farem però potser sí alguna festeta de naixement, encara que sigui un petit dinar, i també tenim pensats els dos padrins, una és una amiga meva a qui ja li vam dir i l'altre el meu cunyat, que està Emocionadíssim amb la idea de ser tiet. A veure com s'ho pren quan li diem que serà padrí, jejeje.

Modo ego:
Per aquí anem bé, amb moltes ganes de anar a la visita del gine del proper dimecres. A veure si la nena es deixa veure una mica, que la última eco va ser pse pse.
Poques novetats a explicar, com que sempre que us contesto tambè hi dic la meva... jejeje
Bé, com no podia ser d'una altra manera, aquests dies d'estrès a la feina han acabat sortint com sempre, amb infecció d'orina, vaig estar 3 dies amb simptomes lleus, dimecres dit ja era més acusat i ahir al matí em feia mal el ronyó, així que a la tarda vaig anar a urgencies i sí, infecció. Em van receptar amoxicilina i a veure si marxa. De fet em va sortir lleu (estava a tope amb els arandanos en infusió, pastilles i dessecat).
I res més.... dilluns tinc llevadora i dimecres ginecòleg.
A la llevadora a veure si podem sentir el cor, ue ve el capseto aquest cop! I al ginecòleg això, esperem que es vegi bé la eco!
I els vull preguntar sobre algunes coses, potser banals però bueno: canastillas i mostres, el massatge perineal i el treball de sòl pèlvic, algunes molèsties òssies que tinc ultimament al còccix, els mugrons (hi he notat canvis i vull que me'ls revisin per si els veuen bé, a més en un m'hi noto uns minigranets raros en la areola i dubto de si hauria d'anar al dermatòleg o què, a veure si seran verrugues d'aquelles minis!). I alguna altra cosa que ara no recordo, quin desastre quan no m'apunto les coses!!!


Bueeeeno, i crec que ja n'hi ha prou per avui!! Porto una hora fent la entrada : lasito :

Molts petons i bon cap de setmana!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 18, 2017 1:21 pm

Ego Noies vinc de BCN que PetitOh ha fet un outlet durant aquests dies en un local, i tenien coses a 5 i 10e. M'he agafat alguns peleles per la tardor-hivern, i una samarreteta d maniga llarga talla 0-3m!!!!! De talla 0-3 tot era d'hivern i clar, he dubtat. Suposo que arribo tard pero si algu viu per BCN ciutat, avui es l'ultim dia i esta obert fins les 19h.....

Capseta m'apunto els llibres q dius, aviam si els trobo a la biblioteca!!!! El que cometes dels mugrons, jo fa temps (per no dor desde sempre) que tinc com granets als mugrons. No son totalment plans els mugrons. Crec q és completament normal.

Antojos no, jo no en tinc de moment. Lo de sempre, ara em menjaria aixo, i m'ho menjo, pero com sempre m'ha passat.

Padrins nosaltres no se que farem, es un dilema el tema de batejar si o batejar no. No ho sé, prefereixo pensar-ho mes endavant.

Comoda
Necessitem urgentment la comoda. A Ikea no anirem pq ls dos comodes q tenim ens ha acabat saltant algun calaix.... el cruncho diu que esta fart i q no vol Ikea. On la comprareu vosaltres???? Jo he pensat les de Prenatal q em van agradar. Algu en te opinions? Recomanacions?

Com esteu les altres??? Espero q molt be!!!

Q passeu un bon finde!!!! :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 18, 2017 7:23 pm

Crunchi, dels mugrons, és que no son granets com les glàndules que ens hn de sortir, sino com unes verruguetes molt petites a l'areola, al costat del mugró, i és el que em fa cosa. Perô bé, ja veurem...

Actulitzo la primera pàgina, que s' han confirmat dos nens, de la redBerry i de la pirineu. :cnen: :cnen:
Va, que aviat sabrem què pot la dolly i els sabrem tots, oi??

Del petitOh van dir-ho pel whatsapp, a mi m'agafa massa lluny :ufs: pero bueno, ja estic prou contenta de les gangues que he anat trobant.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 19, 2017 8:10 am

Ostres, com estic..... de veritat que això dels despistes em té fregida!!

