✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dt. ago. 01, 2017 1:59 pm

Gracies crunchi!! Si no hem queda un altre remei, mes que paciencia i paciencia. Pero amb moltes ganes de recuperarme del tot i poder fer una vida normal i gaudir dels peques, que les grans pobretes o noten tot.

I vosaltres que tal? Com es porten els vostres peques? Dormen be, ploren molt jejeje.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 02, 2017 11:44 am

Actualitzo la llista >.-<: >.-<: >.-<:

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí :cnen: Nascut 10/07
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc :cnen: nascut 11/07
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián :cnen: nascut 11/07
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet :cnena: nascuda 11/07
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil :cnen: nascut 13/07
22 juliol - floketa - :cnen: nascut 15/07
23 juliol - luciria - :cnen: Izan :cnen: nascut 18/07
18 juliol – Dolly - :cnena: Julia :cnena: nascuda 21/07
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole :cnena: nascuda 22/07
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil :cnen: nascut 02/08


❤6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: cristina_82 » dj. ago. 03, 2017 8:41 am

Bon dia mamis!!! (ara síiiiii)

Enhorabona a totes, us deu caure la babetes!!

M'infiltro de mares d'agost per donar-vos l'enhorabona i desitjar-vos lo millor per aquesta nova etapa.
Ara ens toca a nosaltres!

Alguna de vosaltres ha estat per cesària? el divendres em confirmam el dia que segurament serà per la setmana que ve i era per saber la vostre experiència.

Molts de petons!!!
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. ago. 03, 2017 11:00 am

Gràcies Cristina!!! :-()-) com estas, molts nervis o que???
Tema cesareas, no n'hi han hagut masses.... aixi de memoria, diria que incluint la cesarea de la Luciria, en podriem contar 2 o 3 al grup de whassap. Aviam si algú et pot dir.
Et desitjo moltissima sort, i anims, que aviat tindràs al teu bebe. Em sembla que esperaves nen, no?? Ara xafardejaré per mamis agost :ok:
Cuida't!
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. ago. 03, 2017 12:23 pm

Bones Cristina, doncs no se quantes cesaries hi ha al grup, pero jo si que he tingut cesaria amb el peque. Qualsevol dubte o qualsevol cosa que vulguis sapiguer nomes has de preguntar.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 30, 2017 11:01 pm

Julioleres com esteu??? Com va??? :anec:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Nuvolmagic » dj. ago. 31, 2017 8:12 am

Bon dia noies!
Primer de tot enhorabona pels vostres petits, desitjo que ho estigueu disfrutant a tope :ok:
La meva es de juny i ho estic gaudint moltíssim :love:
Us volia preguntar per la web de bebitus, fa temps vaig llegir en el vostre post que feien 5€ de descompte quan es compraven bolquers, es així? Ja vaig fer una comanda farà cosa de un mes i no va ser així. ...s ha de posar algun codi especial?
Vull aprofitar que avui acaba l oferta de 2x1 de moltex
Moltes gràcies :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 02, 2017 7:19 pm

Hola nuvolmagic, gràcies i enhorabona a tu tb com a mami de juny jejeje : lasito :

Siiii molt contents estem!!! És dur i cansat, pero val molt la pena. I passa taaaaan rapid!!!!! Em va fer molta peneta guardar la roba de recent nascut que ja no li entra... el meu Nil està fet un toro, amb 6 setmanes ja feia 58cm i pesava 5.120kg!!!! Està guapissim jejeje :love:

Crec que arribo tard, espero q fessis el teu pedido a Bebitus, pero només dir-te que aquesta promo de 5e ja no la fan. La feien en el passat i ho mantenen per aquells que ho van fer. Pero pels "nous" ja no ho fan.
Dir-te que les promos 2x1 de moltex les van repetint, 1 o 2 cops al mes si no recordo malament.
El que si fan es que et desconten 5e si fas que un amic teu compri. Donen5e x tu i 5e per ell. Està la info per la web, mira-t-ho si es que no ho vas veure....

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dg. set. 03, 2017 12:32 am

Bona nit!!

