_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dc. oct. 11, 2017 10:42 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Obro tema ja que no n'he sabut trobar cap d'obert per aquestes dates!!!
Primer de tot enhorabonaaa per la nova etapa que comença!!! Temps de canvis, emocions, desesperos, pors i moltes il·lusions!!

Estic embarassada per primer cop, i de poquet... tinc molts dubtes, moltes inquietuds, moltes pors i moltes ganes de compartir aquest trajecte amb altres dones que estiguin com jo!!!
:miko: Superemocionades de ser mamis!!! Jo encara no m'ho crec... i fins que no m'hagi visitat el metge, no m'ho creuré! ( en uns dies!)

Espero i desitjo trobar un bon grup de suport aquí on podem expressar-nos sense por de ser preses per boges o bojos! :-())

Vinga noies! Com porteu aquestes sensacions després de trobar el TE positiu??

Jo estic amb nauses i dolors sobretot a la nit.. em sembla que el meu petit o petita sortirà fiester@ :p-)
Diuen que els tres primers mesos són els que es passen pitjor ja que el cos s'ha d'acostumar a la nova videta creiexent dins nostre.

Amb ganes de llegir-vos i acompanyar-vos en aquesta aventura!!!

Una abraçada

Avui, 6 setmanes i 2 dies!!! :-()) :p-)

*******************************************************************************************************
*******************************************************************************************************

LINKS D'INTERÉS:

Alimentació en l'embaràs:
- http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/progra ... o/3772170/
- http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/progra ... o/3566730/

****************25.10.17-- INFORMACIÓ MAMIS I CIGRONETS!!!******************

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos : lasito :

bubi11
> Data prevista part: 4 Juny
> Edats papis: 28 mare, 31 pare
> Fills: <:-< primer cigronet!!!

Waimea
> Data prevista part: 12 Juny
> Edats papis: 29 anys
> Fills: <:-< primer cigronet!!!

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015 :camio:

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis: 35mare i 41 pare
> Fills: 2 nenes i aquest,... serà el nen?? >.-<:

Txelini
> Data prevista part: 19 Juny
> Edats papis: 37 mami i 45 papi
> Fills: <:-< primer cigronet!!!

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis: 30 mami i 31 papi
> Fills: un fill :camio:

Elirovi
> Data prevista part: 23 juny
> Edats papis:
> Fills: nena de 3 anys :oset:

tulum
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis: 34 els dos
> Fills: <:-< primer cigronet!!!

Lidiaiprou
>Data prevista part: 26 de juny
> Edats mamis: 28 i 30
> Fills: Laia (22m) : lasito :

celiav
> Data prevista part: 28 de juny
> Edats papis: 35 mare i 38 pare
> Fills: una nena de 6 anys :oset:

Laura_fh
>Data prevista part: 29 de juny
> Edats papis: 32mare i 33 pare
>Fills: <:-< primer cigronet!!!

Martiki
> Data prevista part:
> Edats papis: 41
> Fills: <:-< primer cigronet!!!

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis: 33 i 41
> Fills: <:-< primer cigronet!!!
bubi11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 15, 2017 4:15 am, en total s’ha editat 9 vegades.
<:-< amb ganes de veure't!!
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Mum15 » dj. oct. 12, 2017 10:14 am

Hola!!

Una altra mami de juny!! Tinc un nen de juny també, es portaran, si tot va bé tres anyets justos!

Segons les calculadores surto de comptes el 15 de juny.

De moment sento poca cosa, els pits com dues roques! Pero res més, amb el gran tampoc vaig sentir res especial! De tan en tan mal de panxa, pq tot s'esta estirant...

Jo tot just 5 setmanes, mooolt poquet pero amb molta il.lusio...el q vull mantenir el secret fins les 12 stm a tothom...pero ja tinc panxa (estava molt plana i al ser el segon suposo q surt abans)

Soooort i felicitats a totes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dv. oct. 13, 2017 1:55 pm

Per fi està obert el fil de Mamis de juny!!!!! Merci per fer-ho bubbi!!! :p-) >.-<:

Una altra marona de juny, tot just avui faig 4+1... poquíssim Jajajaja però tinc el pressentiment que anirà molt bé :love: la meva DPP es el 21 de juny. També serà el meu segon fill i es portaran 2,5 anys!!!

