Pèrdua a les 31 setmanes

Problemes durant l'embaràs.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: crunchi » ds. jul. 29, 2017 9:32 pm

Capseta bonica, doncs a mi em sembla que la teva reacció va ser la reacció mes normal del món després del que t'ha passat. No li donguis masses voltes, ni et culpis per la teva reacció si és super comprensible sentir tot el que vas sentir al veure aquella noia. Som persones humanes, i reaccionem com reaccionem segons ens diu el cos, el cor, la ment.... estic segura que tothom que es trobés en aquesta situació hagués reaccionat igual o similar.

Al final les proves van sortir be, pero?? O encara no tens els resultats potser, no?

Me n'alegro que estigueu en la busqueda, és un pas cap endavant. :ok:

T'envio una abraçada ben forta i els meus millors desitjos per vosaltres.

Anem parlant :-()-)

Cuida't.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: capseta » dt. ago. 22, 2017 2:34 pm

Vannion gràcies per compartir l'enllaç. Vaig veure el reportatge quan el van fer, de llagrimeta per qui ho hem patit.



Bé... sembla que la cursa d'obstacles continúa així: amb obstacles.
El mes passat vam tenir llum verda per tornar a cercar embaràs, però em va "baixar la regla". Com que prenc adiro 100 no em va semblar tant estrany que fos una mica diferent a l'habitual (més líquida i poqueta però més dies).
Doncs quan en el "segon cicle" estava teòricament ovulant, els TO (si, continuo grafiadicta, jejeje) em van sortir mooolt marcats dos dies seguits, em va extranyar i vaig fer TE.
POSITIU!
Però la il·lusió va durar ben poc, de fet vam voler ser conscients de que tot tenia mala pinta: una "falsa regla", haver begut alcohol algun dia i fins i tot m'havia fet una radiografia aquella setmana! Així que estavem en plan "si va bé serà un miracle i un regal".
L'endemà vaig anar al ginecòleg (havia d'estar de 6 setmanes) però res de res. Suposava que amb la mateixa regla ja havia fet net.
Em vaig fer Beta divendres i dilluns i bones i males noticies: es confirma l'embaràs, però es confirma que està perdut, peeero que és més recent i per tant el sagnat de la "falsa regla" no va emportar-s'ho tot, perquè la quantitat d'hormona era massa alta per suposar això.

En fi... tinc sentiments contradictoris. En resum podem dir que estic bé, perquè no vam tenir temps de fer-nos il·lusions i ara sabem que em puc quedar embarassada ràpid, però també penses "perquè un altre cop?" A més no té res a veure una pèrdua amb l'altra, així que és una mica com que ens ha tocat la antiloteria dues vegades. Una altra cosa bona: que ha revisat bé i no sembla que sigui un ectòpic.

El ginecòleg em deia que ara millor deixar un mes de descans, però li dec haver fet pena dient-li que anavem de vacances i seria maco fer allà un bebito super arcoiris i m'ha dit que tampoc passa res, que ja haure fet prou net i no és necessari.
Però de totes maneres a final de mes una altra beta per veure si està més baixa de 5.


Com veieu... costa aixecar cap!! Però ho aconseguirem.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: petipe » dc. ago. 23, 2017 9:52 pm

Em sap greu Capseta. Queda't amb les coses positives, com tu molt bé dius.
Malauradament, la antiloteria dels avortaments en les primeres setmanes toca a moltes, com ja has llegit per aquí...

Que gaudiu molt de les vacances!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 25, 2017 9:52 pm

Gràcies petipe!

Saber que és habitual em fa sentir més normal, no és allò de "mal de muchos consuelo de tontos" però quasibé.

Ai siii, quines ganes de les vacances! :content:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: Bacilos » dl. ago. 28, 2017 5:52 pm

Hola Capseta, vaig entrar fa uns dies a llegir la teva història i he llegit el teu últim comentari.

Dins de tota la pena del món em quedo en el què has dit i has vist, que us podeu quedar embarassats bastant ràpid i això és molt bona notícia!
Aprofiteu aquestes persones a veure la part positiva, que almenys ho podeu intentar cada mes.

Una abraçada i endavant!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: capseta » ds. set. 09, 2017 11:12 am

Bon dia!

Com que aquest és el meu raconet, aprofito per anar deixant constància de la nostra cursa d'obstacles particular. La gimcana de la paternitat.

Doncs bé, el meu últim missatge va acabar amb la suposició de que havia estat un avortament bioquímic, pensant que acabaria tot sol i sense més problemes. Doncs què allunyat de la realitat! Ho poso a modo diari perquè sigui més fàcil de seguir (perquè ha sigut tot molt confús):

Juliol: primer cicle de cerca
2-6 agost: sang com de regla.
16 agost: TE orina positiu.
17 agost: ecografia sense embrió a l'úter.
18 agost: beta 145. Començo a tacar marronet.
21 agost: beta 50.
22 agost: ecografia sense embrió a l'úter. Es veu "algo" a una trompa.
29-31 agost: sang com de regla, però he seguit tacant marronet tant abans com desorés d'aquesta.
1 setembre: beta 75. Ecografia sense embrió a l'úter. El "algo" de la trompa és més petit.
7 setembre: beta 61.
8 setembre: histeroscopia + legrat.

