Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: glorieta » dl. maig 15, 2017 8:40 am

Hola boniques,

Divendres em vaig pesar, però no vaig poder pasar per aquí… la setmana pasada -100gr. És poquet però com a mínim no he sumat. La setmana va ser complicada i molt cansada, i això fa que em costi més fer bondat. A més el divendres també em va venir la regla, així que entre una cosa i l’altre ja n’estic contenta… des de l’inici -1,300kg.

Ostres June, quina gran sorpresa! Felicitats I disfruta de la panxa!!

Mir, encara que hagi estat la pitjor, cada setmana baixa, que es l’important.

Kabbisa, a veure si pots fer un sprint!!

Ametista, que +100gr no és res!!. Es que els últims son complicats, he! Però va, una estirada final i ja ho tens!!!

Nienna, -800gr!! Uau!!!!

Floreta, 1kg menys???està molt bé!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: Oika » dc. maig 17, 2017 8:47 am

Hola noies! Us passo a fer una visita i a fitxar!

Pes inicial: 94
Objectiu a llarg termini: 60
Pes actual: 67,5 :p-) (-1kg)
Objectiu a curt termini: 66,5 kg

Ara estic en un punt que em costa més baixar i he de fer molt més exercici però la qüestió és anar baixant! També cal dir que a vegades em ve de gust algun mobiliari i algun dia cau...però estic contenta perque encara vaig perdent pes tot i pecar algun dia! Això si, intento compensar-ho i faig esport cada dia.

Ara som un bona colla! Veig que ho esteu fent molt bé i poc a poc aquests kg es van reduint! A final de l'objectiu seria curiós comptar quants kg hem deixat enrere entre totes jajaja segur que seran una bona colla!!! :-D

Una abraçada a totes i molta força, no és gens fàcil però amb voluntat ho acoseguirem segur!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: June87 » dc. maig 17, 2017 1:09 pm

Moltes gracies per les felicitacions boniques!! Anims per totes i ens veiem amb algunes despres de nadal :love:

Petonets!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: capseta » dc. maig 17, 2017 11:05 pm

Hola noies,

Havia escrit un post molt llarg i explícit i se m'ha esborrat... :ufs:

En fi, resumeixo: vaig formar part del grup de forma fugaç l'any passat per preparar-me per l'embaràs. No vaig ser gaire constant i durant els 6 mesos de cerca vaig pujar una mica de pes.

L'embaràs no ha acabat bé i hem perdut la nostra nena als 7 mesos d'embaràs, fa 2 setmanes. Vaig començar l'embaràs amb 62 kg. I he acabat amb uns 73.

Ara estic intentant dedicar energies a recuperar el meu cos tant com sigui possible, de cares a un futur embaràs i també per sentir-me millor, que prou dur és passar un post-part sense bebé com per haver de sentir-me fatal perquè cap roba em senta prou bé.

Estic fent:
- no picotejo
- menjo quantitats adequades (en l'embaras no em privava i tenia molta gana, ara no tinc gaire gana, la veritat)
- menjo saludable i equilibrat (intento molta fibra, verdures i fruites, carbohidrats controlats, no estic menjant gaire porqueries perquè tampoc em venen de gust)
- moltes infusions
- crema hidratant/antiestries/reafirmant
- anar a caminar cada dia (porto 4 dies)


Així doncs, crec que vaig per bon camí i podré aconseguir bons resultats, però com que lo meu no és la constància, he pensat que apuntant-me aquí seré més constant.
Com que tinc la revisió ginecològica de finalització de la quarentena quasi coincidint amb la finalització dels objectius a curt termini, m'apunto a l'objectiu a curt termini. Serà un objectiu ambiciós però en el meu cas espero que sigui possible.

M'apunto les dades (comptant el pes de fa 2 setmanes, que sempre anima pensar que he baixat més.... encara que sigui "trampa"):
Pes inicial: 73
Pes actual: 66,8 (divendres passat)
Objectiu: 60 (si fos menys de conya!)