De moment no sento gaire, molta gana i molta son i pel mati una mica remoguda de la panxa després d’esmerçar, inflada com un globus això si... ja he de fer servir el truc de la goma als pantalons!!!

Nosaltres ho estem dient als mes propers (pares i germans, alguns amics molt íntims) però també ens volem esperar a la set12, amb el primer vem tenir un sustillo i per si de cas ho prefereixo.
Imatge
Imatge
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dv. oct. 13, 2017 2:06 pm

Bona tarda guapes i benvingudes!!
Que bé tenir a mamis experimentades!
La meva data en principi és el 4 de Juny..
Avui per fi tinc la visita al metge, i aquest matí m'he llevat amb dolors i he tingut sagnat vermell, "rojo" vivo. Estic super paranoica... estic a la feina i no puc marxar encara i surtiré directe cap al metge.

Fins ara algun dia si que tacava marronet algun dia, pero ara ha estat vermell vermell. Si vaig a urgencies tardaré més que no esperar la visita al gine.

Vau tenir algun sagnat en els vostres previs embarassos??

Us dic quan surti del metge...
:-o00m
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dv. oct. 13, 2017 3:43 pm

El cert es que jo no, si que en vaig tenir abans d’aquest embaràs un abort i vaig estar tacant molts dies marro fins que es va convertir en vermell i després una súper regla on ho vaig expulsar... estava de 6set.

Qualsevol cosa ves al metge que et mirin bé, i potser et recepten progesterona o algo per parar els sagnants. Tranquila que segur que tot anira bé, ja ens dius!!! Creuo els dits!!!
Imatge
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Mum15 » dv. oct. 13, 2017 6:44 pm

Ostres guapa espanta molt quant veus sang.. espero que sigui implantacio!!

Jo pel nen vaig tenir sols un tacat marró el dia que es va implantar (tres abans dl dia de la falta). Amb aquest igual, pero dos dies despres de la falta un altre cop al eixugarme..era sang fosca i ja res mes, em vaig espantar molt..pero ho atribueixo o be a implantacio o be q vaig carregar el nen massa la nit anterior...

Ja no he tingut res mes per sort, i per si de cas ahir m vaig un test de nou i es veu la linia super marcada aixi q entenc q la hormona s'esta duplicant be.

En si fins les set setmanes es dificil veure massa i sentir el cor... D ttotes maaneres dilluns tinc gine jo, li vull comentar aquell dia d perdues i veure si es veu el puntet conforme esta ben situat on toca... No espero veure gaire.


Sooort i petons
Imatge
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dv. oct. 13, 2017 7:57 pm

Gràcies Moxaina!

El meu cigronet està bé. M'han fet una eco i ens l'han ensenyat, 3,5mm i a 120 pulsacions per minut! El que m'han trobat un coàgul de sang fora la bossa de l'embrió. I que per això tinc pèrdues. M'ha dit que tant pot ser que la sang es reabsorbeixi com que l'expulsi. M'ha dit que això pot provocar un abortament espontàni si cau de cop, i que els riscos de que passi són alts, però també m'ha dit que potser que el meu cos ho absorbeixi i no en passi res.
M'ha donat hora per la setmana que ve per repetir la eco i veure com està el tema.

Pel tamany del cigronet i el diametre de lúter m'han dit que potser estic una mica menys del que pensava. Data segons última regla 4 de juny, segons el metge el 9 de juny. M'ha dit que segurament mantindrem el 4. ( Primeriza- probablement s'adelanti m'han dit. )

Molt bé Mum!! Dilluns ja ens expliques que tal el metge!

Una abraçada i bon finde maques!!

Com aneu vostres noies??
Una abraçada i bon finde!
<:-< amb ganes de veure't!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » ds. oct. 14, 2017 7:29 am

Bé!!!! Quina bona notícia!!! Fes bondat i repòs, una amiga meva també va tenir un hematoma heavy i te un peque guapíssim.
Jo de moment segueixo amb molta son i ganes d’anar Sl WC, dimarts em repetiré test jo també que seria una setmana de falta per veure com es veu la ratlla (espero que molt mes forta)

Bon finde guapes!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. oct. 16, 2017 9:16 am

Bon dia mamis!!!

