Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dj. juny 01, 2017 9:44 am

Blaucel, em sap molt i molt greu. És un camí ben difícil… Ara recupera’t, plora, crida, fes el que et vingui de gust. I després ja us plantejareu què fer.

Sobre el que dius de la qualitat de l’embrió... a vegades és un misteri. A nosaltres a la 3a FIV ens van transferir 2 embrions molt bons i no es van quedar. Vam fer ovo + DGP i tot i tenir 2 embrions sans no es van quedar. Pq? No ho sabré mai. Jo en aquell moment vaig arribar a creure’m que no ho aconseguiria mai. Però mira, aquí estic. I estic segura que tu també ho aconseguiràs. Molts ànims i una abraçada ben forta.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. juny 01, 2017 3:16 pm

Gracies Arya. Espero q et trobis be i les pors estiguin controlades.
Doncs si masses misteris...aquest es el problema. Pero vaja q em fa sospitar q en 5 transfers solament 1 positiu ni un bioquímic ni res?? Bueno ja pensaré mes endevant. Ara haig d'intentar pair la situacio.
Ally bonica? Como estas?
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dj. juny 01, 2017 8:23 pm

BLAUCEL anims bonica!!! Tant de bo tinguessim resposta per als negatius, pero un cop dins ningu pot saber que es el que realment passa...
Pero estic segurissima que ho aconseguireu!! si vas poguer un cop podras una segona ja ho veuras!

Petons :-()-) :-()-) :-()-)
Per si no hem conecto que tingueu bon finde i per la que tingui doncs tambe un bon pont.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dv. juny 02, 2017 8:15 am

Hola guapes!

Blaucel que injust, ho sento molt!

Jo tampoc he tingut sort, va sortir Beta positiva pero a 10, així que segurament un abort bioquimic, avui la repeteixo x si es fa un miracle, pero segueixo tacant i tots els sintomes d'embaraç estan desapareguts...

Hem fare mes proves d'aborts de repitició, xq ja van dos coneguts... i les tiroides fa més de dos anys que no me les miren, i potser una histero per comprobar l'uter, i sabeu alguna més? Les de coagulació les tinc fetes i van sortir be.

Gràcies x el vostre suport!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. juny 02, 2017 2:11 pm

Ally, espera els resultats d'avui, mai se sap...
Encara no esta del tot perdut.
Em sap greu q porteu tants dies patint, perque es horrible.
Ja ens informes si et veus amb cor.
I per proves doncs si, hi moltissimes, de fet si fas enrere al post la Xantipa q te ja un doctorat quasi en RA jeje ens va donar moltissima informacio referent a les proves.
Pero vaja basiques, q imagino q tindras: cariotips (q en teoria hauries de tenir-los, tant de la teva parella com teus), tiroides: segur q l'han mirat, a IVI en les analitiques q et demanes sempre estan, pero si no si potser hi ha alguna especifica, les . Les de avorts de repeticio son els antifosfolipids o alguna cosa aixi.
I despres doncs ja entrem en el tema inmunologic, q jo son les ultimes q em falten per fer, i son mes complexes...
Em sembla q tb hi ha un post de no fa massa amb el llistat de proves.

una abraçada molt gran.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 02, 2017 4:21 pm

Ally, tan de bo els resultats d’avui et portin un miracle, tot i que sé que una beta tan baixa desanima molt i vulguis que no és un pal.

Proves? N’hi ha moltes. Cariotips (que aquests segur que ja els teniu), les de coagulació, les tiroides (a mi a l’IM me les miraven cada 6 mesos), immunològiques i la vitamina D, que recordi ara... Si et fan una histeroscopia, jo et recomano que aprofitin i et facin també un cultiu de l’endometri. Jo després dels dos avortaments, m’ho vaig tornar a fer i hi havia per allà un bacteri. No sé si va influir en les pèrdues o no, però és evident que aquell bacteri no hi feia res de bo allà dins. Ah, i a mi també em van fer biòpsia de l’endometri per si de cas (no sé què se suposa que ha de detectar això, però ja que hi era...).

Molta força i una abraçada ben gran.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » ds. juny 03, 2017 4:41 pm

Hola boniques!

Feia dies que no entrava i esperava trobar bones notícies..ally, blaucel em sap molt de greu, que complicat que és tot plegat.

