~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. gen. 16, 2018 6:28 am

Bon dia boniques!!

Silvia Estic amb la resta...Quina paciència que tens!!!! El meu cicle passat va ser de 50 dies!!!!
Una bogeria... tenia dolors de regla però no baixava... Suposu que per tema nervis i canvis varis se'm va destirotar tot! I vaig ovular molt més tard del que esperava... Però recordo que al final només tenia ganes de que baixes per poder tornar a començar... Ànims!!!

Arigalma Com m'heu dit moltes a mi.... Qui sap!!!! :oset: No ho donis tot per perdut!!!

Nostreta Tan de bo!!! Ja et queda poquet per sortir de dubtes!!

Lleona Ai aii... a veure!! Ja queda menys desespero per davant!! :content: Ànims!!

Airyn Cuida't doncs!! Agafa forces i a donarho tot quan arribi la SW!! :-D

Lavida Va!!! Que ja va quedant menys desespero!!! Tu mira d'entretenir-te.... de fer coses que no t'hi facin pensar!!! I a veure si així no se't fa tan dur... :-o00m Ànims!!

Eupatina Quin greu!! Maleïda w :sogra: M'agrada la teva decisió, ho trobo molt bona idea!! Aprofita doncs!!! :globus: Una abraçada!!!


Modo Ego: Doncs jo estic a dia 25 de cicle, i ahir vaig tenir a moments esporàdics punxades d'aquelles de regla.... :-o00m Així que com a mínim si arriba sembla que arribarà puntual o fins i tot amb antel·lació... Es clar que això em fa pensar en que potser vaig ovular abans del que penso..... :-:) En fi, ja es veurà! Toca esperar!!! jiji


Que passeu un bon dimarts flors!!! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Eia_ » dt. gen. 16, 2018 6:32 am

Bon dia,

Entro en modo ego: m’ha baixat la W! Quin bajon! s ha fet esperar!!!
Apa, a un altre cicle!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dt. gen. 16, 2018 7:18 am

Bon dia,

Eia Ànims!! I aprofita com diu Eu, es poden fer mil coses, que desprès no podràs fer!! I a per el febrer!! :-()-)
Arigalme Totes coincidim en que en un sol intent n'hi ha prou!! I si no.... cap al febrer!! Serà un bon mes també!! ..::··
Nostreta Tot anirà super bé!!!
Lleona Un dia menys!! Ànims amb el desespero!
Airyn Tot arriba... i segur que amb dos dies et passa la congestió, i estaràs a tope per a la sexy week!! :miko:
Lavida Boníssima amb el tema dimoni i angelet.... :miko: Nosaltres també ho havíem fet de canviar copetes... ;-)))
Llunadexoco Paciència amb aquest desespero....
Eu Et dono tota la raó. És duríssim veure el no... Però segur que el pròxim mes arriba un positiu! Gaudeix!!!

Ego: No massa res a dir.... avui m'arriben els One Step. Segueixo sense cap símptoma. :-o00m :-o00m
Bon dimarts guapes!!
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. gen. 16, 2018 7:23 am

Arigalma, mai se sap! Encara que també es una bona estratègia per portar el desespero millor… jajaja

Eu, està bé que aprofitis! Jo també m’ho he pres així jajajaj dissabte vaig anar a sopar a un japonès, vaig acabar amb les reserves de sushi! >.-<:

Lluna, exactament… només vull que baixi i tornar a començar! Però sembla que quan no vols que vingui perquè tens un viatge o algo així, pam! Puntual com un rellotge!… i quan l’esperes amb ganes… no vol venir!!! Sempre portant la contraria jajajaj

Eia quina putada!!! Tenia molt bona pinta!

