*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dl. jul. 10, 2017 6:21 am

Hola a totes!!! Espero que els casaments anessin moolt be!! de fet segur que si!!! això sempre va be!!!
mimi, jo tambe estic molt pendent dels simptomes... que si ara em noto desinflada, que si fa dies que no tinc nausees, fins que un mati he de correr al lavabo i llavors estic un dia mes tranquila, jjajaa. Es que els veiem tan poc, que l'espera de la eco a mi se m'ha fet eterna!!
Jo tambe soc de finals de gener i vaig llegint totes les ecos que ja us heu fet!!! a mi ja me la fan aquest dimecres!!! aixo es jaaaa i estic nerviosa!! em fa molta il·lusió!!!
Beatrice, com que el dia de la eco ens hem demanat festa, crec que el mateix dimecres a la tarda anirem a l'h&m!!! ostres esta molt be de preu!!
A mi ja m'han disminuit els marejos, ara es mes aviat uns dies si uns dies no!!!!
Molt bona setmana!!!
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: EnCamino » dl. jul. 10, 2017 11:52 am

12+5

Hola a totes,

Naturaleia, què bé que les proves hagin sortit bé i, què bé saber ja el sexe del bebé. El següent pas ja saps quin és, oi? decidir el nom de la nena!

Mimi_3, res de passar-se a febrer, et volem al mes de gener!!!

Elantris, a mi el mateix dia de la eco de les 12 setmanes ja em van donar el resultat del triple screening (per seguretat social) i us he de dir que està tot bé. Entenc que estiguis nerviosa perquè, jo estava igual la setmana passada però, ja veuràs quina felicitat el dia de la eco!

Dawn, enhorabona a tu també per aquests bons resultats, estan súper – be!

Llusca, que tal va anar la teva eco?

Laiatous, ànims, que dimecres ja està aquí i podràs veure al teu petitó i quedar-te ben tranquil·la.

La resta, què tal esteu?

Mode ego: Jo divendres passat, per fi, vaig tenir la eco de les 12 setmanes!!! És tan emocionant veure com el cigronet ja té forma de personeta i que no para de moure’s!!! llàstima que nosaltres no el puguem sentir encara perquè, segur que ens estalviaríem molts mals de cap, eh?

Tal i com li he comentat a l’Elantris, el mateix dia de la eco em van donar els resultats del triple screening i, afortunadament, el risc ha sortit baix (1/3065 pel Down i 1/100000 per les trisomies T18/T13). Tot i això, m’estic acabant de rumiar si faig el test no invasiu per acabar-me de quedar tranquil·la del tot.

Tema símptomes, els últims 3 dies han estat horribles, els pitjors fins al moment pel que fa a vòmits (i això que a partir de les 12 setmanes això havia de millorar!). He arribat a la conclusió que la pastilla que em prenc als matins ( Gestagyn - complex vitamínic amb àcid fòlic) no em senta bé, avui que tinc visita amb la mútua els hi comentaré i, si els sembla bé, començaré a prendre únicament àcid fòlic.

I una última cosa, jo ja he començat a dir-ho a tothom!!! I és tan bonic veure la cara de felicitat de la gent que t’estima!!! Fins i tot la meva jefa s’ha emocionat i li han caigut quatre llàgrimes, ella estava més o menys al cas de què estava en tractament de reproducció assistida i de què ha estat un camí molt llarg i molt dur. I les meves amigues més properes ni us explico, s’han fet un fart de plorar d’alegria en saber-ho.
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dl. jul. 10, 2017 12:15 pm

Ostres encamino!! Que be!!! Jo fa dies que tambe tinc la sensacio que es el gestagyn el que no sem posa be!!!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dl. jul. 10, 2017 3:57 pm

Ui jo el Gestagin ni veure'l eh!
Prenc Femibion2, restreny bastant pero ho arreglo.