Blaucel, com et diuen no tinguis pressa en decidir, és inevitable donar-hi voltes però ara tot fa massa mal...si el següent pas ha de ser ovo, necessita encara més temps, però un cop acceptada la situació, tot és més fàcil. El temps t'anirà indicant el camí. Una abraçada ben dolça preciosa :-()-)

Ally, tema proves, jo vaig fer la histero i la biòpsia, les de coagulació m'havien fet les bàsiques però vaig anar amb el dr Reverter a Quiron per fer-les complertes. Per les immunològiques vaig anar a Madrid amb la Dra Sanchez Ramon a Ruber Internacional. I pel manyaget a Cimab.

Noies, la prova definitiva que crec que ens faltaria seria la dels òvuls. Crec que seria tant important per casos com els nostres que poguessim saber si els òvuls que tenim serveixen...perquè quan descartes la resta tot apunta a això, però sense cap prova que ho diagnostiqui doncs simplement és un supòsit. Esperem que la ciència evolucioni i els investiguin més, i en un futur, les dones puguin saber amb certesa si estan al límit de seva edat reproductiva.

Reines, una abraçada a totes :-()-)
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dg. juny 11, 2017 10:31 am

Hola boniques, porto uns dies desapareguda, perdoneu.me pero a part d.estar amb examens per final de trimestre estic bastant xof la veritat.... de la regla ni rastre... vaig pendre les anticonceptives i les vaig acabar fa dies i res de res... i m.estic començant a posar molt nerviosa.... no sabeu fins quin punt.... Ja se que contra mes nerviosa pitjor perque tot s.ajunta i la regla fa de les seves pero... i si ja no es tema nervis si no hormonal? Fa mes de dos mesos que no tinc regla, i no m.havia passat mai a la vida aixo. Si veig que en uns dies no la tinc anire altre cop al metge... pero ja us dic quw començo a estar nerviosa...

ALLY hem sap molt de greu el teu negatiu tambe... sembla que les que estem en aquest post haurem de lliutar encara mes del que ens pensavem en un principi.

Petons per totes.

Espero portar bones noticies la proxima vegada que us escrigui....
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. juny 11, 2017 2:31 pm

Xantipa maca quants dies fa¿ normalment al 4 t día hauria de venir pero a mí m va pasar una vegada q va trigar aprox 7 dies. Jo penso q ha de venir si o si perque es un cicle artificial . Pero millor intenta estar tranquila i parla amb l metge.
Molts anims maca
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dg. juny 11, 2017 3:57 pm

BLAUCEL doncs avui ja fa 5 dies... 0 dolor pits, 0 dolor ovaris, i la setmana passada rabiava de dolor de pits i ovaris, vaja vaig haber de pendre pastilles perque eren dolors de regla... i vaig estar varios dies aixi, despres van menguar vaig acabar les pastis i res de dolors, res de simptomes i res de res!! I ja no que se pensar..
A tot aixo se li a de sumar que hem noto el cos super extrany, i tinc molts mals de cap i penso que es per aquest desajust que porto...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. juny 11, 2017 6:55 pm

ALLY i BLAUCEL ho sento moltíssim!!!

He estat desaparescuda... No se si vaig comentar que recentment crec he passat el meu 2n bioquímic (4 abort ja si realment ho ha estat). Una merda, vaja. Per sort vaig tant atabalada de feina que poc que tinc temps per pensar.

XANTIPA, ni idea d'anticonceptives... I mira que vaig prendre-las durant 10 anys...

ARYA com vas? Vas dir que era nena? O m'ho he imaginat? Sigui com sigui, enhorabona!!!

La resta com aneu?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dl. juny 12, 2017 2:19 pm

Hola boniques,

Per fi m'ha vingut la regla!!! Ja començava a desesperar-me, han sigut mes de dos mesos sense ella.... i ja no sabia ni que pensar, aixi que... segueixo amb els plans que tenia, fare analitica i anire al gine amb els resultats i mirarem a veure si el quist a marxat o que.
Ja us informare en quan sapiga alguna cosa.

PETITPRINCEP anims maca!! no teniu res en ment? encara que no sigui per ja, pero anar pensant que fer o per on seguir...