Sou moltes en desespero… molts ànims!!! :-o00m :-o00m


Ego: hola noies!! Per aquí segueixo, sense warry… ahir tenia tots els símptomes però sembla que no es decideix a baixar… així que res, seguim esperant. Quin primer mes de cerca més dolent! Qualsevol desespero després d’això serà ridícul jajajajaj
M’han trucat per canviar-me la llevadora per dilluns a les 15.30h. Tothom em diu que no saben com aguanto sense fer-me TE cada dia. Però com ha dit abans la Eu, veure un TE negatiu fa mal, i la butxaca també es queixa! Així que res… porto un cicle ja de 40 dies. El més llarg de la meva vida warryl jajaj

Bueno, i fora de tema cerca… avui em fan presidenta de la comunitat… jajajajaj com a mínim estaré entretinguda mentre desespero! >.-<: >.-<:

Petonets noies!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 16, 2018 11:04 am

Hola noies

Entro un momentet des del telèfon per enviar abraçada a l'Eia, sap greu wapa, tenía bona pinta. Ànims wapa i Segur que febrer és el nostre mes. :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: pingu2015 » dt. gen. 16, 2018 1:30 pm

Bona tarda a totes,
Fa molt que no passo passo per aquí, perquè necessitava desconnectar, ja que aquesta segona cerca s’està fent més llarga que la primera. Han estat 9 mesos de psicosimptomes, d’il.lusions, de falses esperances... i ara necessito una desconnexió real, fem uns 5-6 mesos de descans. He començat a prendre les anticonceptives (perquè tinc un quist endometriosic que ha tornat a aparèixer) i també em servirà per a poder fer un descans i agafar una altra nova cerca de cara a maig-juny amb més ganes.
Simplement us volia agrair la vostra companyia durant aquests 9 mesos, felicitar-vos a les que heu aconseguit panxu i donar-vos molts ànims a les que esteu en el camí d’aconseguir-la! I molt especialment a la Eia.
Una abraçada a totes i fins aviat!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 16, 2018 3:23 pm

Bon dia!

Silvia, realment t'admiro. Jo amb el canvi d'hora al igual aguanto! De veritat que no vols fer un TE i sortir de dubtes? Surti el que surti hauràs d'anar a la llevador... Em dóna que estem totes més neguitoses que tu!! I benvinguda al club de presidentes d'escala!!

Pingu, et desitjo que aquest descans sigui molt productiu i que quan tornis ho facis carregada de forces. Molts petons bonica!!!

Eu i Eia, quina meeeerda!!! Ara a gaudir del no embaràs que també és molt important i a recarregar piles!!

Coaner, força amb el desespero i no et facia cap TE abans de DNW!!! M'he adonat que ja no es posen les normes de les Trobadores com es feia antigament. Les buscaré i les penjaré al post inicial, així fora patiments innecessaris!!

Lluna, ja queda menys pel desespero!! Ja ho tenim!!

Krla, com va el cansament? Millor?

La vida, això de les copes ho he fet milions de vegades!! A veure si aquests canvis ninja de copes han de durar poc en l'anonimat i podeu dir a tothom que no veus perquè tens un cigru!!
I amb els dos angelets t'entenc taaaant!!! Ja ens queda poc!!

Airyn, com et trobes? Espero que molt millor per a poder agafar amb força la SW!!

Ego: doncs cada dia vaig tenint punxadetes tant al pit com al baixventre. No em faig il·lusions perquè cada més és diferent i ja no em fio. Com us vaig dir, he fet canvi de xip i vaig mentatlitzada que acabarem a RA. Sona que estic depre, però no, e?? Simplement sóc realista i per tant el desespero el porto molt millor. Prefereixo pensar en negatiu i si ve el positiu, a celebrar-ho amb pimky!!! Avui estic feta un cromo. El diumenge vem anar d'aniversari del fill d'una amiga i estem tots com si ens hagués passat un camió per sobre. Em sembla que al final haurem enganxat la grip... Aixx paciència amb els virus!! Lo bo es que entre tos, mocs, mal general i estar tots iguals, vaig de bòlit i no penso en desesperos ni warrys. A veure si queda només en un dia de cansament i no es complica amb metges i medicaments!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 16, 2018 6:15 pm

Noietes, com esteu? Veig que unes més animades que d'altres.

