*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dl. jul. 17, 2017 9:15 am

Hola noies!

Rutty, t'has tornat a fer un altre test?

Blue Moon, jo consells, pocs... amb l'altre embaràs ho vam fer dos cops, amb el test positiu d'ovulació, una a la dutxa (estil gosset) i l'altre al llit (jo amunt) però no vaig posar les cames amunt...
Pingu2015, MiMi_M_T l'agost segur és un bon mes, sobretot si teniu vacances...
Ir26: just vaig pensar si estaria bé que la nen/a fos del mateix mes... i no estava segura, en roba si m'estalviaria si fos nena de nou...
Modo ego: Jo crec que també aniré directa, encara em queda una setmana i dos dies perquè em baixi, però tinc la sensació que la "pressió" no haurà fet diana i just coincidirà amb vacances a l'hotel així que ho veig com més relaxant tot plegat.
Estaré una mica atenta aquest dies, l'altre cop vaig saber que estava embarassada abans del test, únicament perquè vaig notar-me rara, no físicament sinó emocionalment, estava amb un baixón estrany, com trista, no sé explicar-ho.. això em va passar dos dies abans així que encara em falta...

Salut!
Miriam24
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 17, 2017 3:39 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Miriam24 » dl. jul. 17, 2017 9:29 am

Noies,entro rapid desde el movil!
Jo també passo a l'agost,avui ha vingut,aixo que la meva proxima regla es el 12,un dia abans de marxar cap a Menorca,a veure si hi ha sort!

Anims a totes les que us ha baixat i moltes felicitats ala positius!

Si despres puc entro desde casa i personalitzo!

Petonets
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dl. jul. 17, 2017 2:10 pm

Hola futures mamis,

Blue Moon jo em prenc una pastilla de àcid folic cada mati m'ho va receptar la gine.
Rutty a veure si ve aquest positiu :b-)))
I les SW ànimsssss a per el mes d'agost!!!! a fer molts molts pinxitos sota el caloret.

Jo acabo de tornar dels alps amb un sentiment de culpabilitat.... hem fet excursions bastant dures i m'he cansat moltissim... estic plena d'agulletes... espero que aixo no hagi afectat al fet que aquest mes no hi hagi cigronet!!! M'ha de venir la W aquest dijous... la veritat és que em noto una mica els ovaris... cagun l'ou! :ufs: Aixi crec que jo també hi seré en el mes d'agost.

Anims a totes
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Rutty » dl. jul. 17, 2017 3:48 pm

hola noies!! com anemm?

Bueno finalment paso al mes d'agost! la punyetera Warry ha tardat 12 dies en presentar-se! :ufs: però bueno a probar-ho un altre cop! i anims a totes les que passem de mes!!!! segur que encertem va!! >.-<:
Aixi que la DNW hem toca pel 17 d'agost! a fer els deures totes i fer catwomans i aquarius ..etc etc.. XDD Molta sort!
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Ir26 » dl. jul. 17, 2017 5:59 pm

Doncs jo entro per dir-vos que avui al matí m'he fet un test. El meu home m'ha mig obligat i bé... ESTIC EMBARASSADA! No volia fer-ho fins demà però demà és l'aniversari de noces dels meus pares i anirem a fer una copeta de cava i clar... Volíem estar segurs :-())
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dl. jul. 17, 2017 7:36 pm

IR26 ENHORABONA!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) A disfrutar d'aquest embaràs!!!

Modo ego: porto uns dies sense entrar... estic embarassada però amb moltes pèrdues. Vaja que el que jo pensava que era regla a principi d'aquest mes no ho era... Avui he anat a urgències i m'han dit que te tota la pinta de ser un avortament, m'han fet la beta en sang i està molt baixeta al limit de 4 setmanes que teoricament és del que estic segons la eco. He de repetir test la setmana que ve però ja tinc clar que marxarà, al arrivar a casa he tornat a tacar vermell fosc. Només vull que el meu cos faci el que hagi de fer i esperar a una nova ovul.lació i oportunitat. :globus: per tant segur que vais directament a l'agost jejeje.