Aixo esta super mort. La veritat com em ficava desde el treball, m'oblido del tot!
Dolly com vas maca?¿

Petons!
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dg. set. 03, 2017 10:21 pm

Bones a totes noies!!! Es veu que estem ocupades eh? Jejej. Jo la veritat es que amb 3 nens estic una mica enfeinada i esgotada, sort que tinc 30 anys i encara tinc una mica de energia. Que tal anau totes? Com van els vostres peques, segur que guapissim@s. >.-<:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 05, 2017 2:45 pm

Hola noies!! :content:
Doncs siii es nota que estem ocupades jejeje jo aprofito quan el nen mama per navegar x Internet amb la tablet... pero si, a vegades ni això.
Com estan els julioleros? El meu està molt gran, fa dues setmanes ja feia els 5.120kg i 58 cm, i molta la roba ja li ha quedat petita. Un torete que dic jo.
Aquesta setmana he notat que està més hores despert, somriu méa, treu la llengua, quan mama a vegades para i mira els coixins, la paret, les cortines... :camio: ja no és allò de només mamar i dormir. I ens hem d'adaptar a aquesta nova etapa. Ahir a la nit va agafar un berrinche, que no vegis. No sé si era un rotet que no li sortia o que volia dormir-se a la teta pero quan me'l posava al pit no volia,,, pfff es fa gran i ja no és aquell bebé que tot era tan fàcil amb la teta :-D aquest mati m'ha fet el mateix, vinga a plorar!!! Al final s'ha calmat, ha fet teta i s'ha quedat roque. Ais, a vosaltres tb us passa?
Continuo anant al curs de lactancia del meu hospital, sobretot hi vaig per estar amb altres mamis, que parlem dels nens i a part, s'apren molt de la llevadora. Pero també pq em vaig treure les mugroneres, i de tant en quan em surten clivelles. I la llevadora t'aconsella... em va dir que possiblement és que jo tinc el mugró curt i el nen la llengua petita, que llavors fa soroll quan mama i fa fricció, i d'aqui que se m'irritin els mugrons. Un món aixo d la lactancia!!!!!!! Per mi, molt més dur que tot l'embaràs i el part junts. És diferent però és durillo.
I ara m'apuntaré tb al curs de postpart que fan al meu CAP. Sempre va bé coneixer mamis, i bueno, cosetes en gral de bebés. Culturilla.

Espero que estigueu totes bé !!! Animeu-vos (quan pogueu) a explicar-nos les vostres coses!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. set. 18, 2017 9:53 am

Hola marones!
Fa mil que no passava per aqui, i veig q algunes heu continuat escribint, no massa pero alguna coseta...
Jo vaig prometre cronica del part i mai la vaig fer.. aixi q ara que tinc temps us poso un poc al dia de com ens va ala Julia i a mi :)

CRONICA :
dia anterior al part, vaig a la llevadora li comento q ja no puc mes q vull q surti.. i com q em poso molt pesada em deriva al gine pel dia seguent i q ell decideixi si em poden induir despres del cap d setmana..
Ala mateixa visita em fa un tacte i em diuq si vull em mou les membranes, podria induir el part.. i li dic q si
ala nit comenso a tenir contraccions, cada 5-10 minuts pero no molt llargues, durant casi una hora, truco ala llevadora, li explico i em diu q m'en vagi a dormir q dema sera un dia llarg.
M'en vaig al llit a les 11, les contraccions paren.

dia del part, em llevo a les 5 del mati amb malestar, i comensen les contraccions, una mica mes fortes pero gens seguides.
per alguna estranya rao el meu cos em demanava caminar, i vaig baixar al menjador a donar voltes, de cop i volta, em ve una contraccio forta i vomito.
crido al meu marit q dormia coma una soca, (no em veia amb cor d pujar les escales) baixa i neteja el merder q vaig fer al vomitar.
Contraccions continuen i ala hora truquem ala llevadora, ve a casa en 45min em fa un tacte i em controla les contraccions, em diu q te mes visites q tornara al cap d una hora i pico a veure com va la dilatcio (eren quarts de vuit del mati) ella calcula q cap a les 12 ja estare dilatada com per anar al hospi.
la llevadora marxa, jo vaig fent.. i vomitant.. (crec q en total 5 vegades) a la ultima vegada del "esfors" em vaig pixar o aixo pensava jo... NO era l'aigua q es va trencar!
La llevadora va tornar al cpa d una hora a casa, i ja estava de 5 cm, vaig mes depressa del q ella es pensava! les contraccions cada vegada son mes fortes i les cames em feien figa, no se si algu mes li ha passat?
Amb 5cm ja puc anar al hospi, pero Sorpresa! truquem i no hi ha llit lliure en cap de les 2 opcions q jo tenia al meu pla de part!
Em donen a triar, un tercer hospi (al que no li vaig agafar carinyo durant la visita guiada) o preparar l'habitacio i parir a casa...
Com que volia calmants vaig dir Hospital.
aixi que cap alla q anem! es una sensacio rara quan em pujo al cotxe, contenta pq estas apunt de coneixer a la teva nena, espantada pq no saps com anira, concentrada en les contraccions.. pero en general molt bonic el moment en q vam tancar la porta a casa, ens vam mirar i vam dir quan tornem serem 3 a casa!!

