Embarassades a partir dels 42 anys?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dc. des. 20, 2017 9:42 am

Hola, obro aquest fil tan concret per veure si hi ha històries felices d'embarassos en mares "grans".

Us faig cinc cèntims de la meva història: quatre avortaments per començar (tots per causes diferents), dos fills sans després dels avortaments, i ara, que estic a les portes de fer 43 anys, un altre avortament quan buscàvem el tercer fill. Tots els embarassos han estat "naturals" , sense reproducció assistida.
Ens havíem dit que si aquest no tirava endavant ho deixàvem aquí perquè l'edat ja ens pesava, però ara no ho tenim tan clar. Encara pensem noms, encara ens surten comentaris espontanis que indiquen que cap dels dos no ho hem tancat.
Se suposa que amb la meva edat molts òvuls poden ser de mala qualitat i em fa molta por tornar a passar pel mateix, quan ens pensàvem que l'etapa dels avortaments ja l'havíem superada. Però m'agradaria sentir històries de mares que heu tingut criatures en edats "avançades". Si m'hi tornés a quedar i anés bé, la criatura naixeria a prop dels meus 44… (Tot i que jo no em sento d'aquesta edat i que la gent em diu que no l'aparento, una ginecòloga em va dir que els òvuls tenen l'edat que té el cos, això és així.)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 20, 2017 2:38 pm

Hola virolai,
Jo et puc explicar la història de la meva àvia. Va tenir a la meva mare i a la meva tieta (bessones) als 42 anys, i ja tenia 3 fills. Eren uns altres anys, no hi havia in vitro ni res. Després de les bessones es va tornar a quedar embarassada i el va perdre, tot i que no sé els detalls pq abans no se'n parlava de tot això. Però imagino que el seu cos va fer "tope". En fi..... que cada cos és un món.
Et desitjo moltissima sort.
Imatge

Imatge
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Eruga » dt. des. 26, 2017 10:09 pm

Hola Virolai,

La meva sogra va tenir 3 fills començant als 36. El meu Erugo va néixer quan ella tenia 40 anys, i és guapíssim, saníssim i molt intel·ligent :love: vull dir que l'òvul que li va tocar va ser excel·lent, per tant senyal que encara hi ha òvuls molt bons a aquestes edats.

I té una relació amb la seva mare molt bonica i molt especial.

Em fa pensar a mi que encara tinc temps...
Imatge
Amotusonrisa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 27, 2017 7:58 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Amotusonrisa » dc. des. 27, 2017 8:13 pm

Hola virolai, yo estoy en situación parecida a la tuya, estaba buscando información ya que doy lactancia y queríamos buscar el hermanit@ pero no tengo menstruación y quería saber como lo conseguiste tú sin dejar de lactar, ya que no quiero dejar la lactancia.
Sobre lo que comentas de los óvulos, pueden ser perfectamentamente sanos y hoy en día con un buen control médico y las pruebas necesarias no tiene porque ser un inconveniente. Lo más importante es que vosotros deseáis a ese hij@ y con conocimiento de causa ya que no sois primerizos x*x*x
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dt. gen. 09, 2018 2:25 pm

Amotusonrisa ha escrit:Hola virolai, yo estoy en situación parecida a la tuya, estaba buscando información ya que doy lactancia y queríamos buscar el hermanit@ pero no tengo menstruación y quería saber como lo conseguiste tú sin dejar de lactar, ya que no quiero dejar la lactancia.
Sobre lo que comentas de los óvulos, pueden ser perfectamentamente sanos y hoy en día con un buen control médico y las pruebas necesarias no tiene porque ser un inconveniente. Lo más importante es que vosotros deseáis a ese hij@ y con conocimiento de causa ya que no sois primerizos x*x*x


Hola, Amotusonrisa, i perdona perquè fa mooooolts dies que no entro.
A mi em va trigar 21 mesos a venir la regla des del part (ja no compto els mesos d'embaràs) amb el primer fill, i ja feia temps que buscàvem el segon, però res. Feia pit, però tampoc una cosa brutal. Ens vam plantejar deslletar, però vam fer un intent i va ser tan difícil que ho vam deixar córrer. Després em vaig prendre durant 3 mesos uns sobrets que es diuen Seidivid, no és que estiguin pensats per a això però sí que milloren els òvuls o algo així, i al cap de 2 o 3 mesos em va venir la regla. A uan amiga que estava igual que jo i es va prendre el mateix també li va venir igual.
Em vaig quedar embarassada de seguida i no vam deixar de lactar fins que estava d'unes 15 o 16 setmanes, perquè llavors el nen demanava molt més pit a la nit i no podia descansar.
En canvi amb el segon tot i estar lactant (encara que mama menys que el primer) em va venir la regla el dia abans que fes un any. CAda cos és diferent, i pots fer moltes coses i que cap et funcioni…

Eruga ha escrit:Hola Virolai,

La meva sogra va tenir 3 fills començant als 36. El meu Erugo va néixer quan ella tenia 40 anys, i és guapíssim, saníssim i molt intel·ligent :love: vull dir que l'òvul que li va tocar va ser excel·lent, per tant senyal que encara hi ha òvuls molt bons a aquestes edats. .


