(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. març 02, 2017 10:40 am

**--o-) BENVINGUT MARÇ!!!!! **--o-)
Després d'un mes ple d'emocions, donem inici al Març, mes en que comença al fi la primavera, i alguns febrerencs encara els hi costa treure el caparró!!! Us esperem petits!!!

Com veieu anem de bòlit, jo al menys, no tinc temps per a res. Només a modo ràpid, l'Emma ja ha après a enganxar-se a la teta i li ha agafat el rotllo, així que ara no es vol treure mai!! La pobra a la nit dorm moltíssim i l'he de despertar a les 3-4h màxim, sino no m'agafa pes!!
Dimarts vem anar al pediatra, està tot ok però encara no ha recuperat el pes de naixement, ens han donat 1 setmana perquè creuen que ara anirà tot bé, li han tret suplements, però aviam dimarts que ve què ens diuen... jo espero que agafi pes i no li hagi de suplementar!!

La maternitat és dura, però perquè no tens temps per a res, tot es un caos, només estàs fent teta tot el dia!! I res més!! Però és igual perquè els mires la carona i se't passa tot =0-0-) Jo estic enamorada de la meva nena.

El tema de la taca del pit es una malformació vascular, l'estàn estudiant a l'hospital sant joan de déu d'esplugues que son els experts, i li han fet ecos vàries al cap, al tòrax, a l'abdomen, buscant més malformacions però no les troben perquè la meva nena està sanota, només té aquesta malformació física de la pell al pit i prou!! Per la resta, la nena més bonica del món!! Va ser molt dur els primers dies però no deixo de pensar que ella és especial, que ella va voler venir al meu ventre i va voler que jo fos la seva mami, i ella la meva filla, i se'm passa tot. Si, haurè de reforçar molt l'autoestima de la peque quan sigui més gran, però es que ella es perfecta tota sencera :love: amb o sense la marca.

Us deixo a totes la llista de naixement, si falta qualsevol cosa o està malament, ho dieu plis!!!

:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les Xh i pesa Xkg (39+2) :cnen:
★ 05 Febrer 2017: Neix la QUERALT de la nona_1986 a les 12,15h i pesa 3,060kg (40+3) :cnena:
★ 05 Febrer 2017: Neix el ¿? de la mercesf30 a les Xh i pesa Xkg (40+1) :cnen:
★ 06 Febrer 2017: Neix la IVET de la annetapou a les 22h i pesa 3,590kg (39+6) :cnena:
★ 07 Febrer 2017: Neix la JANA de la ALNU a les Xh i pesa 3,390kg (39+5) :cnena:
★ 09 Febrer 2017: Neix la ISONA de la illeta25 a les Xh i pesa 3,400kg (38+5) :cnena:
★ 13 Febrer 2017: Neix la GALA de la carlotad2323 a les xh i pesa xkg (39+3) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix l' EMMA de la Náyade a les 8,16h i pesa 3,810kg (41+1) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix el LINUS de la irisolda a les 10,45h i pesa Xkg (39+5) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la doloreta a les 12,08h i pesa 3,162kg (41) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Ayla_ a les 23,47h i pesa 3,600kg (38+6) :cnen:
★ 21 Febrer 2017: Neix la NOA de la llampek a les 9,30h i pesa 3,460kg (41+1) :cnena:
★ 25 Febrer 2017: Neix la LAIA de la Txellsc a les 9,40h i pesa 3,650kg (40+6) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la ONA de la Cotofluix a les xh i pesa xkg (40+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la ONA de la dabru les 10,46h i pesa 3,580kg (41+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la DUNA de la xcp a les 17.38h i pesa 3,150kg (39+5) :cnena:
★ 28 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Saris a les 9,47h i pesa 3,630kg (40+1) :cnen:


Qui queda per donar a llum????? EMBARASSADA, GRANAT???


mercesf30 Encara no hem quedat, les últimes mamis acaben de parir i encara ens queda la Rita de la Tartufina per treure el cap :ou: En quant fixem data, us escric per si us voleu apuntaR!!!!

