un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dc. set. 06, 2017 9:15 pm

Felicitats a les noves panxus!!! Jo sempre he pensat que mentre hi hagués positiu, és un positiu i el cantava, i si passa alguna cosa doncs ja ho afrontarem. Però entenc que si heu tingut males experiències us reserveu més.

Bea els meus petits es portaran poc, just dos anys. Però es que m'ha sortit una nena que és una santa i molt espavilada. D'aquells bebes que desde sempre han dormit del tiron, que menja be i tranquileta. El nen gran és tot el contrari, però compensa tot el carinyo que dona, rebossa amor.
La qüestió és que amb la nena no he sentit que tingués bebe i perquè vaig canviar de feina que sinó encara s'aguéssin portat menys temps XD.
Diuen que els tercers surten mogudets jeje, espero que no!!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dj. set. 07, 2017 11:09 am

Benvinguda Flama!

Bea jo tinc un cotxe a on hi caben les 3 cadiretes. És un 6 places (3 davant i 3 darrera) i és més ample del normal.
És un Honda FR-V. Un cotxe rarot però molt còmode i amb un gran maleter.

A la majoria de cotxes no hi caben les 3 cadiretes... OJU!!!

Bea li has dit al teu home ja???
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
laflama
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 11:31 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: laflama » dj. set. 07, 2017 3:49 pm

Hola!

Doncs els meus el gran farà 6 anys a final d'any i el petit 3 al març. El que porto a la panxolina ha de néixer a l'abril aixi que entre ells 3 anys.
Tema cotxes: no hi ha gaires qe hi càpiguen 3 cadiretes darrera i menys amb isofix. Jo conec gent amb tres nens que porten furgonetes directament però a nosaltres no ens agrada.
De monovolum si que nhi ha però dels grandots.
És aviat per començar a mirar los però el meu home ja en té algun de clissat, ja us aniré informant.
Nosaltres ja teníem pensat canviat un cotxe q els dos els tenim vellets i així que aprofitarem.

Avui he tingut eco, estic de 7 setmanés. Hem vist embrió i el cor no s escoltava molt be però és vei a bategar. Mhan donat hora d'aquí a 2 setmanes per fer eco de control i que tot vagi en ordre.

Ens anem llegint!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dj. set. 07, 2017 3:59 pm

Jo tinc un Qashqai normal (no el +7) i hi caben totes res. I a contramarxa!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
laflama
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 11:31 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: laflama » dj. set. 07, 2017 9:59 pm

A si, Mara17 ? Amb isofix les 3?
Doncs el mirarem pq el cotxe ens agrada... tot i qe nosaltres serien una cadireta a contramarxa i les altres dues a favor de marxa...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dj. set. 07, 2017 10:39 pm

Sense isofix. Tenim 2 Axkid i 1 Britax.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dv. set. 08, 2017 5:44 am

Mara17: l'axkid.és sense isofix?? Tenim un toyota verso que compràrem.pensant en el moment que fóssim 5, i no trobem gairebé cap cadirera que ens càpiga enmig i sense isofix!!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. set. 08, 2017 8:17 am

Bon dia!

Ostres que bé, com xerrem, hem reactivat el grup!!

Abril_86, descrius a la teva petita i la identifico totalment amb la meva gran. Una santa des de que va neixer, ni un problema, ens ha donat una vida molt fàcil. Sempre dic que ens va enganyar, va anar tot tan bé que ens vam animar al segon, però no va tenir res a veure ;-). No ha dormit una nit seguida fins als 22 mesos i supermogut.

LauLau, sí, sempre faig els tests amb el meu home, ho sap des del primer moment que només s'intuia una ombreta! No coneixia aquest Honda 6 places, el miraré.

Jo tinc un Audi A4 familiar i el meu home un Toyota Avensis, i tots dos els veig molt justos. Jo pensava que el meu, al ser familiar, estaria pensat per a una familia gran, però fa pinta que no... Vaig colocar un altre elevador enmig, més l'elevador de la gran i la cadireta del petit de 2 anys, totes tres sense isofix, i mooolt apretades es poden arribar a cordar, però l'elevador de l'extrem queda una mica torçat i no m'agrada. Sabeu si el grup 0 és més estret que un elevador? El tinc guardat al garatge a sota de mil coses i esperaré una mica per treure'l.

Qué bé veure el cor bategant Laflama!! Jo crec recordar que a la primera eco sempre es veu però no es sent encara, així que tranquila.

Mara17 el Qashqai m'agrada molt! I pel que dius deu ser molt espaiós. Quan comences a mirar cotxe és molt difícil fer-te a la idea si no t'ho diuen o ho comproves tu mateix, a internet a les fotos es veuen tots superamplis, clar.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 08, 2017 9:40 pm

Sí, sí, tots tres sense Isofix. De fet, no en volíem perquè alça el preu i el que de fet reté bé la cadira és el cinturó, no l'Isofix.

No sé si el Qashqai és especialment ampli, però hi caben. Vam anar a un magatzem de Vilanova i un noi molt amable va anar fent tetris fins que va trobar el model que ens en feia encaixar tres al darrere. Tampoc teníem gaire oferta per triar perquè les volíem a contramarxa (que, en teoria, encara paren més bulto).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. set. 11, 2017 8:35 pm

Benvinguda Leia86 i felicitats! Ostres, que bé encertar a la primera, i que valents amb dos tan petits! De quant estàs?

LauLau, com vas? Has començat medicació ja?