Gràcies, Eruga, jo el segon el vaig tenir amb 41, o sigui que no tinc dubtes que poden sortir la mar de bé igualment : lasito : , però ara amb 43 ja fets i un altre avortament pel mig ens feia por que fos més general la mala qualitat dels òvuls…

M'han fet fa poc una eco per comprovar que la matriu està bé després de l'avortament i vaig parlar amb la gine, i em va dir que evidentment que tinc més risc que una dona més jove (se m'afegeix a l'edat els mals antecedents i una malformació de matriu), però que no es pot saber què passarà i que si ens hi volem arriscar, és qüestió de provar. De moment encara no hem pres una decisió clara, així que anem fent sense protecció… :-:)
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Seta » dc. gen. 10, 2018 12:23 pm

Hola noies jo en tinc 43 i tambe vull ser mare...o perdem.la esperança...preneu algo per la millora qualitat ovuls i esperma?
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: miri75 » dj. gen. 25, 2018 10:39 am

Virolai,
Si és cert que la qualitat dels òvuls minva amb l'edat. Si vols saber com estàs, comenta-li al teu ginecòleg que vols fer-te una analítica per mirar-te els nivells d'antimuleriana. Amb l'antimuleriana pots aclarir alguns dubtes.
M'ha agradat llegir que us ho esteu pensant, això d'anar a pel tercer.
Molts petons, maca.

miri75
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dv. gen. 26, 2018 1:44 pm

miri75 ha escrit:Virolai,
Si és cert que la qualitat dels òvuls minva amb l'edat. Si vols saber com estàs, comenta-li al teu ginecòleg que vols fer-te una analítica per mirar-te els nivells d'antimuleriana. Amb l'antimuleriana pots aclarir alguns dubtes.
M'ha agradat llegir que us ho esteu pensant, això d'anar a pel tercer.
Molts petons, maca.

miri75


Hola guapa, hem estat juntes en algun fil, no? Justament en el del juny de 2018, en què jo participava però el vaig perdre? Em sones com de fa poc. Bé, en qualsevol cas, ja n'estàvem embarassats, del tercer, però el vaig perdre. Al primer moment vam decidir plegar, però ara no ho tenim tan clar. I mentre ho pensem, no prenem mesures i anem fent, hehe!

Li vaig comentar a la gine (jo només tinc SS) si hi havia manera d'esbrinar la qualitat dels òvuls i em va dir que no, i que amb 43 anys i dos fills ningú (de la pública) no em farà proves de fertilitat. Tampoc vull arribar a tant; si el tercer fill no arriba, ens sabrà greu però no serà terrible, i no vull passar per proves perquè no vull centrar-me tant en aquest tema, i a més el temps corre en contra meu.

Si l'encertem un altre cop i tot va bé, serà fantàstic. Si l'encertem i no va bé, tancarem la paradeta definitivament. I si van passant els mesos i no arriba, també plegarem. No em vull veure camí de 45 anys embarassada.
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: boira75 » dv. gen. 26, 2018 9:33 pm

Jo tinc dues nenes precioses, la primera la vaig tenir amb 36 acabatts de fer i la segona acabava de fer els 40. Em quedarà l'espineta de tenir el tercer, ho se, veig un bebito i em ficaria a plorar...em fa pena que creixin tant ràpid i l'etapa més feliç de la meva vida, sens dubte la cerca, el poositiu, l'espera, les ecos, el part i el post-part...repetiria sí, però la meva parella ha tancat la paradet fa dies....ara una en te 6 i l'altra 2...i se que amb 42 vaig tard...i em fa una pena...però sobretot vaig tard per elles....
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. gen. 30, 2018 8:44 am