Al final m'he fet el test avui jejeje no podia esperar :content: i no ha calgut quasi que s'assequi el test, nomes mullar ja sortia la segona ratlleta!!! aixi que sembla que la cosa va bé i tira endavant :***: :love:

Com us trobeu?? jo de moment morta de son i m'he adonat que la llet no em senta gens bé, aixi que eliminada de l'esmorçar.

Bon dilluns!!!
Imatge
Imatge
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dl. oct. 16, 2017 9:48 am

Bon dia!!

Una més que es suma a la llista del Juny!
Jo l'espero pel 16 de Juny aprox. Així que estic de 5+2.

És el 4rt embaràs i seria el 3r fill!! L'últim el vaig perdre per l'estress (teoria meva).

Jo si que he tingut sagnats ens els 3 embarassos. Molt vermelles i abundants. tots al primer trimestres.
en els 2 primers casos no va passar res, eren hematomes que van acabar sortint de cop.
en el tercer embaràs si que era senyal que alguna cosa no anava bé.

Però has de ser optimista!! És bo que et vagin controlant i sembla que tens un bon gine!! Poder escoltar el cor estant de tant poquet és tot un premi!!!

Enhorabona la resta! a veure com anem avançant!

quins nervis es passen fins a la setmana 12, per favor!!

Jo tinc moltíssimes nàusees però no vomito. I estic hiper cansada!! I tinc els mugrons que semblen llums de Nadal!!

Una abraçada a totes!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. oct. 16, 2017 10:11 am

Bon dia!
M'havia jurat i perjurat que aquest cop no m'enganxaria al fòrum, però… amb algú he de compartir els neguits mentre encara és aviat per dir-ho! Així que em presento: aquest és el meu 7è embaràs, i si va bé serà el 3r fill (tots els avortaments van ser abans del primer fill).
Tinc un nen de l'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016, i aquest en principi serà per Sant Joan. :-)

Estic de poquíssim, 4+2, i pensava repetir el test a final de setmana per veure si continua marcant-se bé, i llavors ja trucaré a la llevadora. Vaig per SS i espero que em facin una eco cap a la setmana 8 o 9, perquè amb els meus antecedents en els altres embarassos me l'han feta així d'aviat.

Jo ja fa dies que tinc l'estómac remenat, avui de moment no, i ja va bé, perquè començar ja així a la setmana 4… bufff! Les altres vegades he estat igual, tot i que mai he arribat a vomitar, però he tingut aquesta sensació de panxa rara fins a la setmana 10 amb el primer fill i fins passada la 12 amb el segon, però em començava cap a la setmana 7, no tan aviat. I cap a la tarda se'm comença a inflar la panxa de manera exagerada. Recordo que amb el segon fill a la setmana 5 en una carnisseria em van preguntar si estava embarassada per culpa del panxot que feia… Després es va normalitzar una mica i ja va anar creixent tal com tocava (però vaig fer moooolta panxa, en el segon embaràs).

Ah, un detallet important almenys per a mi, tinc gairebé 43 anys, i això és l'única cosa que em fa una mica de por de cara als resultats de les proves…

Bé, us he fotut un bon rotllo així per començar :content: Ens anem veient per aquí!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. oct. 16, 2017 12:11 pm

Ja som mes colla!!! Benvingudes!! quina enveja us tinc les que aneu pel tercer!!!
Imatge
Imatge
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dl. oct. 16, 2017 12:30 pm

Bubi: Com estàs? Has sagnat més? Explica'ns com estàs!

virolai: Ostres tu!!! déu ni do 7 embarassos!! Llàstima tots els que no han arribat a bon port... 43 anys és una edat delicada, però avui en dia està tot molt controlat i segur que el teu gine et porta amb lupa assegurant-se que tot està correcte!! Ànims!

Moixaina: Anem augmentant el grupillo!!! L'enveja del tercer te la pots treure d'aqui a uns anys!! :-D
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. oct. 16, 2017 2:24 pm

Hola noies!