Laflama, com et trobes? Ja has començat amb nàusees i altres malestars? Jo m'estic trobant bé, només molta son si no descanso prou, però encara no he fet les 5 setmanes.

I la resta com aneu amb les panxes i les esperes?

Petons,

Bea
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dt. set. 12, 2017 11:10 am

Ei noies!!

Com aneu? Heu fet ja ecos?
Algun embaràs nou???

Leia, si. De quant estàs??

Jo he començat la medicació aquest cap de setmana... en 2 setmanes eco de control i suposo que transfer!! >.-<: >.-<: >.-<:
Però he tingut una regla super rara.. 5 dies tacant marró i només 2 dies i mig de regla!!! Suposo que és per la medicació...
Quins nervis!!!

M'està costant molt no dir-ho als amics i família, però després de la mala experiència prefereixo esperar! a més, serà un bonic regla de Nadal! Ja estaré de 3 mesos i ho direm a la família amb una foto de la eco posada al final d'un llibre de fotos de les nenes!! Quina emoció!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. set. 13, 2017 8:52 am

Qué bé LauLau, ja està tot en marxa!!!! :p-) :p-)
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dc. set. 13, 2017 7:54 pm

Lau lau que be, es una manera molt maca de dir-ho! Suposo que la medicació al ser hormones deu afectar la regla.. dic jo que no tinc ni idea..

Leia sou supervalents així tant seguidets i que et plantegis el tandem x3! Jo vaig fer tandem amb els dos i va ser preciós.

Avui hem fet la morfologica, tot perfecte!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dj. set. 14, 2017 9:45 am

bon dia noies!

Abril! Genial que la morfològica surti bé! Sempre fa por!!! I què és un nen o nena?? Potser ja ho havies dit però tinc la memòria fatal!!!

Bea!! Com et trobes? Ja heu donat notícia a la família o esperareu a fer les proves?

Jo estic super nerviosa! Vull fer ja les ecos de control i que em programin la transfer!!! A la feina he hagut de dir un parell de mentirijilles perquè em donessin permís!!

El cap de setmana vam estar amb uns amics que en tenen 3 (4 i 2 anys i un bb de 3 mesos). Diu que és meravellós, que el tercer el gaudeixes com ningun perquè tens l'experiència i els altres dos, tot i ser petits, fan més pinya i son més independents... aaaiiiiiiiiiiiiiiiiii quines ganes!!!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. set. 14, 2017 6:04 pm

Qué bé Abril_86! Ara ja recta final amb tranquilitat que està tot bé. >.-<: >.-<:

LauLau, em trobo fatal le veritat, marejada, nàusees, sense energia, la panxa super inflada, molt malestar. I just estic de 5 setmanes avui. Ahir ho vam dir als pares i avui als germans, molt emocionats d'entrada no semblaven... entre el risc que tenim i la bogeria que pensen que és tenir un tercer fill. Però vaja, que en el fons els fa ilusió també. Va que ja et queda molt poquet per la transfer!!!!

Petons,

Bea
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dv. set. 15, 2017 4:08 pm

Lau lau jo tinc nen, nena i esperem un altre nen.
Sabeu que va passar a la morfo? Em diuen que està en posició cefàlica, i jo pensant que be! Els altres estaven en obliqua i fins al final no es van posar bé. Total, em van marejar tant la panxa que el nen es va emprenyar i va acabar donant-se la volta i posant-se de cul.... bé, té molt espai per girar-se encara però deu ni do com apretaven amb la eco!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dl. set. 18, 2017 8:27 am

Abril!!!

Si que apreten molt!! I fan mal!!!! No sé si deu ser gaire bo això... ja suposo que ho han de fer per veure super bé tot el cos del bb... però fa yuyu! I si trenquen la bossa?
Ai no sé.. a mi em van fer molt mal l'últim embaràs...
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dc. set. 27, 2017 9:48 am

Bon dia Noies!
Ara ja fa dies que no escrivim!

Com esteu les panxulines? Bea, Abril, com us trobeu??
Abril, ja el notes ????


Jo vaig fer la trasnfer de l'embrionet dissabte passat i ara estic histèrica perquè fins dimarts no em fan anàlisis i fins dijous 5 (QUE ÉS EL MEU CUMPLE >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ) no em puc fer TE... seria un super regal!!!! :-D :-D :-())

No paro de menjar porqueries de l'ansietat que tinc!!!!

I la resta, com porteu la búsqueda?
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. set. 27, 2017 10:42 pm

Enhorabona LauLau!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ai quins nervis! Ostres, aguantaràs tant? Jo dissabte ja m'estaria fent TE segur :-)

Jo he estat molt fotuda amb una gastroenteritis el cap de setmana, però ja força recuperada. De l'embaràs em trobo bastant bé, només molt cansada. 7 setmanes ja, la setmana vinent primera eco

Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dj. set. 28, 2017 8:32 am

Ai Bea....

Ahir al migdia vaig tacar molt. Va ser una pèrdua gran i vermell brillant que em va fer desinflar de tota la ilusió que portava.
A la clínica em van dir que de moment no passa res. Que si només va ser una pèrdua puntual pot ser que fos per una ferida a la transfer o alguna altra coseta sense importància...

Però ja sabeu... ara estic una mica moixa i em fa cosa agafar les peques. La veritat és que les he agafat molt aquests dies. no ho puc evitar. LA peque té 2,5 anys i reclama braços sovint. Encara és la meva bebé....

Vosaltres com ho gestioneu això dels braços dels petits estan embarassades?

Ara només vull que passin els dies i fer-me ja el maleït anàlisis.
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::