Ahir no hi vaig pensat, així que com que ultimament estic molt matinera ja fa estona que corro per internet mirant un cotxet que ahir ens van ensenyar a la botiga de les cadiretes de cotxe, i crec que li podria interessar a la crunchi que està en plena cerca de cotxet i segurament també a altres de vosaltres.

Es tracta del baby jogger, de preu ronda com tots, com a cadireta de passeig és molt gran i de pes força lleugera, el plegat increíble i si es vol es pot comprar un capazo, tot i aue he trobat que força gent hi posa els bebés petits directament a la cadireta, però jo potser no ho faria.
Es porta molt bé amb una sola mà i hi ha la versió de 3 o 4 rodes (si s'ha de pujar gaire voreres jo potser optaria per la de 4 rodes que té més estabilitat). Les rodes són grandetes i servirien bé tant per ciutat com per ambients més rurals, tot i que també tenen l'opció amb rodes tipus mountain bike, però puja de preu i no sé si seria directament una cadireta diferent o rodes canviables, però vaja, que el model normal ja et dona força de sí.
I el plegat que deia que és increible, només estirar una anella es plega sola.

Com que tampoc m'he posat gaire amb el tema cotxets potser estic molt desfassada i és una merda que em volien "vendre" però jo el vaig trobar molt pràctic, tant fins al punt de que ens ho estem plantejant si és que al final no ens passen el bugaboo.

Algú en té referències? Està tant bé com sembla o és que m'ho van explicar molt bé?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 19, 2017 11:33 am

Capseta exactament quin model és?? Al Google em surten varies....

Nsltres ahir tambe vam estar al Corte Ingles, vam veure el Jane Mum pero tot i q m'agrada el veig massa gros, no? Nose, potser es que m'he d'habituar..... pero alguns carros em semblen tan grans!!! Hi ha un Jane Epic crec q es diu, que és com la versió millorada del Muum xo la cistella portaobjectes és minuscula. Una pena.
Vam estar toquetejant un Be Cool q si no ho vam entendre malament ronda sobre els 300 i pico. No esta mal, pero tampoc em va enamorar.

En fi, nosaltres anirem toquetejant carros, pq és la millor manera de fer-te a la idea.

Una coneguda es ven un Mutsy, no esta mal, pero no l'he vist en directe.....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. feb. 20, 2017 9:16 am

Bon dia boniques!!!

17+6

Bateig/Festa de neixament Nosaltres si que farem bateig, el tema padrins, en el meu cas han sigut els meus avis, aixi que firgura de padri, no he acabat de tenir una figura apart. El que no tenia molt clar es que ho dieu a les persones que considereu vosaltres, no se qui coi em va dir que es tenian que oferir, i estava una mica mosca, perque només se m'havia ofert una tieta meva que direm que es poc jove, i que no la veig mai perquè viu lluny.

Llibres No soc de llegir pero aquesta llista que has deixat capseta esta super be! :ok: Esta molt detallada, i no se si algun picare.

Tema cotxet Em fixare quan torni a la cerca de cotxes aquest que dieu, pero crec que anirem ja a tiron fijo el proxim cop, a que ens ensenyin els colors si podem combinar com nosaltres volem i poca cosa mes.

Tema cadireta Ahir els meus cunyats ens van dir que en regalen la cadiereta del cotxe, Aixi que com agafarem tipus maxicosi que es tipus 0/0+, Ara ens toca mirar les de grup 1-2-3!! Perque bàsicament ens van dir, compreu la que volgueu i li pasem el cost! Ens va fer moltiisma ilusio! >.-<:

Comoda Aixi de mobles relacio qualitat preu, recomanaria, conforama, mobles boom, en el toy'r'us tambe hi han habitacions infatils tipus prenatal i de preu crec que tenen mes varietat, al de sant boi. Al del baricentro tambe tenen mobles de bebe i de tots preus, mes barat el toy'r'us crec.

Llar d'infants/Avis Ja tenim programades 3 visites a diferents llar d'infants, aixi que ja veurem que tal, espero que be, perque no tenim mes remei....

sogra Teniu rao, si no em refiu, millor no deixar-ho per que estare patin, sobre tot quan son mes petits, sera el primer net, aixi que ja veurem que pasa, no li donare mes voltes. :content:

Antojos Aixo que dieu de les 3 del mati a por x, no he tingut, pero si quan vaig a comprar, em controlo una mica, o quan soc a casa penso a em vindria de gust x, i quan vaig a comprar m'ho compro.

