Símptomes embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Símptomes embaràs

EntradaAutor: formiguetes » dj. maig 25, 2017 10:40 am

Hola mares!! Fa una setmana vaig ovular i vam tenir relacions amb el meu marit els dies de màxima fertilitat, el cas és que immediatament després, l'endemà, ja em vaig notar diferent... Ja tinc una filla de 3 anys i amb ella em vaig quedar embarassada a la primera! El cas és que de seguida he notat molt cansament, faig més ulleres, una mica més de gana, i un dolor als ronyons força persistent, sobretot de cara a la tarda/nit. També dolor als ovaris però més intens de lo habitual, la panxa inflada des del primer moment, i com agulletes a la panxa... Creieu que pot ser senyal d'embaràs? Pot ser que noti els símptomes tan aviat?? Avui tot just fa una setmana de la ovulació i, en teoria, la regla m'hauria de venir divendres de la setmana que ve... M'estic fent moltes il·lusions no només pels smptomes sinó per la intuició...les mares ja ens passa que som intuïtives amb aquests temes...oi? Què en penseu? :-:)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: crunchi » dj. maig 25, 2017 11:08 am

Hola formiguetes, dec ser la nota discordant, pero jo sóc més de creure'm el que em diu un test d'embaras.... potser perque jo no vaig notar res de res, aixi que clar, no els he viscut aquests simptomes/intuicions, aixi que no et puc dir. Jo abans de fer-me il.lusions em faria el TE i després ja podràs dir que "ja t'ho imaginaves". :ok: tan de bo tinguis un positiu!!!!! Ja ens diras!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: nivalis » dj. maig 25, 2017 12:29 pm

Hola,

Doncs jo crec que és massa aviat per tenir símptomes. Pot ser que sigui psicològic. A veure què et diu el test.

Sort!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: formiguetes » dj. maig 25, 2017 1:41 pm

Sí sí, està clar que la resposta definitiva la tindré la setmana vinent amb el test, però que sigui psicològic... les molèsties són reals! i precisament m'ha alertat el fet que comencessin tan aviat i tan intenses, ja que normalment amb la regla tinc molèsties dos dies abans de la regla, i no tantes... En fi, era per saber si a alguna de vosaltres s'ha sentit igual abans d'un positiu :ok:
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: Goli » dj. maig 25, 2017 2:58 pm

Formiguetes! Jo tant la nena que vaig tenir al 2014 com l'embaràç d'ara ho vaig saber desde el dia seguent fe fer-ho! Sembla una bojeria pero el meu cos va fer com una explosiò per dins i em va canviar el brillo dels ulls. Es lo que hay! De psicològic res! Hi ha gent super sensible que noten el minim canvi i daltres que res de res.
Ojalà sigui que sí!
Imatge
llusca
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: llusca » dj. maig 25, 2017 5:09 pm

Hola!

Doncs jo també comparteixo el que dius, una setmana abans de fer-me el test ja notava coses rares, petits marejos, punxadetes i molésties a la panxa...
De fet, m'ha passat en els dos embarassos!
Els dos cops li he dit al meu marit, o estic embarassada o m'estic tornant boja! jejejeje! I efectivament, dos positius!

I després del positiu pràcticament no tinc simptomes, sembla com si el meu cos es relaxes!

Així que podria ben ser! :-())
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: formiguetes » dj. maig 25, 2017 8:29 pm

Goli jo també vaig tenie la nena al 2014 i ara....espero tornar a ser mare!!! A veure si és tal com intueixo... :b-)))
Porotin
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 10:03 am

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: Porotin » dj. juny 22, 2017 11:39 am

formiguetes ha escrit:Hola mares!! Fa una setmana vaig ovular i vam tenir relacions amb el meu marit els dies de màxima fertilitat, el cas és que immediatament després, l'endemà, ja em vaig notar diferent... Ja tinc una filla de 3 anys i amb ella em vaig quedar embarassada a la primera! El cas és que de seguida he notat molt cansament, faig més ulleres, una mica més de gana, i un dolor als ronyons força persistent, sobretot de cara a la tarda/nit. També dolor als ovaris però més intens de lo habitual, la panxa inflada des del primer moment, i com agulletes a la panxa... Creieu que pot ser senyal d'embaràs? Pot ser que noti els símptomes tan aviat?? Avui tot just fa una setmana de la ovulació i, en teoria, la regla m'hauria de venir divendres de la setmana que ve... M'estic fent moltes il·lusions no només pels smptomes sinó per la intuició...les mares ja ens passa que som intuïtives amb aquests temes...oi? Què en penseu? :-:)



Hola formigueta. Estas embarassada? crec que no ho he vist.
fideloller
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 26, 2017 5:02 pm
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: fideloller » dl. juny 26, 2017 5:08 pm

La meva dona sempre fa cas al test d'embaràs però quan te retard en la menstruació sempre es fica nerviosa fins que no te els resultats del test.

Tant de bo estiguis embarassada formiguetes!
Pàgina web personal
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: formiguetes » dg. set. 03, 2017 8:23 am

Porotín, sí que estic embarassada!!! i ja de 17 setmaneeees >.-<: :p-) :b-)))
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: Símptomes embaràs

EntradaAutor: neith » dg. set. 03, 2017 1:00 pm

Felicitats Formiguetes, més o menys estem del mateix temps. Tenim grup de mares de febrer, sembla una mica paradet, si vols apuntar-te a veure si l'animem.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::