✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. maig 05, 2017 12:33 pm

Benvinguda Plum!
Ànims, 2 mesos passen volant!
A mi encara em falten 6 mesos per poder començar.
K tal va tot noietes?
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. maig 10, 2017 10:46 pm

Hola reines

Com aneu? Alguna novetat?
Alguna que abandona la banqueta ja? Sóc incapaç de recordar qui quedem i qui ja ha fet el salt cap a cercadores :-:)
Imatge

Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dg. maig 14, 2017 12:00 pm

Jo continuo per aqui fins al mes de juliol... Estic en espera obligatoria per la vacuna de la rubeola i en espera voluntaria per la meva boda a 2 de juliol, encara falta una mica per posar-nos!
La resta quan salteu de la banqueta?
Anims fins que ens veiem als posts de cercadores!
Imatge
Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: plum » dg. maig 14, 2017 9:18 pm

Hola a totes! doncs avui ho hem estat parlant i segurament al juny comencem!! farà dos mesos i mig d'acid fòlic i com que tampoc se quan tardarem a aconsguir l'embaràs...
Quins nervis i quina ilu! >.-<: :-o00m

Aix...que llarga l'espera!!

Blue moon enhorabona pel casament! quantes coses boniques t'esperen!!
Arigalma tu quan fas el salt? !! potser ja ho has explicat però no ho he llegit...com que fa poquet que sóc per aqui...

Crec que som poquetes les que estem a la banqueta :(

Anem parlant!!! :ok: :-.:·::
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Rubinat » dt. maig 16, 2017 11:42 am

Hoooola!!!!
No sé si treure el cap per aquí... Pero en tinc taaaaantes ganes! Estem molt engrescats per anar a buscar un germanet pel nostre petitó però com q lo meu es tan raro q no sé ni com vaig quedar prenyi... M'explico... Tinc OP (Ovaris poliquístics) i amenorrea secundària (l'hormona q fa q ovulem no em funciona correctament) així q necessito ajudeta per ovular (omifin) pero quan ovulo s'enquisten tots els ovulets i no tira endavant la cosa... Total q ja us dic q quan em vaig quedar embarassada em va tocar la loteria...
Bé, com q tenim moltes ganes vaig a sentar-me a la banqueta, tot i q nosaltres no posem cap impediment ara mateix peeero el cansament, el fet q encara dono el pit i no m'ha baixat la warry i tot aixo q us acabo d'explicar fa q tingui 0 esperances per embarassar-me... Aviat aniré al gine i llavors decidiré si fer el pas oficial a cercadores. De moment em quedo per aqui! :***:
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. maig 18, 2017 9:28 pm

Hola wapes
Benvinguda Rubinat.
Plum Jo faré el salt al novembre si tot va bé, no puc abans per la operació que en van fer just fa 1 any (tenía la cicatriu interna de la cessària oberta i em van haver de cosir de nou). Aixi que encara em falta mig any :ufs:
K tal esteu totes?
Alguna fa el salt al juny?
Anem parlant. Bona nit!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Rubinat » dv. maig 19, 2017 4:01 pm

Nenes ja tinc hora al gine pel dimarts 30! Quines ganes, a veure si em diu q esta tot en ordre o encara parat...
Imatge

Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: plum » dv. maig 19, 2017 9:45 pm

Ostres Arigalma!! segur que s'ha curat super bé i al Novembre a per totes!! que passi molt ràpid!! :)
Rubinat molt bé!! a veure que et diu! ja ens explicaràs!! espero que el teu cos estigui a per totes i puguis fer aviat panxeta!! :-()) ja ens explicaràs!!

Nosaltres segurament fem el salt al juny!! però al·lucino amb lo ràpid que passen els dies!!! quin cague!! jijij
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dt. maig 30, 2017 5:39 pm

Hola noies, com va tot? Esta molt parat el post, es nota que som poquetes :-:)
A mi per una banda m'esta passant el temps molt rapid, sobretot pels preparatius de la boda, i per una altra molt lent, quan penso que ens hem de controlar tant de temps encara... Casi 2 mesos uffff... Mentrestant vaig llegint altres posts a veure si quan arribi soc una experta :r) Nosaltres tenim ja ganes jajaja, estic en plan ordre a calaixos i armaris per tenir el maxim espai disponible quan arribi el moment, a mes estem pendents de mudar-nos despres de l'estiu i aixi la mudança sera mes agil! A veure quan tinc acces a l'apartat de mercadillo del foro perque per ara tirem de wallapop i milanuncios...

Que us expliqueu la resta? Alguna que salti al juny?
Petonets!!!
Imatge
Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: plum » dc. maig 31, 2017 8:12 pm

Hola Blue Moon! ja veus.. sí que sóm poquetes sí... quan llegia el fòrum sense estar registrada hi havia més moviment!! :(
Ostres ja queda poc pel casament!! i una mudança uufff... nosaltres en vem fer dos en 6 mesos i quin horror!! una mandra... sort que al pis on estem ara estem super a gust i no tenim pas pensat marxar!! això sí..és petitó!!
Espero que trobeu un pis ben macu i acollidor ^^
Amb tantes coses per fer se't passarà volant tot!! :ok:

Nosaltres ara al juny fem el salt!! :love: però crec que anirem fent sense pressió ni res, estem bastant tranquils i tampoc em ve de gust obsessionar-me ni fer gràfiques ni coses d'aquestes almenys d moment... si veiem que la cosa s'allarga molt llavors ja veurem!!