Que bonic això que expliques de jefa i amics :)
Jo li vaig dir a una i també es va fer un fart de plorar pobre! Ja tinc ganes que sigui divendres, que tot estigui bé, i dir-ho als 4 vents!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dt. jul. 11, 2017 9:46 am

Holas mamis!!!
Us llegeixo encara que no escric...aprofito ara que la nena encara dorm, que la tranquilitat no durará massa :-D

Quina alegría aquestes ecos que surten tan bé! Jo.tinc la eco de les 12 setmanes la.setmana que ve, dilluns.
Porto 2 setmanes fatal amb els simptomes...no us.podeu imaginar les ganes que tinc que passi el primer trimestre, només estic bé quan estic dins la.psicina o la platja, relaxada. Menos mal que a la nena li encanta l'aigua tant com a mi y estem en remull cada tarda un ratet >.-<:

Abans que m'en oblidi : Felicitats pels casaments!! :-()-)

Benvinguda Maite32!

Mimi i Elantris, ànims amb aquests hematomes, lo important es que els bebés estàn molt bé.

Ja quasi esteu a totes a la setmana 12 o més! >.-<: que bé!!!

Ai , Mimeva, parlaves de que per la nit quasi no dorms, a mi.em pasa el mateix, després durant el día quasi em.dormo de peu ! :-:) a l'embaràs de la nena em.pasaba , vaig estar dormint molt poc, lo bo es que.podía fer siesta després de dinar...ara depen del día...

Bueno maques, intentaré escriure mes sovint , seguiu.bé
Un petó
Imatge

Imatge
mimeva
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. juny 25, 2017 5:50 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mimeva » dt. jul. 11, 2017 8:25 pm

Hola guapes!!! Perdoneu però no he pogut respondre!!! Ara estic de vacances >.-<: gràcies x les felicitacions del casament :p-)

Espero que els simptomes vagin minvant!!! Estem apunt d'arribar (o algunes ja hi sou) al segon trimestre!!!! Jo estic de 11+2

Els simptomes em van millorant, suposo que és normal!!!

Mami-tgn ara sembla que dormo millor, pero em llevo dos cops a la nit a fer pis jejeje suposo que es normal pel tema que la matriu s'està fent gran! De quant estàs mami-tgn??

Jo tinc l'eco de les 12 la setmana que ve, quins nervis!!!

El que em passa ara es que quan estic dreta una estoneta tinc molesties al baix ventre a vosaltres us passa?? M'he de preocupar??? No és un dolor pero si una molèstia.

Un petó!!!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dc. jul. 12, 2017 6:29 am

11+5

Jo estic que no m'aguanto, només tinc son i malestar, però ja fa dies que ni punxades ni res de res. No sé si alegrar-me'n o preocupar-me.

La molèstia aquesta del baix ventre, jo crec que és normal, si hi ha tots els lligaments de la pelvis en tensió per nassos ja de molestar en alguna banda jejeje! La diferència és que hi ha qui ho nora menys i hi ha qui ho nota més.
No et preocupis :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dc. jul. 12, 2017 9:47 am

Bon dia noies!!

12+3

Felicitats per aquests casaments!!! Que guai!!!!! :-()-)

Elantris, estigues tranquil·la que tot estarà bé!! A mi també em va passar que això de deixar de sentir dolorets em feia patir, però quan en sento també pateixo, jajajajjaja és un sin vivir!!!

Mimeva i mami_tgn jo a les nits també m'aixeco bastant, ja ho era abans de quedar-me embarassada, el que sí que hi ha nits que dormo pitjor que altres. Suposo que tot és normal jajjajaja però és una caca!!!

Mami_tgn aviam si milloren aquests símptomes!! Quina murga tu!! Sort que pots banyar-te!!

Encamino com et trobes?? Has provat de canviar de pastilles?

Dawn, Llusca, Naturaleia, Junno, June... i les altres com aneu??

Que bé aquests resultats que aneu dient!!!

Jo us volia preguntar pels resultats del triple screening aquest, com us els donen?? O és simplement que de paraula el metge diu està tot bé veient totes les proves? Estic ratllada amb el gine aquest que he deixat, perquè el dia de la eco no em dir res i l'analítica me la vaig fer després de la visita, i no pretenia tornar-me a veure... no sé és tot molt raro.