Ànims a tots els desesperos que hi han, aprofiteu al maxim la SW i la SM i tot!!!! Vinga aquest estiuet :***: :***:
Imatge
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: -Juno- » dl. jul. 17, 2017 8:13 pm

Ir26! Enhorabona! Ostres, has anat per feina eh! Felicitats reina! A més serà el tercer oi?! Super mami!

Moxaina, què ha passat doncs? Has anat a urgències alarmada per les pèrdues i allà t'has assabentat que estaves embarassada? Deu n'hi do! I què t'han dit? Fer repòs suposo… bueno escolta, ànims i a veure si la cosa queda en un susto.

Pingu, Mimi, Miriam, Rutty, ànims també a vosaltres i a per l'agost!

Xènia, no et flagelis… mentre no hi hagi positiu millor seguir amb la nostra vida, sino no faríem mai res!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dl. jul. 17, 2017 11:00 pm

:-()) :-()) FELICTATS IR26!!!!! :-()) :-()) Això si és anar per feina!! Ja ens explicaràs demà com ha anat la notícia!

Moxaina, ja t'ho he dit, però ànims i a esperar a la següent beta. Molts PEPOS!! :-o00m

Rutty quina merda aquesta warry!! Almenys ja ha fet acte de presència i pots començar un nou cicle. Ara t'apunto al post inicial i espero que sigui l'últim! ;-)

Xenia, no et preocupis, els cigronets són moooolt forts i nosaltres també. Més del que ens pensem. Tu fes la teva que els nervis i la obsessió no ajuden. Jo també hagués gaudit se valent en el teu lloc!!! ;-)))

Miriam24, ànims, segur que l'agost és el teu mes. Ara a agafar forces per a la SW tan menorquina que t'espera!! :***:

Rosae, encara et queden molts dies. No desesperis (mai millor dit) que cada embaràs és únic i potser no sents res i és un positiu com una casa!!! I si no, la SW de vacances sona moooolt bé.

Mimi, pingu, molts ànims!! A agafar forces per la pròxima SW!!! L'agost serà un gran mes!

Modo ego: fa uns dies em va sortir un herpes a la boca (cosa que també em va passar amb el positiu de la nena) i podia ser bona senyal, però ahir vaig tenir mal de ronyons i mala llet o sigui que la warry deu estar a punt de baixar. Avui ja no m'han fet mal, però ho veig tot negre. Vamos, que tinc psico-símptomes per donar i per vendre tant bons com dolents. A veure què surt de tot plegat!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dl. jul. 17, 2017 11:16 pm

Pròxims desesperos abans de començar agost:
Xenia: 22 de juliol
Rosae7: 26 de juliol
Halia: 29 de juliol
Sa6: 30 de juliol

Desesperos molt desesperats (ja han passat DNW):
Matrioshka: 12 de juliol
NaRoNa: 14 de juliol
-Juno-: 16 de juliol
Lleona: 17 de juliol
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dt. jul. 18, 2017 8:00 am

Ir26!!!! oleeee vaya puntaria!!! felicitatsssss :-()) >.-<:

Moxaina, a mi tmb em va passar em vaig quedar embarassada però vaig tenir perdues i les betes molt baixes i a la setmana 6 el vaig perdre... Ànims :)

Lleona, el herpes és realment molt sospitós... jo quan em vaig quedar embarassada el març tmb em va sortir un herpes i mai n'havia tingut .... i pensa que quan estàs embarassada tmb pots tenir una mica de mal de ronyons i canvis d'humor! vaaaaa creuem els dits

Modo ego: la meva data de NW és dissabte i ja estic tan inquieta que avui m'he fet un TE jajajaj.... però res negatiu... així que millor que em calmi!

Ànims a totes
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dt. jul. 18, 2017 9:35 am

Doncs res, avui al aixecar-me del llit he notat un xofff i corrents al wc tenia molta sang, com una regla. Aixi que segur que ho estic expulsant ja tot!

Juno: tenia tacats marrons cafe i no se perque un rampell (diga-li intuició), em vaig fer un TE i va sortir positiu, llavors vaig intentar fer repòs, pero ahir al mati vaig tacar una mica vermell fosc i per això vaig anar a urgències.