Arribem al hospi, i ja estava de 6-7, aixo va molt depressa! l'infermera m'informa dels calmants q em poden donar, i em desaconsella la ipudural, en aquell moment no estava per debatir aixi q li demano el q mes rapid funcioni, em posen doncs una bomba d morfina, tens un botonet on pots disficar tu el chute, pero d manera q no puguis apretar el boto mes de X vegades en un determinat interval, va be per passar les contraccions, pero ja m'avisen q per els pujos treuen el calmanti es a pelo..
Amb la morfina em relaxo tant q vaig anar fent mini-siestas de 10-15 minuts, em desperto pq clar estant dormida no apreto el boto, i el efecte marxa... sorprenentment el efecte d la bomba es bastant curt i per aixo s'ha d anar apretant el botonet...
Al cap d 2h i pico, jo estic relaxada, pero comenso a notar com unes contraccions dures ala panxa, el meu cos intenta ja apretar!
em treuen la droga i en 10 minuts ja noto tot,i ha arribat el moment dels pujos, se'm va fer llarg, per alguna rao pensava q 10min i ja estariem pero no vaig trigar 30! us prometo q se'm va fer etern!la llevadora, la infermera el meu marit i un noi en practiques tots animant i diuent ja es veu el cap, ja surt, anim.. la veritat q semblava q tots estiguessin empenyent amb mi, ho vaig agrair.
Despres de 30min i noto com surt el cap, un pujo mes i ja esta qui!
Me la van posar al pit, i vaig comensar aa riure i plorar ala vegada, nom'ho podia creure, la Julia ja estava amb mi!
53cm i 3650gr un bon tros de nena em va dir la infermera

La placenta va sortir casi sola, i em van haver de fer 3 punts, pq em vaig fer un estrip
estava euforica, no notava cap mena de dolor, mentre em cosien i amb la nena a sobre, jo li deia al meu marit truquem a casa!!
Vam trucar als meus pares q estaven esperant a ca la meva iaia, amb els meus germans i nebots, vam posar el mans lliures i el meu marit en mig holandes mig catala els va dir, JUlia es aqui, i van sentor a la nena plorar, el meu pare i va cridar q semblava q havien guanyat la champions i la meva iaia aplaudint, tot i la distancia un moment divertit i maco.

La Julia va neixer a les 16h i a les 21h ja era a casa, tot molt rapid, cansats pero contents, be que us he de dir q no sapigueu!

La LM ens funciona prou be, la Julia es una tragona, dormir ens costa una mica, pero no es massa ploranera.

Vosaltres, com aneu? continueu amb el grup de whatsapp?
seguireu passant per aquest post o us passareu a alguna altre part del forum?

Petonets a totes!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. set. 18, 2017 11:21 pm

Dollyyyy!!!!!!!!!!! :content:
Nena quin tros de nenaaaaa!!! :content: Més gran que el meu Nil (50cm i 3580kg). No se si et va passar, pero jo en aquell moment que me'l van posar a sobre meu i em deien que era un bebé gran, jo el veia normal, no petit ni gros. Ha sigut amb el temps, al veure bebés recent nascuts (o amb dies de vida) que he vist altres bebés que eren més petits que el meu, i és quan he pogut comparar, i m'he adonat que si, el meu era gran!!! XD
Me n'alegro que el part fos tan rapid i anés tot bé. Des de luego que va ser un part molt diferent als parts d'aqui, pq per exemple aixo de la morfina no ho havia sentit mai...
Aixi la LM be? Que be, me n'alegro molt!!! La Julia deu estar preciosa!!! >.-<:

Ego: doncs avui he anat a la ultima clase del taller de lactancia, pq ho solen fer fins q el bebé té 3 mesos, i tot i que el meu nen té 2 mesos i 1 setmana, veig que ja hem superat totes les trabes i ara no tenim problemes amb la lactancia. Aixi que li he dit a la profe q en ppi ja no vindré més, deixo lloc a les noves mamis que és quan més problemes tens. M'ha fet peneta pero si, ha arribat el moment de deixar-ho. Fa unes setmanes que penso que per fi ara gaudeixo amb la lactancia, sense les pezoneras, sense els dolors als mugrons.... : lasito : Aixo si, m'he apuntat a unes altres classes de postpart q organitza el CAP, on fan massatges pels bebes i bueno, fas xarxa amb mamis també....
Aixi en general doncs dimecres li posen les vacunes al nen i li fan la revisió també, aviam quan pesa... està molt gran i cada dia em costa més aixecar-lo!! Aviam si fa els 6kg o poc li deu faltar crec jo ...
I res molt bé. Ara per les nits es desperta bastant encara, uns 3 cops, pero fem collit i ja no m'és tant pesat com abans fer teta. El maxim que dormo son 4 hores seguides, pero bueno el cos se m'ha anat acostumant. Ja no és allò tan cansat com els primers dies....que ho recordo duríssim.