I també saber si ja teniu panxa, jo en tinc molt poqueta, la meva àvia està molt preocupada jajajajjajajaa

Que tingueu molt bon dia guapes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dc. jul. 12, 2017 10:13 am

Mimeva , ja estic de 11 setmanes !! :p-)
aviat supero el 1r trimestre, no sabeu quines ganes que tinc! A veure si passen els simptomes.

Jo quan dormo depèn la posició que agafo sento dolor, con unes punxades, estic tota la nit donant voltes al llit, i això que no tinc panxa casi ! Amb l'embaràs de la nena em pasaba pero no recordo que fos tant molest... Pero bueno, jo ho acuso tot a la calor que fa, tot s'ajunta i es pitjor la sensació.
Fa uns dies sento que per dins tot "s'estira" , estic bastant incòmoda ens alguns moments pero bueno es normal en la fase que estem de l'embaràs , així que toca aguantar-se .

Llunabretona doncs a la meva clínica els analisis tel's fan y després els reculles i tu mateixa li portes al metge, ja veus els resultats (% de probablitat ) que t'ha sortit . La semana que ve em fan el triple screening a mi , pero ja et dic que tots els análisis funcionen igual aquí. De totes maneres si el teu metge no t'ha dit res segur que tot està perfecte. Pero sempre pots demanar que et donin els anàlisis a tu i ho mires tu mateixa .
Aquest potser es l'anàlisi que mes ens preocupa veritat? Jo fins que no sàpiga el resultat no estaré tranquil.la .
Imatge

Imatge
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dc. jul. 12, 2017 8:34 pm

Holaaa a totes, entro rapid!!! avui ja he fet l'eco de les 12 setmanes!!! Hi ha anat tot molt be!!! Es veia molt be i es movia molt!!! el fetus feia 58mm, i han medit el plec nucal i junt amb l'analisis del triple screening m'han dit que ha sortit molt be!!! que el risc es molt baix!!!!
A mi al acabar la eco m'han donat un paper on posa els resultats!!!

Tambe m'han dit que segurament es un nen!!!
Fa molta il·lusió!!!
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: EnCamino » dj. jul. 13, 2017 9:35 am

13+1

Llunabretona, a mi els resultats del triple screening per la Seguretat Social me'ls van donar el mateix dia de la eco de les 12 setmanes, va introduir a l'ordinador les del plec nucal que agafen de la eco i les dades de les analítiques que ja m'havia fet, i em va donar el resultat al moment.

Per la mútua, en canvi, ha estat un pèl diferent, una vegada em va fer el gine la eco de les 12 setmanes, em va donar un paperet amb les dades del plec nucal i alguna coses més perquè ho portés al mateix laboratori on m'havia anat a fer les analítiques i, és aquest laboratori qui s'encarregada de fer els càlculs corresponents i donar-te el resultat. A mi van trigar 2 dies després de la eco.

Laiatous, quina alegria veure'ls tan definits i que ja es mouen! M'alegro que tot hagi sortit bé i, quina sort que t'hagin avançat el sexe del petitó.

Modo ego: jo he deixat el Gestagyn i he millorat considerablement, com a mínim les vomiteres del matí ja m'han marxat, ara prenc únicament l'àcid fòlic.

Finalment, m'he decidit a fer-me el test genètic no invasiu, els resultats del triple screening van sortir molt bé per la SS però, en canvi, per la mútua van sortir uns resultats més justets i em va quedar la mosca darrera l'orella. Ningú m'ha sabut explicar el perquè d'aquesta diferència, diuen: "és el que té fer-se doble control" i es queden tan amples però, dic jo que hauria de sortit més o menys igual, no? Possiblement els resultats m'arribin el dia del meu aniversari així que, quin millor regal que saber que tot està genial!

Feliç dijous!
llusca
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llusca » dj. jul. 13, 2017 5:23 pm

Bona tarda noies!!!

Que bé que vagin sortint bé totes aquestes ecos del primer trimestre!!!

Jo vaig per la SS i al moment de fer la eco em van donar els resultats, si no m'equivoco sortia SDawn 1: 3500 i SEdwards i Patau 1:200000 (aprox, us ho dic de memòria). El Dawn em va sortir més baix que al primer embaràs i Edwards i patau més alt. Els dos eren risc baix.