Merci a totes pels PEPOS, anirem pel següent cicle que ja serà a l'agost (espero, perque no se com va això després d'un avortament natural).

Que tal els desesperos?? com aneu??
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dt. jul. 18, 2017 12:29 pm

Ir26 enhorabona! Això és dit i fet!

Moxaina molts ànims, a veure que et diu el gine...potser sí que podeu tornar-hi per l'agost.

Rutty, Miriam24, Mimi, Pingu, a gaudir de l'estiu! L'agost serà vostre!

Lleona, XèniaAP, Rosae ànims pel desespero, pinta bé! creuem els dits!

Matrioshka, NaRoNa i Juno ja heu passat el DNW, com va el desespero? Heu fet TE? Jo estaria atacada dels nervis....

Modo ego: Vaig fer TO i el 14 i 15 van sortir +. Varem fer els deures, i entre ahir i avui tinc mal d'ovaris... Això què vol dir? És el primer mes de cerca i tot és nou per mi...
Per altre banda, estic prenen iodocefol i crec que no em senta bé, tinc com sensació de mal estar a la panxa i al principi de pendre'l com un mareig. Creieu que he de parlar amb la gine?
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dt. jul. 18, 2017 3:05 pm

Sa6, jo no he pres mai yodocefol, però no crec que sigui normal que et maregis cada vegada que el prenguis. Has descartat primer si és per tensió baixa o per la calor? Si ho has descartat, o fins i tot paral•lelament, ves al gine a veure què et recomana.

Sobre els dolorets de ovaris. El positiu, que normalment surt dos dies, et diu que en 24-36h ovularàs, per tant el dolor d'ovaris posterior pot ser perfectament la ovulació. Vosaltresaneu fent pinxitus i ja veuràs que l'encerteu!! I sobre sentir coses rares és súper normal. Pensa que fins ara no et fixaves en certes coses, però amb la cerca ens fixem en cada detall i per algunes coses va bé però per d'altres ens fan parar boja. Ànims maca!!!

Moxaina, estic sense bateria i escric des del telèfon del maromo. Quan pugui miro conversa. Ànims igualment!! Si necessites res, demà al migdia serem a casa ja.

Xenia, ets súper optimista, gràcies pels PEPOS, a veure si tens raó i són símptomes de bones noticies! I tu molta paciència que d'aquí a dissabte et pot donar un patatús!! Jejeje vinga, que ja queden pocs dies per a sortir de dubtes!!

Modo ego: continuo igual. Sense mal de ronyons i sense aparéixer la warry. Espero que si ha de fer acte de presència sigui a partir de demà a la nit que ja haurem tornat de les mini vacances i així no em fastigueja.

Com van la resta de desesperos?
I les que ja han passat la DNW??? Digueu algo, així sabem si hi ha panxa o no, que jo vull cantar molts positius més!!!

P.D. Perdoneu si hi han faltes però estic postejant des del movil del Lleó i el seu corrector és un cacao.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dt. jul. 18, 2017 6:48 pm

Gràcies Lleona!
Per lo del yodocefol aniré a la gine, vaig fer una pausa uns dies i van desapareixer els síntomes. No crec que sigui la calor però lo de la presió no ho sé....
Podria ser que ovules dels dos ovaris? Tinc dolorets a tots dos. També li comentaré a la gine.
Per si de cas continuem amb els pinxitus! x*x*x

Ànims pel desespero!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dt. jul. 18, 2017 7:14 pm

Hola!!
A veure si em poso al dia.
Benvingudes Sa6 i Between!
Pingu, Fleur, BlueMoon, MiMi, Miriam, Rutty ànims amb les warrys :-()-)
Lleona a veure si pots cantar el teu positiu!!
Xènia no et sentis culpable, has de fer vida normal, pensa que no saps quant temps estaràs fins que aconsegueixis la panxu, tampoc no pots deixar de fer coses tot aquest temps.
Ir26 moltes felicitats!!!! :-()) a disfrutar de la panxu!!
Moxaina jolin que malament! ojalà vagi bé, ja ens aniràs dient. Molts ànims!!
Em sembla que no em deixo res.

