<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Elenatr » dc. set. 13, 2017 2:50 pm

Hola noies, ara feia dies que no deia res, però us he llegit cada dia.
Sento molt aquestes W que han anat venint durant aquesta última setmana.
Benvingudes les noves incorporacions! >.-<: :-)(-:
Bea, espero que les nàusees i la son no vagin a més mentre avanci l'embaràs
Miketa, ja t'has fet el TE? Estem impacients per saber el resultat. ;-)))
Llunadexocolata, esperem que tot i anar a tope de feina fagis diana.
Mimi, esperem que la temperatura segueixi alta i sigui un positiu :content:
Rosae7, a veure si no et ve el dilluns. Això sí, voler esperar una setmana més per fer un TE...no sé com pots aguantar. Quina paciència! :p-) Jo penso igual que Llunadexocolata, això de voler planejar-ho a vegades no serveix de res perquè no ho podem controlar-ho tot. T'ho diu una paranòica dels plans i les organitzacions jajajaja. Jo al principi m'ho vaig prendre així, però ara penso "que passi quan hagi de passar i ja veure'm com ho farem"

Moro ego: estic en DPO 7. Fa dos dies que tinc mal als ovaris i punxades. Tot i que tinc el mal d'ovaris fa un mes (a mitjans d'agost va començar i pensava que estava embarassada però al final va venir la w i el mal no va marxar) però ara noto més molèsties. A veure si ès implantació, o potser és massa aviat? He pensat en fer-me un TE el dimarts que ve que estaré de DPO 13. Penseu que serà massa aviat per fer-me'l?

Elenatr
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 13, 2017 4:51 pm

Elenatr ha escrit:Hola noies, ara feia dies que no deia res, però us he llegit cada dia.
Sento molt aquestes W que han anat venint durant aquesta última setmana.
Benvingudes les noves incorporacions! >.-<: :-)(-:
Bea, espero que les nàusees i la son no vagin a més mentre avanci l'embaràs
Miketa, ja t'has fet el TE? Estem impacients per saber el resultat. ;-)))
Llunadexocolata, esperem que tot i anar a tope de feina fagis diana.
Mimi, esperem que la temperatura segueixi alta i sigui un positiu :content:
Rosae7, a veure si no et ve el dilluns. Això sí, voler esperar una setmana més per fer un TE...no sé com pots aguantar. Quina paciència! :p-) Jo penso igual que Llunadexocolata, això de voler planejar-ho a vegades no serveix de res perquè no ho podem controlar-ho tot. T'ho diu una paranòica dels plans i les organitzacions jajajaja. Jo al principi m'ho vaig prendre així, però ara penso "que passi quan hagi de passar i ja veure'm com ho farem"

Moro ego: estic en DPO 7. Fa dos dies que tinc mal als ovaris i punxades. Tot i que tinc el mal d'ovaris fa un mes (a mitjans d'agost va començar i pensava que estava embarassada però al final va venir la w i el mal no va marxar) però ara noto més molèsties. A veure si ès implantació, o potser és massa aviat? He pensat en fer-me un TE el dimarts que ve que estaré de DPO 13. Penseu que serà massa aviat per fer-me'l?

Elenatr



Hola Elenatr,

Ostres he dit una setmana i segurament m’he passat molt, jeje. Volia dir una setmana a partir d’avui, que realment serà un retard de tres dies…
Jo també tinc aquest dolor i al matí era a l’esquerra i ara ho tinc a la dreta com els altres dies. Jo ja no sé si es que me baixarà la W i al cosa ja s’està preparant o realment és que hi ha algo per allà dins...
A mi em queden pocs TE així que no els puc malgastar, però al veure també els teus símptomes he pensat i si ho estem!! Però no, em controlaré i esperaré :-o00m
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Blue Moon » dc. set. 13, 2017 5:27 pm

Uff quants desesperos, segur que algun surt positiu! El juny és un mes preciós per tenir un <:-<

Rosae, jo també sóc de planificar les coses, però l'embaràs no sempre arriba quan tu vols... jo volia que el meu fill fos de la primera meitat de l'any pel tema escola però mira, anem ja a pel 4t cicle i serà de la 2a meitat, vindrà quan toqui... I no serà per falta de feina que hem fet jajaja.