Ara el dia 18 tinc visita amb el ginecòloeg, però aquest cop crec que és rutinària, pes, tensió, etc.

Veig que moltes ja aneu millorant en quant a síntomes!!1 Que bé!!!!

I les panxetes ja es comencen a notar una miqueta més.
Jo encara hi ha dies que sense adonar-me dormo de boca tarrossa (sobre la panxa), però a l'anterior embaràs vaig preguntar al gine si era dolent i em va dir que no, que quan no pogués fer-ho ja ho notaria.

Bé noies, fins aviat!!!

13
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dv. jul. 14, 2017 10:32 am

Bon dia noies,

Laiatous que bé aquesta eco!!!! >.-<: Aquests petits ja comencen a emocionar-nos!!

Llusca molt bé aquest resultat del triple screening!!! una cosa menys!!

En camino aviam que et surt en la prova no invasiva, segur que està tot bé!!! I que fort que el gestagyn se't possés tant malament i quina llàstima no haver-ho vist abans!! Però vaja el més important és que ara ja estàs millor!!

mami_tgn com van aquests malestars??

Modo ego: Avui recullo el resultat de l'analítica, i crec que m'ho han fet com a la Encamino, perquè el gine em va fer un paper amb totes les dades i això s'ho va quedar la noia que em va fer l'analítica. També he solucionat el tema de la medicació que duia, al final vaig acabar trucant a la doctora de la clínica de fertilitat i a la pobre quasi li agafa un cobriment quan li vaig dir que el gine volia que la portés fins la setmana 16. Em va dir que ells més enllà de la 12 ja no la recomanen, i em va donar les pautes per treure-me-la a poc a poc, de manera que la setmana que ve ja no la portaré. També li vaig comentar que ens va prohibir tenir relacions i que em banyés ( i amb la calor que fa... era un suplici) per la progesterona i també em va dir que fa molt temps que hauria d'estar fent vida normal i que aquestes pastilles no impedeixen fer aquestes coses!!
Estic molt decebuda amb aquest doctor, era el de tota la vida, i m'ha caigut als peus la poca professionalitat i el passotis-me. De vegades hi ha metges que es pensen que perquè cada dia veuen 30 embarassos tots són iguals, i jo crec que a cada pacient se l'ha de tractar d'una manera diferent i no donar per fet que tu ja ho saps tot!!

Perdoneu, que m'he desfogat aquí!!! jejejejeje

Que tingueu bon cap de setmana!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Dawn
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dawn » dv. jul. 14, 2017 11:12 am

Noies estic out i aquest finde marxo i la setmana que ve de vacances aïllada del món sense internet (només al mòbil) així que dubto poder escriure alguna cosa.

Entro ràpid perque he d'anar a buscar al nen a la guarde, basicament volia donar molts ànims a l'Elantris!

ELANTRIS PRECIOSA, tot sortirà be! Aquesta eco anirà molt i molt bé i podràs veure el cor del teu bebé a tot drap! Un petó i digues alguna cosa en quan surtis (no se a quina hora tens l'eco o l'has tingut).

Lluna: nina, t'entenc perfectament, jo vaig canviar de ginecoleg després de la eco de les 12 al l'anterior embaràs per falta de feeling i empatia total del ginecòleg, no tinguis cap problema en buscar un altre, perquè es molt important que et sentis agust durant tot l'embraràs, ben informada i tranquil·la. I recorda que si t'ha d'atendre el part has d'estar 100% segura de qui et tractarà, perquè es un moment molt especial de la teva vida. Si tens mútua jo no dubtaria en canviar! :-()-) :-()-)

Laiatous: Felicitats per aquesta eco i aquest probable nen! quina gràcia que aneu coneixent sexe!

mimeva: més que normal aquests dolorets, tot s'està estirant!

llusca: molt bé aquests resultats! Dona molta tranquilitat

EnCamino: Ja veuràs com el test no invasiu surt perfecte i et donarà una tranquil·litat brutal. Nosaltres encara ens ho estem pensant, ha sortit molt bé tot però sempre queda el dubte... el que passa es que es moolt car :ufs: :ufs:


La resta com aneu!?? Perdoneu a totes les que em deixo, estem casi totes a les 12 passades o ben apunt!

