Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dv. ago. 04, 2017 9:10 pm

Venus, quina il.lusió! M'alegro tant!! Totes les noies d'aquest post hem passat p mals moments abans d'arribar aquí, i és meravellós quan el somni es fa possible!!

Molta sort a la resta de cares al setembre, i si em llegeixes Hera, t'envio molta força, tant si decideixes continuar o parar, et cal energia i força!

Nosaltres ja estem de 31 setmanes...fa 31 setmanes només tenia esperança....i l'esperança ens va acompanyar durant anys... i a vegades no em puc creure que aviat veuré la cara de les meves nenes....i tots els mals moments han quedat en un racó llunyà...com també us pasarà a totes vosaltres.

Una abraçada i molts ànims!!
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » ds. ago. 05, 2017 2:38 pm

Venus! Quina alegria! M'he emocionat molt, per sort t'ha passat com a mi: positiu al 1r intent d'ovo.
A mi sí q em van quedar embrions congelats (2) després d'haver transferit 2, dels quals només va agafar un. I la veritat és q em costa molt prendre la decisió i encara no hem dit què han de fer amb els embrions, però el més segur és q no repetim: una pq el nostre fill ens omple moltíssim i no sentim la necessitat de més fills, dos pq francament no sé com ens ho faríem (açò és molt bonic però és molt dur, t'absorveix fins i tot el temps q no sabies ni q tenies) i tres pq jo ja tinc 41 i mig i el meu home 47 i l'edat pesa.
Hem de portar ja els papers amb el q quedem i l'opció serà donar-los, a vore si podem retornar la felicitat q a nosaltres un altra donació ens va proporcionar.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dg. ago. 06, 2017 2:16 pm

Venuuus! :b-))) :b-))) Moltes felicitaaaats! Com me'n alegro!
A la primera! 10 congelats i sobreviu 1 i es queda amb tu, esta clar, clarissim, que tenia que ser així... >.-<:
Se que ets una de les persones amb l'Alaska que pot entendre millor el tema del que hem passat, vosaltres fa mes temps però això no s'oblida mai... A mi també hem va ajudar llegir la en ella, tot que el meu cas no hagi funcionat.

Hoola boniques! Moltes gràcies a totes per el vostre recolzament emocional, he de dir que fins que no vaig començar a llegir-vos, no havia tret ni una llagrimeta, alguns comentaris hem van tocar la fibra (de bon rotllo) moltes gràcies a totes! Sou unes valentes molt guays!

Manyaga, molta sort amb les opos, espero que et vagin genial i aviat en marxa amb el tema!
Per cert, he rigut molt amb el tema de visualitzar, m'he imaginat pel carrer amb un carro i un nen imaginari inexistent i omplin l'habitació de juguets i la meva parella marxan de casa pensant que he perdut el seny del tot i els veïns pensant pobre madurita esta torrada jajajja
No es que no i cregui eh! Peró no puc evitar treure la part cómica d'enfotrem de les meves mogudes!
Capgrossa disfruta de les vacances i el setembre... vida nova!
Rkl, si et llegeixo... rebuda tota la força, ja deus tenir una senyora panxa, no? Com estas
Alicia, merci pr en el meu cas no hi ha espera que valgui, es fa o no i s'acabat, no tinc temps per esperar
Sil! E dia 7 es jaaa! Ja m'has agafat! Ens anem troban totes en el mateix punt, deus estar tope contenta, guay!
Kiske gràcies! Ja ho tens aqui! Casi anirem a l'hora totes! Srgur que et va de simpatica--- mare!
Ah! Cigonya! Ben vinguda al club de las ovosapiens... Aqui hi ha gent molt guay, i si podem ajudar amb alguna cosa ja saps...