Que tingueu un bon dilluns i una molt bona setmana :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dt. juny 27, 2017 10:11 am

Bon dia noies!

Passo a veure com aneu. Hi ha alguna que estigui a punt de començar o us esteu prenent l’estiu per descansar? Es que tinc unes ganes de veure algun positiu per aquí! És un camí molt dur i fan falta bones noticies.

Jo dir-vos que ja estic de 22+4. I sí, és una nena PetitPrincep! Els biòlegs només saben fer nenes hehe De moment tot està bé. A la morfo sembla que ella està bé i el coll de l’úter està tancat i ben llarg. De fet el ginecòleg em va dir que en podria regalar un tros i que continuaria estant bé. Així que una mica més tranquil·la, però suposo que fins que no la tingui en braços no m’ho acabaré de creure del tot.

Bé, guapes, molta força i una abraçada ben forta! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dt. juny 27, 2017 7:24 pm

Arya preciosa, m'alegro que tot segueixi el seu curs... ho vaig viure tant de prop amb la meva cunyada, que imagino el que deus estar passant... vida tranquila, repos, i anar passant dies i comptant setmanes!! T'envio tota l'energia positiva possible!! A veure si et passa ràpid el que queda de trimestre, i l'últim podràs disfrutar una mica de la teva panxulina!!

Jo estic de repos de fiv fins la tornada al cole...aixi que poc haig d'explicar... prenent vit D i unes pastilletes x baixar el sucre (no el tinc alt) xo me les ha donat l'endocrina, que diu que millora la funció ovarica i m'ajudara a aprimarme una mica, que amb tanta hormona, semblo un globus.... i no vull ser un globus a no se que hi hagi un embaraç com deu mana!!

La resta, com esteu??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dc. jul. 12, 2017 4:45 pm

Hola hooolaaaa!!!

Tenim aixo entre totes.... super abandonat.... jolin, on estan les il.lusions de fa uns mesos enrere??? :ufs:

Entrava per explicar-vos una mica sobre lo meu, que vaig anar al gine per lo de la regla i demes.
Doncs be, vaig estar mes de dos mesos sense regla, i hem va donar les pastilles anticonceptives per provocar-la i poguer fer analitiques hormonals i alguna cosa mes. La regla va trigar a venir pero finalment va venir, i vaig poguer fer analitica.
El dia de la visita crec que us ho vaig comentar, tenia un quiste i amb les pastilles ajuda a que marxi.
Doncs be, a la seguent visita ja amb resultats de l'analitica vam fer una altre eco, i hem va dir que tenia folicles, osigui q el cos tornava a treballar, que tenia moc ovulatori, i q hi havia un folicle dominan. He tingut sort i la regla a vingut altre cop, a trigat dos dies mes a venir pero a vingut. I sobre l'analitica, vaig tornar a mirar l'antimulleriana i a tornat a baixar, o sigui que de les 4 vegades que la he mirat dos han sigut valors alts i aquestes dues ultimes han sigut baixos.
La fsh alta com sempre, pero m'he autoreconfortat veient que els valors son iguals que fa 4 anys.... aixi que m'autoconvenço de que tot segueix igual i no pitjor...
Els valors de les vitamines... doncs encara baixos, aixi que segueixo prenent cosetes, i la homocisteina alta aixi que a veure si baixa.
Vaig fer visita tambe, perque encara no havia anat mai, a l'endocri, per quedar-me tranquil.la i m'ha dit q tot esta perfecte, i i vaig dir q els valors de la tsh han de ser iguals o menors a 2 per per una fiv i ell molt amable hem va dir que si, i m'ha receptat euritox a dosis hiperbaixes per anar baixant la tsh poc a poc. i a l'agost tinc visita a veure si van be els valors i mantenim o augmentem o que fem.
Encara no tinc data de fiv, estic una mica a l'expectativa, pero el que si que puc dir.vos es que tornem a tenir ganes, i no se perque... pero pensem que el dia que la fem per fi sera la definitiva, per primer cop els dos tenim la mateixa sensacio, aixi que espero que sigui un bon presagi.
Ara ja si que crec que ho tinc tot fet, tot mirat i remirat i jo mes ja no puc fer, ara el que hagi de passar sera a mans de la ciencia i el que el meu cos vulgui fer...


