Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dj. jul. 06, 2017 6:12 pm

Hola: al igual que Ramona nosaltres també tenim molta discreció. Esperem amb moltes ganes qe arribi el dia de la primera eco. Despres no ens animem a dir res fins que es comenci a notar. La veritat que el tema de l'edat em fa respecte, no puc evitar pensar qe dira tothom de que sigui mare amb 47...a la feina era la unica dona amb una filla tan petita ( som totes dones de 40,50 y mes..) I ara embarassada!!!! No vull ni pensar. <:-< La felicitat de tenir un bebe en els meus braćos pot amb tot això...
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dj. jul. 06, 2017 7:28 pm

Hera13 tu continues amb tractament? La meva experiencia em diu qe s'ha d'excercitar l'endometri amb cicles ....un darrera l'altre. Jo he estat així gairebe un any pq la regla ja era de períodes llargs
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Hera13 » dl. jul. 10, 2017 8:35 pm

Alicia1970 ha escrit:Hera13 tu continues amb tractament? La meva experiencia em diu qe s'ha d'excercitar l'endometri amb cicles ....un darrera l'altre. Jo he estat així gairebe un any pq la regla ja era de períodes llargs


Hola Alicia, es la segona vegada q escric aixó, no se si aquest cop ho faré bé i es quedara gravat...
Et volia comentar que no entenc que vols dir ni amb el tema tractament ni amb el tema d'exercita l'endometri... ho sento, potser sóc jo que no ho pillo eeh, pero no t'entenc...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dc. jul. 12, 2017 3:03 pm

Hola Hera13 , quan dic"tractament" em refereixo a un tractament de reproducció assistida: prendre medicació durant períodes llargs de temps, fent-nos ecografies per observar com evolucionen els nostres órgans reproductors, etc.

Quan parlo d'excercitar l'endometri em refereixo a escamar i desescamar- lo amb evopad, durant mesos sense ansietats, perque si et fas una trans i l'endometri es prim l'embrió no el tindra facil per implantar-se. S'ha de donar temps de qe tingui el gruix necessari. El meu ha costat molt qe creixi...paciencia. Espero haver-me explicat millor
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Hera13 » dc. jul. 12, 2017 10:52 pm

nooo, no es culpa de que no t'expliquessis, és que no entenia massa bé perquè m'ho deies.

Veuràs ,el tema de que no sabien si engreixaria bé, es perquè jo porto dos anys sense regla pq he tingut cancer de mama i he suspès el tractament només per poder fer una ovo... Per aixó el tema de provar nomes amb els pegats, crec q m'ho vas comentar per això. No?
Mai he fet cap tractament ni puc fer cap mes, així que en el.meu cas, no hi hagut temps de tot aquest proces, tot anat bastant rapit!
donant, punció, pegats i transfer!
Ara estic en beta espera i si no surt, doncs passarem pàgina i seguiré amb el altre tractament, el del bicho! Jeje
molta sort Alicia!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dj. jul. 13, 2017 7:31 am

Hola Hera!! Jo estic fa mesos amb el pegats. Al principi amb 2 i ara 3 cada dos dias. Et desitjo molta sort amb la beta. Espero que tot vagi be. Jo estic amb dolors de regla des d'ahir i avui en anar al lavabo.he notat sang, pero nomes quan he fet pipi. M'estic ratllant un munt , crec que anire al metge
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Hera13 » dv. jul. 14, 2017 9:18 pm

Alivia que?
has anat al metge?que t'han dit?informa de com va tot
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » ds. jul. 15, 2017 2:27 pm

Hola, si ...dijous vaig anar a urgències i estava tot be. Em van fer una eco i vaig tenir la sorpresa de veure dos sacs gestacionnals. Jo buscava un bebé, pero davant de la primera experiència que va sortir malament (em vaig transferir un embrió), vaig pensar que transferir-me dos seria el millor por si fallava un. Pero vet aquí que sembla que els dos ho estan intentant ... :-)(-: <:-< . Encara s'ha d'esperar peró sembla qe els dolors que tinc es x qe l'uter s'esta eixaimplant i el sagnat es per les hormones. Estic a l'expectativa....com va tot ? Alguna novetat pels diferents racons del forum??? Una abraçada i bon estiu!!!!
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » ds. jul. 15, 2017 2:31 pm

Hera 13...tu estas a l'espera de la Beta...una amiga també, la te dilluns. Espero que tot vagi be!!!! :***: :-o00m
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Hera13 » dl. jul. 17, 2017 7:38 pm

Hola bonica, que fort! 2! Bé, aviam si tiren endevant els dos... a tu no et van posar problemes per trasferir dos? A mi tant la onco com les primerey visites hem van dir q ni hablar... tot q t'entenc...
que tal la teva amiga?Jo no se q hem passa, que no estic tant dels nervis com m'esperaba estar tal com sóc jo.... es extranyi... pr es com si presentis que hem diran que no, no sé si li passará a tothom, pr jo ho sento així...
estic rarita...
ja informaré...
Aqui no queda ningú mes q nosaltres?jo sóc a “ovo” aqui ja només entro per tu...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dc. jul. 19, 2017 8:11 am

