✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Galey » dv. jul. 14, 2017 5:23 pm

No estáis solas !!!!

Yo tras el tercer aborto del mes pasado, me quedo en la banqueta hasta que me hagan pruebas y analíticas..... y si todo sale bien, nos pondremos en enero :)

:-o00m
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dv. jul. 14, 2017 9:28 pm

Arilgama, poca broma, que a novembre ens hi plantem en un plis plas! Un cop passades les vacances i l'estiu no te n'adones i ets a Nadal!

Galey, 3 abortos! Madre mía, qué calvario! Pues casi que mejor hacer un parón para hacer las pruebas y oxigenarse un poco, porque lo vuestro habréis pasado. Ánimos!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dl. jul. 17, 2017 2:14 pm

Bienvenida Galey!

A ver qué os dicen las pruebas. Tremendo lo de que habéis pasado, mi hermana está igual que tú (4 abortos) y es muy difícil de llevar.

Merci Juno, de totes maneres crec que al final hi deixarem x gener pk calculant, si en quedés a la primera en tocaría parir a l'agost, cessària, calor a bcn, pis sense aire i el peque de vacances a casa.... Massa heavy. Prefereixo esperar i almenys que el meu fill ja estigui al cole, pk la recuperació de la cessària amb un nen com el meu por ser la llet.... I com que Li meu ha d'estar tant conttolat quasi prefereixo esperar a parir que Els metges hagin tornat de vacances :-:)
Imatge

Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Galey » dl. jul. 17, 2017 4:04 pm

¿Pq dices cesárea como si supieras que va a ser así sí o sí ?

Lo cierto es que los abortos son muy duros, pero....no voy a mentir, se viven de manera diferente cuando tienes un bebé....

Los dos primeros fueron horrorosos, pq se sumaba el pánico de no poder ser madre....

Arigalma ha escrit:Bienvenida Galey!

A ver qué os dicen las pruebas. Tremendo lo de que habéis pasado, mi hermana está igual que tú (4 abortos) y es muy difícil de llevar.

Merci Juno, de totes maneres crec que al final hi deixarem x gener pk calculant, si en quedés a la primera en tocaría parir a l'agost, cessària, calor a bcn, pis sense aire i el peque de vacances a casa.... Massa heavy. Prefereixo esperar i almenys que el meu fill ja estigui al cole, pk la recuperació de la cessària amb un nen com el meu por ser la llet.... I com que Li meu ha d'estar tant conttolat quasi prefereixo esperar a parir que Els metges hagin tornat de vacances :-:)
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dl. jul. 17, 2017 8:21 pm

Arilgama, vist així potser si que no ve d'un mes i millor esperar al gener… almenys estarà tot més controlat i tu també estaràs més tranquil·la.
Deu n'hi do la teva germana també, quin patiment!

Galey, si lo miras por el lado positivo, este tiempo que "perdeis" con las pruebas es tiempo que le podreis dedicar a vuestro bebé.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 18, 2017 1:50 pm

Hola

Galey yo ya sé que será cesárea directa, no me dejan tener parto vaginal. Tuve cesárea en el primer embarazo (enero 2014) y me quedó la cicatriz interna abierta, así que en mayo 2016 me operaron para volver a cerrar, es como si mi útero llevase 2 cesáreas ya, así que no tengo opción. Lo mío será cesárea programada entre la 37 y la 39 para evitar las contracciones (mi probabilidad de rotura uetrina es más elevado). Así que ya ves... otra cesárea :-:) Por eso estoy en la banqueta también, porque me hacen esperar 18 meses desde la operación para poder buscar. Un rollo.
También te digo que con lo terremoto que es mi hijo casi me ha ido bien tener que retrasar la búsqueda, así será más mayor y espero que se haya calmado un poquito y poder razonar con él la llegada del bebé.
Imatge

Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Galey » dj. jul. 20, 2017 8:25 am

Ostras....pues vaya......

Lo mío fue cesárea por preeclampsia, en semana 35..... ya que mi niña con 1,5kg no hubiese tenido fuerzas para un parto vaginal....