Molts petons per totes!!!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » ds. juny 03, 2017 7:53 pm

Hola!!
Entro a saludar, com porteu la espera?
Em marxat tantes de cop que s'ha quedat una mica parat el post, alguna comença la cerca al juny? Plum i Rubinat finalment us animeu?

BlueMoon ja queda molt poc per la boda, com ho portes? nervis? Nosaltres també estem a la espera d'una mudança, estem buscant pis però no el trobem i és un tema que em té una mica agobiada perquè aquí no hi cabem els 4 i una mudança embarassada no m'apassiona gaire.

Petonets!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dg. juny 04, 2017 8:32 am

Plum, molts anims i sort en la teva cerca, ja he vist que estas a cercadores! :p-)
Airuni, tu quan saltes? Ostres, cercar pis es terrible... Anims i paciencia! :-o00m
Jo estic pagant hipoteca o sigui que en teoria no haviem de marxar, pero un familiar te un pis que lloga fora i com no ens apassiona viure a la ciutat hem decidit anar-hi en quant marxi el llogater actual. El meu pis li deixarem a la meva germana i llestos. Penso que guanyarem en qualitat de vida i en espai, el nou pis te 2 habitacions mes i esta ben comunicat, amb el tren a 10 minuts. I l'ascensor de tamany normal em permetra utilitzar cotxet de nen, en l'actual es impossible! Extremadament estret, en fi... Haurem d'esperar que marxi el llogater actual :ok:
En 1 mes ens casem i no, nervis per la boda no, pero si pels preparatius, encara falten cosetes ufff... Detalls pels convidats, parlar amb l'alcalde, fer les proves de vestit... Son tot maldecaps! I no tenim tots els convidats confirmats tampoc!
I a finals de juliol a començar la cerca, espero que no tingui la mateixa pressio que ara, es molt agobiant jajaja :r)
Petonets a totes, molta sort i ens anem llegint :***:
Imatge
Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: plum » dg. juny 04, 2017 10:08 am

Noiiiees!! si ahir vaig posar-me a cercadores!! a veure què passa!!!
Quina pena que a banqueteres siguem tan poquetes :(
Nosaltres viviem a BCN i a finals d'aquest any passat hem marxat a fora i NO HO CANVIO PER RES!!! estem súper contents!! així que t'animo a que ho feu, sí!! ancara que nosaltres hem perdut espai però el pis no té res a veure amb la cacota fosca que teníem... jejeje

Quan ja hagi passat tot i estiguis tranquileta a fer feinuqui!! a més mira, amb un pim pam sóm a Juliol així que potser tornarem a coincidir a cercadores!!!

Molta sort amb els preparatius, mudança i en breus ens trobem a cercadores! Molta sort!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dj. juny 08, 2017 3:55 pm

Hola noies!
Avui he anat a la gine i m'ha donat carta blanca a partir del 24 de juny!!! ho hem avançat 1 mes de cop, ara m'agafen els nervis jajaja... no se si saltar ja mateix o esperar un parell de setmanes :miko:
Crec que vaig a presentar-me i ja em passaré a acomiadar-me quan s'acosti el dia (per St Joan tenim els 2 festa jajajaja, començarem bé la cerca!)

Fins aviat noies, ens anem veient pel foro >.-<:
Imatge
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dv. juny 09, 2017 3:15 pm

Noies, cada vegada quedem menys a la banqueta!!

Nosaltres ens hi voliem posar de cara al mes que ve, però igual allarguem un parell de mesos més, no ho sé, ja ho veurem…

Qui queda de moment per aquí? A veure si estic sola… :ufs:

Bueno noies, bon finde a totes!
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » ds. juny 10, 2017 4:40 pm

Per cert! Molta sort a les noves cercadores Oli, Airuni, Plum i Bluemoon! Disfruteu-ho molt i mantingueu la calma! :-o00m
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dt. juny 20, 2017 5:00 pm

Després de mesos en aquest post us deixo, passo del tot a cercadores!
En quant se'm retiri del tot la W comencem a fer feineta, a veure si vénen seguidets la boda i el baby! Molta sort a les que continueu en espera i ens veiem en altres posts.

Fins aviat :-()-)
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. juny 27, 2017 12:17 am

Hola noies
He estat súper desconnectada.
Juno! Jo segueixo per aquí, i encara em falta per fer el salt, aixi que de moment no estás sola, segurament saltaras a cercadores abans que jo.
Bona sort a les que heu fet el salt! Que tingueu un cerca curta! :ok:
Jo ja amb ganes de vacances, i aixo que fins el 15 d'agost no començo :-:) però aquesta calor és horrorosa!
Anem parlant les que quedem per aquí!
Bona nit!
Imatge

Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dc. jul. 12, 2017 8:10 pm

Ostres Arilgama, dincs em sembla que només quedem tu i jo… :content:

I jo ja tinc un peu a cercadores perquè al proper cicle crec que ja ens hi posarem en sèrio…

Tu fins quan et quedes a banqueteres?
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. jul. 14, 2017 10:08 am

Novembre :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::