Espero haber fet be els deures i no deixarme a ningu... si es així ... aps! Hem podeu fotre la bronca tranquilament!
Alaskaa! No hem frustris que jo en tinc uns quants mes que tuu! Jeje
Bé, modo ego...
queden 4 cigrons congelats que volen portar a blastos i si surt un cap a dins i serà ara si, l'ultim intent definitiu, malauradament he esperat massa i el puto bitxo tampoc ajudat molt que es digui.. Aixi que es el que hi ha, al menys ho haure intentat, que no sigui dit! A la propera vida els tindre amb 25 o 30 vaaa! 3 o 4 siii, potser mitja dotcena... jajaja
estic amb pegats, ja aniré informant
Moooolta sort a totes i aneu per la sombra!
Gràcies!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dg. ago. 06, 2017 2:23 pm

Kiskee! Acabo de rellegir i no sé perque ni com he posat un sin sentido...
en tot cas, gràcies també a tu i anims que el dia 14 esta aqui ja mismo...
:-o00m
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » dl. ago. 07, 2017 2:15 pm

Hera! Q a mi l'edat em pesa per decidir-me a intentar un segon embaràs, però pq amb el meu fill estic més q contenta i tampic m'ho demana el cos. Q si fora el primer no crec q mirara massa l'edat!
Jo vaig tindre molta sort pq em vaig quedar a la 1a. Em van dir en IVI q tenia un 70% o algo més de probabilitat d'embaràs posant eixis dos blastos, ho calculaven amb un algoritme. Xe, pel càncer només tenia un 5% i em va tocar no m'havia de tocar ací q tenia més números? Jajajaja. En serio,eren 7 contra 3 d'aconseguir-jo a la 1a però jo ha anava amb un plan b i hauria fet més intents si haguera fallat el 1r, almenys fins esgotar els altres 2 blastos q ens quedaven.
Més sort ha tingut Venus q d'1 blasto transferit ha aconseguit 1 embaràs!
Per tant, si jo estiguera en el teu cas faria intents seguidets fins esgotar els embris q te queden congelats. Molta sort!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dt. ago. 08, 2017 6:42 am

Hola boniques!!!

Hera13, me'n alegro molt que vulguis tornar a intentar-ho!!!! I ja amb pegats, fantàstic!!! T'envio molta força i positivitat!!!!

Moltíssimes gràcies a totes per les felicitacions, sou genials!!!

Aquest divendres em fan una segona Beta per veure que tot va bé. La veritat es que estic contenta però no acabo de gaudir del moment al 100%, perquè tinc por de que no vagi bé....Suposo que es normal!

Doncs res, espero tenir de totes bones notícies ben aviat de les vostres donants, transferències o betes posotives!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. ago. 11, 2017 8:18 am

Hola boniques!!!

Venus: avui et tornar a fer la beta, oi? com et trobes? ja t'ho creus?

Hera: com vas, ja tens data per la transfer? me n'alegro molt que ho tornis a intentar!! clar que si!!!

Manyaga: com vas amb les opos, a tope? ja queda mens per fer els examens i podras començar!!!

Capgrossa: tens novetats? com va l'espera?

Kiske: ja queda menys per la búsqueda de donant!! com ho portes?

I la resta que tal? noticies?? que aixó està molt paradet i no pot ser!

Jo de momento esperant, em van dir a la clínica que m'avisarien 2 diez abans de fer la punció perque el silo anes a deixar la mostra, i que calculaven que seria cap al 19-20 d'Agost, aixxx quines ganes. Encara que demà m'hauria de vindre la warri i penso..i si no em ve?? bueno.. aixó em pasa cada mes, jejeeje.

Un petonet a totes!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » ds. ago. 12, 2017 3:07 pm

hola boniques!
Siiil guapa! Que poquet et queda ja! jo vaig jaa! Anem casi a l'hora! Estaria guay que ho celebressim eeeh?molta sott!
No os dic el dia pel tema aquest de superticions i tonteries que no ea gafi... Pr setmana que bé, en quan estigui feta ja us informo.
Alaska, entenc q vols dir perfectament... Tant de bó jo haguès despertat abans! Sempre vaig tart, tardissim! Gràcies!
Venus, com et trobes?notes alguna cosa?
Bé, al reste ja vaig fer parrafada l'altre dia, aixi que ja anireu ecplicant que tal tot!
bon finde
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dg. ago. 13, 2017 6:31 am

Hola boniques!!!!

Sil i Hera, que tingueu moltíssima soooort!!!! Que s'enganxi bé el vostre cigronet!!!!