Sintomes Els caps de setmana em senten de cul :ufs: :ufs: Literalment, hem estat tot el cap de setmana fora amb diferents compromisos, i el meu transit literalment no es mou, es rarisim es com si no em notes als intestins, avui aprofitare a casa marato de fibra, prunes, arros integral ho aconeguire : lasito :

Habitacio Per fi!!! La habitacio dels trastos de casa esta desapareixent! Aquest cap de setmana ens han ajudat, bueno al meu marit, jo era l'encarregada de sumistra la cervesa :p-) M'ha fet molta ilusio veurela "tant" vuida. Encara queda cosestes, pero aixo es questio meva d'ordenar.

Panxa Estic flipant, m'esta creixent per dies es una passada, cada cop me la veig mes rodoneta, pero com ha crescut de cop, m'esta donant una mica de por que encara faltan molts mesos :-)(-:

4D He de dir que tinc un nen!! :cnen: Super confirmadisim, es una passada lo clar que es veu, es dira Adrián. Aquest cop si que m'ha fet la ilusio que tocava! Li hem possat el nom que li agradava a el meu marit, perque despres de tant buscar no veiem cap que ens agrades mes. A la 4d ja ens han donat totes les fotos que van fer de tots dos cops, i un dvd amb tot tambe. Una mini canastreta amb 4 mostres, que sempre va be. A la eco vem veure que tenia hipo tambe, una pasada es movia tot ell :love: :love: La veritat que per mi la 4d ha sigut terapeutica i tot, estic super contenta amb la eleccio. A la proxima ja anirem acompanyats de la familia per veure ve totes les faccions. :love: :love:

Bueno creec que avui he fet un super ego per temes :content: :miko:

Com pinta aquest dilluns???
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 20, 2017 12:19 pm

Redberry >.-<: >.-<: >.-<: que beeee!!!!!!! Me n'alegro molt que estiguis tan animada!!!!!! Jejejje que monus son els bebes, es increible les coses que poden fer ja sent tan petits i dins la panxa!!!! M'alegro de que ja tingueu nom!!!!!! >.-<:
Prenc nota de les btigues q recomanes, anirem a mirar!!!! Aviam si el meu marit plega d'hora i podem anar avui al toySrUs!!! :ok:

Carrito (cuco)
Ahir vaig estar parlant amb ma mare, em va dir q a mi no em va comprar el capazo, diu que li va ratar pq es fa servir molt poc. Tal qual. Em va sorprendee pq jo soc de ppis de febrer, q representa q al carrer fa molt de fred i blablabla. Pero tb es cert q ma mare m'havia dit que potser em vaig estar 1 o 2 mesos a casa, sense apenes sortir. Abans els bebes sortien mes tard al carrer, oi?? No se, aquest tema em treu la son (relatiu, ultimament dormo com un tronc), m'agradaria tenir-ho mentalment lligat, saber que vull. Penso q serà estiu, si que sortirem al carrer però tampoc sé quan ni quanta estona.... no se si amb un fular ja m'apanyaria. Aisssssh..... REDBERRY vosaltres aneu a pel Britax, pot ser?
Jo tinc clar que vull que sigui cadireta reversible, cadireta totalment reclinable per poder estirar al nen, capota extra llarga a poder ser impermeable i amb proteccio raigs violeta, manillar extensible o modulable i q es pugui dur amb una mà, i q es plegui facilment, i que pesi poc. I en cas q em quedi el cuco, q sigui plegable, que no sigui rigid. No demano res, oi???? Pressupost maxim uns 600e. Si algu te idees, sera benvingudes.

Padrins
Redberry
els meus padrins van ser els meus avis també. Aixo de que s'han d'oferir ells, a casa meva no s'ha fet mai aixi, ho han proposat els pares. Aixi q feu-ho com vulgueu!!!!

Simptomes
Doncs jo aquesta nit he notat com copets a la panxa..... no eren copets, no ho se descriure. Era com a la part del baix ventre. No sé si era una mena de flatulencia a la panxa, o q el muscul s'estira o no se. M'he emparanoyat bastant. M'ho ha fet com 2 o 3 cops, amb uns minuts de diferencia.
Tambe he tingut dos nits que he tingut rampes a les cames. Pel q fa al demes, tot be. Suposo q tot fa el seu procés. Em vull fer foto per comparar amb la foto de les 14s.

