Primeres setmanes

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » ds. nov. 11, 2017 10:05 am

Hola! Alguna altre està a les primeres setmanes d'embaràs i vol compartir amb mi aquest moment?
manyaga l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 12, 2017 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Kitty78
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. ago. 19, 2017 12:25 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Kitty78 » dg. nov. 12, 2017 10:14 am

Hola!!!
Yo empiezo hoy con la medicación para la FIV. Tú ya has empezado?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dg. nov. 12, 2017 10:30 am

Kitty yo ya hice la transfer y tengo la beta pisitiva..pero aun no me lo creo y buscava alguna embarazada de poquito que este como yo para compartir estas semanas de incertidumbre :globus:
Mucha suerte en tu tratamiento! Espero que pronto tengas tu beta + :love:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 12, 2017 11:34 pm

Ei Manyaga, no saps quina alegria en llegir aquest post nou teu!
Espero que neixi un preciós nadó arc-iris.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dl. nov. 13, 2017 6:42 am

Hola bonica!! Moltes gràcies Anna Maria! El cert és que estic una mica acollonida, des de divendres que de vegades la progesterona que queda al salvaslip és marronosa, i tot i que al eixugar no es veu res em té mosca..vull estar tranquila i pensar que passarà el que hagi de passar però el cert és que estic obsessionada mirant si taco o no :-:)

Espero que passin ràpid les setmanes i a la 1a eco pugui veure que tot està bé :-o00m
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Anna Maria » dl. nov. 13, 2017 9:49 am

Ostres, mira, realment no és el mateix estar embarassada quan no has tingut cap avortament que quan l'has tingut, perquè la motxilla que portem és allà. Jo vaig intentar mantenir la por a ratlla durant l'embaràs, costa però bé, tot passa.
Molts ànims i aquí estic pels dubtes que tinguis!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dl. nov. 13, 2017 10:00 am

Aix sí que costa mantenir les pors a ratlla..jo els 3 embarassos anteriors van començar amb tacats quan vaig tenir el + i no van evolucionar de seguida..tot i que se que no té res a veure aquest embaràs perquè he tingut una beta molt alta i l'òvul és d'una baby de 20 anyets, tinc pors irracionals que hi ha moments que no controlo. Sé que moltes dones taquen durant l'embaràs però em fa entrar en pànic veure algo marronós al salvaslip! Suposo que com que no he arribat a veure mai l'embrió amb batec si la setmana que ve veig que va bé em passarà una mica, espero!

Gràcies pels ànims! Una abraçada :-()-)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Gustineta » dl. nov. 13, 2017 10:46 am

Hola manyaga!
Jolín quin patir! Jo crec que en l'embaràs de qualsevol persona que ha patit molt per aconseguir-lo i perquè vagi bé, hi ha pors i sempre hi seran, suposo que és trobar la manera d'acceptar-la com a companya de viatge.
L'altre dia li explicava a la meva mare les meves pors i em deia "però en això no hi has de pensar". Però és inevitable pensar-hi! Al final li vaig dir que ho tenia molt present, però que això no em bloquejava, que només em feia prendre consciència. I que tenir por no volia dir que després no pogués gaudir de l'embaràs. No sé si m'automenteixo... però a mi em va bé pensar-ho així :P.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dl. nov. 13, 2017 12:27 pm

Gustineta bonica! Tens raó amb això de les pors quan et costa molt aconseguir l'embaràs però crec que si a més a més hi sumes avortaments pel mig, les pors es disparen encara més!

Jo abans de veure tacats, tenia una por controlada però al veure que la proge de vegades surt marró, ja se'm ha disparat tot! I això que la gine m'ha dit que no em preocupi si no surt sang, que la proge de vegades ja agafa un to marronós..però si veig el salvaslip marronós m'angoixo i això que racionalment penso que no ho faré, però ja veus...