La 2a Beta va anar molt bé, havia pujat molt la xifra!!! Ahir vaig tenir un petit ensurt perquè vaig tenir un dolor de regla i una mica de pèrdues, vaig anar a urgències imaginant-me el pitjor....però per sort de moment tot estava al seu lloc!

Bueno noies us desitjo que ben aviat pogueu fer el vostre somni realitat, jo us seguiré llegint i animant-vos encara que no intervindré tant.

Una abraçada molt forta!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. ago. 15, 2017 6:11 pm

Transfer de blasto fet! Ara si que és l'ultima oportunitat, estic convrnçuda que si es que no es perquè te que ser aixi i punto!
han sobreviscut els 3 tot q un s'ha quedat fora per no tirar endevant i l'altre esta en observació... en fin, ja es vora!
novetats?
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » dt. ago. 15, 2017 10:48 pm

Hera, què bé! T'envie tota la força del món, tan de bo aquesta siga la bona! Estarem pendents de tu!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. ago. 16, 2017 8:25 am

Bon dia noies!

Hera, quina bona noticia!!creuem els dits i esperem que tot sorti genial! clar que si!!! quan tens la beta?

Venus: Que bé que tot vagi tant rodat! la veritat que no estaras tranquil.la fins que el/la tinguis en braços, és un camí molt dur peró estic segura que tot anirà super bé! ja ens aniuras informant.
Jo aquest mes no faré transfer, la idea es congelar els embrions que tinguem i de cara al setembre fer analítica per sapiguer si està parada la malaltia i fer transfer i sino per l'octubre.

I les demes que os expliqueu? tot bé?


Jo estic esperant a que em truquin per saber el dia de la punció que en principi serà entre divendres i disabte.

Petonets boniques!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. ago. 16, 2017 3:41 pm

Entro només per desitjar mooolta sort a la Hera, tota la bona energia del món cap a tu bonica :-()-)
Beu aquarius, que no se't refredin els peus i sobretot bones vibracions.

Una abraçada per totes, a mi em queda un mes d'estudiar i després tornaré per aquí, però us aniré seguint per no perdre'm les bones noticies :love:
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. ago. 16, 2017 6:49 pm

Hera13, tota l’energia del mon perque s’agafi ben fort 9 mesets!!! :ok:

Per aquí "sin novedad en el frente", esperant donant i mirant de no pensar-hi gaire :***:


Petons per totes!!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dc. ago. 16, 2017 7:23 pm

Holaaaa a totes! Ja se m´han acabat les vacances d´estiu :ufs:. Sento haber estat tant desconectada...
Pel que he llegit hi ha molt bones noticies!!!!!!! >.-<:
Venus32, moltes felicitats!!!!! això si què és "llegar y besar el santo", jeje. Entenc perfectament el que deu ser està patint tot el dia pq tot estigui bé, però el millor és fer vida sana i no menjar-te el coco. Tot anirà de p.m.
Hera13, què bé que ho hagis tornat a intentar. Si no, sempre t´hagués quedat aquesta espineta clavada. Moltissima sort!!!
Rkl2014, això ja ho tens quasi a punt! Què vagi tot molt be!
Manyaga, ara estudia molt pq aixi al setembre/octubre puguis estar pendent nomes de la transfer.
Capgrossa, estem les 2 en el mateix pas, la busqueda de donant! Aviam si troben una q ens doni uns bons ovuls :ok:
Sii38, aviat li faran la punció a la donant. Ja queda menys!
Si em deixo a algu, disculpeu. M´he hagut de fer una"xuleta" pq sou moltes i em perdo.
Que passeu una bona setmaneta!!! Petons
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. ago. 18, 2017 10:09 am

Bon dia noies!

Com esteu? totes bé despres del terror d'ahir?