Lleona: esperem que es quedi amb cansament, sí... i per lo de la RA espera't a veure si t'enduràs alguna sorpresa. Mai se sap.

pingu2015: molts ànims bonica... jo també he passat per això i es fa pesat. M'agrada el teu enfocament, pensa amb tot el que podràs fer durant aquests mesos i després tot apunt per la feina. Molts ànims i una abraçada.

silvia.xikillaa: ben fet, ets forta i valenta. Ja ens diràs alguna coseta quan ho sàpigues (esperem que siguin bones notícies).

Coaner: quins onestep t'has agafar? Els TO o els TE?

Eia_: pintava bé... però ja se sap, el cos a vegades ens fa males passades. Molts ànims i a pel febrer!

LlunadeXocolata: paciència... l'espera sovint es fa llarga

Eupatina: llàstima que hagi vingut... però aprofita per fer tot allò que no pots fer mentre estàs en búsqueda i captura... Per cert, jo embotit i formatges me'l menjo igual... Penso que quan m'ho diguin llavors ja faré més bondat. L'únic que no faig és esport de risc, i alcohol... i quan em ve la W em prenc la meva cerveseta i me'n vaig a fer esport! jeje

Mode ego: a veure, tot igual que ahir. Però aquesta nit m'ha vingut al cap que sempre entre cicles taco d'un color marró (sang vella) i aquest cicle no he tacat gens ni mica (diria que mai m'havia passat de no tacar) Pot tenir alguna cosa a veure amb que s'hagués quedat algun bixitu enganxadet al meu òvul? O és pura casualitat, algú ho sap? Per la resta tot igual... demà vaig a la gine, a veure què em diu (no sé si a 6 dies de la W podria veure alguna cosa o no...).

En fi, bona nit i fins demà reboniques!
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 16, 2018 8:49 pm

Hola boniques!

Eia ho sento molt! Quina mala pata la warry! Anims i a per febrer!!

Silvia anims presidenta! Paciència no et falta aixi que segur que et va genial! Si que es cert que el negatiu fa mal de veure, pero a mi el neguit em podia...

Coaner veig una desespero tranquil.leta, a veure si passa ràpid...

Pingu molts ànims! Espero q aquest descans et vagi bé per agafar forces!

Lleona aish molt animsx la desespero i espero q estiguis millor i q el refredat no hagi anat a mes!

Lavida mai se sap si pot ser q hi hagi cigronet o no! A 6 dies de la warry o no crec q es vegi res, pensa que quan vas a RA i hi ha positiu fins dues setmanes mes tard no et fan eco (també perque hihagi bateg, però tb perque es molt petitó)

Mode ego: jo continuo feta un nyap, super cngestionada amb tos uff... ja he acabat l'omifin, ara toca esperar a ovular , de moment no hi ha clara d'ou i et to ha sortit gairebé blanc , q he fet un per si estavem perdent sw... però no...

En fi.. ens llegiiim!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. gen. 17, 2018 6:24 am

Bon dia noies!!! Ja som a mig setmana... >.-<:

Eia Quin greu.... Pintava bé!!!! Com t'han dit per aquí, aprofita aquests dies per fer coses que embarassada no podries!! Ves a sopar! Beu un bon vi!! I gaudeix!! Així estaràs a tope pel nou cicle que comences!!! >.-<: Una abraçada!!

Coaner Ja tens els tests? Imagino que et refereixes a TE, no? Has pogut evitar la temptació de fer-ne cap? jaja :-D

Silvia Presi!! Enhorabona!! jiji millor!!! Així desconnectes!!! jajaja
Jo insisteixo.... com ja t'han dit les altres, em faria un TE pe descartar del tot embaràs i quedar tranquila... de totes maneres la llevadora segurament te'n farà un també el dia de la visita ... Noia... tens molt d'aguante!!!!! jaja :camio:

Pingu Et desitjo el millor! Espero que aquest descans us serveixi i us vagi genial... I que quan torneu l'espera sigui ben curteta!! Una abraçada!!

Lleona No queda més que esperar.... :-o00m Ànims!!