Les demes com esteu? com esteu d'anims?? Tenim el nostre raconet super abandonat... es una pena, encara som moltes que les que hem de seguir lluitant!! i juntes ens fem costat i es mes facil portar.ho tot.

Espero que estigueu totes be :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. jul. 17, 2017 10:04 pm

Bones!!

Si que tenim el post abandonat...

ARYA enhorabona per les nena!!! Tot bé?

ALLY, així tornes a probar al setembre? Ara a l'estiu a cuidar-se per estar en les millors condicions!!

XANTIPA, bé que el cos vagi una altra vegada bé, a vegades van fent coses extranyes... Mica en mica per a tornar-ho a probar.

La resta que tal? Novetats?

Per part meva gaire res... La regla descontrolada que hi ha mesos que em vé als 21 dies :ufs: He demanar hora al ginecóleg per a demanar noves analítiques i tal, però estic tant desanimada que em resulta impossible... Encara no sabem si tornar a intentar, si deixar-ho ja, si fer ovo o no... En fi, a veure de cares al setembre si prenem una decisió.

Bon estiu!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya77 » ds. jul. 22, 2017 5:58 am

Hola a totes. Aquí una altra lluitadora amb baixa reserva ovàrica :(

M'he decidit a fer la FIV amb ovo, però m'han parlat també de l'adopció d'embrions. El metge m'ha dir que la segona opció és molt més sencilla i econòmica, y al final el resultat és el mateix que la FIV amb ovo. O sigui que miraré de fer lo de l'adopció.
Alguna de vosaltres ho ha fet? En quines clíniques ho fan? Jo sóc de Girona i de moment a la meva clínica (GiroFIV) no ho fan.

Salutacions
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » ds. jul. 22, 2017 8:16 am

Hola arya77! La decisió sobre adopció d'embrions (ADE) i ovo és molt personal; t'explico el que vaig pensar jo per decidir ovo :)
Nosaltres ens hem decantat per ovo perquè així podem utilitzar l'esperma del manyaget i perquè l'adopció d'embrions, surt molt econòmic si s'adopta un embrió que hagi donat una parella que ha fet fiv i que ja no els necessita, però si vols un embrió que vingui de donants, i que aquests els hi hagin fet proves i així tens unes miques més de "garanties" sobre la procedència de l'embrió, llavors ja no surt tant econòmic crec jo, pequè diria que te'n garanteixen un o dos, i val 2000 i algo, si surt bé a la primera fantàstic però sinó, amb ovo representa que hi ha més opcions d'aconseguir-ne més, si l'esperma de l'home està bé, que al manyaget al cimab li va sortir perfecte..i a més li dono la opció de que el fill sigui seu genèticament. Si volem tenir més d'un, amb ovo creiem que amb un tractament pots aconseguir embaràs i tenir-ne congrlats per si vols després un segon..això és el que sembla, també hi ha casos que fan ovo i va fatal, i queden amb pocs embris, però per desgràcia això és una loteria i fins que no ho fas no saps com anirà.
Crec que ADE a Girona ho fan a clinica EVA, al centre de genètica..no se t'ho dic així que em sona que quan nosaltres miravem opcions m'ho van dir..però fa molt i com que ja sempre he tirat més cap a ovo no ho vaig retenir. Tenim clar q farem una ovo i si no anes bé provariem l'ADE, però espero que no ens calgui :)
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya77 » dl. jul. 24, 2017 4:46 pm

Gràcies per la resposta, manyaga. En el meu cas necessito donant d'òvul i de semen, ja que no tinc parella. Per lo tant no hi haurà càrrega genètica meva ni de cap parella, és per això que em van parlar de la adopció d'embrions, que al cap i a la fi el resultat seria el mateix que una FIV amb ovodonació i semen de donant.
He demanat hora en un parell de clíniques a veure ue em diuen, pero per començar el cost de l'adopció és notablement inferior que una FIV, o sigui que segons el que em diguin en aquestes clíniques ja decidiré un tractament o un altre.
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dl. jul. 24, 2017 4:50 pm

Arya77 així si necessites doble donant sí que pot ser millor opció. Doncs a veure si alguna de les clíniques et convenç! Molta sort!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::