Ahir em van trucar i em van dir que a la donant se li havia enrrederit la warry i que fins aproximadament el dia 24 no podría començar i que podría contar que els dia 30 d' Agost o 1 de Septembre seria la punció. El que no entenc es que si si la donant havia de començar el dia 7 el tractament fins ahir no em van avisar, jo vull ser desconfiada pero pensó que igual han canviat de donant i no m'ho han dit perque com la primera no va funcionar igual creuen que dir-me que i ha una segona fallida podría perdre la confiança, no sé.. com saben que li vindrà el dia 24?

que penseu?

petonets
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dv. ago. 18, 2017 6:52 pm

hola!
Doncs bé, gràcies a Déu estava a la feina quan va passar i no em vaig assabentar de res fins q em va trucar la meva mare per saber si estava bé i m´ho va explicar. Quin horror...ja se sabia q tard o d´hora passaria una cosa aixi...
Sil38, no tinc ni idea de com va el procediment de la donant. Ella te la regla de manera natural mentres va prenent medicació x fer més ovuls, no?. Doncs si se li està endarrerint com saben q li vindrà el 24? no pot ser abans?. Aviam si algú té més idea i et pot ajudar. Potser és lo q t´ho dius, q la donant els hi ha fallat i han buscat aquesta excusa. De vegades es millor ser ignorant i aixi no et menges el cap.
Les demés com esteu?.
Jo estic esperant a q em truquin de la clinica per dir-me quan començo amb el Meriestra o el Progynova. Vosaltres quin heu pres? us han recomenat més un q l´altre?. Tot just avui he començat un altre caixa del Duofemme (la terapia hormonal substitutoria q prenc) i no se si hauré d´esperar a acabar-la x tenir la falsa regla i començar amb la medicació.
Bon cap de setmana maques!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » ds. ago. 19, 2017 12:06 pm

Moltes gràcies boniques! Si el suport funciones com concepció hem quedaria prenyada segur!

De fet, és l'ultim, no en queda cap i pel que m'he enterat, que ja no li vull pegar mes voltes, es un C... he mirat per Internet i buf les probabilitats son molt baixes... un C plus, m'he quedat algo decepcionada i xafada.
També vull nombrar el tema del atentat, no se si totes viviu a Barcelona, jo si, i aprop del lloc del malait assessinat, va ser fatal, estava a la feina i ho vem viure els pocs que no estàvem de vacances minut a minut a la radio.
Esteu tots bé?
Va ser complicat tornar a casa i quan vaig arrivar nomes sentia ambulàncies (mes del normal) i un helicòpter per aquí que encara va passant... la gent amb cares de pena... es mes, com és proper, tenia amics tancats a bars de la zona i el fill d.una amiga al corte inglés... molt trist!
Fills de simpatica---! DEP LES RAMBLES /CAMBRILS
Hera13 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 19, 2017 12:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » ds. ago. 19, 2017 12:09 pm

per cert, obviament, no he posat fills de simpàtica... tot el contrari!
Ah! Sil! Jo també trndeixo a ser mal pensada...
No sé, potser si que es veritat, pr amb aqts tems estem venudes, es un paston el qur paguem i no ens enterem de res, com t.ha dit kiske, el millor a vegades es ser ignorant pq quan mes saps, pitjor!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » ds. ago. 19, 2017 3:31 pm

Hola boniques!!!

Hera13, que bé, ja ho tens aquí!!! A mi em va ajudar imaginar-me que el cigronet estava tant content com jo d'estar junts ;-))) Se que es dur esperar tants dies, molts ànims i moltíssima sort guapa!!!!

Sil38, encara has d'esperar una miqueta més...jo també he anat desconfiant en alguns moments de la clínica, però de l'únic que m'ha servit es de fer-me mala sang. Així que prefereixo confiar perquè ells tenen la paella pel mànec. Això de la regla de la donant no se com ho contemplen o si han canviat de donant, però millor esperar a una que ells creguin que es bona per a tu.

Kiske, jo també prenia tractament substitutiu i volien que tingués el sagnat de les pastilles, i aquell mateix dia deixar-les i començar amb pegats d'estradiol per fer més gruixut l'endometri. I Capgrossa a veure si us troben la donant ben d'hora!

Jo segueixo tacant marronós clar...he estat tota la setmana una mica cagada de por, però ahir em van fer la 1a eco i està tot bé! :ok:

Espero molt bones notícies ben aviat!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::