IA CLINIC

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

IA CLINIC

EntradaAutor: Nurpefu » dj. gen. 11, 2018 12:37 pm

Bones a totes!
Donat que el mau marit te azzospermia i no han pogut trobar res en les dues biopsies que li han realitzar per SS al Clínic ens han dit que la opció que tenim és IA amb donant. Jo fare 37 anys po tinc bona reserva ovarica po no volem donar més voltes així que farem la IA a la part privada del Clínic.

Algú te experiència del procès al la part privada? Algú coneix com va el tema del donant??

Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: MiPumky » dv. gen. 12, 2018 9:40 pm

Hola!!

Nosaltres van començar amb IA amb donant d’esperma al clinic, tambe per azoospermia.

He fet un master en temes de donant masculi, je, , je o sigui q qualsevol dubte ja saps!!
Es un tema molt tabu i n’hi ha poques persones q ho diuen.
Jo per aixo estic al post d’ovodonacio.

Una abraçada i molt anims
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: Nurpefu » dv. gen. 12, 2018 10:00 pm

Hola MyPumky!
Gràcies per contestar. La veritat és que va ser un pal lo de la azoospermia... Po ens pesa molt més ser pares.... Ara el 26 farem primera visita... A veure. Tu al Clinic que tal? El procés es molt llarg? Quina gine vas tenir? A nosaltres ens atendrà una tal Cardenas...
Gràcies pels ànims!! :ok:
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: Ally83 » ds. gen. 13, 2018 8:01 am

Nurpefu hola!

No t’entra per SS? Jo vaig fer 3 ias x ss al clinic (no calia donant), la llista d’espera no va arribar als 3 messos, no va funcionar, xo mai se sap!

Molta sort!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: MiPumky » ds. gen. 13, 2018 9:09 am

Holaaa!!

Si tens totes les proves començaras de seguida, pel donant masculi no hi ha espera. Omples una fitxa amb caracteristiques dels dos, analitica de tipus de sang i ja esta.

Ojala et quedis amb IA es molt mes facil, jo estic contenta de la meva experiencia alla. La pega es q vaig fer 6 inses ( com protocol de dona amb donant masculi).Ara nomes faria 3 o 4, pero en aquell moment ni estava preparada ni volia pensar en una fiv.

Els professionals jo sempre mels he trobat molt competents, la cardenas en sona pero no la he tingut.

Sii, l’azoospermia es un pal, nosaltres ja ho sospitaven perque el seu besso tambe en tenia. Tambe es va fer la biopsia i res. Nosaltres ho tenien clar des del principi, q volien un fill i ens donava igual, i si la ciencia ho permet endavant. Pero per ell ha sigut complicat, sempre he sigut jo la que ha tirat endavant i aixo a vegades pesa.

No deixis d’apuntar-te a la publica per si de cas, a nosaltres ens van informar malament i ens van dir q estaven exclosos, menos mal la meva tossudessa i ara en toca fiv pel public pero al vall d’hebron. Al clinic no se si entra amb donant.

Una abraçada!! I qla estança sigui molt curteta!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: Nurpefu » ds. gen. 13, 2018 9:14 pm

Per desgràcia al Clinic no entra amb donant... Ens han dit que es feia a la Clinica Puigverd, po he pogut llegir a un foro que no en fan des de juny pq no tenen banc... Així que ho veig difícil ... Po de totes maneres demanaré derivació al metge de capçalera... A veure

Lo del donant es un tema que penso que la parella a de tenir clar, po com volen ser pares.. no en tingut dubtes, po no deixa de ser una putada pel meu marit...

La veritat és que em Clinic en dona confiança, ara estic neguitosa pel procés, po crec que força positiva. Tot i que estic acollonida per si em quedo de bessonada....
Bueno! Força I ànims noies :p-)
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: IA CLINIC

EntradaAutor: MiPumky » dg. gen. 14, 2018 10:52 am

Holaaa!!

Ja veuras q et va molt be, amb inses es menys probable que et quedis de bessonada, no se la juguen. Depen de com responguis a la medi, pero si tens 3 folis o mes t’anulen.

Al vall d’hebron si entra, a mi en toca per zona, la pega es q te molta llista d’espera pero mira al menys saps q tens una altra oportunitat alla per si de cas ( a nosaltres ens toca ara :), lo que has de pagar la part del donant i fer-te carreg del transport). La puigvert en van dir q si, pero no se, en cas de dubte truca directament al centre. Es lo que vaig fer jo.

A mi en van informar malament la gine del cap, i vaig possar una reclamacio i en van adelantar 1 any de llista, a sobre del maltrangol que vaig passar.

Ja veuras q tot va molt be!! Confiem!!

Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::