Escric per primera vegada... I és que avui m'he fet un TE i ha sortit positiu!!!!
Tenia símptomes de fa una setmana, però he pogut aguantar fins Avui.
Demà m'havia de venir la regla però tenia un presentiment! Jejeje
Estem flipant encara... De fet ha estat a la primera i no comptavem que pogues anar tant ràpid!!!
Segons càlculs de data pel part ens toca pel 26 de Juny!!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dt. oct. 17, 2017 8:37 am

Benvinguda Tulum!!!

Noies que us sembla si fem un grup de whatsapp com fan als altres fils? Jo penso que seria guay!
Imatge
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dt. oct. 17, 2017 1:30 pm

Bon dia, noies! I benvinguda, Tulum. Quina sort, a la primera!

Moxaina, sobre el grup de whapp, jo penso que encara és aviat i hi ha molt poques noies al fòrum. D'altra banda, jo no crec que m'hi apunti, ja vaig saturada de grups i prefereixo el fòrum, on entres quan vols.

Jo finalment avui a mig matí (sóc molt impacient :-o00m ) m'he fet un altre TE i ha sortit de seguida la ratlleta molt marcada. He demanat hora a la llevadora i me l'han donada per quan estigui gairebé de 8 setmanes, així que si m'arriben a fer una eco prèvia a la de les 12 no hi haurà gaire marge, perquè la programa la llevadora per quan tingui hora la gine… Una altra cosa que em ronda és que en els altres embarassos que han anat bé vaig posar-me progesterona intravaginal fins ben entrat el 2n trimestre (pels avortaments anteriors, tot i que no en teníem cap causa clara), i ara no ho pensava fer però m'estic ratllant una mica que si alguna cosa acaba anant malament lamentaré no haver-ho fet. Així que potser me'n compraré, que és sense recepta i ja sé com va. I que sigui la gine la que em digui en la visita si cal o no.

Buf, aquestes primeres setmanes sense explicar-ho se'm faran eternes!
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dt. oct. 17, 2017 5:50 pm

Benvingudes a les noves incorporacions:
LauLau, Virolai i Tulum!!!
A veure si s'anima alguna més!!! :) De visites en tenim moltes! hahahaha potser alguna més s'anima quan la cosa es vagi veient més clara.

Mumque tal el gine el dilluns?? Que et va dir del cigronet? Et va fer la eco vaginal per veure'l?
LauLau un 3r!! Mare meva!... només de pensar que jo vaig pel primer... :camio: jijiji
A mi em pasa com la Virolai estic infladissima, tinc marejos i sensació de nàuses però no acaba de pujar res...

De moment no he tingut més pèrdues, cosa que em fa pensar que el coàgul s'està absorbint. >.-<: Si que tinc dolorets, però és normal... he llegit que ja a les 7 setmanes l'úter ha duplicat el tamany, i que el cigronet és 10 000 vegades més gran que quan es va concebre!:)

Ahir vaig comprar-me els pantalons d'embarassada.. cullera! quin invent i quin alivio... No sé si ho podré mantenir en secret fins nadal que és la nostra idea... :-())

Avui he començat a prendrem les vitamines prenatals al vespre enlloc del matí, he llegit que pot ajudar. A la nit ho passo fatal... no hi ha manera de trobar postura, d'estar còmode... el meu cigronet és un fiester@! el meu home ja comença a enfadar-se perque em diu que què nassos faig desperta a les 3-4 del matí donant voltes pel llit.. Avui m'he comprat un coixí de prenyatis... a veure si em desfaig dels 3 coixins actuals i aconsegueixo trobar la postura bona!!! zz:-) sino, el següent és dormir a pata suelta i fer fora al marit del llit! :miko: almenys no m'agobiaré per no deixar-lo dormir a ell també... quina pena pobret... Avui m'he adonat que el que em passava es que el cigronet tenia gana!!! a les 4 estava menjant fruita i pistaxos, he begut aigua i ja m'he quedat grogui... Us aixequeu 400 mil vegades a fer pis a la nit?? Lo meu sembla catxondeo... cada 2h com a molt ja em crida... si de 7 setmanes ja estic així.. que no em passi res quan estigui de 20 setmanes!