De entrada me hacen esperar un año, pero no me han contraindicado parto vaginal en el siguiente, ya que, por suerte, todo cicatrizó bien....

Lo que sí es seguro, es que llevaré un control muy exhaustivo, para no correr riesgo ni su vida ni la mía, como en el anterior embarazo.....

Se ve que la preeclampsia aumenta el riesgo de volver a padecerla en el siguiente.....Esperemos que no! jejejeje
Carme Gabri
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 22, 2017 12:15 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Carme Gabri » dc. ago. 23, 2017 12:11 pm

Hola a totes!
Sóc nova per aquí! Però m'encanta llegir-vos de tan en tan.
Em presento, jo tinc 30 anys, la meva parella 31. Els dos tenim mooooltes ganes de tenir un fill :love: :-()) , però ara ell està estudiant i volem esperar una mica. Suposo que si s'espera a estar en el moment perfecte mai arriba. Però sí que veig una mica precipitat de ficar-nos a buscar ara que a ell encara li queden dos anys per acabar els estudis...

Volia saber una mica la vostra opinió, si totes esteu esperant al moment perfecte, si tireu endavant encara que penseu que no sigui un bon moment...???

Quina il·lusió em fa per les que començareu aviat ja! A mi encara em queda bastant...! Molts ànims a totes! ;-)
:-o00m esperant a la banqueta :love:
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: floretta » dj. ago. 24, 2017 11:48 am

Hola a totes,

fa algun temps que segueixo alguns fils, i avui he decidit registrar-me i presentar-me per poder participar de forma activa.

Tinc 32 anys i de moment estic a la banqueta, però espero que per poc temps!!
Estic a l'espera d'uns resultats per descartar alguna enfermetat tropical després d'un viatge on un dels dos no vem tornar al 100%, i els metges han dit que cal descartar el virus zika perquè podria afectar l'embaràs. Així que de moment toca esperar una mica si els resultats són negatius, i si fos positiu doncs haurem d'esperar aproximadament 6 mesos :ufs: .

un plaer compartir banqueta, i que aviat poguem anar saltant al grup de buscadores :cnen: :cnena: !!
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dj. ago. 24, 2017 12:19 pm

Hola a totes!

Doncs jo m'apunto també a la banqueta! :-o00m Encara em falta una mica però em fa il·lusió estar per aquí ja!
L'Erugo i jo tenim moltes ganes de començar a buscar un <:-< , però ens hem d'esperar una mica, com diu la Carme Gabri, per nosaltres tampoc és el moment encara, però espero que ens hi poguem ficar a principis de l'any vinent ja!! :love: :love: A veure si ens fiquem un dia a planificar i establir una data :sopant: ! Però també depen tot una mica de la feina...

Floretta molta sort, a veure si et surt un negatiu i et pots començar a ficar a buscar aviat :inthebed: ! Seria el vostre primer?

Ànims i encantada d'estar per aquí! :love:
Imatge
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: floretta » dj. ago. 24, 2017 1:14 pm

Si Eruga, no tenim fills encara!!!
A veure si hi ha sort i pot començar aviat la cerca :b-)))
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Rubinat » dj. ago. 24, 2017 5:28 pm

Uoooolaaa!
Aquí una banquetera que el mes q ve deixarà de ser-ho pq, després de 16 mesos de lactància, m'ha tornat la warry!!! Estic molt contenta!!! Així q només entro per despedir-me del fil i espero impacient poder participar al de cercadores de setembre!!!
Floretta espero q els resultats siguin negatius i pogueu posar-vos a la feina ben aviat!
Erugueta, paciència i quan sigui el moment aneu a per totes! Gaudint-ho!
Alguna banquetera q tb ho deixi de ser al setembre?
Una abraçada,
Rubinat
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dj. ago. 24, 2017 9:36 pm