Lavida Això del tacat... podrien ser les dos coses... Embaràs,o bé que aquest cicle no has tacat i punt ... :-o00m El problema és que síntomes de reglai símptomes d'embaràs són molt semblants (per no dir iguals en alguns casos) et dic el mateix que a la Lleona.... Nomes et queda esperar!! :miko: :miko:

Airyn L'has ben enganxat aquest costipat doncs! Cuida't!!! :globus:

Modo Ego: Doncs res, dia 27 de cicle i aquí estem... :oset: jaja Tinc tots els símptomes premenstruals... Dolors mesntruals al baixventre, alguna punxadeta... son ... més ganes de fer pipi (si... quan m'ha de venir la regla és un constant jaja) i em costa dormir a la nit... i pits sensibles!! Tots aquests símptomes encara que pintin bé per embaràs, són els meus símptomes de regla... Jo crec que ja s'anuncia :-o00m Us aniré informant :globus:

Que passeu un bon dimecres!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 17, 2018 6:36 am

Bon dia noies!!

Avui es DNW de Rubinat. Com va???

Avui estic molt millor però ha caigut la meva filla malalta. Espero que també sigui tant curt com a mi i que en unes horetes ja no tingui res. La pròxima em pensaré molt si anar de cumple o no!! Jajjaja
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. gen. 17, 2018 8:15 am

Lleona, la veritat que si tens mil coses a fer, passen els dies més ràpid! Ara aquests dies hi ha molta passa de grip i a més molt forta. A casa meva han caigut tots… així que paciència! :-o00m :-o00m

Lavida jo crec que es massa aviat, però ja ens diràs com ha anat amb el gine :ok:

Airyn a recuperar-se aviat i poder gaudir la SW a tope!

Lluna si es que tots els símptomes son iguals jjajjaj ja queda res per a sortir de dubtes… ojalá tinguem bones noticies


Ego: bueeeeno… dia 41… la veritat que ja em fa una mica de vergonya dir que avui si tinc símptomes de que vindrà… jajajaj en realitat avui, per ara, no tinc cap símptoma de res. La qüestió es que hem decidit que si dissabte no ha baixat encara, farem un TE. Així podem dir a la llevadora que vam fer un test fa 2 dies i que ha sortit tal cosa.

Si que tinc molta paciència, però també he de dir que estic tan ocupada durant la setmana... que tampoc hi penso gaire. Surto del treball a les 14h, vaig a casa i dino a tota presa per portar les nenes al cole i després faig 4 coses per casa i ja es hora de recollir-les, extraescolar, arriba a casa i dutxa, sopar, conte... a les 9 de la nit estic morta i només penso en dormir jajajajaj

I bueno, ahir vaig començar la legislatura de presi jajajaj amb follon perquè s’ha de fer una reparació i un volen fer derrama, els altres agafar dels estalvis... total, que estic entretinguda! :b-))) :b-)))


Apa noies, vaig a estudiar una mica que he suspès un dels exàmens... així que em toca fer colzes de nou! Passeu un dimecres genial!
Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dc. gen. 17, 2018 6:15 pm

Bon vespre a totes!

silvia.xikillaa: d'aquí a dissabte falta poc. Molts ànims que això ja ho tens! Per cert, ànims amb la presidència! Yes you can!

Lleona: com està la petita? La veritat és que aquests dies corren molts virus i amb febres altes... espero que estigui molt millor i es recuperi ben aviat.

LlunadeXocolata: ànims, el desespero s'acabarà en breu i encara no hi ha res perdut.

airyn_jp: com et trobes? has millorat el costipat? Espero que si i pugueu fer una bona SW.

Mode ego: visita al gine feta. Tot correcte i en ordre (que per mi és l'important). Per la resta, no ha vist res de res, només m'ha recomanat que em continuï prenent l'àcid fòlic i que no em fagi cap més TO (diu que haurien d'estar prohibits). Així que li faré cas, m'ha dit que la ovulació és 14 dies abans que vingui la regla. Provarem així i ens intentarem relaxar una mica... o sigui que així farem! Per aquest motiu també intentaré desconnectar una mica més d'aquí, però sense marxar eh...!!! Però vulguis o no també m'hi capfico més.

Abraçades!!!
Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Eupatina » dc. gen. 17, 2018 6:50 pm

Hola!

Eia, quin rotllo la maleïda! Jo no entenc perquè però al meu voltant els segons fills/es, sembla que es fan esperar una mica més...però arriben!