Com esteu la resta noies, com va????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. feb. 20, 2017 2:35 pm

Hola maques!

Redberry! ara si confirmadissim un nen! Que be i ja teniu nom i tot! :cnen:
que be ja teniu l'habitacio vuida, i el cotxet triat!

Capseta Moltes gracies per la llista de llibres, super util!! intentare buscar sobretot el ultim que comentes dels limits a l'escola lliure.
La veritat que com que jo he anat a una escola "normal" em sobta molt tot aixo de l'escola lliure, a mes aqui que hi ha fins a 6 sistemes diferents: Dalton, Montessori, Waldorf, Classical (el normal) i un parell mes que no recordo!
Per un pedagog o educador deu ser genial, pero per a mi tot aixo es nou!

Crunchi Els copets que descrius em sembla que son les "crispetes" que vaig comentar... diria que es en NIL que es mou i et saluda! >.-<:

Padrins, potser varia per la zona d'on sigueu, peor jo sempre he sentit que els pares trien els padrins, tot i que antigament es tenia costum que fossin els avis, per aixo a algune sparts de catalunya als avis se'ls anomena padrins

Sintomes Ja ho diuen que el segon trimestre es el millor! jo em trobo prou be, tret de alguna digestio pesada i de tant en tant una mica restreta :(
Apart de menjar mes fibra teniu alguna suggerencia/truqillo per alleugerar el problema?

Ego: Aquest finde vaig anar a una babyshower, ja que hi ha un babyboom a la colla aquest 2017.
Va ser divertit, em feia una mica de mandra al principi pero despres m'ho vaig passar be, i clar, com que som 4 prenyis i mes de 5 mamis, doncs no van parar de parlar de temes de babys!
Va estar be, perque em van donar consells i indicacions per la kraamzorg (la traduccio seria atencio ala maternitat) un cop pareixes, ve una senyora tipus doula/enfermera a casa i t'ensenya coses del baby, i t'ajuda els primers dies, normalment son 40h en total i entra en l'asseguranssa.
Diuen que n'hi ha algunes que inclus netejen quan el baby dorm, i et posa la rentadora..
A catalunya en canvi tenim a les mares que ens ajuden ;)

Apart d'aixo, conto els dies per la eco de dilluns que ve! quines ganes de confirmar el sexe! A la baby shower tothom va preguntar si ho diriem, aqui es te molta costum de que sigui sorpresa, aixi que hem decidit que sera sorpresa per tothom, menys per nosaltres, i el SP pq ja que haig d guardar el secret, almenys em podre desfogar amb vosaltres !!

Petons i bona setmana!
Brufri
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 3:21 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Brufri » dl. feb. 20, 2017 5:45 pm

Hola noies!! disculpeu la tardança!!

Aquest finde hem estat fora per assumptes familiars, i no he tingut temps de posar-me davant la pantalla de l'ordinador. :)

Benvinguda Mercherita!

Moltes gràcies noies pels comentaris!!! La eco de les 20 setmanes (MORFO) va anar molt bé!!! quins nervis!! Dues coses a destacar només. La primera, aquest cop el ecografista, una mica estirat, i pel tema del pes es va passar una mica, amb la manera de dir-me lo del pes i la mala qualitat de la imatge. A més a més de la xixa també tinc la placenta anterior, el que feia menys nítida la imatge. Res, que a vegades tenen poca delicadesa, i anant per privada ( amb el que costa de pagar-la) pensava que no em passaria tant, això de trobar-me capullos, que t'ho diuen amb despreci. :-()-)

Però l'altra cosa a destacar és que sembla que el Jofre (100% nen) és més gran del que hauria de ser i em va dir que per les mesures era de 22 setmanes enlloc de 20. Així que igual s'avança i la data prevista de part passa al 21 de juny!!! Dijous tinc la gine, i a veure que em diu del informe que li porto. >.-<:

RedBerry El balios també ens el van ensenyar i ens va agradar molt per la super capota que té!!! També es un dels nostres candidats!!

Crunchi quina llàstima no haver pillat lo del petit oh! amb lo que mola caçar gangues!! Que guai!!!

Capseta lo dels cognoms molt fàcil! Em resulta més complicat ara aconseguir cita amb el DNI i la paperassa, que el tràmit en si. Ànims amb les mostres, que si que costen un munt!