FELICITATS A TOTES LES MAMIS D'AQUI DEL SP!!!!!!! Cotofluix finalment una Ona :cnena: >.-<:
Felicitats Cotofluix, Ayla_, carlotad2323 :-()-)



neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dj. març 02, 2017 5:16 pm

Bona tarda a totes.

M'en alegro molt que totes ja estigueu amb els peques i també de lleguirte de nou Nayade.
Que be que la lactancia vagi genial!! :ok:
Es te que pensar en positiu es clar que si! Jo vaig tenir un nevus en una zona molt vistosa desde ben petita, i anava creixent, fins que van operar per mirar que no fos res dolent, i evidentment nomès era una taca de naixement.


Segueixo sencera...avui he fet corretges de nou i res de res. Tindré que tenir paciencia, tampoc a baixat ni res, ni s'ha colocat. M'ha comentat de que si no surt per ella mateixa la setmana que ve es provocaria i no fa gracia. Tots els parts provocats que he llegits son horrorosos (o quasi tots) i els hi tinc respecte.

Enhorabona a totes de nou i ara a disfrutar de la primavera tan maca que esta per venir!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. març 03, 2017 10:11 am

Granat no tamoinis gens!!! Lo de la inducció no t'ho creguis. Jo ho vaig viure amb molta ansietat pq volia que la nena vingués ella sola sense provocar res, però et dic que la inducció va ser un èxit i en el meu cas va ser ràpid i tot va anar bé!!!

Vaig ingressar a les 3, a les 2 del matí ja estava de part jo sola, i no em vaig sentir forçada ni res, només un parell de pastilles vaginals i ja es va posar tot en marxa. A les 2 començava el meu procés de part i a les 8 del matí ja donava a llum. Part vaginal!

No sé si tens por de tenir mal però et dic que no! Demana l'epi quan vulguis, i estaràs super controlada! I no té pq acabar en cessària (aquesta era la meva por) com veus!! Al grup de WP hi han hagut més induccions i totes han anat genial!!

I tot això comptant que no vulgui sortir abans! Molts ànims guapa!!! :-()-)
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dv. març 03, 2017 2:25 pm

Anims GRANAT!!! El testimoni de la Nayade espero q et dongui una mica de tranquilitat, tot i q potser encara hi ha esperances de que el bebe vulgui sortir sol, no? Ja es veurà. Tu tranquila, sgur que tot anira be :ok: et deu quedar tan poquet per tenir-lo amb vosaltres....!!! :oset:

Nayade si el que expliques de la taca es el que em sembla que es (ho he buscat al google i crec que si), et diré que amb mi treballa un noi que té la taca a la cara, lo que ell es deixa barba i es veu poc. Son coses que passen mes del q ens pensem. Pero com dius, lo important es que la nena estigui sana i creixi be, i amb el temps qui sap, poder d'aqui uns anys la ciencia avança i s'ho pot treure, o be la nena ho veu com algo normal, pq sempre ho haurà tingut i no tindrà cap problema. No ens podem adelantar als fets. Tu no et preocupis gaire, que per fi tens la nena amb tu i esta be es el que compta. Me n'alegro que vagi be la lactancia, sempre al ppi fa pati aixo, oi?? Aixi l'experiencia a l'hospital de StBoi be, no? Em tranquilitza saber que algu expliqui que li ha anat be jejeje Anims maca!!

Com esteu les altres, com van els peques?
Imatge

Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dv. març 03, 2017 5:39 pm

Hola!!

Nayade i cotofluix gracies per els ànims, realment li tinc respecte però són molt mes les ganes de veure'la que la por de la inducció. Ja tenim ganes! :***:
Ja tinc data per la setmana vinent, si arriba abans doncs millor, si no ja estic preparada. :ok:
M'ingressarien per la tarda i passaria la nit fins que al matí següent em posarien la medicació.
Et fan alguna cosa durant aquestes hores?

