***Mares i pares MAIG 2018***

gener, febrer, març...
Cris+++
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 16, 2017 8:13 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Cris+++ » dc. nov. 22, 2017 4:57 pm

Jo tinc eco demà!! Avui he fet 16 setmanes. De moment m’han fer seguiment en principi cada setmana i ara m’estaven fent cada 15 dies ja que anteriorment vaig patir dos avortaments.
Cada eco em fa molta por, però poc a poc m’ho vaig creient més i vaig disfrutant més.
Ganes de la eco morfològica x respirar del tot!!

De panxulina tinc una micona... a mí no em deixen seure al bus!! Jajajajajja
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » ds. nov. 25, 2017 1:42 pm

Hola a totes!

Primer de tot, enhorabona mamis >.-<:

Estic de 13 setmanes del meu segon fill@... L'altre va neixer a octubre 2015

Em sembla que la meva data es per el 27 de maig pero segur q serà abans el part

Aquest estic igual de malament que a l'altre... vòmits, malestar.. i molt cansada... no ajuda gens tenit un golfo de 2 anys jeje
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dg. nov. 26, 2017 9:46 am

Benvinguda marina-agua!!
A veure si pasen rapit aquets simptomes q ens deixen tan k.o..

Tenim la mateixa Dpp quina gracia!! El meu peque va neixer uns dies abans de la data prevista.. A veure si aq tb..

Noies com van els simptomes i les q heu fet eco??
Imatge

Imatge

Anna :-())
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dg. nov. 26, 2017 1:45 pm

Bones, serem pares al maig 2018. Serà nen :cnen: , tot i que volíem nena amb totes les forces... ara a païr-ho... ploro cada dia.. no sé si a slguna li ha passat. Em sento molt malament x ser així però no ho puc evitar... Ajuda...
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dg. nov. 26, 2017 2:55 pm

Netta, plores pq volies nena o perquè estàs xof i més sensible?
Si és per el sexe del bebe, no et preocupis pq tens la sort que veuràs al teu amor de per vida.... són increïbles els nens!!
I si és perque estàs sensible és normal... som un revoltijo d'hormones!!!

Es junta tot!! :ok:
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dt. nov. 28, 2017 4:32 pm

Bona tarda mamis!!!

Netta el més important és que vingui amb bona salut nen o nena és igual. Pensa que després no el canviaries per cap nena del món el teu nen... perquè serà únic i sobretot serà el teu fill el que haurà sortit de les teves entranyes!!! a més els nens són molt guays, jo tinc dos nebots que són la canya i sovint son menys complicats.

Jo divendres vaig anar a la gine pel tema del control del coll del úter i no vaig tenir masses bones noticies... encara s'ha fet més curt del què ja el tenia... així que ja m'han dit que hauré de fer repòs tot l'embaràs... uf vaig plorar com una desconsolada pk sóc una persona molt activa i això del repòs no va amb mi... Però bueno m'ho he de prendre amb filosofia i intentar gaudir de l'embaràs encara que sigui fent repòs... espero no posar-me com una foca, jalant i sense fer res!!! hauré de fer control setmanal! :-o00m La gine diu que veu difícil que arribi a les 37 setmanes.

També em va dir que creia que era una nena :cnena: tot hi que no es veia massa bé en la posició en que estava... així que m'ho ha d'acabar de confirmar, de totes maneres a mi m'és igual, de fet la meva parella no volia ni saber-ho jejejje però a mi em va bé per fer-me una imatge mental! si es diu nena segurament li direm Isona.

Molts petons boniques i a gaudir dels panxus que el temps passa molt ràpid :-()) :-()) :-())
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dt. nov. 28, 2017 6:33 pm

Hola!

Puff.. jo vaig fer repòs un mes pq tenia placenta prèvia i la veritat que ho vaig portar millor del que pensava... i va ser cesària programada el dia que complia 37 setmanes..

Però has de començar ara el repòs o més endavant? Ànims!

El dilluns vaig al gine i tinc moltes ganes d'escoltar el cor. A part q com portaré els resultats del triple screening estic nerviosa pq sortia una cosa alterada... i necessito que em digui: tot està:ok:
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dt. nov. 28, 2017 7:08 pm

Hola de nou! Dec ser la única q porto un nen.. només veig q porteu nenes al món,. I jo q volia ser mami d’una....
No ho porto bé, la veritat.. no puc evitar...
FELICITATS A TOTES!!!!
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dt. nov. 28, 2017 8:02 pm

Hola mamis!

