<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » dg. set. 24, 2017 3:11 pm

Entro des del mòbil, segur que em deixo coses.

Llum7, em sap greu. Ànims i a per l'octubre!

evive, benvinguda! Si ens dius la teva DNW la jefa t'apuntarà a la llista.

Gràcies Lleona :-)

Miketa, has fet TE? Sobre l'ectòpic, donaria positiu igual, però generalment l'hormona es duplica més lentament. Així que potser el positiu és un parell de dies més tard i després la intensitat puja a poc a poc, però al 14DPO donaria positiu. Així que no pateixis per això ara. Jo només pensaria en ectòpic si després de tenir un positiu la linia s'incrementés molt poc amb el pas dels dies i s'acompanyés de mal pèlvic i sagnat. Però sense positiu abans no.

Sakura1410, sang vermella no has vist? Si no hi ha sang vermella, jo no ho comptaria com a regla. Potser implantació, o potser desajust hormonal i no vas arribar a ovular.

Rave, com van els símptomes?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dg. set. 24, 2017 6:20 pm

Bea, doncs ara me'ls busco. I el millor de tot és que me'ls trobo! Jejeje... Aquest capet com vola!
Però de moment res de warry.
I demà em vindrà i m'enduré un revés...
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dg. set. 24, 2017 10:09 pm

Ciao, belle! : lasito :

Llum, sort pel proper cicle! :-()-)

Sakura, m'espero que ens ho confirmis!

Evive, necessito la teva data de no regla, l'edat que ja he vist queel són 31 anys i si tens fills o encara no. Benvinguda!!! :content:

Mode ego: em falten 4 dies per la porcallista ide només tinc els pits inflats i adolorits. Això evidentment pot ser perfectament símptoma de regla però aquesta tarda he anat al lavabo i quan m'he aixugat el paper era rosadet. Sense fils ni res, només rosat. De seguida he pensat que podia ser implantació però un parell d'hores més tard he vist com moquets marronosos al paper o sigui que igual és la porca que ve abans. Jo què sé! M'estic menjant l'olla...

Noies, bona nit i molt bona setmana prèvia al referèndum! ||*||
Imatge

ImatgeImatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dg. set. 24, 2017 10:16 pm

Mof, ja ens informaràs
Meo: Jo tinc la panxa dura i inflada i tinc nàusees ara mateix (acabo de sopar). Tant pot ser una bona notícia com que el meu cap me l'estigui jugant i a la panxa hi tingui pets embotellats. Demà és no-warry's day. Ja us explicaré
mimu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:28 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: mimu » dg. set. 24, 2017 11:04 pm

>.-<: Hola noies!!!!!
Feia uns 3 anyets que no passava per aqui... Vaig estar al 2014, fins aconseguir el meu petit princep <:-<
Em presento una mica... Tinc 27 anys la meva parella 35 i un bitxet de 2 anys i 2 mesos que va venir als 7 mesos de busqueda aprox... Ja que els primers no controlavem gaire...
Bé, ara ens hi tornem a posar... Però sense pensar hi gaire... De moment... Encara tinc alguns dubtes... :-o00m Però alhora il. Lusió.

Mof has fet un post genial!!
Rubinat i Eia crec que vaig coincidir amb vosaltres fa tres anys, pot ser!? :love:

Per cert espero NW pel 9 d'octubre...

Una abraçada a totes les trobadores.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. set. 25, 2017 6:07 am

Bon dilluns noies!!

Sakura A veure que et diu el gine! :-o00m

Rave A veure si seràs el proper positiu del grup!!!! :content: Creuarem els dits!!!!

Eveve Benvniguda al grup de trobadores!! :b-)))

Llum Quin greu!! Ara, a fer net i a enfocar-se cap a un nou cicle!! Qui sap què et depararà l'octubre!! Ànims bonica!! :-()-)

Mof La cosa es posa interessant!! Com tu dius jo crec que poden ser ambdues coses... Tot i que potser que t'hagi passat uns 4 dies abans de la regla... és una bona senyal... A veure!! Només et queda esperar!! Ànims!!

Mimu Benvinguda al grup!!!!

Modo Ego: Al final em va pujar la febre, tan sols ahir durant la tarda i el vespre, vaig anar al llit que marcava 38ºC :menjadonuts: com us podeu imaginar estava al pou!! jeje Vaig fer molta i mooolta bondat, i avui m'he vulgut prendre la tempe i he marcat 36,7... Llavors compto que no tinc febre, al menys per ara. Això si, les tempes d'aquest mes no em valen pas de gaire.... Crec que ja he ovulat (per els símptomes) però no sabria dir el moment en què ho he fet! Aquest mes haurà sigut una mica a cegues :-o00m
En fi noies, fase desespero ON! :oset:

Com diu la Mof, que tingueu una bona setmana pre-referendum!!! :b-)))
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dl. set. 25, 2017 8:15 am