Merciii !!
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » ds. març 04, 2017 4:11 pm

Hola boniques!!
Felicitats a totes les que ja heu estat mares, i ànims a les que queden; Granat, ja falta molt poc!!

Entro ràpidament per informar-vos que el Martí va néixer finalment l'1 de març, a les 13:12h, i que està ben sa i és guapíssim!! I molt bon nen, molt tranquilet!

El part, al final, va ser el més llarg dels tres que he tingut (14 hores!! I això que deien que els tercers surten ràpid...), però, com sempre, al final tot va valdre la pena!

Ara la vida quotidiana és força caòtica, ens hem d'anar resituant tots plegats, però ens sentim súper feliços i afortunats de tenir els nostres tres fillets a caseta! Ser família nombrosa és molt bonic!!

Espero poder entrar ben aviat amb una mica més de temps. Una abraçada ben forta a totes, i agaudir d'aquests dies tan especials!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. març 04, 2017 7:55 pm

18 dies :cnena:

:camio: Felicitats Embarassada!!!!!!!! :b-)))
:love: Benvingut Martí!!!!!!!! :cnen:

cruchi Gràcies maca!!! Sí, el que té es un hemangioma mesclat amb una malformació vascular... que té una pinta super lletja però realment no és res! Defecte físic... i és una pua, clar, però millor això que moltes altres coses... :ufs: Tens tota la raó!!!

A SantBoi super bé!!! Ja ho comentaré al post de Part :-) Cap problema, tot i que em va passar "el síndrome del recomendado", de treballar allà i que tot m'anès una mica així... (però no va ser culpa de ningú!!). Pots estar tranquila que son super macos tots!!!

Granat Jo vaig ingressar a les 15h, em van posar monitors 30min, després la priemra pastilla vaginal i 1h de monitors, una via, i em van pujar a l'habitació que ja eren les 17h, allà em van donar berenar, i més tard sopar, a les 21h va pujar la llevadora a fer-me un tacte, posarme doppler i una altra dosi de pastilla. A les 24h em van baixar a monitors un altre vegada i allà van veure que ja tenia força contraccions i no em podia posar una altra dosi de pastilla. Si tot hagués continuat més lentament, la idea era posar-me una altra pastilla i deixar-me dormir fins les 6 del matí que ja seguiriem amb pastilles i/o oxitocina. En el meu cas, em van deixar fins les 2 del matí que ja oficialment em vaig posar de part i aquella nit va ser quan vaig fer tota la feina, les 8,16h ja tenia a l'Emma amb mi!!! No et preocupis que encara tens marge que surti per si sola!!! Si no, ja veus, jo vaig patir molt poc dolor, quan estava de 5cm vaig demanar epidural i se acabó el dolor >.-<:

ModoEgo Ara cada dia és una aventura!!! L'Emma està amb pic de creixement demanant teta cada 30min, màxim 1h... i és esgotador pq a sobre als 10min de mamar, s'adorm... i tormen a començar. No crec que s'estigui alimentant bé, però bueno, aviam dimarts que em diu el pediatra i la infermera (m'encanten per cert, molt molt macos!!) i segons em diguin, faré. I el taller de lactància dels dilluns em va de perles. Em fet grupet amb les mamis i tenim grup de Whatsapp i quedem per fer un cafè i tot. Us ho recomano moltíssim pq va de conya veure que no ets l'única amb problemes i ratllades varies!!!!! La maternitat es dura, però la lactància per mi es lo pitjor... vull dir q m'encanta fer-ho i que hi estic a favor, però es molt i molt dura!!! No saber si menja bé o no, si es queda amb gana, si agafa pes bé, si no demana malament, si demana també,.. pffff... però bueno tinc l'esperança que poc a poc trobarem l'equilibri, o a males, si he de passar al biberó doncs se acabó!! Aviam què...