Dolly doncs seguim en el grup de wassap si. Per aqui crec que poc es passaran, em dóna la sensació. A mi m'agrada entrar i tinc la costum d'entrar al foro i tal, pero suposo pq estic de baixa encara... el dia que treballi ja aniré mes de cul com per poder entrar, pero bueno. Podem anar escribint aqui per anar posant-nos al dia si. Ja no és com quan estas embarassada, pero fa il.lusió saber dels julioleros no?

Bueno, espero q estigueu totes bé amb els vostres bebitos. :-()-) abraçades!!!
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. set. 21, 2017 9:10 am

Bones a totes!!!. Aprofito que les nenes estan a cole i el peque dorm per pasarme per aqui i escriure. Que tal totes? Veig que ocupades jejeje. He estat llegint els vostres parts i quina enveja hem doneu. El meu va ser cesaria perque venia de cul, vaig pasar 3 dias al hospital no molt bons per la tensio baixa que anava tot el dia marejada i a sobre el dolor de la cesaria.
Arribo a casa i set dies despres noto com hem surt liquid per un dels punts de la ferida, hem treuen les grapes i sorpresa, aquell punt es va obrir, hem va quedar un forat obert de 4 cm de profunditat i he de anar cada dia a curarme, hem fiquen gasses dins el forat per que no tanqui en fals i vagi pujant la carn i tancarse de dins cap a fora tot sol.
Ara que ja estic mes o menys recuperada, no se si es normal o no pero taco sang quan no hem toca, es a dir fora de la menstruació, no se si els primers mesos sera normal fins que no es refuli el cos. El peque te 2 mesos ara, total un cacao. Aixxx.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. set. 21, 2017 9:26 am

Ostres Luciria que em dius?!?! neukiss-) Em sap greu, imagino el deus haver patit.... aviam si es cura aviat i pots passar pàgina i oblidar aquest postpart tan complicat. MOLTS ANIMS!!!!! :ok: :-()-)
El que comentes de la regla, al meu grup del taller d lactancia hi havia dos dones que els hi va baixar també. Una va tenir cesarea i la nena té 2 mesos, i només li dona LM. I l'altre es el segon fill, part vaginal, i els primers dies va fer bibe pero ara fa LM exclusiva.... A lo que la matrona va comentar que o s'havia introduit biberó, o bé s'havien espaiat massa les preses de llet, especialment a la nit, o bé que el seu cicle era així. No sé, aviam si et quadra una mica amb el teu cas.... Va dir tb que pot ser que els hi torni a venir com es poden tirar mesos sense regla un aLtre cop. Un rollo vaja, a mi això de no saber quan vindrà no em mola. Per si acas porto un necesser ben complet a la bossa del carro jejeje


Ego: ahir el van pesar, el Nil ja fa 5.945kg i 62cm, li vam posar les vacunes i va plorar una mica. Angelet. :oset:
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dv. set. 22, 2017 6:00 am

Crunchi: ahir vaig trucar a la llevadora i hem va dir que podia ser normal, que el cos segur que encara no esta regulat. M'ha dit desperar 1 mes mes, i si no ja mirarien havere que.

Parlant del peque!! Deu ni do lo gran que es. El meu te 2 mesos y 4 dies i pesa 5 kilos i medeix 57cm, menja 150 de bibi pero m'han dit que tambe esta be, no es un nen molt bestia pero que creix be. Tambe li van ficar les dos vacunes de la seguretat social i la que li he ficat jo pagant, per la nit va tenir febre probet.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. set. 22, 2017 4:44 pm

Ah doncs si, espera aviam.... el cos s'ha d'anar regulant si....

Aquests julioler@s estan fets uns toretes jejeje o-o:)

Si, jo també li vaig posar la rotarix i les 2 de la Seg. Soc. Jo li vaig donar Apiretal pq m'ho va recomanar l'enfermera, i li va anar bé pq no va agafar febre, una mica més ploraner estava per la nit pero bueno.
La bexsero de moment tinc 1 dosis. Esperarem a que ens portin una dosis mes, pero li posariem als 6mesos, x recomanació de l'enfermera, i aixi ens estalviem una dosis.