XeniaAp ..paciència amb el repos segur q tot anirà genial!!

Marina-agua- dilluns ja esta aki, a veure ai et donen aq ok!! I pots quedarte relaxada..

Netta- jo en el primer embaras pensava q duia nena, i jq ho tenia coll avall , i em van dir q portava nen i, primer va aer un shock i ara es el millor tresor q tinc..
Ara em va dir ecograf q semblava nen, pero.no m.ho assegurava ql 100% pero casi segur q ve un altre princep, i el q em cuidaran!!

Vinga aquestes panxes q ja surten!!!

Petons
Imatge

Imatge

Anna :-())
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dc. nov. 29, 2017 3:56 pm

Marina-agua tot anirà bé :ok: ja veuràs... i si si he de començar a fer repòs ja!!! i no me'n surto gens ni mica, em trobo bé i tinc molta energia i cada dia penso avui tranquil·la i sense voler acabo forçant la màquina més del què hauria.

Ànims Netta que el que portes dins serà l'home de la teva vida :-()-)

Jo ahir vaig començar a fer llista de coses que necessitarem per acollir el nostre <:-< i també estic començant a reflexionar sobre l'hospital!!! jo m'estic fent el seguiment per seguretat social i a mi em toca fer-lo a Mollet ja que sóc de Caldes de Caldes de Montbui, però m'han dit que la Vall d'hebron és el millor hospital amb tema de parts prematurs... Però no se si puc anar a la Vall d'hebron així com així ni si m'entra per la seguretat social tenint en compte que no és l'hospital que em pertoca per domicili... Però bueno que m'estic començant a fer totes aquestes preguntetes ja... ?-)

petonets guapes i a cuidar-se!
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dc. nov. 29, 2017 4:15 pm

Gràcies Xènia!!!

Tu què portes i per quan??
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dc. nov. 29, 2017 6:11 pm

Hello mamis!!
Sembla q també porto nen... el meu marit tindrà la segona decepció... ja ja

Jo visc a Terrassa així que repetiré a Mútua de Terrassa.

Una amiga farà un mes va tenir a la nena a l'Hospital del Mar i estava contenta
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: between » dj. nov. 30, 2017 2:01 pm

hOLAAA

Ei, merci, ja he editat la primera entrada i he afegit les noves incorporacions: Xènia, Marina i Netta. Benvingudes!

Xènia com t'han vist això del coll de l'úter? Eco normal o per casualitat o com? Entenc que ja estàs de baixa, doncs?

Netta, jo també porto nen!!!! :cnena: (sí, cigonya rosa pq estic en contra de la imposició de nenes, rosa; nens, blau)
Em sembla que ja t'ho han preguntat però.. "Per què plores?" Si ens ho vols explicar en detall potser et podrem ajudar sense jutjar-te :)
És cert que molts pares solen tenir una lleugera preferència per un sexe o altre, però no com per sentir pena en comptes d'alegria si no toca el que preferien.
Jo personalment crec que la societat ens influeix molt i potser no en som conscients. Avui en dia per desgràcia encara hi ha una clara preferència per les nenes. Per part de la societat en general, vull dir. No heu llegit testimonis aquí al SP (o potser ho heu viscut en persona) de futures mares i pares que en comentar que portaven un nen, reben comentaris del tipus: "Oh, bueno, també està bé" o "Bueno, a la propera, serà nena" o "Al següent anireu a per la nena?".

Sabeu el que vull dir? És aquesta sensació que tinc que nen és menys bo que nena... i per què? No heu sentit mai aquesta sensació que prové de la societat en general i de familiars de més edat?
Netta, no pot ser que t'hagin influenciat tant que arribis al nivell d'estar trista perquè serà nen i no nena?

El que importa és que estigui sa i sigui feliç. La resta de coses són minúcies, la majoria de vegades infundades. Que les nenes son més carinyoses que els nens? Mentida. Que són més intel·ligents? Mentida. Que als nens no els pots pentinar? Mentida. I podria continuar però no em vull fer pesada.

El que vull dir és que cada nena o nen és únic/a, i és igual de bo que et surti nen que nena. Son iguals! Som iguals! No ens hem d'empepinar en crear diferències des del principi!!