Vinga, que ho esteu fent molt bé!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dj. maig 18, 2017 9:26 am

capseta, guapa... ostres.. quina putada!!! Em sap molt de greu que hagueu perdut la nena. Buff... és un pal.

molts ànims!! :-()-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: glorieta » dv. maig 19, 2017 8:29 am

Capseta, havia llegit la teva història i només et puc enviar una abraçada molt molt forta. Benvinguda al club!

Fitxo aquesta setmana.... o no :-o00m +300gr. faltal fatal.... esperava haver-me quedat igual, pero amb la setmana que he tingut.... Bé, m'ho agafo com un toc d'atenció per no confiar-me.

Pes inicial: 63
Objectiu a llarg termini: 66
Pes actual: 62
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. maig 19, 2017 9:18 am

Fitxo:
Pes setmana santa: 66.2kg
Objectiu Operació Bikini: 64kg
pes actual: 66.0kg
variació: -200grms!!

porto dos setmanes igual.
Però de fet estic contenta, pq la setmana passada vaig arribar als 66.0 justa justa divendres mateix (vaja, que dijous no m'ho esperava), i en canvi aquesta setmana ja he tornat a veure esl 65.8-65.9 algun dia.
Aquesta setmana he fet més bondat i això s'ha notat (no al total, però com que em peso cada día, sí que ho he anat veient).

Demà, comunió infantil. No entro ni boja al vestit (hauria de pesar uns 63 o així, o millor un pèl menys), però ja m'ho esperava (el vaig comprar de rebaixes cap a l'octubre abans de quedar-me embarassada, així que ni està estrenat : lasito : ).
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: capseta » ds. maig 20, 2017 8:42 am

Noies, moltes gràcies!
Ara és quan està sent més dur emocionalment, perquè necessito plorar molt i si no ploro m'entra mal humor. Estic enfadada i trista amb l'univers.

En fi, aquest no és l'espai per això.

Aquesta setmana ho he estat seguint fent bé, ni finestres ni rodes ni cadires ni res.
I he continuat fent exercici :ok:

El problema és que ara estic començant a tenir estrenyiment, i això que menjo molta fruita, verdura i coses de fibra, i bec molta aigua. Penso que potser somatitzo per aquí... no sé.

Bé, sigui com sigui els resultats van sent bons (i això que aquesta setmana m'he anat pesant algun dia i els resultats no eren gaire alentadors!).
Com que ahir no em vaig poder pesar perquè tenia analítica de sang, m'he pesat avui: 65'8 >.-<:

Pes inicial: 73
Objectiu: 60
Pes anterior: 66'8
Pes actual: 65'8
1 quilet menys, això anima a seguir.


Glorieta, no et desanimis, que hi ha setmanes de tot, I si ets conscient de que han "fallat" en alguna cosa doncs a no caure i endavant!!

Kabbisa, lo important és anar perdent, així que ja vas bé, a més si has vist menys pes algun dia a la bàscula genial, potser divendres tenies més retenció o havies sopat més fort.

Petons!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: mir1985 » ds. maig 20, 2017 10:07 am

Primer de tot Capseta, t'acompanyo en el dolor de la teva pèrdua. Malgrat les circumstàncies benvinguda!

Jo he estat fora per feina tota la setmana i clar, he fet TOTS els àpats fora i sense control.

Fins avui no m'he pogut pesar i us asseguro que no en tenia cap ganes però ja està fet. M'he engreixat mig quilo.

Tinc "por" d'haver entrat en la típica espiral de descontrol per culpa de l'ansietat i no tornar al bon camí. De fet acabo d'esmorzar i encara tinc un budell buit. Fataaaal!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » ds. maig 27, 2017 3:37 pm

noiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!! ostres ostres!!!!!!!!!!
he desaparegut, ho sé, perdó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

el cap de setmana passat vaig estar fora i no vaig poder passar per aquí, ja he posat les vostres dades a la llista, enhorabona a les que heu baixat! >.-<:

i ahir se'm va complicar el dia però.... a vosaltres també??? :r) què ha passat???? :r) no us vau pesar????