Bon dia,
Llunadexocolata, cuida't molt!!
Meo: segueixo igual. De moment sense warry i avui és el dia de la NW, que mai arribo a fer un cicle de 28.
Ara serà per tocar la gaita
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » dl. set. 25, 2017 8:32 am

Llum molt i molts ànims, espero que en un dies estiguis millor i amb moltes ganes de nova oportunitat :-()-)
Rave, ai nena, això pinta molt bé, molta paciència :-o00m
Mof, tant de bo sigui sagnat d'implantació!
Llunadexocolata me n'alegro de que ja estiguis millor.
Benvingudes Eveve i Mimu,molta sort!
Bon inici de setmana a totes !
pingu2015 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 25, 2017 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » dl. set. 25, 2017 9:20 am

Bon dia!!
Rave, com vas? Segur que aviat estas cantant!!
Mof, pinta bé, oi? Aix quines ganes de veure un altre positiu per aquí!!
Doncs noies, ahir te negatiu. No se... Bea, si que he estat llegint lo de l'ectopic, aixi que em quedo tranquil·la perquè s'hagues marcat. Tant si vaig ovular el 31, com el 8, ja s'hauria d'haver marcat ahir, més fent-ho amb test ultrasensible.
Arribo a la conclusió que tinc un desajust hormonal ben gran, entre tot l'estres d'abans de vacances i ara el descontrol de les vacances, sobretot ho noto amb el menjar. Quan torni aniré al metge a veure que em diu, perquè el que si tinc son molèsties.
Be noies, us aniré llegint!
Un petó!!
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dl. set. 25, 2017 11:43 am

Miketa ànims!!!
Porto tot el matí anant al lavabo a veure si em ve però de moment res.
He passat per una farmàcia (havia de comprar Dalsy per mon fill) i he estat a punt de comprar un TE però... m'esperaré a dimecres (si m'aguanto).
Ja us aniré informant
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » dl. set. 25, 2017 12:37 pm

Rave! Et mereixes una OLA!!! :p-) :p-)
Jo no tindria tanta paciència!!!
Gràcies pels anims!!
Una reflexió ara que estàvem que si te o to... Els to tenen sensibilitat 20 i els té de 10 (parlo dels one step), com pot ser que els to detectin abans l'hcg? Hauria de ser al revés...
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dl. set. 25, 2017 1:11 pm

Miketa, no tinc ni idea de res d això dels TE i els TO. No et puc ser d ajuda.
I no sé si podré esperar tant. Ja m'estic mirant data de part i tot (quan no en faig poc, en faig massa)
Però algun cicle (moooolt de tant en tant) l'he tingut de 29 dies (que seria demà) i per això vull esperar a demà per a veure si em ve. Doloret de regla...en tinc.
De veritat que m'agradaria aprendre a prendre'm les coses d'una altra manera més relaxada però tendeixo a ser més aviat obsessiva (ara se li diu intensa).
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dl. set. 25, 2017 3:26 pm

Nenes, ho he fet.
M'he fet un TE. Ja sé que s'ha de fer amb l orina del matí però ho havia de fer i blanc nuclear. Vamos, que no estic embarassada. O sigui que ara a esperar a que vingui!
Almenys la classe d'avui de jumping no em sentiré malament per fer-la.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Lleona » dl. set. 25, 2017 3:32 pm

Rave, fins que no hi ha warry hi ha esperança!! I no et sentis malament per fer TE, que has aguantat fins la DNW i són poques qui ho aconsegueixen!! Jejjee.

A més moltes noies tenen un fals negatiu perquè els surt més tard. Tu paciència, mooolta paciència!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » dl. set. 25, 2017 3:35 pm

Miketa i Rave fins que no baixi no jo podeu donar per perdut.
Rave és molt difícil aguantar o almenys difícil per a mi.
Un abraçada a les dues!
Caribu89
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 22, 2017 9:33 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Caribu89 » dl. set. 25, 2017 4:40 pm

Hola guapes!!!
Sóc super novatilla, crec que es el 2n post que escric, però em presento ara.
El meu maridín acaba de fer els 31, jo en tinc 28 i estem buscant per primera vegada desde fa un parell de mesos. Creuant dits que sigui aviat! Vivim a l'estranger, EEUU i ens interessava que per dates poguessim quadrar amb vacances pares perque ens puguin venir a donar un cop de mà quan arribi el :-)(-:

Tinc unes warries una mica irregulars així que estic una mica perduda. Vaig anar al metge, i em va dir que el millor que podia fer, era fer els deures, no veure res d'alcohol ni la parella ni jo durant la setmana fèrtil, i prendre l'àcid fòlic.
Els dos som super enamorats dels nens, i estem una mica impacients per quedar-nos-hi.
Al tenir regles irregulars, ja fa anys vaig deixar de prendre medicaments per regular o dolors, perquè no em sentàven massa bé. Així que diguem que ara és quan començo a interessar-me realment pel que el meu cos em diu...
Encara no domino el vocabulari del fòrum, però ho intentaré! <:-)