La resta, què en penseu?
----
Mode ego:

Jo ahir vaig tenir visita de les 16 setmanes. Vaig sortir-ne una mica decebuda perquè a la eco no s'identificava re.. i per més que la gine em digués que aquí hi ha això i allò.. doncs jo només veia taques blanques i negres. Es veu que ara ja no hi cap tot d'una peça a la imatge i s'ha de nar per parts. I a part de la eco i pesar-me (Oh my god!) i mirar la tensió, res més... cap a casa. No sé... ja us dic que vaig sortir amb la sensació de: I res més?
Morfològica abans de Nadal! Ja miraré a google a veure de què va.... pq ja us dic q no van explicar gaire res...

A mí si que se'm nota la panxa, però em sembla que és més de gordi que no de prenyi!
Em sembla que és molt diferent si parteixes d'una panxa plana que d'una panxa mixelinosa...
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dj. nov. 30, 2017 4:33 pm

Ja ja M'agradat molt la defensa pro nens!!! Si siii sembla que tothom vol nenas... pq? Si tothom te nenas com es reproduiran de grans? Per espores!!!!

Doncs ja veuràs quan aneu de botiguetas i veus que de nen només hi ha un estant o armari i per nena tenen uns 5000 m2 de roba, complements, xorrades varias.... :-(( :-) :-(( :-o00m
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dj. nov. 30, 2017 7:59 pm

Between!!
Gràcies per l escrit!!!!! El necessitava i mha anat molt b... gràcies!!!
Sí.. el q passa q tothom esperava de mi una nena, fins i tot jo mateixa.. i ja ho tenia coll avall,.. i Sembla q decepcionis a la gent quan dius q és nen i encara menfonso més!! I em dol estar així pk tot el q dius és ben cert...
<:-<
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dl. des. 04, 2017 5:08 pm

Between de fet a mi fa uns anys em van operar del coll del úter, vaig tenir el papiloma i em van haver de treure un tros del coll del úter... així que quan em vaig quedar embarassada em van dir que em mesurarien el coll per veure què tal el tenia. Però bueno conec a noies que han tingut el mateix problema que jo i no les havien operat... potser a la eco dels 5 mesos us ho mesuren a totes i a mi m'ho van fer abans pk ja tenia un risc alt!

I dir-te que estic completament d'acord amb tu!! hem de tallar amb els estereotips de gènere! jo ja he dit a la gent que si porto una nena no vull que tots els regals siguin roses i si porto un nen tots blaus... per mi com si el meu fill li ve de gust disfressar-se de princesa i portar faldilles!

Ànims a totes!!! jo ara a les 20h tinc el meu control setmanal per mesurar el coll del úter i de pas li sentiré el cor :love:
RaquelCasas
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 05, 2017 12:39 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: RaquelCasas » dt. des. 05, 2017 1:04 pm

Hola a totes! Jo no seré mama, però si tieta!! I em fa tantíssima il·lusió que m'ha faltat temps per veure qui neixerà per la mateixa època!

Jo reconec que sempre havia volgut una nena de nevodeta, i serà un nen. Però també és veritat que fa uns anys que vaig començar a fer fotos a bebés i des de llavors estic enamoradíssima dels nens i de les "modernitats" que es poden posar! Ja em veig al meu nevot i al meu germà vestits els dos iguals, o amb "chupa" de cuero!! Em moro de l'amor!!

Només escric per donar ànims i eixugar les llàgrimes perquè tingueu la notícia de que serà un nen. A més, diuen que els nens son de la mama!

Espero que totes tingueu uns super bons embarassos i que els cigronets que porteu a dins es portin d'allò més bé!!

Un petonàs a totes!
Avatar de l’usuari
Txell86
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 11:01 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Txell86 » dt. des. 05, 2017 6:52 pm

Bones!!!

Ànims per aquests nens!! Sóc mama d'un nen de tres anys i ara esperem un altre nen, el millor regal que li podíem fer al Pol. Els nens són super carinyosos (no vull dir que les nenes no) i molt molt de la mama!!

Ara si, totalment d'acord quan vas a comprar roba: nen dos prestatges i nena quatre passadissos ?-)

Jo fins el 29 de desembre no tinc control i ja serà la morfològica de les 20 setmanes.

Bon pont a totes!!!
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dt. des. 05, 2017 6:57 pm

Txell86, jo el 28!
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dj. des. 07, 2017 6:59 pm

Una altra panxona per aquí!! :panxeta:

Se suposa que toca pel 14 de maig, encara no sabem sexe i es el nostre primer <:-<

La morfo toca cap a principis de gener i en tenim moltes ganes de comprovar que tot vagi correctament. : metge :

Com ho porteu?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::