Ego: jo vaig anar ahir a la visita amb la doctora per parlar dels resultats i com ja sabia tot molt be, propera eco a les 16s el dia 1 d'agost i me la faran com la de les 12 per comprovar el tema quist tot i que no m'amoïna gens ja perquè va disminuir moltissim.
Demà arribo a les 14 i per tant al 2n trimestre!!! estic que no m'ho crec :b-))) :b-))) mira que se m'ha fet llarg!

Noies amunt aquestes panxus que d'aquí poc estarem ben gurditas! :-())
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dv. jul. 14, 2017 12:57 pm

Ostres està tot bé!!!
Es mou molt i hi ha batec :)
Ara ja fins la setmana 17 no em faran més ecos :)
12 setmanes segons jo 12+4 segons gine
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dv. jul. 14, 2017 1:12 pm

Felicitats Elantris!!! me n'alegro que tot estigui be!!!!
Maite32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 01, 2017 10:49 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Maite32 » dv. jul. 14, 2017 2:09 pm

Bon dia a totes!!
M’he despistat un dies i ara he d’escriure molt! Jijiiji Intento personalitzar, espero no deixar-me a cap!

Enhorabona a les recent casades! Nosaltres al principi també va ser una mica per “burocràcia” perquè volíem formar família però quan vam començar a organitzar... va ser tot amor! jajaja

Mimi_3 jo també continuo amb nàusees i algun vòmit... Tothom em deia que a partir de la setmana 12 canviaria i nanai! M’he comprat gingebre amb sucre i menjo un tros petit cada matí. No fa miracles, però calma una mica. Ànims!

Mimeva jo insomni exactament no, però em desperto sovint (lavabo, calor...). El que faig és concentrar-me en la respiració i intentar deixar la ment en blanc i m’acabo adormint un altre cop.

Junno, molta sort per a quan donis la notícia a la feina! Desitjo que nos us posin traves! I enhorabona per la boda sigui pel motiu que sigui, serà un dia maco :ok: En referència a les ecos... jo no havia escoltat que fossin perjudicials, perquè si és així... amb l’hematoma que tenia, durant el primer trimestre m’he n’hauré fet com 8! La meva gine és de molta confiança perquè sóc íntima amb la seva germana i mai m’ha dit evitem fer moltes ecos. Jo estaria tranquil·la :ok:

Elantris, com va la teva evolució? Ha desaparegut l’hematoma? Si més no, que no es faci gran! Això m’han dit constantment a mi durant el primer trimestre i em servia per a tenir forces ja que l’hematoma trigava a marxar, però es feia petit poc a poc :p-)
Amb l’eco de les 12 setmanes, em van donar un paper amb les mides que després vaig portar al laboratori on m’havia fet l’anàlisi la setmana anterior. Ella em va dir que tot estava bé, però després jo vaig mirar les mides i vaig buscar a internet jijiji per descarta el S. De Down el més important és l’os nassal (hi ha d’haver per a que tot estigui bé) i el plec de la nuca no ha de ser superior a 4mm (si no recordo malament...). El teu gine et pot dir que està bé, però s’ha de comprovar el risc amb l’anàlisi. A mi em van trigar 5 dies (em va agafar cap de setmana). Enhorabona per l'eco d'avui!

Encamino, Llunabretona i Junno, a mi a la nit també se’m posa una panxa... sembla que hagi de sortir un elefant!!

Laiatous i Encamino, jo prenc el natalben però el barrejo amb el menjar perquè també em sentava malament i ara ja no!

Llusca, què va fer el teu peque al veure el seu futur germanet/a? <:-<

Llunabretona, a mi me la van treure la setmana 12 però no ho va decidir la gine que em porta, sinó la gine de la clínica on vam fer la FIV. L’he mantingut informada fins la setmana 12 perquè així ens ho van demanar i ella ens va donar les pautes per deixar-la poc a poc. Portava parxes evopad i òvuls progeffik.