modo ego:
La veritat es que em sembla genial poder compartir aquestes inquietuts amb noies que estiguin passant pel mateix.
Jo faig servir l'aplicació OVIA per seguir el tema, però al tenir warris tan rares, no sé jo si m'hauria de passar a fer els TO i mirar la temperatura i fer cas dels símtomes.
La meva setmana fèrtil era 11-16, per tant la meva warry hauria de venir el 28-29 d'aquest mes. La setmana passada ja tenia símptomes de warry ( pits inflats, dolors abdomen, canvis d'humor...) i aquest divendres he tacat sembla ser que durant dos dies marrón... He estat emparanoiant-me, pensant que podria ser l'implantació, per dates podria ser que quadrés, però no sé si fer-ne gaire cas.. Em queden 3 dies per fer el TE... i espero aguantar. Els pits segueixen estant adolorits, però no els tinc inflats... ja no sé si són els psicosíntomes.... Estic com vosaltres noies, en fase de desesperació... :p-)

Molts ànims noies i ens anem llegint!!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Lleona » dl. set. 25, 2017 4:55 pm

Benvinguda Caribu89!!! Et desitjo una cerca ben curteta. Et recomano que utilitzis TO si tens els cicles irregulars i, si pots, fer gràfiques. Així sabràs quan ovules i podràs conèixer millor el teu cos. Ara no sé si hi ha grup de grafiqueres, però si no, busca algun antic i al primer post es solien posar els mètodes per a prendre la temperatura correctament. Segur que en breu cantes positiu que aquest sagnat marronós pinta bé!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Nio
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. feb. 05, 2015 6:16 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Nio » dt. set. 26, 2017 4:11 am

Bon dia!

Entro des del mòbil, després intento tornar a entrar des del pc.

Rave, ay! Que els psicosímptomes no ho serien pas psicològics! Jo crec que estàs a puntet del positiu.

Benvingudes les noves incorporacions!

Modo Ego: estic a -2DNW. El Te negatiu blanc nuclear. Fa 4-5 dies vaig tacar rosadet i ara estic tacant marró. Estic suuper inflada i els pits molt més i em fan molt de mal. En els anteriors embarassos per aquesta data ja havia marcat positiu, seran símptomes de superregla? Aish!

Ànims per totes! Cada dia que passa estem més a prop del nostre positiu!

Bea, que tal et trobes?

Salutacions!

Nio
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dt. set. 26, 2017 8:20 am

Hola noies,

És complicat poder personalitzar, ja que he estat uns dies “desconnectada” del fòrum.
A les que li ha vingut la warry, molts ànims, setembre no està sent un mes de molts positius, però segur que octubre ho serà, les que aviat comencem la SW molta força, ara amb la fresqueta bé molt de gust poder estar al llitet amb el maromo abaraçadets, jeje
Les que esteu en desespero, vinga a veure si hi ha sort i cantem panxus.
Modo ego: aquest mes he encarregat uns altres TO ja que els one step no m’arribarien a temps. Encara que del CB tinc 4 que em van sobrar, voldria fer servir primer els de tira i després confirmar careta somrient. Ja us explicaré com van.
Amb el maridet hem decidit no menjar-nos el tarro i ja deixem de planificar “dates” quan vingui que vingui, ja ens apanyarem com sigui... avui també he començat la dieta, que com us vaig dir l’any passat vaig perdre 18 kilos i els he tornat a recuperar gairebé tots... així que res de capritxos! A menjar sa. Lo bo de estar embarassada seria que això també m’ajudaria, jeje. Em vaig cuidar molt l’altre vegada i no vaig agafar molt de pes. Ara estem també molt tranquils, la nena ha començat el col super bé, estem contents, ens estem planificant genial i estem tranquils, crec que és un bon moment per deixar que les coses sorgeixin i ja està...
De cara a finals de setmana, principis de l’altre ovularem. A veure com va!!

Ànims, segur que octubre trobem el nostre panellet!!
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Cookita17 » dt. set. 26, 2017 8:33 am

Bon dia!
Benvingudes les noves incorporacions! I a les que ja us ha baixat la W doncs a disfrutar d'aquests dies bojos fins que arribi la SW i agafar el costillín amb moltes ganes! :miko: :miko: :miko:

Mof! Això té molt bona pinta!!! Ai que la jefa encara es cantarà el seu positiu!!!! :b-)))

Bea saps més que alguns metges!!! neujor:-) Que bé tenir-te per aquí!!!

Rave, mentre no baixi hi ha esperança!!! Així que de moment a esperar que no baixi i repetir TE dijous!

Nio Estem igual a -2DNW. Pel dia que vaig ovular crec que la meva NW serà el 28 en lloc del 27.

Doncs jo crec que aquest més no l'hem encertat perquè tinc sintòmes cero. Pits inflats com cada cicle i els tres granets tipics de que vindrà la W aviat....Així que suposo que dimecres-dijous ja passaré oficialment cap a octubre. :-:) Aquest mes entre horaris xungos i una mega galipàndia amb molta tos que va coinicidir amb la implantació ho veig ben difícil.

Bon dimarts a totes!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::