Avui he anat a la classe postpart i basicament es tracta de fer massatges als bebés. M'ha agradat que el Nil veiés altres bebitos, ha sigut molt divertit veure la seva cara veient a altres nens. Fa gràcia com van descobrint coses, el meu està molt xafarder i fa unes cares : lasito :

Com aneu les altres, que us expliqueu??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dj. set. 28, 2017 4:42 pm

Hola noies,

Luciria, ostres tu! quin postpart, espero qeu et recuperis aviat i que almenys per compensar les nenes es portin be...

Crunchi, si que esta fet un torete en Nil! casi 6kg! la Julia en fa 5.6.
Com dius tu, jo no la veia pas gran quan va neixer, nomes quan estava al costat de altres bebes, de totes maneres aqui a holanda solen neixer amb 51-52cm

Que grans que tenim als nens ja! aproximant als 3 mesos, qui ho diria, aixo si que m'ha passat rapid rapid
A vosaltres no us ha fet peneta quan heu guardat la roba que ja no li entra?

Aixo q comenteu de les vacunes, quines son les que no us entren per la SS, vul dir quines malalties?
Per comprovar si aqui ja els hi posaran o no.. les minimes si que les hi ha pero aquestes que comenteu no em sonen de res.

Jo comenso a treballar la primer setmana d novembre, i ho veig tant aprop... pena, tristesa i ganes a prts iguals, per una banda ganes de tornar ala feina i per l'altre em fa infinita pena deixar la peque ala llar d infants, tot i que hem pogut arreglarnos pq no comenci fins desembre, pero em sembmla taan petitona, :(

Be, petons a totes, ens anem llegint!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. set. 28, 2017 6:05 pm

Dolly que bé saber de tu!!!

Ai nena doncs siiiii la tornada a la feina serà dura, dura!!!! Jo encara ho allargaré, pero no vull ni imaginar com de dur em serà... Que amb la tonteria ja porto 5 mesos de baixa jo!!! Tot i que per una part és el que dius, tens ganes de recuperar la rutina i la normalitat, i dit de pas, desconectar una mica. Que si, que és molt bonica la maternitat però és molt cansat. Un break amb la feina també pot anar bé, no? No sé, hi ha dies que penso que em moriré quan torni la feina i hi ha dies que tb em ve de gust.

Tema vacunes, aqui les que actualment son de pagament (opcionals) son la Bexsero (per la meningitis B) i les del rotavirus (gastroenteritis) que pot ser o la Rotarix o Rotateq, depen de les dosis.

Lo de la robeta fa moltissima pena si! Sobretot el 1r cop que guardes roba. Després mira.... pero si, sempre em fa pena. He apurat robeta per pena, en plan que ma mare em deia "nena que no veus que li apreta?". :-D I a mes, en el nostre cas el canvi de roba ha coincidit tb amb el canvi de temperatures.... hi ha hagut roba que encara li anava bé pero que ja no li podia posar pq no fa calor. Lo bo es que quasi sempre va d estreno jejejje que aixo tb em fa il.lusió. M'enrecordo de quan estava embarassada i comprava robeta jejeje I clar, teni, molta roba de talla 3-6mesos que vaig cmprar a ls rebaixes, pensant-me que li posaria al novembre-desembre i que va. O m'espavilo a posar-li ja o li quedarà petit. Així que robeta nova a dojo!!! Ja li queda poques coses per estrenar jejejej pero si, deu ni do.

Ara estem en etapa de punys a la boca. I s'ha descobert el polze, que com he comentat a l'altre post, em preocupa que agafi el vici. :camio: en fi....

Com esteu les altres? Com va?


Una abraçada mamis
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. set. 28, 2017 9:12 pm

Jejej aixi veig que estem totes iguals amb el tema del treball i la robeta.
Jo hauria de comenzar a treballar el dia 6 de Novembre pero ho puc allargar una mica mes, encara que no veig la hora de tornar, hem fa peneta deixarlos un altre cop, i encara tinc sort que el cuida la meva mare que si no...

El tema roba doncs jo he tingut que guardar roba nova directament, es una pena perque creixen super rapid, jo la sort es que no l'hi he comprat gaire perque sabia que passaria.


Cambiant de conversa i per curiositat, quina edat teniu vosaltres? Si voleu dirla esclar, es per sapiguer com ho porteu aixo de ser mamis segons la edat. Jo tinc 30 i tres fills de 9,6 i el petit que te 2 mesets i pocs dies mes i encara que soc jove hi ha dies que no puc meeesss.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::