NaturaLeia nosaltres també ens hem fet l’estudi no invasiu i tot està bé! Enhorabona a tu també! Dóna tranquil·litat... I també portem una nena! El meu home tindrà dues princeses a casa (ella i jo! Jijijij). Ens han donat els resultats aquest matí i encara tremolo de l'emoció! Avui ja ho hem començat a fer públic oficialment!

Totes, com aneu amb l’eco de les 12 setmanes i el triple screening? Veig que en general tenim les mateixes angoixes... a mi també em preocupa el dia que no noto res, que em trobo bé, els moviments que faig, si em poso de costat al sofà, buf... quin patiment!

Junno, Llusca, Llunabretona, mami_tgn gràcies per la benvinguda! M’agrada l’ambient d’aquest grup! :-())
Enhorabona a totes pels resultats i endavant! Tot sortirà bé!

13+5
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dv. jul. 14, 2017 5:42 pm

Ostres noies em sap moplt greu que sempre personalitzo poc, però es que em costa i amb la tablet i aquesta k de format de fòrum no vegis...

Maite. Sí a nosaltes ens ha dit el mateix, que els del laboratori ja diran el què, però que ell ho veu tot molt bé. Com que també ens ha agafat el finde fins dillun no sabrem res, pero bueno...
L'hematoma s'ha absorvit completament i no hi ha res de res jejeje! El problema és la placenta previa, però diu que faci vida normal que no passa res, que a aquestes setmanes sempre està així i que a mida que va creixent ja es va col·locant bé.

Dawn que bé ja fins a l'1 d'agost! Això és molt bona senyal perquè el mioma ja deu haver-se desfet del tot, no? Quasi quasi. Ole :)

Llunabfretona quines pastilles són? A mi el meu m'ha dit avui que deixi la progesterona de cop, que la prenc amb òvuls, no amb pastilles, però em fa una mica de cosa...
Quina merda això del teu gine, canvia ja! Perquè si ja no vas a gusta mb ell i estàs decebuda imagina't més endavant....uf!

Illusca, jo crec que una mica si que deu influir dormir panxa terrosa perquè avui el gine li ha donat uns cops al nen perquè es vellugués (a mi quasi m'agafa algu, m'han entrat ganes d'arrencar-li la mà, sort que ja anava avisada que és practica habitual, jajajaj) i eren ben fluixets i ho ha notat de seguida, així que suposo que si dormim panxa terra, algu deuen de notar. O potser no i s'acomoden més endarrera. Qui sap oi? Jejeje!

EnCamino, quin àcid fòlic prens? Es que jo vaig prendre un temps l'Acfol i em sentava súper malament!
Crec que heu prés molt bona decisió de fer-vos el no invasiu, segur que surt tot súper bé i us quedareu més tranquils. Ja veuràs :)

Laiatous que guai que ja hagueu vist el sexe i tot!! A nosaltres no es veia res de res, ens havia d'anar dient on era cada cosa perquè costava de veure. Menys els ditets, això si que se li veien bé. Més moooono aiiixxxx! Jejejej!

Mami va que aviat ens atrapes jejeje! Quina sensació més maca anar sumant semanes oi? :love:

12 segons jo 12+4 segons gine (amb quina us quedeu vosaltres? Es que jo cada vegada que hi vaig m'hi suma dies. O és un súper nen o el tio no apunta bé jejeje)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dv. jul. 14, 2017 6:24 pm

Hola a totes!

Elantris segons jo estic de 13+5 i segons gine estic de 14+6 però jo m'agafo a la meva data perquè ells ho fan per la mida del fetus i segons els meus càlculs no puc estar de tant com diu el gine perquè estaria engendrada pels aires del cel jejeje
A part, tinc una amiga comadrona que em va dir que si la diferència era tan gran i jo tenia regles regulars que m'agafés a la meva data.

Llusca Jo molts cops em poso boca terrosa per dormir, si hombre, amb el que em costa dormir a sobre estaré pendent de les posicions... ;p

Modo ego: A mi m'està venint tot el gafe que no havia tingut mai abans de l'embaràs! Voleu creure que quan per fi començava a millor dels símptomes de l'embaràs va i m'agafa una gastro-enteritis aguda?? Si ja m'havia aprimat ara sí que hauré de recuperar el que no està escrit (jo ja soc molt prima de per se....). La bona notícia però és que m'han fet eco per confirmar que tot ok i està tot perfecte! Movia molt els braços i cames i ho hem pogut veure tot molt definit ja!