Jo estic amb l'últim dia de W, divendres ens posem amb el preescalfament, no crec que fem margarita tot el mes com els últims 3 mesos perquè anem prou cansats amb la feina, però anirem practicant fins que arribi la SW :love:

Ànims a totes, a veure quantes :-()) surten!!! i a les que acabin en W cap problema, a pel mes següent i anar practicant!
Imatge
Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dc. set. 13, 2017 6:54 pm

Nenes, estava mirant a qui li toca cantar els positius aquesta setmana i he vist que sóc la iaia del grup. :(
Encara en quedeu unes quantes aquesta setmana. A veure si la podem acabar amb molts positius!!!!
I crec que som totes una mica les que ho volem tenir tot controlat (sinó no estaríem fent números de quan ovulem, quan hem de fer pinxitus... Jejejejeje).
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » dc. set. 13, 2017 9:14 pm

Bona nit!!
Entro rapidissim! Demà ja em connectare amb més temps.
Nenes, dia 13 dpo i te negatiu, aixi que no hi ha hagut sort. Aquell tacadet no se que deuria ser...
Espero que em vingui ràpid i no em toqui gaire els nassos de vacances.
En fi, després de casi 5 anys i tot el que hem passat, no em vindrà d'1 més hehe
Fins demà boniques!! Un peto!!!
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dc. set. 13, 2017 9:27 pm

Molt bé, Miketa. Aquesta és l'actitut! 5 anys són molts però pel que veig t'ho saps agafar amb prou calma. Ja me n'ensenyaràs! De totes maneres esperaré que em confirmis si era regla quan t'acabi de venir del tot perquè potser és aviat per fer el test i resulta que aquell tacadet era implantació. Quan m'ho diguis definitivament t'apuntaré per l'octubre.

He afegit les quatre que m'heu enviat missatges privats a la llista d'octubre. Si us plau, totes les altres aneu-me escrivint.

Acidilla, com vas?

I tu, Piltrafa? Has tacat més?

Mode ego: aquí seguim igual. No tenim prou esma per fer feineta i els dies passen. D'aquí a una estona em faré un TO però ja m'imagino que serà positiu o ho serà demà. Aquesta tarda fins i tot hem estat parlant amb el meu home i per uns quants motius ell em deia que seria millor aplaçar la recerca. De totes maneres ell també té ganes de tenir un tercer fill i hem quedat que anirem fent sense protecció però sense mirar dates. O sigui que la SW segurament se n'anirà a pastar fang aquest mes. Paciència...

Bona nit!
Imatge

ImatgeImatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dc. set. 13, 2017 9:57 pm

Ànims, Miketa!
Mof, doncs potser és la millor manera de conseguir ho. El meu home també està amb aquest plan... Anem fent sense protecció i quan vulgui vindre, vindrà. Però és clar... A mi m apreta el rellotge biològic (estic tocant els 40) i per a mi és una pressió molt gran. Que m'he creat però també hi ha una part de realitat.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. set. 14, 2017 7:22 am

Bon dia boniques!!! :pandi:

Floretta Ánims! L'octubre serà teu!!! :***:

Elenatr Potser si 1ue 13 DPO és un pèl aviat... Pots provar de fer un TE tinguent clar que es molt probable que et doni negatiu, hagis fet diana o no... Però com a mínim et treus el mono de fer-te un test :miko: jaja

Blue Moon A disfrutar del preescalfament!! jeje Va... que en res ja tens aquí la SW!

Miketa Carai! Bueno... com diuen per aquí, fins que no hi ha regla hi ha esperança jeje A veure.... Tocarà esperar! :-o00m
Ànims! :p-)

Mof Gràcies jefa per actualitzar la llista!!
Tranquila amb els dies de feina, de vegades amb una sola vegada n'hi ha prou per encertar! I sovint el fet de no mirar dates...tempes..ni dies fa que anem més relaxats i això fa més fàcil fer diana!! :globus:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. set. 14, 2017 7:24 am

rave ha escrit:Ànims, Miketa!
Mof, doncs potser és la millor manera de conseguir ho. El meu home també està amb aquest plan... Anem fent sense protecció i quan vulgui vindre, vindrà. Però és clar... A mi m apreta el rellotge biològic (estic tocant els 40) i per a mi és una pressió molt gran. Que m'he creat però també hi ha una part de realitat.



Em dóna la sensació que els homes ho viuen de diferent manera jaja :r) :-o00m
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dj. set. 14, 2017 9:18 am

LlunadeXocolata ha escrit:Em dóna la sensació que els homes ho viuen de diferent manera jaja :r) :-o00m


Això ho tinc molt clar! :-)(-:
Imatge

ImatgeImatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dj. set. 14, 2017 10:22 am

Llunadexocolata, i tant com ho viuen diferent. Ells no tenen l instint maternal
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Cookita17 » dj. set. 14, 2017 11:00 am

Hola boniques, fa molts dies que no escric però us he anant seguint!
Ànims amb aquestes W que venen, l'octubre serà el mes de fer diana!!! ..::·· :ok: :ok: :ok:
Les que esteu en desespero molt ànims i paciència! I molta calma amb els psicosimtomes que ens tornen boges!

Mof, jefa, ànims i com t'han dit, amb una de sol es pot fer diana! A veure si l'enganxeu!!!