Dolly Que interessant lo de la babyshower i la senyora aquesta que t'ajuda. Pel tema del restrenyiment una altra prenyi em va aconsellar el metamucil crec que es deia, que es de dietètica, però jo no l'he necessitat. I sinó remedio de abuela, una pruna d'aquestres grans seques, la poses ( o un parell) en un got amb aigua tota la nit i al matí t'ho prens tot. Aigua i pruna remullada, es una mica asquerosete, però funciona. Jo els primers mesos que es quan vaig notar el canvi intestinal, és el que feia i prou bé!! Ara cada matí un suc de taronja natural i les torrades del santiveri perfecte.

Gràcies capseta, crunchi i dolly per les recomanacions dels llibres. Alguns semblen molt i molt interessants! Ja n'he buscat uns quants a la fnac... demà aniré a veure quin agafo.

Tema guarderia natres, després de la baixa tirarem de sogra, sogre (divorciats) i amiga (només 4 matins). Intentant que cap d'ells tingui saturació ni massa feinada, que també sap greu i no volem que es tornin dependents al nen... o no sé... ens agrada també el nostre espai i tal. A veure si ho aconseguim!!! A vegades amb les mares i les sogres costa marcar el límit i que ho entenguin... :-o00m

Tema padrins, és un tema que nosaltres també parlàvem durant el viatge de finde... i no sabem si fer bateig o no. si ho fem només serà simbòlic per les mares... però bé, ja veurem. No ens van les coses massa tradicionals ni grans, com deia abans, si els agrada el que els proposem ho farem i sinó doncs res. Som més de petites celebracions, que no juntar massa gent i fer massa parafernalia.

Tema sentir-lo, crec que pels vespres si que el vaig notant més però també m'ha costat molt adornar-me de que és ell, perquè son com moviments intestinals però mes a baix. Quines ganes de notar-lo encara més!!! :-())

I de menjar, també continuo amb les coses fresquetes per un tubo!! Moltes amanides de tomata per sopar i dinars de ensaladilla russa, verdura, amanida de pasta, amanides i aigua de la nevera... ai els gelats... m'hauré de controlar!

Ànims amb la setmana noies! I que sentim molt els nostres peques!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 20, 2017 10:25 pm

Noies un incíssss!!!
Hem anat aquesta tarda al ToySrus de sant boi, i un chasco!!!! Les cunes i armaris m'han semblat cars, 300e una comoda???? Una que val 100e es un cambiador amb un calaix i un prestatge i prou.... no se, em van semblar mes economiques les de Prenatal. Seguirem mirant :ok:
I tema cotxets un chasco tambe, pq nomes tenen marques aixi baratetes pel q fa als cotxets de bebe: Be cool, Bebe confort, Chico i dos marques mes que no em sonaven de res pero es veien de juguet. De cadires de passsig si q tenen molta varietat, i mes marques... i cadiretes pel cotxe de talla 0 o 0-1 tenen pocs models i marques barates i sencilletes, barates aixo si.
L'unic q m'ha agradat es que tenen una secció de roba q ho tenen rebaixat al 50%, i tenen bstnt material de puericultura (hamaques, petits utensilis, roba de llit...). Aixo si.

En fi, seguirem informant!!!!
Bna niiiiit!!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 22, 2017 7:14 pm

Noies com va?

Cotxets
Venim de la botiga del Splau (Cornellà) Mothercare i us venia a explicar com ha anat: la noia ens ha explicat el model del carro Britax Motion i la veritat que molt be. Hi ha la possibilitat de posar un cuco flexible, d'aquests sencills, per 50e. Ens ha agradat molt, de moment es el nostre preferit. M'ha agradat q la noia m'ha dit que els cucos rigids son mes pel hivern, q per l'estiu és ven mes el maxicosi o be aquests cucos sencills (no se el nom tecnic, no son cucos rigids, son com de tela). Ho he trobat molt interessant aixo, pq ja sabeu q jo no vull el cuco gros ni maxicosi....
Tambe hem mirat les cadiretes pel cotxe, ens ha agradat una q és tb de la marca Britax romer i és giratoria, i val uns 700e. Nosaltres crec q l'agafarem giratoria, pq tenim un cotxe petit i el parking tambe es molt estret.....
Si aneu a la botiga, q us la recomano molt, tambe tenen cunes i comodes i molts accesoris i robeta!!
Hem anat tambe al Ali bey, pero aquests tenen cadiretes tipo bugaboo o Uppavista o Jané Mum. De cadiret3s de cotxe tenen la Kipplan Kiss 2 pero em sembla q no es giratoria....Tenen la Britax Romer tambe, Be safe.....