Hola!!
Després d'uns mesos a cercadores torno per aqui. He decidit deixar uns mesos fins tornar a cercar, per les que sou noves, vaig marxar de la banqueta a l'abril i ara torno, perquè m'han fet fixa a la feina i em sap greu continuar cercant que em quedi embarassada i que puguin pensar que ho he fet aposta perquè m'han fet fixa, és una tonteria ja ho se però li dono massa voltes i per estar patint, doncs prefereixo fer un parón d'uns 3 mesos i tornar-hi el que no se és si torna al desembre o ja tornar a esperar a l'abril perquè posat a escollir preferiria que fos de principis d'any encara que després de la experiència això des d'aqui és veu més fàcil però una vegada que comences a cercar és fa llarg i no és tant ràpid, però ja ho anirem veient.

Ens anem llegint!!
Imatge
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dj. ago. 24, 2017 10:17 pm

Rubinat molta sort! Ja anirem mirant a cercador es a veure com et va!!
Airuni és injust que ens haguem d'esperar per aquestes coses però jo potser també seria patidora com tu. Tot i que penso que de vida només se'n viu una i l'has de viure a la teva manera, el que puguin pensar els altres és el seu problema, tu tens tot el dret de quedar-te embarassada quan et vingui de gust. Igualment qualsevol decisió que facis és respectable.

En aquest sentit tinc una mica de dubte. Jo estic mirant de canviar de feina, però m'agradaria saber si hi ha un mínim de mesos a treballar abans de quedar-me embarassada sense que em facin fora, suposo que hauria de passar el període de prova i ja està, també no sé si es requereix un mínim de mesos treballats per tal de que em donguin la baixa maternal... i si hi ha uns mesos obligatoris a treballar passada la baixa i abans de deixar l'empresa. Abans estava a una empresa fora de Catalunya on havies de treballar X mesos per a poder tenir dret a baixa maternal, i quan et reincorporaves havies d'estar a l'empresa un mínim de tres mesos sinó et podien reclamar els diners de la baixa. Algú sap a on em puc informar sobre això? Dit així sembla que tingui una mica de morro... però realment necessito una feina on em valorin més, i es possible que per la feina de l'Erugo ens haguem de canviar de país d'aquí a un parell d'anys...

Gràcies!!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. ago. 24, 2017 11:39 pm

Hola noies!
Benvinguda a les noves!
Lo d'esperar el moment ideal és complicat, sempre poden sorgir coses noves....
Airuni bentornada... Que t'hagi fet fixe mola, Jo suposo que també m'esperava però depen tb de l'edat que tinguis, Jo amb la meva edat tampoc me la puc jugar... Ja estic aquí a la banqueta per obligació i em toca Els nassos....
Lo dels mesos per la Baixa ni idea.... Potser depen de cada empresa.... Però no Ho sé.
Nos ara de vacances!
Sort a les noves cercadores!
Anem parlant
Imatge

Imatge
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: floretta » dt. ago. 29, 2017 9:08 pm

Hola noies!!

Avui he rebut una bona notícia :ok: les proves del meu xicot han sortit negatives de malalties tropicals!!
Ara només falten les meves, però jo vaig tornar bé del viatge ( ell va tenir febre i vòmits), així que estic bastant segura que jo no tinc res...
Aquesta setmana és la meva SW i em moro de ganes x començar la cerca, però si m'espero als meus resultats hauré de passar d'aquest cicle i esperar al següent...aix... nose q fer!!!!
Vosaltres qtal esteu?? Alguna s'animarà/podrà aviat??

Petonets banqueteres!!! :b-)))
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dc. ago. 30, 2017 12:40 pm

Hola Floretta,

Enhorabona pels resultats d'ell! I espero que a tu et surtin tots molt bé! I tot i que pinta bé, jo m'esperaria a tenir els resultats per anar sobre segur.