Al mantenir-se la beta el ginecòleg ha preferit fer un legrat així podrem confirmar o descartar l'ectòpic.
Dimarts tinc una altra beta i si ha baixat en picat serà que l'embaràs era en l'úter però quedaven restes, si segueix mantenint-se es confirmarà l'ectòpic i valorarà fer tractament amb metotrexate per eliminal les restes de vellositats corials que hagin quedat (i d'aquí que la beta es mantingui).

Així que de moment la operació embaràs número 3 encara no té data d'inici. Però ara he fer un canvi de xip. He tingut tanta por per mi mateixa i el meu cos que ara tinc assumit que l'espera és necessària.

Només ens queda tenir paciència i esperar que tot vagi com ha d'anar, perquè ni un avortament normal he pogut tenir! El ginecòleg se'n fa creus que que hagi tingut tantes casualitats en la meva contra, ens estan tocant tots els 1% del món de les probabilitats obstètriques.

Una abraçada i gràcies a les que aneu seguint-me. :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 09, 2017 5:58 pm

Ostres capseta, doncs si, ja és mala sort....
Desitjar-te sort en la visita de dimarts i que, dins de lo dolent, sigui el menys dolent possible.
Molts anims bonica :-()-)
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: airuni » ds. set. 09, 2017 10:00 pm

Jolin si que és mala sort. Esperem que finalment tot estigui bé i pogueu tornar a cercar ben aviat i que tot surti perfecte, haurieu d'haver gastat ja tota la mala sort que us podia tocar. Molts ànims!!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: ametista » dc. set. 13, 2017 6:22 pm

ostres capseta, quina mala sort!

espero que la propera sigui la bona, us ho mereixeu :-()-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: Ari_RG » dc. set. 13, 2017 7:31 pm

Vaja capseta si que en teniu de mala sort...

Mols anims i endavant amb tot!! Sou uns valents!!

Una abraçada!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: Gemmam » dj. set. 14, 2017 11:44 pm

Ostres Capseta espero que dintre del dolent hagi estat el menys dolent, només et puc donar molts ànims i enviar-te un abraçada.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: capseta » dc. set. 27, 2017 9:10 pm

Hola noies!!

Moltíssimes gràcies per llegir-me i mostrar-me el vostre suport, anar-vos llegint em fa sentir més acompanyada.

Us explico, el dimarts dia 12 vam tenir nova analitica de beta i el 13 tenia metge per fer revisió.
La beta seguia quasi igual, tot i que havia baixat una mica, així que es confirma l'ectòpic. De fet durant la histeroscopia ja van veure l'úter perfectament net i sense cap resta, només van agafar una mostreta per la biopsia (que pel que he entès és protocol fer, no he anat a buscar els resultats i no m'han pas trucat de la consulta del gine així que compto amb que tot correcte, de fet ell deia que ho van veure tot perfecte).
Va fer eco i també tot molt bé. He continuat tacant una miqueta intermitentment, vaig tenir dos dies de calma i aquest cap de setmana he tingut la regla (tal com em tocava, els meus cicles han continuat el seu ritme normal durant tot el procés, ben extrany!!).

La setmana vinent tinc una altra beta i confio en que haurà baixat, i espero que lo suficient com per no haver de fer una nova passa: medicar amb metotrexate. I també tindré la visita amb la ginecòloga odiosa de la SS que em va dir que no intentés cap nou embaràs fins que ens tornéssim a veure, com em rebenta! Però el que ha passat ha estat casualitat, no perquè el meu cos tingués res raro que ella hagués pogut detectar, així que poc té a dir-me.

I fins aquí tots els "drames mèdics". Després de la visita al meu ginecòleg vam estar una setmana de vacances a Menorca i ba ser meravellós, tot i que jo de quarentena però és tant bonic i amb tantes coses a veure que ho vam gaudir molt. Només us diré que al arribar allà amb l'avió em vaig posar a plorar d'emoció!! Massa nervis continguts i necessitat de vacances.

I fa dos dies he tornat a la feina, que ja se'm va acabar el permís maternal i vacances. Bufffff!!! Sempre el que tenia era por, pero els ultims dies era més aviat mandra per tornar a tenir obligacions. I al final doncs està anant bé (sóc mestra), he hagut de parlar amb alumnes que no sabien el que habia passat i els ho he hagut d'explicar jo i també amb algun pare, però bueno, alguna llagrimeta i això i res més. M'han sorpres gratament les seves respostes, no ha sigut tant dur com altres situacions que he viscut.

Així que res.... després de tants mals moments i els sustos de les últimes setmanes (perquè us juro que estava faaaatal dels nervis), les vacances m'han ajudar a recarregar les piles del tot i he pogut començar la feina i la tornada a la rutina prou bé. Sí que estic tenint malsons i em sento força ploranera a estones, sobretot per casa, que estic molt emotiva, però he après a conviure amb això, són els meus momentets i els accepto.


Una abraçada molt forta!!! Gràcies per anar-me seguint!! Espero que la història continui aviat però amb notícies més positives :love:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Pèrdua a les 31 setmanes

EntradaAutor: RedBerry » dt. des. 05, 2017 9:25 am

Bon dia!

Capseta he de confesar que te llegit una mica en diagonal, pero he de dir que em sorprens. Ets una dona molt forta, tot les desavinences. M'alegro que mentalment estiguis molt millor, pero tambe esta be per desfogar-se aquest moments per tu que dius.
Espero que ven aviat tinguis el teu mini arcoiris!

Ens anem llegint :ok:

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::