Hola noies!
Fa dies que està obert el fil però just l'acabo de veure. Us escric perquè la meva història és la que esteu buscant!
Als 41 anys vaig quedar-me embarassada 3 vegades de manera natural i sense cap esforç. Les dues primeres no van passar del primer trimestre, la primera va ser una pèrdua natural i neta, la segona em van haver d'ajudar a expulsar amb pastilles, va fer peneta, però com que estava només de 5-6 setmanes ho vaig viure de manera tranquil·la i sense fer-me'n mala sang. Al cap de tres mesos, pam! Un altre embaràs, el tercer. La meva ginecòloga no parava de dir "amb la teva edat i què fèrtil ets! Tens una molt bona reserva ovàrica".
Faltava just un mes per a que fes els 42 anys i ja a la primera visita em van dir "aquesta vegada el tens ben aferrat".
L'embaràs va transcorre amb total normalitat i a les 40 setmanes exactes em van provocar el part (per problemes que res tenen a veure amb l'edat va haver de ser així i no un part natural, però ja dic, res a veure amb l'edat).
D'això ja fa un any i mig i el meu nen ha nascut sa i jo em vaig recuperar bé de l'embaràs.
Així que noies, no és impossible!
I per cert, si voleu més històries reals similars a Facebook hi ha un grup que es diu "Mama Llum 40" amb desenes de dones que han parit al voltant i més enllà d'aquesta edat i on podeu consultar experiències i consells.
Jo ara en tinc 44 i encara estic plantejant-me si buscar el segon o no, perquè l'embaràs va anar bé, però no sé si em veig amb forces per tirar-ne endavant un altre mentre m'ocupo del petit que tindria uns 2-3 anys!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dt. gen. 30, 2018 12:56 pm

Gràcies per la teva experiència, Mirinda_Taronja! Jo em quedo embarassada fàcilment (el que he perdut ara al desembre era el setè embaràs…), una altra cosa és que agafin bé o que tirin endavant, i és aquí que l'edat hi té un paper important, diuen, però com que també m'han dit que no es pot saber res i que és qüestió d'anar provant si som conscients que pot anar malament, doncs apa, anem fent.

Alguna deia que anem tard; jo sóc concient que serem pares grans, però què hi farem! Els meus dos fills tenen ara 4 anys i 19 mesos, i jo en tinc 43, però mira, no ha pogut ser d'una altra manera.

Ai, tan de bo en vingui un altre! Ja us diré d'aquí a 8 o 10 dies si em ve la regla o no… Perquè de buscar no busquem res expressament, però des que dono el pit noto moltíssim l'ovulació i sé que vam encertar els dies, una altra cosa és que féssim diana.
Amotusonrisa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 27, 2017 7:58 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Amotusonrisa » dc. feb. 07, 2018 11:35 pm

Hola virolai, gracias por tu respuesta, al final este mes pasado me vino una especie de menstruación, o eso parece y estamos buscando con más ilusión y también diré algo en unas semanas... si no hemos acertado o no acaba de venir la warry me he anotado lo de los sobres y miraré información :ok:
Por cierto suerte lo mismo coincidimos en embarazo :-())

Mirinda_taronja que bien lo del grupo de Facebook, gracias por la información aunque con lo justa que voy de tiempo intentaré mirarlo :ok:
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Pecunia » dl. feb. 26, 2018 9:28 pm

boira75 ha escrit:Jo tinc dues nenes precioses, la primera la vaig tenir amb 36 acabatts de fer i la segona acabava de fer els 40. Em quedarà l'espineta de tenir el tercer, ho se, veig un bebito i em ficaria a plorar...em fa pena que creixin tant ràpid i l'etapa més feliç de la meva vida, sens dubte la cerca, el poositiu, l'espera, les ecos, el part i el post-part...repetiria sí, però la meva parella ha tancat la paradet fa dies....ara una en te 6 i l'altra 2...i se que amb 42 vaig tard...i em fa una pena...però sobretot vaig tard per elles....


Ostres, jo en tinc 41 i aquest any, en principi, ens posarem a buscar el tercer... així que com a molt aviat el tindria amb 42 anys... no sé, mai havia pensat que passat els 40 voldria tenir fills, però suposo que és més fort les ganes de tenir un tercer fill, que la edat, i també el fet de que tinc unes quantes amigues que a partir dels 40 han tingut el primer fill... així que tenir el tercer no és tan estrany. Però clar, tu a més tens el problema de que la teva parella no vol tenir més fills... a veure si el convences!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dj. abr. 26, 2018 1:35 pm

Noies, necessito dir-ho a algú, perquè encara no li he dit al meu company… Avui m'havia de venir la regla, i normalment em ve abans d'hora, però de moment, res. A mig matí m'he fet un TE i al principi, res, però al cap d'un minut es veia una marca moooolt fineta i transparent, però hi era, així que en principi estic embarassada (i aquest cop sense haver-ho buscat, però tampoc ho hem evitat). Ara, però, em torno a mirar el test (és dels de palet) i ni es veu la marca. Suposo que era tan fluixeta que s'ha evaporat.
Tinc experiència en aquestes coses i que surti tan fineta el dia de la falta em fa mala espina. Demà el repetiré amb el primer pipi, però de moment no vull "espantar" el meu marit…

Però necessitava compartir-ho amb algú. :content:

Com aneu vosaltres? Alguna notícia?
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Niuet » ds. juny 16, 2018 3:12 pm