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa expliqueu-me com esteu i com va amb la bàscula!!

jo pensava que les conseqüències del cap de setmana passat serien pitjors però estic igual :-:) millor, ja que li costa baixar que almenys també li costi pujar, no? :content:

capseta, molt rebenvinguda! ja t'ho vaig dir a l'altre post, em sap molt de greu el que heu passat :-()-) m'agrada veure't per aquí i que vagis recuperant i cuidant el teu cos, t'he posat a la llista amb el pes inicial que vas dir, no són traaampessssss, oi que pesaves això? doncs ei, ja portes baixats més de 7 kg!!! >.-<:

vinga noies, que ens queda un meset per complir objectius! ànims!!!!!!!! :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: capseta » dl. maig 29, 2017 9:13 pm

Hola noies!!

La setmana passada em vaig anar pesant i no sé perquè però no està del meu costat.

Estic menjant bé i sense picar, però el cert és que el tema exercici l'he abandonat una mica (entre la calor i que he passat dies foscos no em venia de gust).

Divendres vaig tenir ginecòleg i em va dir que és normal, que encara tinc les hormones revolucionades i que el tema de tiroides també em dificulta baixar de pes encara que vagi ben controlada de la medicació.

Bé, segueixo amb les infusions, crema, menjant bé..... i a veure si torno a estar animada amb l'exercici que anava molt bé, però amb aquesta calor és dificil!!

Però bé, he assumit que serà un camí ben llarg, així que potser millor canvio el meu objectiu, que queden 3 setmanes i amb arribar a 64kg ja seria molt.

Així doncs, amatista em pots canviar l'objectiu, si us plau?

I aquesta vegada durant la cerca i el proper embaràs em cuidaré una mica més.

Com aneu les altres??

Petons!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dl. maig 29, 2017 9:48 pm

i tant, fet! :ok:

jo crec que si segueixes fent-ho bé aniràs notant resultats, potser les primers setmanes la pèrdua ha sigut més gran i a partir d'ara aniràs regulant... (també tens més factors que influeixen; hormonals, tiroides...)

ja entenc que hi hagi dies que no et vingui de gust fer exercici però aquell subidón d'endorfines post-fer esport que ens fa sentir tan bé també l'has de tenir en compte, tot ajuda... ànims!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. juny 02, 2017 10:13 am

Bon dia,

tornem a estar totes desaparegudes! i es que fa temps que estem en dieta... :-o00m i ja fa una mica de mandra anar fitxant... Jo segueixo pesant-me i veig que vaig fent.. En tots els sentits: ni em poso en sèrio amb la dieta, ni evidentment baixo de pès en sèrio.

Fitxo:
Pes setmana santa: 66.2kg
Objectiu Operació Bikini: 64kg
pes actual: 65.7kg
variació: -500grms!!

La motivació que tenia quan vaig arribar al grup, era que més valia posar-se en sèrio i patir una mica durant un temps que portar anys i panys "en dieta".
A veure si ho torno a interioritzar...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 02, 2017 10:40 am

Kabbisa vas molt bé!!!

Jo estic fent bondat de menjar però l'exercici no em ve de gust :ufs:

Així que em trobo en que estic a 66kg.

Argghh!! Però bueno, la setmana passada quan em pesava sortia més pes, així que a veure si ara em poso a fer exercici i millora la cosa. També és veritat que amb la calor costa més sortir a caminar.

Vinga, com aneu les altres?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. juny 02, 2017 11:34 am

capseta ha escrit:.... També és veritat que amb la calor costa més sortir a caminar.


i tant que costa més!!
l'opció piscina està bé si tens temps..
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 02, 2017 12:22 pm

Estic desitjant poder anar a la piscina i la platja!! Però encara estic en la quarentena, ainsss!! Ja queda poc

Però a la que pugui, a tope!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. juny 02, 2017 12:51 pm