Doncs jo ara començaré a buscar feina a tope, a veure si trobo alguna cosa millor i em puc canviar de feina, i depenent del contracte ens ficaríem amb el baby com abans millor! Ara tinc contracte indefinit però la feina està una mica lluny de casa i em paguen molt poquet i m'agradaria no quedar-me embrassada fins que no tingui millors condicions. Creuem els dits i a veure si puc trobar alguna cosa aviat!
Imatge
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: floretta » dc. ago. 30, 2017 1:14 pm

Genial Eruga, a veure si tens sort i trobes ràpid una feina millor :ok: i aixi ja pots començar a pensar en la búsqueda de :-())

Anem parlant!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dc. ago. 30, 2017 4:15 pm

Hola!!

Eruga jo aniria al departament de treball i que t'informin de tot bé. Sort a veure si trobes una altra feina aviat, jo també estic que no veig compatible el meu horari amb altre fill, però he pensat que aguantaré i un cop estigui amb situació ja els hi demanaré que em redueixin la jornada i si no que m'arreglin els papers de l'atur i ja trobaré alguna cosa compatible, però no em vull posar a buscar ara feina perquè el que tampoc em sembla correcte és començar una feina i quedarme embarassada de seguida, per això prefereixo aguantar ara i després ja veurem.

Arigalma Que vagin bé les vacances. Al final quan marxes cap a cercadores? al gener?

Aquesta vegada em sembla que es farà més llarga la espera però una de les coses que haviem de fer es canviar de pis abans de quedarme embarassada i encara no l'hem trobata veure si aquests mesos ens serveixen per fer la mudansa i enllestir-ho tot.

Ens anem llegint!!
Imatge
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dj. ago. 31, 2017 8:36 am

Hola a totes!!

Gràcies Airuni :ok: aniré al departament de treball a preguntar. A mi ara mateix m'és impossible tenir un nen amb la feina, està tan lluny de casa que només puc estar amb l'Erugo quatre dies a la setmana, o sigui que realment necessito alguna cosa millor.

No em fa sentir malament començar una feina i quedar-me embrassada :-()) , perquè crec que a aquesta edat he de ser egoista, i no faig cap mal a ningú. És més important la meva família (la família de cada u) que una feina (al meu parer). A més ja tinc la intenció d'esperar-me estar al lloc de feina 3 mesos abans de començar-me a ficar a buscar, més els mesos que puc tardar a quedar-me embrassada, al final estaria de baixa al cap d'un any d'estar a l'empresa, no ho veig tan malament. I amb la ridiculesa de la llargada de baixes maternals en aquest país... :ufs: el que convé, tant des de l'Estat com a nivell d'empresa, és recolzar a la dona per a que es pugui compaginar tot bé.

Sé que com a dones la majoria tenim aquest gran sentit de l'empatia, i ens sap greu les coses, però jo amb els anys me n'he adonat de que em sento més malament quan faig les coses per a algú altre, i desprès me n'adono de que no calia. Abans tenia una feina que no m'agradava, pagaven molt bé però treballava una infinitat d'hores i a molta pressió. Però em costava deixar-la perquè el meu jefe depeneia molt de mi. I al final vaig aprendre que ell ja tenia la seva vida feta, que allò tot era negocis, i que havia de pensar més amb mi. I ho vaig deixar, i simplement van ficar a una altra persona al meu lloc, i tot segueix igual i bé. >.-<:
El meu consell és que has de fer el que et vingui de gust a tu, sense fer mal a ningú, vull dir sense fer-te tampoc mal a tu mateixa, perquè en el meu cas, per no fer-li mal al jefe (o a l'empresa) m'estava fent mal a mi, i això tampoc és bo. :ufs:

Vaya rollo he fotut, però res, que a la fi i al cap, hem de ser més poderoses, com a sexe femení, i poder tenir dret a decidir quan volem tenir un fill, sense que estiguem jutjades, o culpabilitzades a l'empresa.

Arigalma espero que les vacances t'hagin anat molt bé, els mesos passen molt ràpid, aviat t'hi podràs tornar a ficar.

Floretta espero que els resultats hagin sortit tots bé!

A mi de moment m'han contactat per una feina, a veure si em seleccionen per l'entrevista... però crec que en els temps que córren no serà fàcil! :-o00m

Ànims a totes, molts petons! :-()-) :-()-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::