Personalitzo, q l'altre dia vaig entrar molt a saco:

Brufi que be q la eco de les 20 estigui be!!!! Ja estas a mig camí!!!! >.-<: una pena q el ecografista fos secot, pero be, gent tonta n'hi ha per tot arreu.
Dolly q guay lo del babyshower!!!! Si sou varies noies embarassades sempre és mes divertit, no? Fareu una bona tribu!!! Ja et queda menys x saber el sexe del bebe :content: Teniu alguna preferencia??

Que tal ls altres, com esteu???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dj. feb. 23, 2017 9:11 am

Hola boniques

18+2

Quina setmaneta porto... Aquesta setmana no se si us ho vaig comentar, que operaven a la meva sogra, era molt senzill, ja esta en casa. Aixo si hem apres un parell de coses, el meu marit i jo estem d'acord en que a l'hospital sobre tot el primer dia que nomes vingun els mes propers. Miedito m'esta donant el moment part. Al hospital el primer dia de l'operacio vem ser tanta gent que donava vergonya i tot. Estic farta de la frase, "lo importante es que venga bien" si no me l'han dit 50mil cops no ho van fer ninguna, vaig ser monotema. :sogra: Per si faltava poc m'he enfadat amb el marit, quan es amb la seva mare em sento un 0 a l'esquerra i estic farta. Com si no fos cansat estar a l'hospital, amb aquesta panxota no us dic. Tenia ganes de venir a treballar i tot, perque a mes a mes, escoltar a la meva sogra que aixi al treball tenim festa ja em mata, es molt menys cansat treballar, que estar alla. En fi, farteta he acabat.

Crunchi Que guay lo del britax, aixi ja teniu gairabe el definitiu oi? Em sap greu lo del toy'r'us, dec estar confosa de lloc :ufs: La veritat que a la mothercare, he entrat pero no he fet molt de cas, preguntarem, per el tema cadireta sobre tot. Els cucos aquest tous que dius els he vist, tambe crec que es molt bona opcio!

Brufi Que be que la eco estigues perfect!!! >.-<: La gent estirada esta per tota arreu, es una plaga que no s'acaba d'escampar.

Dolly Que be no la dona aquesta que et ve ajudar a casa despres de donar a llum. El tema baby shower, mai he anat a cap, pero bueno sou una bona colla entre nens petits i panxus :-())

Notar al baby Crec que ho començo a notar, no estic del tot segura, pero es com dieu que semblan gasos, pero on em notava els intestins ja no hi son, aixi que soposo que sera el baby. Jo m'esperava una llagrimeta o algo quan ho notes, i res de res. Soc tope de sosa jo.... :-o00m

Cotxet Nosaltres quasi be 90% ens agafarem el cybex balio M, sense cuco i amb maxicosi.

Petons com va anant la setmana?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 23, 2017 5:53 pm

Redberry no dona, no passa res!!!! Encara gracies q comparteixes amb nsltres les teves visites a botigues!!!! Ens va be anar per veure que hi havia, com un estudi del terreny jejeje potser els cotxets no, pero per accesoris o roba em va semblar be.

Santa paciencia doncs amb la sogra, no? A vegades la gent ea fa pesada i no se n'adonen.

Siii! un 90% tenim decidit el carro, avui n'he vist un pel carrer i tot i em mola, si.... pero voldria veure el cybex per comparar. A quina botiga l'has vist??? On el podriem anar a toquetejar?

Els cucos tous crec q us vaig dir 50e, pero crec q em va dir q el de la marca Britax val 150 i els q no tenen marca q son universals 50e. CREC. Hauriem de contrastar aquesta info.

Aixi dius q el comences a notar??? Q guay!!! Jo crec q no, no ho se.... el q si q em veig es una panxa super rodona!!!! :-())

Com esteu les altres???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 23, 2017 7:54 pm

21 setmanes!!!

Hola hola!!!!