Coaner, gràcies pels ànims! Ànims en l'espera! I estic d'acord amb la Lleona amb això dels TEs del dimoni (menys quan surt positiu que li faries un petó al TE)!

Silvia, for presindent! A veure que diu el TE el dissabte, creuem els dits!

Lleona, veig que fas un canvi de xip! Segur que t'ajuda a estar més relaxada i això sempre va bé!

Lavida, això de l'esport és el que més m'agrada de no estar prenyada!

Modo ego: jo estic esperant q marxi la W! I res més!

Una abraçada virtual,

Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 17, 2018 6:53 pm

Lavida, No entenc perquè t'ha dit lo dels TO. Serveixen per saber quan ovules i per tant quan serà la warry. Jo no hi veig problema si només ho utilitzes per això. Si comences a obsesionar-te el problema no són els TO, si no la persona i serà per altres motius com que passen X cicles i no et quedes, o no surten els TO positius, i sincerament els TO són el de menys. Bé, aquesta és la meva opinió però jo sóc de les que tinc 10 TE a l'armari des de fa 5 cicles i no he utilitzat ni un i 40 TO que només gasto 5 al cicle... Bé, almenys t'ha vist que tot està bé i això és l'important!! Ja veuràs que en breu tens bones noticies!!!

Eu, si he fet un canvi de xip i realment vaig molt més Tranquil·la. A veure si serveix!

Ego: jo estic molt millor. Només em queda el coll amb una faringitis (imagino) i la peque al final va fer febre i estem en ello. També és tos i mocs, no grip. Esperem que sigui curtet i en breu estigui al 100%!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 18, 2018 5:57 am

Bon dia guapes!!!
Personalitzo una miqueta:
Silvia Enhorabona presi!!! >.-<: És el millor que pots fer desprès de tants dies.... Fer-te un TE!!
Pingu Descansa i agafa forces que la pròxima cerca serà teva!!
Lluna de xoco Com et trobes avui? I per el que em deies no en faré cap de TE fins el diumenge o dilluns, n'he vist molts de negatius i fer-los abans és llençar els diners.
Lavida Test d'embaràs només he demanat. TO encara en tinc de l'última comanda que vaig fer d'Unitest i fa molt temps. No els faig servir perquè amb aquesta última eco del Omifin ja em van assegurar el moment de l'ovulació (a part el dolor era super intens) Però no descarto en una pròxima si va diferent fer TO. Vas demanar al teu gine el perquè et desaconsellava fer-los servir? No ho havia sentit mai. Sempre et permetran controlar més el moment de l'ovulació... això dels 14 dies és molt relatiu, no sempre són els 14 dies exactes, cada dona és diferent i fins i tot el cada cicle pots variar. L'única explicació lògica que hi trobo, és perquè et relaxis.
Airyn A veure si aquests dies que hi ha entre mig arregles aquesta tos. :oset:
Lleona Pobreta... l'aniversari segur que no en té tota la culpa. :oset: Qui no té passa, constipat o grip... Espero que passi ràpid!!! Que em deies de normes de trobadores??
Eu Si mai em passa... segur que el voldré emmarcar i tot!!! jajaja Ànims amb aquesta w!!!
Ego Ahir vaig passar molt mala nit, em vaig despertar un munt de vegades al wc, (cosa que no atribueixo a embaràs perquè vaig veure massa aigua) i a les 4:30 vaig deixar la son per impossible. però n'hi vaig gosar escriure a aquelles hores i vaig aprofitar per fer feinetes per casa. I dora dora m' en vaig anar a la pelu. Sempre he trobat que un cabell curtet és més còmode durant un embaràs... i mica en mica el vaig tallant. jajaja
Cosetes: La Lleona ens posa al principi del post que la maca andina, és bona en cas de cerca.. l'heu provat mai? Vaig estar parlant amb el meu fisio/naturòpata de confiança i em diu que la maca andina ve a ser com una "viagra" que ell m'aconsellaria més arrel de ginseng. Fa dies que busco per internet aquesta arrel, només en trobo una de xina que m'arribaria en 60 dies. I no fa massa bona cara. Ahir al supermercat vaig veure'n una molt semblant, i la noia de la zona em va dir que era el mateix... i no ho és... és Gingebre. Que per cert, té un munt de propietats.... una tasseta d'aquest té al matí va super bé per les primeres nàusees si estàs embarassada.
És que ja em vaig preparant per si és una cosa o l'altre.... jajajajaj

Bon dijous!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 18, 2018 6:49 am

Bon dia!!