Jo vaig restresta a més no poder, sento ser tan escatològica però faig uns taps molt bèsties i els he de treure jo manualment... no us dic mes... quin dolor!! Ja no sé q més fer, cada dia suc de taronja natural, taronjes, kiwis, cereals amb fibra, verdura... i res... i mira que em moc bastant!!! En fi... fatal. Els punts em piquen bastant però trobo que cada dia millor. Pèrdues com una regla o menys... i la resta, doncs bé! Cada dia em trobo millor diria, però quan tens tanta feina i tantes coses al cap, tu mateixa és l'ultim en el que penso... ara la prioritat es ella 100%, i es curiós com el cap et canvia tantíssim!!! Ja no deixo de pensar en ella, tot em fa pena, ploro d'alegria i de pena per qualsevol xorrada... !!! Però en general MOLT FELIÇ!!! Em menjo a la nena a petons :love: L'estimo tant, tant, que no puc imaginar viure sense ella... i si, vaig esgotada, però sé q val la pena... ique tot passará!!!

Us desitjo un part la mar de bonic i un postpart igual o millor!!!! :-()-)

Ens anem llegint maquissimes!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dg. març 05, 2017 10:17 am

Enhorabona embarassada!!!!! >.-<: a gaudir de la familia :camio:

Merci Nayade, ja saps que m'encanta llegir-te. :-()-) Merci per tot els que expliques pq a les que ens toca passar-ho ens va molt be. Nena i si menges platans i prunes??? Al post de juliol nose que deien de posar una pruna en remull tota la nit i a l'endema te la menges..... potser et va be!!! Anims maca, a gaudir molt de la nena!!!! :-()-)

Aixi les febrerenques ja heu parit totes? :-())
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dg. març 05, 2017 10:59 am

Bon dia!!!!

Al grupet de Whatsapp ja hem parit totes!!! Aquí queda alguna per parir diria, la Granat i potser alguna mami més que no ha entrat més aqui...

Tinc ganes de saber de la Menta33!!! Espero q tot fos genial amb el Teo!!!

Mercesf30 encara no hem quedat... En quant ho sàpiga et dic.

Com aneu la resta?¿ illeta, cotofluix, ayla, carlotad... com va això de ser mami o bimami??

Petonarros per totes!!!
Imatge Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dg. març 05, 2017 1:09 pm

Bon dia noies!

L'Ona és boníssima, practicament només menja i dorm. Hem anat molt liats amb visites i tal, però el que és la nena no ens està portant cap maldecap, al contrari! No deixa de ser un nadó que reclama la teva atenció per menjar cada X temps però això és tot!

Qui falta doncs per tenir el seu petit/a? Només la Granat? Molts ànims que estarà al caure!!

I vosaltres mamis que tal el postpart? Jo la veritat és que força bé, però encara tinc molèsties pels punts, però suposo que és normal.

Tema lactància, vosaltres també teniu els mogrons adolorits? Us poseu algun tipus de pomada? Jo em poso Velastisa de ISDIN que em van donar a l'hospital, però he llegit que la millor és Purelan. Algú l'utilitza??

Ens anem llegint!!
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dj. març 09, 2017 8:32 pm

Hola mamis!

Enhorabona Embarassada!!

Cotofluix, jo vaig fer servir la Purelan amb el meu primer nen. Em va anar molt bé! Aquesta vegada no he necessitat res. El meu petit també és com la teva nena doncs... Només menjar i dormir, molt tranquil i no plora mai. El germà també va ser així, quina sort escolta jejeje Encara no l'he dut al pediatra des que va néixer!!! Però no em preocupa gens perquè és un gordete! M'han donat hora amb la infermera pel dia 17, ja tindrà un mes i mig! :-o00m

Ok Náyade ja m'avisareu. Jo a finals de mes marxo a veure els sogres i m'hi estaré fins després de setmana santa... així que si quedeu a l'abril no podré venir.