Creuo els dits perquè la setmana que ve surti feliç de la eco i a partir d'allà al superar on m'havia quedat els altres embarassos, deixi de patir tant, i pugui controlar les pors. Intentaré quedar en standby fins alhesores :-o00m

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dt. nov. 14, 2017 5:41 pm

Boniques! Avui al llevar-me m'ha baixat un xorro de líquid marró i m'he espantat molt. He anat a urgències de pet i he pogut veure el saquet amb la vesicula vitalina. M'han dit que hi havia una petita zona de desenganxament corial i d'aquí venien els tacats. He agafat la baixa per fer repòs a casa i a més a més de tot el que em prenc i punxo i haig de sumar prolutex que és progesterona injectable per ajudar a que es segelli. M'he quedat més tranquil.la i ara crec que podré mantenir les pors a ratlla, almenys fins la propera eco :-D
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Arya82 » dt. nov. 14, 2017 5:59 pm

Manyaga, ara he entrat per veure com anàveu i he vist el teu positiu! Quina il•lusió! Enhorabona! Me n’alegro molt, moltíssim! >.-<: >.-<: >.-<:

També m’alegra saber que avui has quedat més tranquil•la! De totes maneres dir-te que jo en tots els embarassos he tingut tacats i sagnants. I tan en l’embaràs de les nenes com en aquest últim em vaig passar el primer trimestre tacant. I fins i tot vaig tenir sagnats estil regla! I mira, ara tinc una preciositat aquí adormida que demà farà 4 setmanes. Així que només volia dir-te que a vegades els tacats no signifiquen pas res dolent.

I sobre les pors... jo no me les vaig poder treure de sobre durant tot l’embaràs. Però crec que quan has tingut pèrdues i a sobre ha costat tant aconseguir-ho, és inevitable. Però també hi ha molts moments on gaudiràs de l’embaràs! Que els moments bons també hi són! Ja veuràs!!

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dt. nov. 14, 2017 6:37 pm

Arya bonica quina il•lusió que ja tingueu a la vostra petita amb vosaltres! Moltes felicitats!! :love: :love:
Ara t'he llegit al post de baixa reserva, se'm havia passat i algun dia pensava que ja et devia faltar poc. Aixx que bé nena!! Me'n alegro infinit! :-()-) :-()-)

I gràcies pels ànims, sé de sobres que els tacats són freqüents i que no tenen perquè voler dir que passa res dolent, però com que els 3 positius van acabar en tacats al cap de poc i en avortament, doncs al veure sang abans de saber que anava bé m'ha entrat pànic. Però avui he sortit confiant que el meu embrionet és fort i ha vingut per quedar-se!

Una abraçada ben gran i gaudiu del vostre solet, que us mereixeu aquesta felicitat :***: :***:
Kitty78
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. ago. 19, 2017 12:25 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Kitty78 » dj. nov. 16, 2017 12:16 pm

Perdona... entendí mal el post. Me alegro mucho!!!! Espero que todo vaya genial!!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » ds. nov. 18, 2017 6:01 pm

Hola manyaga!!

Enhorabona per l'embaràs >.-<: >.-<: >.-<: :-())

Jo no vinc de RA, però sí tinc l'experiència prèvia de pèrdues i aquests primers dies i setmanes...... aaarrrggghhh!!!
De moment tot just fa 2 dies que hem vist el TE+ i no m'han fet beta, així que no tinc caaaap idea de com va la cosa.

També estic molt espantada, amb la barreja d'il·lusió, pànic i no voler fer-me il·lusions encara per si va malament. Des que ho sé que estic dormint fatal (i mira que tinc una son!!) i per colmo ahir em vaig espantar perquè quan em vaig eixugar al lavabo el fluxe era una mica rosat. No hi ha tornat però cada cop que noto humitat o vaig al lavabo tinc l'ai al cor i m'asseguro de que tot "segueix bé".

Quina pot devies passar amb els teus tacadets, sort que a urgències vau poder veure el saquet!! De quant estàs ara?
Fas bé en haver acceptat la baixa, si has de fer repòs que sigui així.