Miketa! fins que no baixi la W hi ha esperança!!! Aixi que esperem a veure si la cosa evoluciona

Rave, jo també ho vull tenir tot controlat! crec que les dones en general ens agrada tenir aquesta seguretat... Però amb aquest tema està clar que la cosa ve quan vol.... :-:)

Nosaltres estem en plena SW. Pernsava que aquest seria un mes curt com l'anterior però no. Sort que al final vaig comprar els TO (per cert jo també dubtata perquè també m'obssesiono facilment) Però m'ha ajudat amb el cicle irregular a saber si el cicle seria de 24 o dels normals. El problema és que amb els horaris incompatibles que tenim és ben deificl fer deures...Així que no se si l'encertarem o no...

Vinga maques, que avui ja és dijous!!!! Que passeu bon dia!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dj. set. 14, 2017 11:40 am

Ho confesso, aquest matí he fet un TE, òbviament blanc nuclear
Avui CD25, ara algún doloret mes inespecific a tota l'àrea però ara estic convençuda que és la W que s'està preparant i segurament arribarà quan toqui.
xof total.
Sento el modo ego...
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Rubinat » dj. set. 14, 2017 12:54 pm

Hooooola! Perdoneu no haver estat gens activa pero setembre és un mes boig pels mestres i per les q som mames encara més. Només entrava per dir-vos q ja tinc aquí la W! No sé ni com ha passat... He tingut un cicle de 21 dies q o bé no he ovulat o bé ho he fet més d'hora del q pensava... En fi... La meva nova dnw és el 7/10 segons la app!
Ens llegim!
Imatge

Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dj. set. 14, 2017 1:32 pm

Rosae, Rubinat, ànims!!!!
Cookita si veig que tarda molt a arribar la cosa, segur que acabaré comprant-ne, de TO.
I seguiiiiimos pal bingoooo! (Vamos, que segueixo amb l'embaràs psicològic. Em veig panxa i tot. Això meu és de psiquiàtric. Jejejejeje)
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Cookita17 » dj. set. 14, 2017 4:04 pm

rave ha escrit:Entrada Autor: rave » dj. set. 14, 2017 2:32 pm
Rosae, Rubinat, ànims!!!!
Cookita si veig que tarda molt a arribar la cosa, segur que acabaré comprant-ne, de TO.
I seguiiiiimos pal bingoooo! (Vamos, que segueixo amb l'embaràs psicològic. Em veig panxa i tot. Això meu és de psiquiàtric. Jejejejeje)


Ui jo el mes passat va ser horrible, tenia embaràs psicologic total, fins i tot li vaig encomanar al Cookito que tb estava convençut que havíem fet diana. :()():::: Aquest mes de moment tinc la sensació contraria....Ho veig ben dificil encertar... :ufs: :: orrr::

Rubinat Ànims i a pel següent cicle!
rosae7 Vinga, que enara és d'hora! Tot és possible!!! : lasito :
Mareta quina tarda s'està posant....
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dj. set. 14, 2017 4:43 pm

Si, Cookita! Això és terrible. Dec tenir una classe de pets embotellats... Perquè em veig panxa i em noto inflada
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » dj. set. 14, 2017 5:55 pm

Hola! com aneu? va, que demà ja és divendres.

Mof, va sortir TO positiu al final?

Rosae7, és molt d'hora per TE, no et desanimis! I això de planificar... jo al principi ho vaig intentar, però després de les pèrdues i els 3 anys que vam trigar en aconseguir el nostre segon fill, ja passo. Jo vaig arribar a la conclusió que preferia que vingués abans del que planificàvem que després, i per això no calia planificar. A més a més les circumstàncies canvien molt en 9 mesos, pot canviar la feina, pot canviar qualsevol cosa, a millor o a pitjor. Els nens també canvien molt d'un any per l'altre, Espero no haver-te liat més, només és una opinió, segurament sesgada pels problemes que he tingut.

floretta, ho sento. Ànims que ja veuràs que a l'octubre amb el TO's l'encertes

Elenatr, el 13DPO penso que és bon dia per fer TE, sempre que hagis fet TO abans i tinguis clar que segur ets a 13DPO. Perque si calcules malament d'un dia o dos, podria surtir un fals negatiu fàcilment. La implantació a 7DPO quadra perfectament!

Miketa, com vas? Ha baixat la regla finalment? SI no, paciència que potser vas ovular més tard i és un fals negatiu

Què sabem de l'Acidilla? Res oi?

Segur que em deixo moltes coses però no estic fina avui, em trobo bastant malament, i just faig 5 setmanes. Marejada, amb nàusees i zero energia. I faig una panxa que sembla de 16 setmanes com a poc, la punyetera progesterona que m'infla, abans de baixar-me la regla em passa sempre, però no tan exagerat clar.

Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dj. set. 14, 2017 6:12 pm

Bea, quan vas al ginecòleg?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » dj. set. 14, 2017 6:17 pm

Ufff, el 5 d'octubre! Fins a les 8 setmanes res
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::