Nosaltres comencem SW i la warry si ve em toca en totes les vacances... :ufs:

Petonets!
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dt. jul. 18, 2017 7:43 pm

Moxaina a mi quan em va passar vaig parlar amb diferents gines i uns em van dir que m'esperés un cicle abans de tornar-ho a intentar i d'altres em van dir que m'hi podia posar de seguida.

Una amiga meva m'acaba de dir que està embarassada i m'he posat contentissima però últimament tinc la impressió que el meu costat tot son panxus i k a mi mai m'arribarà el moment... jajajaj suposo que aquest super pensament negatiu és perquè la W ha d'arribar aviat!!!
aiaiai estic en modo desespero total ajajajajja
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dj. jul. 20, 2017 9:35 am

lr26 ENHORABONA!!
Moxaina molts Pepos bonica :-()-)
Com van els desesperos??
Estic modo soso des del mòbil. Nosaltres en fase avorrida.
Molts ànims a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dj. jul. 20, 2017 9:44 am

Boniquesss tenim més positius??? Lleona??? ja t'has fet el TE?

A mi en teoria demà em visita la W i com que estic en modo desespero m'he fet un TE i un TO (diuen que els TO també detecten si estàs embarassada)... Bueno doncs, el TE m'ha sortit supernegatiu jajjaja i el TO m'han sortit les 2 ratlles pero una fluixeta... aixi que de moment pinta que passo al mes d'agost!!!!
:-()-)
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dj. jul. 20, 2017 11:12 am

Bon dia!

Xenia, aquest pensament l'hem tingut totes mentre buscàvem. Sembla que totes es quedin embarassades menys tu, però et dic que el teu positiu arriba, abans o després, però arribarà. Tu desfoga't amb nosaltres el que necessitis però jo t'envio molts PEPOS!! A més només et queden dos dies per a sortir de dubtes!! Vingaaaa ànims!!

Sa6 a veure què et diu el gine, però si és deixar-ho i estar millor, no li veig molt misteri. Demana que t'ho canviï i punto. Però et faig una pregunta, t'ho prens perquè tens deficiència de iode? Es que si no, penso que només amb àcid fòlic ja pots fer i et surt molt més barat, ja que entra per SS. Només ho comento perque s'ha fet molt estudis que els complements vitamínics per a cercar panxa són innecessaris salvo que realment hi hagi una deficiència conprovada amb analítica al metge. Igualment tu esculls, però era per a que tinguessis un altre punt de vista. ;-)

Airuni, a veure si tens raó, seria genial poder cantar-la!! Però també voldré una cantada vostra!! Jejejje. I tu a tope a la SW!! Va, que la caloreta ens donarà moltes panxetes!!!

Pingu, agafa forces a la fase avorrida que en breu tens la SW i has d'estar al 100%!!

Modo ego: jo continuo sense warry i sense dolors de res. Com a molt alguna punxada a la part alta del pubis. I fa un parell de dies em va sortir un segon herpes!! Porto la cara feta un mapa! De moment no m'he fet cap TE (i tinc 5 a casa) perquè sempre em poso de límit el dia 30 de cicle i avui estic al CD28. Si el dissabte no m'ha baixat, faré un TE, a veure què surt. De moment molt tranquil·la perquè no crec que l'haguem encertat, però fins a l'últim moment no perdo l'esperança (sóc optimista de mena) ;-))) A més ara vaig força liada preparant les cosetes del bateig civil de la peque i sincerament se m'està passant ràpid el desespero. A veure què passa al final!!

I la resta de desesperos com van? Espero que tranquils amb les vacances!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dj. jul. 20, 2017 4:08 pm

Hola!!

Ir26 moltes felicitats!!
Moxaina molts ànims!!
La resta com aneu?? alguna prova més??
Modo Ego: Jo ara centrada a la boda dels meus cunyats que es casen dissabte així que de moment bé. Aquests dies no estic pensant gaire la veritat i de moment no sento res especial, com l’altre cop així que res... desitjant que arribin les vacances que començaran el 31/7.

Força a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::