A part de progesterona també ets del club de l'adiro/clexane? Jo avui he de començar amb el clexane (ahir tenia visita amb l'hematòloga) i em fa molt pal això de punxar-me, però tot sigui per evitar cap problema.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » ds. nov. 18, 2017 6:21 pm

Hola capseta!!! Que bé algú amb qui compartir aquestes setmanes d'incerteses i pors!!
Primer de tot enhorabona per l'embaràs també!! :p-) :p-) :love: :love: :love:

El tema dels tacats, aix com fan patir! Ahir vaig tornar-hi, era sang fresca perquè era vermella, no va ser gaire quantitat i vaig mantenir la calma, vaig fer repòs tot el dia i al vespre ja no tacava, i no hi he tornat. No podem fer-hi més que estar tranquiles i confiar que anirà bé..i esperar que passin els dies!

Jo ara estic de 5+3 i el dimecres tenim nova eco i ja hauríem de veure l'embrió i el batec :-o00m

Siii nena jo prenc 800mg de proge vaginal+ 1 injecció de prloutex que és la proge injectable, per sort aquesta durant una setmana, prenc 6 mg d'estradiol i l'adiro i l'heparina..deu ni do! L'heparina t'he l'has punxat mai? Jo al principi em feia molts morats però ara ja li he trobat el truqui. També l'has de punxar tot l'embaràs? I tant, tot sigui per evitar problemes.

Jo estic ja amb unes nausees, són un pal però estic contenta perquè suposo que són bona senyal, espero que no sigui del xute d'hormones, i tot i que amb la betassa que em va sortir, no m'estranya que em trobi malament! Encara penso que potser l'embrionet s'ha dividit i tindrem sorpresa. La veritat és que l'únic que vull es que vagi bé, la resta més igual!

Faràs beta? O esperaràs a fer la 1a eco?

A veure si totes dues seguim avançant i podem superar les pors inicials i compartir alegries :love:

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dg. nov. 19, 2017 8:05 am

Hola manyaga!!

Llavors a la eco estaràs de 6 setmanes, t'han dit que veureu ja el batec? Potser serà justet, eh? Però no t'espantis, al meu primer embaràs fins la setmana 7 i pico no vam sentir-lo i molt fluixet, així que si no el sentiu encara no vol dir res dolent.

Com que demà em vull fer un altre TE (va sortir taaaant fluixet!!) esperem que surti més marcat i ja faré la ronda de trucades a metges:
- endocrí (tinc hipotiroidisme i hem de tenir ben controlada la TSH i la medicació, com que per ell ja tinc el volant de analítiques em faré beta també)
- llevadora, per que em derivi a alt risc de l'hospital de referència i em demani ecografia (pels meus antecedents han de portar-me allà)
- ginecòleg privat per demanar eco abans que amb la SS i poder quedar-me tranquila (que hi tinc pànic ja que les ultimes vegades que hi he anat han sigut motius dolents...)

Jo "només" prenc eutirox (per tiroides), l'àcid folic, l'adiro i ara punxar-me heparina (em van trobar dèficit en la proteina S). Ahir va ser la primera punxada, que me la va fer el capseto, l'agulla no es nota però el líquid pica força!! De moment no tinc cap blau, potser ho va fer bé! (Vam buscar videos a youtube de cop punxar-la).
I de moment no m'han dit res de fins quan hem de punxar heparina, només que mantenim adiro també com a mínim el primer trimestre i després ja veurem. La propera visita amb hematologa la tinc d'aquí 5 setmanes, i també m'hi he de fer analítica.

Ostressss!! Les nàusees! Són molt molestes! Si et molesten molt, a part de les medicacions també recomanen caramels i altres productes de gingebre, la llevadora et podrà dir el què.


Estaré pendent de com va la eco!! Ja informaré de novetats si en vaig tenint. :-()-)
:-()) :-())
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 19, 2017 12:35 pm

Capseta bonica, t'he llegit per casualitat i que veuen els meus ulls!!!! Enhorabona bonica!!!! >.-<: et desitjo tota la sort del món :-()-) :ok: t'aniré llegint!!! Cuida't!!!