Que bé, ara em vénen 4 dies de festa en els que tinc uns quants compromisos però també estona per descansar, quines ganes!!
Què, us disfresseu? Nosaltres amb una bona colla d'amics, anirem a sopar fora i una mica de festa, ben disfressats de nerds (hem optat per algo fàcil de fer). Segur que ens ho passarem bé, espero estar a tope!!

RedBerry i Crunchi, gràcies per anar explicant quines coses hi ha en unes i altres botigues, a mi em queden molt lluny però són coses útils per totes.

Cotxets, crunchi m'has fet pensar molt en la necessitat o no de tenir un cuco, nosaltres també voldrem fer porteig. Vull informar-me bé dels sistemes de porteig adequats per recent nascuts i que siguin aptes per l'estiu, que no vull rostir-me!!

Del baby jogger, de models n'hi ha molts, sí, jo estava interessada en el city mini 3 o 4, i el capseto diu que vol el de muntanya/córrer :-o00m en sèrio que espero que ens passin un cotxet!! És un rotllo mirar, comparar i tot això. Del baby jogger el pal és que no és reversible (la cadireta), com a mínim els models que us dic, en tenen un que sí però ja pesa molt i ja no crec que valgui tant la pena.
Ara, el plegat segueix semblant-me genial, si al final hem de comprar agafaré aquest o algun que es plegui igual de fàcil.

Cadireta pel cotxe- nosaltres al final hem agafat el pack de grup 0+ (Dinofix) i el grup 1-2-3 (triofix) de klippan per 599€. Però no crec que us interessi a algunes ja que aquests no tenen això de la rotació, ja que per nosaltres no era important, però segur que és un bon plus en comoditat vostra!!!

Redberry, et comprenc bé amb els temes de la sogra, a mi també em té fregida! (
Ara ha tornat a les andades de trucar a partir de les 9 de la nit com a costum, ho odio!! I el capseto no li diu res o molt light, al final li fotré un moc.
Sobre les visites a l'hospital, com abans us poseu d'acord amb el teu company millor, ell haurà de ser el policia guardià de la porta.
Continues igual dels intestins? Bueno, veurem aquest cap de setmana.... jo estic a l'inreves! Quines coses...

Dolly, que guai que tinguis tantes mares a l'entorn amb les que us trobeu. I el servei aquest de la senyora que et ve a acompanyar durant el postpart tu també el podras tenir? Quina sort!
Va, ja queda poc per dilluns!! Ja tenim ganes de saber què esperes i el nom!! :love:

Brufri, quina vergonya amb l'ecografista!!! El pes ja te'l controlarà el ginecòleg i si cal que es posi serio perquè guanyes massa o el que sigui ho farà pel teu bé i del bebé (i esperem que amb respecte), però això... molt malament!
Jo també m'estic decantant més per menjar coses fresquetes!!


Mode EGO, dimarts vaig acompanyar el capseto a bcn que havia de fer una cosa de feina i vaig aprofitar per anar al primark a comprar pijames de recent nascut (de newborn i de +1mes). En vaig agafar 6, no en tenia cap! Entre això i els bodys que tinc em sento més tranquila, tot i que no en tenim prous, però espero també a veure si em passen alguna coseta.

Ahir vam tenir la eco morfològica i tot molt bé, la nena es movia moltíssim i no es volia deixar veure la cara, tota l'estona es tapava o es girava, tremenda!! Ja pesa 420grams :love: :love:


En fi, no tinc gaire novetats, els dies laborals intento estar a tope a la feina (ara m'ha entrat una mica d'estres per deixar-ho tot molt enllestit per quan tingui la baixa) i després a casa estic morta i dormo i descanso. Avui hem anat a caminar una horeta amb el capseto, qué bé!! Ja em feia falta una mica de caminadeta i aquestes estones de caminar i anar xerrant ens van molt bé.

Per cert, començo a notar que em falta més l'aire, ho noteu vosaltres??


Bon cap de setmana a totes!!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dv. feb. 24, 2017 10:29 am

Bon dia boniques!!