Ostres! Ho sento, capseta, no hi he pensat!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » ds. juny 03, 2017 4:17 pm

kabbisa anima't!! que estàs als 65, queda't amb això i que sigui la teva motivació per no tornar al 66! >.-<:

capseta ja queda menys per acabar la quarentena, ànims! si vas menjant bé almenys t'aniràs mantenint fins que tornis a fer una mica d'exercici :ok:

jo segueixo igual, ni pujo ni baixo :-o00m

he estat pensant què faig diferent o si he deixat de fer alguna cosa i potser és veritat que ara no sóc tan constant a l'hora de prendre'm les infusions de té verd, cua de cavall...... perquè amb la calor no ve tant de gust, en contrapartida bec més aigua, que és algo que sempre m'ha costat... però he de tornar a les infusions o als comprimits de té verd, que tot ajuda...

amb el tema gimnàs he canviat també la manera de fer dels esmorzars arran que una companya em va dir que hi anava en dejú i s'ho havia notat força (s'havia aprimat)... jo no hi vaig en dejú perquè em sembla una mica massa, a més que tinc la pressió molt baixa i amb la calor que fa entre una cosa i l'altra em podria agafar un patatús :content: però sí que abans feia un bon esmorzar abans d'anar-hi (per allò d'agafar forces) i després feia una fruita o uns bastonets... ara ho faig al revés, abans del gimnàs la fruita (un plàtan per exemple) o un grapat de fruits secs, o un grapat de cereals amb llet de civada (però no un bol sencer, només un parell de cullerades) coses així... i després del gimnàs és quan esmorzo més, normalment un mini-entrepà integral... malament no em va perquè no he pujat de pes però tampoc m'ha ajudat a baixar... pel que sí em va més bé és per sentir-me més lleugera al gimnàs (si estàs fent digestió no tens tanta energia pels músculs)

una altra cosa que vaig llegir era que és interessant fer càrdio en dejú per cremar greix i no els hidrats de carboni que acabes de consumir...però com que jo no vull anar completament en dejú, una opció era fer càrdio després d'un entrenament de força (peses) ja que ja has fet servir els hidrats de carboni per les peses i quan després fas càrdio passes a gastar greix.... no sé, de moment la setmana passada vaig fer 20 minuts d'el·líptica després de la classe de peses, aquesta setmana faré 30 minuts... i a veure si noto algo, ja us explicaré!

com us ha anat a la resta, us vau pesar ahir?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. juny 09, 2017 10:48 am

noies com ha anat??????????????

jo en la meva línia, aquesta setmana -100...

he pensat que a la propera canviaré el xip amb els objectius, en comptes de proposar-me baixar els dos kg que em falten aniré pas a pas... primer baixar del 71 i mantenir-me als 70, quan ho aconsegueixi, baixar del 70 i mantenir-me als 69.... i així :-o00m

vinga, ànims en aquesta recta final, que només queden un parell de setmanetes! :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. juny 09, 2017 2:15 pm

bon dia! jo fitxo amb BONES NOTICIES :ok: (i si puc aprofitar-ho, amb molt bones :content: )

He estat dues setmanes amb pesadesa d'estómac. (Crec que està més sensible de l'habitual.... ). El cas és que per fí vaig poder treure'm la sensació de sobre (buidant, clar). A més, es va juntar amb que aquest cap de setmana em trobava malament, i dilluns va començar la regla, i el cap de setmana vaig menjar poquet, i la buidada i..

Fitxo:
Pes setmana santa: 66.2kg
Objectiu Operació Bikini: 64kg
pes actual: 65.0kg
variació: -1.200grms!!

la bona noticia és que ahir matí, la balança dèia 64,4!! (Vaig fer una foto i tot :oooops: jajajajjaja)
No és que d'ahir a avui m'hagi engreixat mig kilo jajjajaja No!

Soc del parer que les baixades de pès ràpides (o pujades ràpides), son poc fiables quan estas a prop del pès "òptim". I son fàcilment recuperables i tornes (com un boomerang) al pès que tenies.
Per tant, haig d'aprofitar aquesta caiguda per consolidar-me en els 64-65 (i deixar els 66 en el passat).
Si l'aprofito, serà fabulos. Si faig el tonto, ràpidament tornaré als 66 de "pès base". Pq ha estat una caiguda, no per esforç, sino perquè s¡han juntat tot de situacions favorables en pocs dies.
Fitxers adjunts
IMG_9149.JPG
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::