Com aneu totes amb els bebes? :love: Petons!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. març 10, 2017 3:09 am

Hola mamis molones!!! :)

Moment ràpid des del mòbil i amb la nena a la teta!!

Mercè quina sort! L'Emma tbe es molt bona però quan li treus la teta si q plora la tia! Ahir va tenir un dia genial, li vem poder fer la sessió de fotos i ella adormida, però avui de 17'30 en endavant no em deixava treure-li la teta i ella sense dormir, estava tan passada de rosca q era un cercle viciós.

Tema quedada, hem dit de quedar diumenge 25 de juny aprofitant que venen un parell de mamis de fora. No és oficial la data però és la q s'està parlant :)

Com aneu la resta?? Espero que totes bé!??

Embarassada encara sencera o ja tenim aquí al Martí??

neukiss-)
Imatge Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » ds. març 11, 2017 10:02 am

Hola a totes!!
Perdoneu que no hagi passat per aqui en una setmana, però la peque va arribar el diumenge 5! Vaig posar- me sola de part el dissabte nit, quina bogeria! Va durar 15h intentant que es col.loques be per sortir, vaig dial.latar fins 8-9cm, pero va acabar amb cesària..
La recuperació està sent millor del que esperava, però tinc problemes amb la lactancia , no m' han ajudat gens i ja he tingut que anar a urgències per obstrucció de pits, es un malson.
No tinc pc quan pugui llegire tot el que tinc pendent.
Un petó a totes!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. març 12, 2017 12:18 pm

hey náyade!!! que no havia entrat feia temps i no havia vist que ja has tingut l'Emma!! que bé, enhorabonaaaaaa :love:

si que és chungui la maternitat si hehehe i jo recordo al principi que no feia res més que donar el pit haahaha ara amb el nen amb 3 anys ja estic més distreta heheheh

bé, desitjo que totes les mamis esteu super bé i els bebitos també :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. març 13, 2017 11:56 am

:oset: FELICITATS GRANAT!!!!! :cnena:

Crec que has estat l'última en parir!!! Felicitats guapa!!! A gaudir de la petita :love:
Lo de la lactància, estem totes una mica igual, tot son problemes, no sembla que hi hagi llum al final del túnel... unes per massa llet, altres per poca, altres pel pes, altres per matitis, clivelles, pffff... es una mica malson tot plegat... esperem sortir totes triunfant amb la lactància!! I sino doncs bibe q és igual de vàlid!! L'important es donar-los AMOR :love:

Cotofluix Me n'alegro que l'Ona sigui tan bona!!! Espero que els teus mugrons estiguin millor!!! Jo no et puc ajudar q faig servir mugroneres i tinc 0 dolor!! Però ara diuen que millor oli d'oliva i pits a l'aire. Purelan tb la posen molt bé...

marta_1986 Gràcies per passar-te!!!! Veig que estàs :-()) de nou!!! Et desitjo el millor del món mundial que ja et toca guapissima!!! Aquest cop si que si!!! Petons gegants!!! :-()-) neukiss-)

mercesf30 Estem comentant de quedar el 25 de Juny (diumenge) pel matí-migdia, aprofitant que venen un parell de noies de fora (Mallorca i Bèlgica), però si quedem abans t'aviso!!!

ModoEGO Doncs mica en mica sembla que anem millor, però la meva obssesió continua sent el menjar, si menja prou, si aumenta de pes, si està bé... l'Emma pels matins demana cada 2h aprox, menja 15min i es va adormint... el moisès té punxes i no puc fer res, al final opto per posar-la al fular i més o menys faig cosetes. El pis té un pase si està brut, però he de fer el menjar.
Les tardes son de teta tota la santa tarda, a més agafa unes rabietes que no sabem què li passa, només el calma amb la teta a la boca, va xumant de tant en tant, i si li trec es posa histèrica! A les 15-16h comença i fins les 22h no s'acaba... però bueno, després normament fa una presa a les 22-23, 2am i ja passa a les 6am aprox. Però avui m'ha trencat la rutina, crec q pq em vaig quear sobada amb ella estirades al llit i no sé quan es va dormir ni si va menjar molt o poc... (procuro que les preses durin 30min o més... pero a vegades impossible).
Tot el dia penso si es queda amb gana, si s'adorm ja cansada però té gana... en fi...