Ànims!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Terrallum » dv. jul. 14, 2017 8:29 pm

Hola boniques, com esteu totes?

Intento personalitzar però em deixo a moltes! Som un grup ben gran i m'encanta llegir-vos.

NaturLeia Nena quina murga ara una gastro!! ànims i acuidar-se molt, lo guay es que t'han fet eco i has pogut veure al cigronet moure's!!

EnCamino Segur que surt tot superbé en el test no invasiui això us ajuda a quedar-vos tranquils del tot.

Elantris. Com m'alegro!! I quina bona noticia que s'hagi absorbit l'hematoma! Que xulu li has vist els ditets!! fa una ilusió, oi? Jo em quedo amb la meva data perquè el gine privat em diu que es la meva data i la de la ss em diu que estic d'una setmana més però com que m'ho va fer tot ràpid i corrents...no me'n fio. Jo sé quins dies vaig fer deures així que per mi és fàcil saber-ho també.

Dawn Que bé entrar al segon trimestre!! Com van passant les setmanes, oi?? Segur que l'1 d'agost ja no hi ha rastre del quist!

Llunabretona. Deu ni do aquest gine no? sort que vas poder parlar amb la dra de la clínica. Doncs tens tota la raó cada pacient és un món, i fas bé de canviar de gine! Hem d'estar ben segures i confiar-hi plenament que tenen un paper molt important en aquesta etapa tan bonica de la nostra vida, per tant s'ha d'escollir a temps, sort que estem al principi i encara queda temps.

llusca que bé aquests resultats i nena això de les posicions per dormir...jo ho porto fatal, faig poca panxa però ja em molesta dormir panxa tarrosa i panxa amunt així que només em queda dormir de costat i em desperto mil cops a la nit...aix el que m'espera...jaja

Laiatous quins bons resultats! I un nen!! Ja teniu nom pensat?

mami_tgn Això que comentes que tot s'estira jo crec que és completament normal, jo vaig a dies a vegades em donen unes punxades que em quedo clavada i d'altres dies estic tan panxa...suposo que el cigronet està fent lloc a les nostres panxus, paciència.

Modo ego: Jo us vull explicar les meves dues experiències d'eco. El dia 7 de juliol vaig tenir la eco per la seguretat social, després d'esperar una hora entrem a la consulta i la dra no ens va dir ni hola. No ens parlava...només la infermera que em va dir que ja em podai estirar. Em va fer la eco sense parlar-me ni dir-me res i quan va acabar em va donar el full i em va dir aqui estan els resultats...jo flipava...però bueno estava contenta perquè vaig veure com se li movia la maneta al cigronet, ens va sortir tot perfecte plec nucal i la combinació amb els anàlisis risc baix.
I el 10 de juliol vam anar al gine de la mútua i aix aqui si, vam estar uns 20 minuts veient al cigronet, ens va ensenyar el diafragma, l'estòmag, la bufeta urinària, les vertebres i tota la columna, les manetes, tot, tot tot!!! Una passada! Llavors li vam preguntar pel sexe i tot i que es va espatarrar de cames un parell de vegades ens va dir: ui es massa aviat, el que em fa sospitar que és una nena perquè si hi hagués una titola l'hagues vist, no? dic jo...veu la bufeta urinària i no veu el sexe? jajajjaaja
l'únic que em va sobtar molt és que no es deixava veure bé el plec nucal i em va fer uns cops a la panxa perquè es mogués que jo flipava...pobret el cigronet i si si que es movia, no parava!!! Vam sortir ben enamorats i encara estem al.lucinant de com es veu tant bé....aixxx :p-)

Vosaltres feu molta panxa? jo començo a fer-ne força ja...això si he perdut 7 kg...no m'engreixo gens i mira que menjo...tota la vida fent dieta i el que havia de fer era quedar-me embarassada...vaia guassa!

12+4
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::