Hola a totes em podéu recomendar una ginecologa que no em miri malamente pq vull ser mare mb 43? Que no em derivi directamente a fiv I que m escolti? Soc de Bcn I d asistencia. Gracies.
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Niuet » dl. juny 18, 2018 9:39 am

Cap recomendación de Gine????
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dt. juny 19, 2018 11:15 am

Niuet, jo vaig per Seguretat Social. Per què no proves de demanar hora a la llevadora o a la gine directament? No veig per què t'han d'enviar a reproducció assistida directament si no tens cap problema previ.
potxonet
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 6:00 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: potxonet » dc. ago. 08, 2018 7:04 pm

Hola a totes,
M'enganxo a aquest fil un pel tard, però us he llegit i crec que sou unes vertaderes valentes. Us faig cinc cèntims de la meva història:

Tinc 43 anys i sóc mare de dos fills meravellosos, la Maria de 16 i l'Àlex de 12 anys. Fa cinc anys que estic divorciada i en fa un que comparteixo la vida amb un home magnífic. La relació que té amb els meus fills és fantàstica, i el seu desig de ser pare, junt al cuquet que jo tenia per no harver-ne tingut un tercer, ens va fer decidir-nos a tirar endevant el nostre projecte de vida... entenc que hi ha gent pot arribar a pensar que amb la nostra edat, amb dos fills tant grans, quines ganes de complicar-nos la vida!!! Perquè de fet, ja ho he hagut de sentir. Com que el meu home no ha tingut fills i en te tentes ganes, em diuen, "vigila que encara et demanarà per tenir-ne un!!!", i si sapiguessin que jo vaig ser la primera en demanar-li!!! </;-)

Doncs bé, ara fa 8 mesos que ho intentem i encara res. Jo m'he fet analítiques (antimuleriana) i els resultats diuen que tinc una reserva ovàrica normal per una dona de 43 anys, que si més no, ja m'està bé!!!! Hem de ser conscients del que tenim. Per altra banda cap altre problema, dos embarassos sense problemes i dues cesàrees, tot absolutament normal. El meu home, en té 43, i també s'ha fet un seminograma, tot normal, amb uns resultats normals per un home de la seva edat. Per tant, tenim les coses clares, tot correcte excepte el rellotge biològic, que tots els mesos em recorda que ens hem d'afanyar, o fem tard!!!

Els darrers tres/quatre mesos hem estat utilitzant test d'ovulació, i creieu-me que ho hem fet ben fet, tot i que sense fer diana. Avui estic en el meu dia 27 de cicle i ja començo a notar molèsties premenstruals, les hormones hem tenen ben alterada fa ja un parell o tres de dies i no aconsegueixo pensar en una altre cosa que no sigui :-()) i aixó m'afecta, em poso a plorar a tort i a dret, cada mes igual. Amb tot, hem près la determinació de recorrer a Reproducció Assistida en breu.

Espero tornar al fil, i dir-vos que ser mare amb 43-44 no és cap bojeria i que jo en sóc una prova vivent, i per partida doble: primer perquè hem aconseguit l' embaràs i segon perquè ma mare, a mi, em va tenir amb 44!!!

Molta força noies!!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: janau » dv. ago. 10, 2018 9:38 am

Bon dia a totes!!

La meva "historia" de la maternitat és molt rocambolesca...amb 30 anyets em van trovar endometriosis a les trompes després d'estar 2 anys buscant un embaràs, em van operar per intentar netejar-les però el ginecòleg em va dir que una sí que l'havien desembossat però l'altra no, però que de totes formes la neta estaba molt feta pols...em va recomanar anar a FIV directament. El primer intent va ser un fracàs però el mes següent em vaig quedar embarassada de forma natural i quan el nen tenia poc més d'un any em vaig tornar a quedar.
Sempre havia volgut tenir un tercer però la situación económica i familiar mai ha estat de cara i preniem mesures anticonceptives, però només hem tingut UN "despiste" i m'he quedat :-()) amb 43 anys i si tot va bé naixerà quan jo tingui 44 i el meu marit 49. Després del shock inicial, ara ens fa il·lusió però estem bastant amoïnats amb el tema cromosòmic. La semana que ve començaré amb les proves i passarem uns dies intranquils però amb l'espernça que tot estigui bé.

Molts ànims a les que busqueu!! el que m'havia d'haver passat amb 30 anys m'ha passat als 43 :-o00m
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dg. ago. 12, 2018 8:55 pm

Janau, doncs devem anar iguals, jo estic també embarassada, de tot just 5 setmanes, i no era buscat però tampoc evitat. És el segon embaràs (i tots dos no buscats) des de l'avortament del desembre, després del qual vaig obrir aquest fil. Amb el meu historial no sé si la cosa anirà bé o no, però em fa gràcia veure que ara, als 43 i mig, sóc tan fèrtil. Jo tb el tindré amb 44, si va bé, i seria el 3r fill.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::