La setmana passada havia guanyat el pes de naixement (a les 3 setmanes) i demà li toca control, aviam què, pq si no aumenta li hauré de donar suplement... però penso, perquè??? perquè no aumenta??? Si ella menja!!! No tinc llet??? No ho faig bé?? Es la pose?? He d'insistir-hi més?? Pfff es un descontrol això de no veure el que li doncs amb la teta... si es molt o poc.. quina merda!!!

Sort del taller de lactància. Avui hi vaig, aviam què em diuen!!!

I demà tinc la ressonància magnètica, he de deixar-la en dejú 6h per poder-li donar el pit allà i que s'adormi... però ella es molt esplèndida, hi han preses que no s'adorm i es queda desperta... aixi que ja veurem... només desitjo que tot surti bé a nivell intern i quedi en un susto molt bèstia... sino, em moro directament :ufs: Estic sencera i continuo endavant pq no puc concebir que algo estigui malament, confio en ella i en que només es estètic... sino estaria ensorrada. I no sé com, però puc aixecar-me cada dia i lluitar per ella, no sé d'on trec forçes la veritat!! Però les trec...

PAsso llista, espreo que tot estigui OK sino em doneu un toque i ho canvio.

PEtonarros a totes, mamis boniques :-()-) :globus: <:-)



:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les 5,30h i pesa 3,970kg (39+2) :cnen:
★ 05 Febrer 2017: Neix la QUERALT de la nona_1986 a les 12,15h i pesa 3,060kg (40+3) :cnena:
★ 05 Febrer 2017: Neix el ¿? de la mercesf30 a les Xh i pesa Xkg (40+1) :cnen:
★ 06 Febrer 2017: Neix la IVET de la annetapou a les 22h i pesa 3,590kg (39+6) :cnena:
★ 07 Febrer 2017: Neix la JANA de la ALNU a les 5,26h i pesa 3,390kg (39+5) :cnena:
★ 09 Febrer 2017: Neix la ISONA de la illeta25 a les Xh i pesa 3,400kg (38+5) :cnena:
★ 13 Febrer 2017: Neix la GALA de la carlotad2323 a les xh i pesa xkg (39+3) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix l' EMMA de la Náyade a les 8,16h i pesa 3,810kg (41+1) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix el LINUS de la irisolda a les 10,45h i pesa 3,700kg (39+5) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la doloreta a les 12,08h i pesa 3,162kg (41) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Ayla_ a les 23,47h i pesa 3,600kg (38+6) :cnen:
★ 21 Febrer 2017: Neix la NOA de la llampek a les 9,30h i pesa 3,460kg (41+1) :cnena:
★ 23 Febrer 2017: Neix el JOAN de la crigora a la 1,50h i pesa 3,520kg (41+2) :cnen:
★ 25 Febrer 2017: Neix la LAIA de la Txellsc a les 9,40h i pesa 3,650kg (40+6) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la ONA de la Cotofluix a les xh i pesa xkg (40+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la ONA de la dabru les 10,46h i pesa 3,580kg (41+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la DUNA de la xcp a les 17.38h i pesa 3,150kg (39+5) :cnena:
★ 28 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Saris a les 9,47h i pesa 3,630kg (40+1) :cnen:
★ 01 Març 2017: Neix el MARTÍ de la Embarassada a les 13,12h i pesa Xkg (41+2) :cnen:
★ 04 Març 2017: Neix la RITA de la Tartufina a les 5,53h i pesa Xkg (40+5) :cnena:
★ 05 Març 2017: Neix la LAIA de la Granat a les Xh i pesa Xkg (40+5) :cnena:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dt. març 14, 2017 8:20 pm

Enhorabona Granat!!! :love:

Quedada el 25 de juny, perfecte!!!!! >.-<:

Nayade potser al final li hauras de donar xumet... Ja sé que no ho recomanen però clar si està així tot el dia volent pit no sé.. Potser amb el xumet estaria més tranquila.