Capseta La teva sogra com la meva es viuda, jo crec que aquest es el "problema" principal, en el meu cas depen molt dels seus fills o de tercers i es una dona jove. :-o00m :-o00m Aquesta cadiereta que dius esta mol be pel que veig serveix per tots els grups :ok: Aprofita els dies de festa que sempre venen be. Enhorabona per la morfo! Aquesta nena que surt timida i no es deixa veure, aviam si a la proxima li podeu veure la carona :love:

Crunchi El cybex el vaig veure a la botiga del baricentro, tu que ets de sant boi et pilla mitj aprop <:-< Soc una pesada amb aquesta botiga :miko: pero personalment em va agradar molt, i al ser centre comercial es facil anar amb cotxe. Tambe em veig la panxa super rodona, i ma sortit en una setmana de cop. El cuco aquest que dius que es universal, crec que el vaig veure a la drim, senzillet pero ja estava be, em sembla una opció per tenir en compte, perque al final sempre som a temps de comprar coses.

Compres Vaig super verda, i quan us llegeixo no se si estic fent be o no.... No hem comprat res de res, de roba tampoc, em fa no se si dir mandra o pal, o es que fan falta tantes coses que no se per on começar :-o00m Que torpe. El meu marit diu d'encarregar ja el cotxet, trigaven aprox uns 2 mesos, pero no soc ni de 5 em sembla molt d'hora.... pero per altra banda

Histories A vosaltres tambe us passa, que dones que van parir fa 20,30,40 anys us explica lo malament que ho van passar, o el que van trigar a parir o qualsevol cosa d'aquestes? Com per exemple haver tingut 10 mesos de panxu, perque abans no tallaven a las 42 setmanes com ara. Ja se que cada part es un mon, i cada dona tambe, pero bueno tambe crec que la medicina a avançat molt i no sera al mateix. O frases com, doncs aixo de la toxoplasmosis es d'ara, abans menjaven per pernil i no passava res... :-o00m :-o00m Menos mal que tenim al SP per desfogarnos, sino no se que seria de mi... : lasito :

Gestio de visitas Vosaltres heu parlat amb les vostres parelles d'aquest tema? Al final son ells els que tindran que donar la cara per nosaltres i els nostres petits. Nosaltres volem fer primer dia mes de relax, amb pares i germans, i despres ja que vagin fent, el que ve a l'hospital ja no sol venir a casa, aixi com ho vegem com feina feta. Si fos programat seria mes complicat,pero bueno ja ho anirem veient, que encara tenim temps :content:

Nosaltres no es son molt de carnestoltes, anirem a veure la rua i poca cosa mes.
La setmana que ve toca la morfo de la Dolly i de la Crunchi veritat?

Que tingueu bon cap de setmana, ens llegim!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 24, 2017 5:50 pm

Hola!!

RedBerry, el tema sogres dona tant de sí.... jo passo temporades d'ignoració i altres en que per A o per B em posa dels nervis. En fi, paciència.

Sobre les compres, és que tampoc cal tenir tanta cosa tant aviat! Nosaltres les cadiretes vam anar molt aviat per si el pack s'acabava, i de cotxet fins d'aquí a un mes no prendrem decisions reals i comprarem el que sigui. De roba vaig voler aprofitar rebaixes perquè em fotia ràbia després pagar el doble, però per recent nascut no hi ha gaire rebaixes o era de molt hivern, així que tant és quan ho comprem!! Tenim molt temps encara.

I de els visites a hospital, he anat llegint les preocupacions d'altres mares i no sé, també penso que si em visiten a l'hospital doncs després ja no molestaran a casa. I el primer dia sí que espero que se'm respecti una mica més de descans, però sincerament no crec que em fotin gaire la xapa, i dubto molt que tingui a cap familiar fent guàrdia tot el dia!!
Segurament en els 2-3 dies d'ingrès rebré visita dels germans (son 3 per la meva part i 1 per la del pare) dels meus suposo que vindran un dia només una estoneta i la meva germana potser vindrà més d'un dia i els cunyats potser també, els avis suposo que vindran cada dia una estoneta curta.
Alguna amistat molt íntima possiblement també vinguin a fer visita ràpida i després uns tiets i cosins que viuen literalment al costat de la clínica on pariré i suposo que vindran, com a minim els tiets.
Però vaja, que no m'agobia perquè en general crec que són força prudents tots i no són de fer visites llargues, i sovint el que hem fet amb altres familiars és coincidir en hores d'apats i acompanyar al pare a dinar o sopar i la mama es queda tranquila amb el bebé i coses així.

En el teu cas, RedBerry, si amb una operació van fer "campamento gitano" entenc que pateixis per si s'excedeixen amb les visites. Mentre ho tingueu parlat i clar vosaltres i ho expliqueu als familiars....


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::