Coaner, lo de les normes que comento és que antigament als post de cercadores es van crear unes normes per a no caure en tentacions i portar millor la cerca, com per exemple no fer cap TE abans de DNW, no buscar per internet símptomes d'embaràs.... Eren unes quantes, a veure si les trobo i les afegeixo!!

I la maca nosaltres la vem provar. Ens van dir que millora la quantitat de l'esperma i la quantitat en ells i en els dos la líbido. És natural i no perds res en provar-ho i ara ho trobes a molts llocs.

Que passeu bon dijous!! Jo ja de camí al cole!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dj. gen. 18, 2018 7:28 am

Bon dia noies,
Entro en mode ego per poder-vos respondre. El que em va comentar és que pel meu cicle, molt regular, no calia que fes servir ela to. La primera fase em va dir que és la que pot variar, però la segona em va comentar que eren 14 dies abans de que vingués la w. Ella és del parer que no s'haurien de fer servir perquè t'obligues a "fer-ho" durant uns dies determinats, que segurament igualment ja ho faries. Jo és el primer cicle que men feia i vec fàcilment amb la clara d'ou quan ovulo i quan no, per tant suposo que també es fa agafar amb això. En cap cas dic que estigui malament fer-no o no, òbviament totes vomem el mateix i com més aviat millor. Espero haver-me explicat...
Petonets i pepos. Bon dijous amb olor de cap de setmana!
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. gen. 18, 2018 8:14 am

Lavida, doncs si, lo important es que tot estigui bé, anar intentant i, sobretot, gaudir del moment!!

Lleona m’alegro que estigueu millor! Si es que amb aquest temps… ara fred, ara calor…
Si que tens raó que hauriem de buscar aquestes "normes", perquè sino les webs de TE es faran d'or amb nosaltres jajajajaj

Coaner mare meva que informada jajajaj la teva naturópata no et pot dir on comprar? Jo es que totes aquestes coses de te i herbes… no puc… em fan vomitar! Ja ens diràs, si trobes, com funciona :-()-)


Ego: poca cosa a explicar noies, estic treballant i intento estudiar a estones. a estones tinc molts dolors de regla... ahir vaig estar informant-me del SOP, que es la única raó que trobo que podría encaixar en que porti un cicle de 42 dies. Dilluns a la llevadora li comentaré i aviam...

Bon dijous!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. gen. 18, 2018 6:14 pm

Noies!! Entro ràpid en modo ego per informar-vos que tal i com preveia m'ha baixat la regla...
Feia uns dies que ja deia que en tenia tots els símptomes... i a més sabia que aquest mes havia estat difícil trobar els nostres moments de calma jeje

Estic bé, sempre és una mica de baixón per molt que ho esperis però tenia molt clar que aquest no seria el meu mes... :-o00m

Us vull comentar una altra cosa... Al final he decidit fer-me mútua... encara m'hi estic mirant... però ja ho tinc força clar...
Primer de tot perquè m'agradaria que un ginecòleg em fes per fi una revisió com deu mana (mai me'n han fet cap...tan sols ciologia...) i potser alguna miradeta més per de cares a un embaràs...
Tinc molt clar que el dia que per fi arribi (que arribarà ...això espero!!) vull donar a llum a l'hospital públic que em correspon... i vull també seguiment per part de a sanitat pública... Però sent el primer m'agradaria sentir-me ben atesa i un control més seguit... per això opto al final per mútua...
He estat mirant i remitant i de moment la que més em convenç és Agrupació Mútua, que em permet agafar tan sols un pla per visites i probes mèdiques, sense hospitalització ... Què en penseu? Teniu alguna recomanació?
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::