No tinc cap novetat, només que em sembla que el meu nen està aquí des de fa mesos, però realment només té 5 setmanes!!! Físicament sembla un nen de 3 mesos i em fa peneta que tot vagi tan de pressa!

Tenia una pregunta, vosaltres heu donat vitamina D en gotes? Jo no li he donat perquè al meu altre fill tampoc li vaig donar i intento que li toqui el sol cada dia... Però sempre em queda el dubte.

Petonets!
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dv. març 17, 2017 4:09 pm

Bona tarda mamis!! :p-)

Suposo que estem totes igual, liades amb la nova vida!

Náyade, quan tinguis un moment modifica data de la meva Ona, és del 25 de febrer! ;) Merci!! Per cert dius que utilitzes mugroneres, i ho fas sempre? O és amb la intenció d'algun dia acabar-les suprimint i que mami del mugró directament? És que a mi em fa patir utilizar-les i que després no se m'enganxi bé.... Com va anar la resonancia per cert?

Mercesf30, jo si que li estic donant la vitamina D, me la va receptar el pediatra i la veritat és que no em vaig plantejar no donar-li...

Granat, com va la lactància?? Espero que millor!

Mode Ego: Després de passar una mastitis bastant bèstia, ja he acabat amb l'antibiòtic i crec que estic recuperada del tot! Ara al mamar no em fa gens de mal, però a l'enganxar-se encara noto algo de dolor perquè tinc una mica de clivella que no se m'ha acabat de curar...
L'Ona en general és molt bona, tot i que fa un parell de dies que ha començat amb una mica de còlics... Té molts gasos i intentem fer massatges i tranquilitzar-la però a vegades és impossible... Alguna està igual? Algun consell?

D'altra banda, us volta preguntar... Les que feu lactància materna exclusiva, el pit el feu a demanda? O intenteu marcar uns horaris? I sempre mama la mateixa estona? Es que tinc la sensació que apuesta demana pit quan vol i menja cada vegada una estona diferent! z2:-)

Molts ànims a totes! :globus:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. març 20, 2017 4:54 pm

1 mes i 5 dies <:-<

Hola a totes!!! :***: Què tal???

**--o-) BENVINGUDA PRIMAVERA!!! **--o-)

Com esteu??? Estic mega-perduda, però vaig entrant a llegir-vos!! Tot i que no trobo temps per escriure mai, ni per encendre el PC, vaig morta zz:-)

Vitamina D Crec que sóc l'unica a la que no li han receptat!! Flipo pq tant al grup de WP com el de lactància, li han receptat a totes... jo a més, sóc molt passota, i no li donc : lasito :

Mugroneres Com que la LM al principi era un fracàs total, i no tinc gaire mugró, em van dir que comprés les mugroneres, així ella notava la tetina més endins i s'enganxava. Vaig demanar quan podia deixar les mugroneres però primer la nena no agafava pes i estàvem amb suplement i tirallets, i després amb tot lo de les proves, etc... em van dir que millor no em preocupés d'això, que mentre ella vagi mamant i tal, que m'oblidés... que alguna presa podia fer-la sense, i en faig però es desenganxa més fàcilment, es rellisca, etc... i s'enfada... i jo tinc 0 dolor amb les mugroneres i no em molesta fer-les servir.
La idea es treure-les més endavant quan vegi que la lactància ja està sent un èxit, quan l'Emma agafi més pes... i quan em tregui tota la por del cos amb la ressonància i tal. De moment, ni hi penso en les mugroneres, és el menor dels meus problemes!!