Aprofito per felicitar-vos a totes i donar-vos molts anims, que es passa molts nervis i por ls primeres stmanes, si!!! Anims!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dl. nov. 20, 2017 8:55 am

Capseta, dimarts passat a la eco ja vam veure el sac i la vesicula vitelina, així que crec que en una setmana ja s'ha de veure embrió i batec. Jo crec que estic de més perquè em van posar un embrió de 5 dies el dia 15 del cicle, llavors és com si hagues ovulat el dia 10 del cicle...a veure, de moment segueixo amb nausees així que espero que sigui senyal que tot va bé : lasito :

Has repetir TE?

Home doncs jo crec que l'heparina tot l'embaràs si tens aquest dèficit. A mi em va sortir tot bé però per si de cas l'hematòleg va dir de punxar-la fins dos mesos després del part. L'heparina és punxar i no tocar, sinó surt morat. A la farmàcia em van donar la progeterona injectable i em van dir igual que l'heparina, i en 5 dies de punxades m'he destrossat la panxa! Morats i bultos! Sort que només queden 2 dies i que l'heparina la tinc controlada, sinó acabaria fent llàstima! Sort que no és estiu :content:

Gràcies crunchy pels ànims!! :love: :love:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dl. nov. 20, 2017 6:24 pm

Hola!!

Gràcies crunchi!! Saps que? Si tot va bé em torna a tocar ser juliolera... quines coincidencies nena!!

Manyaga, si que vau poder veure cosetes, doncs a veure si és veritat que estàs de més i veieu el batec ben fort!!
Et van dir que l'heparina fins dos mesos després del part? Vaig llegir al prospecte que no és compatible amb la lactància :ufs: quan avanci la cosa me n'informaré bé, que sempre he volgut fer lactància materna!!


Explico novetats, que hem tingut un dia mogudet:
Em desperto, faig el pipí al pot pel test, poso el test, m'eixugo i..... el fluxe marronós :ufs:
El TE més marcat que divendres, això em posa contenta, però el tacat m'ha deixat fataaaaal!
Mentre em dutxo i tal decidim anar a urgències, no val la pena anar a treballar per tenir el cap en una altra cosa.
Urgències: 3 hores!! Entre esperes i tal, la visita un pim pam, no n'estic descontenta però no fan beta, això hauria estat bé.
Veuem el fluxe i diuen que el tacat no és significatiu, que no són "pèrdues actives" o algo així. A la eco revisen molt bé però no es veu res perquè a 4+3 hauria sigut dificil veure algo (i jo ovulo tard).
Recomanen repòs relatiu.
Em quedo amb el dubte de si seguir treballant o no, demano visita amb la metgessa de capçalera a primera hora de la tarda i abans de dir res com que havia llegit el meu historial em recomana la baixa i un repòs no tant relatiu (res de tasques de la llar, no ioga, no anar a caminar més de 20 minuts...).
Així que li he fet cas i au! A centrar-nos en el que és important.

Manyaga, a que dediques tu els teus dies? Epr agafar idees... el capseto em diu que torni a "mis labores" (ganxet, mitja...) i tinc 4 idees més de coses per fer, però me da a mi que se'm farà pesat pesat! Sort que amb la fred ve de gust una mica de sofà i manta!!


:-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 20, 2017 8:52 pm

Capseta siiii ho vaig pensar siiii!!! Series una mami juliolera!!!! Tan de boooooo!!!! Et desitjo moltissima sort!!!

Veig que t'han dit de fer repòs.... jo ara m'he apuntat a classes de costura i tinc moltes idees al cap!!! No se ai tens maquina de cosir pero pot ser interessant, hi ha mil coses a fer amb la maquina. Sino aprofita per fer ganxet, o per llegir, o mirar-te totes les series de Netflix.....

Abraçades!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::