Natació bebès Manresa o rodalies

Més qüestions.
Kibi
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 18, 2016 12:49 pm

Natació bebès Manresa o rodalies

EntradaAutor: Kibi » dj. març 02, 2017 5:52 pm

Bona tarda!
Avui m'estreno al foro tot i que fa temps que el llegeixo. Ara sóc mare recent així que suposo que ens "veurem" força sovint per aquí! z2:-)
Doncs aixo... m'agradaria conèixer opinions de llocs on poder portar el meu petit a experimentar amb l'aigua per la zona de Manresa o voltants... Encara és petit, té 2 mesos, però estic bastant decidida a provar-ho i m'agradaria saber la vostra experiència.
Sabeu quan es pot començar? Vora els 3 ó 4 mesos? Personalment he provat la piscina de l'Ateneu les Bases i la trobava força freda! També he provat la del Duo (antic Viasport) i millor, però tinc dubtes. El tema del clor també em preocupa... No sé si hi ha algun lloc per aquí que no sigui gimnàs amb instal·lacions d'aquest tipus més específiques per a bebès, on li donin a l'aigua un tractament diferent per netejar-la i amb una temperatura més adequada... O algun gimnàs que disposi de piscina lúdica, petita, destinada a aquestes finalitats; que no sigui la piscina que fa servir tothom.
I si és gimnàs també em preocupa la temperatura dels vestuaris, per evitar que agafi fred i es costipi...
I potser tampoc caldria amb monitor, oi? Potser és millor anar per lliure?
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Natació bebès Manresa o rodalies

EntradaAutor: mamlaboni » dl. març 06, 2017 12:45 pm

A Enare es un lloc especialitzat en natació per bebès. L'aigua esta molt calentona crec k estava al carrer llibertat de Manresa ho pots buscar al Google perquè no estic segura i sinó el nats també està bé .
Kibi
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 18, 2016 12:49 pm

Re: Natació bebès Manresa o rodalies

EntradaAutor: Kibi » dl. març 06, 2017 8:59 pm

Merci Mamlaboni! ;) De l'Enare me n'havien parlat molt bé i conec gent que hi havia anat amb els seus bebès... però crec que van tancar, no? Ho buscaré...
També havia pensat en el Nat's, m'hi acostaré a demanar info i veure si ho podem provar.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::