Cotofluix Ostres mastitis!!!! Me n'alegro que ja ho hagis superat!! Ho deus haver passat fatal :ufs: ole tu per seguir endavant!!!
Lo dels còlics no et puc ajudar, l'Emma sempre plora de gana o perquè vol que l'agafem, no de còlics (que jo sàpiga), però lo més efectiu son els massatges i fer les cametes com si anessin en bicicleta, o això he llegit. Ah! I agafarlos amb la panxa cap avall... o sigui estirats i les nostres mans a la panxa.

LME Fem a demanda, tot i que ara el pare ja està treballant i no pot ser teta 24h sino no viuria ni faria menjar ni rentaria ni sortiria al carrer... jo li he introduit el xumet per a situacions estressants com per exemple anem en cotxe, o estem comprant, o portem 2h de teta i no para... o necessito fer el dinar i només vol braços. Em van dir que mai substituís una toma, sino que fos per a moments puntuals, no per deixar-li tot el dia. Els de biberó si que ho necessiten, pero els de LM no, perque quan els donem el pit també fem d'antiestrès com el xumet (de fet el pit es un xumet natural).
Lo dels horaris... doncs no hi ha horari... es una merd* perquè no pots fer res, però jo el que intento es que si he de sortir li enxufo la teta vulgui o no abans de sortir i mai me la rebutja, després si estic fora a vegades em toca també treure la teta, quin remei... i el que si intento marcar es que a les 20-21h fem bany i després teta i a dormir fins les 23-24h... i que per la nit quan ella demana li dono i després a dormir (res de quedar-se desperta) i la veritat que la tia té marcada la rutina de les nits, espero que no canvii perquè hi ha dies que dorm 5h seguides i és genial poder descansar una mica més de 2h seguides....

El que dius de que cada vegada demana quan vol i mama diferent temps es nromal... a mi em fa presses de 10 min i s'adorm o potser una presa d'una hora... quan porta 45mi o aixi d'un pit i plora quan li trec, li poso l'altre... i així anem alternant.
Ara el que també trobo que li passa es q vol pit per relaxar-se i adormir-se i li trec i plora... i no es gana... pq li poso el dit com si fos un xumet i s'adorm a l'instant, i potser era e que necessitava.

En fi... això de ser mare és un caos!!!!!!!!!! Però li veig la cara quan em somriu i se'm passa gairebé tot (gairebé...).

Els resultats de la resonància els tindrem dimecres. Estem escagarrinats pq ens han fet anar-hi allà a recollir-los, quan en teoria ens tenien que trucar al mòbil... així que només desitjo que tot estigui bé pq no puc deixar de pensar que em MORO si té algo més a nivell intern... això es un infern nenes, però intento passar del tema, actuo com si no passés res, suposo que estic una mica bloquejada... però me l'estimo tant que no vull estar tot el dia plorant o ratllada pq no s'ho mereix. L'estimo a ella, estigui com estigui i sigui com sigui.

Com aneu la resta¿? Espero que genial i amb uns bebitos ben preciosos i sans <:-< :cnena: :-)(-: :cnen:
Imatge Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Blue Moon » dt. març 28, 2017 3:49 pm

Náyade, què tal l'Emma? Us van donar els resultats? M'he llegit tot el post, m'encanta com escrius jeje, espero que els resultats hagin estat positius i vagi tot molt bé! :-()-)
Imatge
Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dj. març 30, 2017 7:30 am

Bon dia mamis!

Com aneu amb els vostres petits i petites? <:-<

Náyade, espero que els resultats de la ressonància anessin bé!

La resta com esteu? Ja adaptades a la nova vida?

Jo no em puc queixar, la nena es porta bastant bé, i ara que he descobert el xumet (vaig aguantar 1 mes sense posar-li), encara es porta millor! z2:-)

Una pregunta per a les que teniu bebes força dormilegues... A les nits us poseu despertador perquè no estiguin masses hores sense menjar?

Ens anem llegint!! :ok:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::