Hola Hera...com ha anat la prova? La meva amiga no ha tingut sort aquesta vegada. Es el primer intent i esta amb ganes de continuar intentant. Y tu qe tal? Em preguntes si m'han posat pegues per posar-me dos embrions....si, clar que si. Em van dir qe per l'edat seria un risc a mes jo tinc un mioma a l'uter que creix al mateix ritme qe l'uter en un embaras. Pero jo he inssistit perqe he pensat so fallava ub tindria l'altre. De fet m'han fet la primera eco a la clinica i es veuen dos sacs pero un es gran i l'altre petit. Nomes s'ha pogut visualitzar un embrio i un bateg de cor
RamonaDeu
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 21, 2014 9:20 am

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: RamonaDeu » dt. ago. 08, 2017 5:35 pm

Hola noies,

Disculpeu el silenci, em volia aïllar una mica.
Malauradament hauré de deixar aquest foro I PASSAR-ME AL D'ESTIC EMBARASSADA!!!!

Ha costat i ja plegavem veles, però... mira al darrer moment.
Ja estic de 14 setmanes. A la Quiron em van donar l'alta i ara vaig a la meva ginecòloga a la Clínica Sant Jordi.
Estic ben espantada, em trobo de conya i sembla que tot va bé.
Exercici i bona alimentació.

Una abraçada a totes i ànims:

La iaia del grup (ara ja 48!!!)
RamonaDeu
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: alaska » dt. ago. 08, 2017 11:19 pm

RamonaDeu! Enhorabona!!!!!!! 14 setmanes ja! Ja quasi sabreu el sexe del vostre fill/a! Me n'alegre molt!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: Alicia1970 » dj. ago. 24, 2017 8:07 am

Hola: espero que l'estiu vaja bé per tothom. Veig el foro una mica quiet , potser pq hi ha gent que s'ha canviat també. Les coses per a mi han canviat una mica, tenia un embaras gemelar pero un dels cigronets s'ha quedat pel camí. L'altre per sort va tirant emdavant, encara tinc els dos compartint l'uter, i estic a l'espera de que el.meu cos faci el que ha de fer, i que reabsorveixi el sac que no esta viu. Estic d11 setmanes quasi 12, i així estan les coses...M 'ha quedat ua capsa d'evopad 75 sense obrir. Sé que per aquest foro hi ha gent que la fa servir. Publicaré a l'espai corresponet dtotes maneres. Sort!!! I que acabi bé l'estiu
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Algú amb ovodonació més enllà dels 45?

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 01, 2017 11:23 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa. Feia molt i molt de temps que no passava per aquí. Veig que hi ha gent nova. Jo, com sabeu...i si no mireu el meu primer post, em vaig "rajar" literalment, primer per pors meves, després també per pors del meu home. Un dia vam parlar seriosament i vam decidir que ho deixàvem, que teníem nebodes petites que eren com les meves filletes, i que quan el seu fill fos pare , segur que ens tocaria cuidar del petit, (bajanades).Que el que havíem de fer era ser feliços amb el que teníem i ja està. Que bonic, oi? D'això fa tres anys... evidentment sóc un munt més gran que abans, (3 anys) la meva menopausa que abans era precoç perquè la vaig tenir als 43, ara ja no ho és de precoç, de fet és l'edat que toca. Total... Que què creieu que em passa? Que no m'oblido, que no puc treure'm del cap el fet de ni tan sols intentar-ho. Evidentment tornar a parlar del tema amb la meva parella seria de boig. Vam dir NO i allà ho vam deixar. Jo em vaig autoconvencer, i a ell li vaig treure un pes de sobre, i vam acabar dient que el nostre futur hauria de ser de zero responsabilitats, temps per fer el que ens doni la gana, i envellir sense mal de caps... JA! Doncs el fantasma ha tornat. La idea torna a ser aquí. Fins i tot penso a fer- ho d'amagades. Perquè com li digui, és que em callarà la boca i amb raó, ja que vaig ser jo la primera de dir no, per a veure que feia ell, i va, i em dóna la raó, a tots els arguments "lògics" que vaig donar, i que realment no sentia, però no podia permetrem el luxe de portar una criatura al món, amb un pare ple de pors i que realment en el fons se li feia molt gros. Bé, observo que aquest post està bastant paradet, a veure si amb el meu cas, l'animem una miqueta.
Què faig? Vaig al psiquiatre? hahahhahaa. Si hi vaig em dirà que desestimi l'idea.
Quin consell em podeu donar?
Una dona boja.(Es broma)
Per cert he entrat a la meva safata de missatges i tenia un missatge del programa 30mn. de TV3, em preguntaven si havia tirat endavant amb l'embaràs. Snif! Doncs no.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::