Com ho feu per beure molt de líquid? A mi em costa molt beure, i a més havent d'anar al wc cada hora és una mica pesat... a la feina ja no sé quines excuses posar! Algun consell de com ho feu vosaltres?

Virolai perque serveix la progesterona vaginal? Si es beneficial per tu i pel petit suposo que parlant-ho amb el gine potser et confirma que ho facis servir? No ho sé... Molta sort!!!!! i mantingues-nos informada!!!

Quin rollacoo nenes!!! Una abraçada ben forta boniques!!! :-()-)
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Mum15 » dt. oct. 17, 2017 8:57 pm

Hola guaps! I benvingudes!!

Si dilluns gine, estava de 5+3 i clar embrio no es v veure pero si el sac i tot ben posat i bones mides...ara avui he tacat pel mati una micaa fluxe marronos...tipus cafe amb llet..espero q sigui del punyetero palet per fer la eco..q creieu??

Amb el gran mai vaig tenir..qin patir... M fa cangueli fer pis jeje.

I estic suuuuper cansada, clar amb el primer quan estava kao al sofa i migdiada... I ara impossible maaama maaaama vaaaaamos

I a la feina toot el dia dreta sense parar...no ajuda massa. Espero q ens vagi a totes mt be!!

Ens anem llegint maques (x cert naltros encara parlem a diari x whats les mames de juny 2015)...pero potser si mes endavant el primer trimestre potser
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dc. oct. 18, 2017 9:24 am

Bon dia, noies!
Mum15 ha escrit:ara avui he tacat pel mati una micaa fluxe marronos...tipus cafe amb llet..espero q sigui del punyetero palet per fer la eco..q creieu??


Mum, jo penso que sí que pot ser el pal de l'eco. De tota manera, si és marró és sang vella, no és un sagnat actiu. Jo vaig tenir una mica de pèrdues amb el primer fill i van ser sempre marronoses.

bubi11 ha escrit:Virolai perque serveix la progesterona vaginal? Si es beneficial per tu i pel petit suposo que parlant-ho amb el gine potser et confirma que ho facis servir? No ho sé... Molta sort!!!!! i mantingues-nos informada!!!


La progesterona se segrega de manera natural i és l'hormona que "aguanta" l'embaràs. En el meu cas no és que me'n falti, però després de tot el reguitzell d'avortaments sense causa comuna el gine que em portava en aquell moment em va dir que per assegurar el "tiro" quan em tornés a quedar embarassada em posés progesterona des del primer moment. Ho he fet amb els meus dos fills i tot i que no crec que la progesterona hagi sigut clau en el fet que anessin bé (jo crec que ja tocava que anessin bé), ara em fa cosa no fer-la servir. Finalment ahir me'n vaig comprar i ja me n'estic posant. És un rotllo perquè de tant en tant "regalima" i apa a córrer al lavabo amb la sensació que "perds" alguna cosa. Com que la llevadora fins d'aquí a 4 setmanes no em veurà i això de la progesterona ho decideix la gine, a qui m'enviarà ella, he d'avançar-me jo perquè és justament durant les primeres setmanes que la progesterona ha de fer feina.

Com us trobeu totes? Jo la mar de bé, aquells marejos de panxa de fa dies devien ser una altra cosa, o potser implantació, perquè ara em trobo la mar de bé. Amb els meus fills el malestar va començar cap a la setmana 7. Però a la tarda ja començo a fer molta panxa. A la família no li volíem dir (ni a ningú) fins a la primera eco, però ma mare em veu sovint i em fa por que s'hi fixi… De fet ahir ho vaig dir a unes quantes mames de l'escola, les que sempre anem juntes, perquè va sortir el tema i no me'n vaig poder aguantar :love:
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dc. oct. 18, 2017 12:28 pm

Doncs si! Teniu raó! esperem que acavi el primer trimestre si voleu per fer el grupet (és que em costa menys que entrar aquí...)

Jo demà faig les 5 setmanes, com passen de lents els dies!!! jejeje :content:

Mum15 jo també penso que es de la eco el sagnat, ja no n'has tingut més oi?
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::