~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dl. gen. 22, 2018 11:38 am

Bon dia guapes,

Personalitzo una miqueta:
NostretaVa... que de seguida tenim el nou cicle aquí!! :miko: Cuida't molt!
Krla Jo no he tingut mai cap problema amb l'àcid fòlic i mira que fa més de dos anys que m' el prenc (Acfol) Crec que és una molt bona opció el que et comenten de canviar de marca.
Lavida Com estàs? Has fet TE?
Lluna A disfrutar d'aquests dies!!! :content:
Cookita Segur que tot va molt bé!! Bona setmana!
Silvia Deu ni do... Esperem que et donin resultats aviats!
Lleona A veure si tot plegat passa aviat... I podeu agafar forces!!! Cert que aquest any hi han uns grips molt punyeteros...
Eu Gràcies guapa! Sempre és un gran que.... saber trobar el cantó positiu!
Arigalma Ànims i una abraçada.

Ego Doncs nosaltres finde a mig gas, cosa que ha acabat d'ajudar amb el resultat d'aquest mati... Negatiu!! Però encara n'hi rastre de w! Així que esperant que arribi, que s'acabi de recuperar el maromo... i anem a per el febrer. Mes d'aparellament dels gats (i bé que els hi va) a veure si algun dia tenim sort. :miko:
Pd: Mentrestant mirarem de recuperar ànims!

Una abraçada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dl. gen. 22, 2018 9:41 pm

Bona nit!
Ja puc personalitzar una estona! A veure si no em deixo a ninguna:

Coaner, quin pal aquest negatiu però no defalleixis, és un cicle menys per aconseguir el teu desitjat positiu!! Ànims i fins que no hi ha warry hi ha esperança!!!

Krla, jo no he tingut mai problemes amb el fòlic, però també és cert que jo no he pres mai multivitamínic, només fòlic (acfol) . Pregunta a la gine a veure què et diu.

Arigalma, ànims amb aquests dies de baix ànim. Tot acaba millorant. A més si no apareix la warry ja es bona noticia, o sigui que paciència i ànims!!

Eu, al febrer segur que és el vostre mes!!! Força!!

Nostreta, quina me aquesta warry!! Ara a agafar forces i sant Tornem-hi!!

Silvia, osti quin cicle més raro!! Que t'ha dit la llevadora? A veure si et dona progesterona o alguna cosa per a regular el cicle.

Cookita17 et desitjo que no sigui res i que el quiste desaparegui i pogueu posar-vos en cerca tranquils. Ja ens aniràs informant!!

Lluna de xocolata, força per aquesta SW!

Helens, a veure si us recupereu una mica i podeu fer una bona SW. Sigues optimista!

Lavida, ja no queda res per a sortir de dubtes!! A veure si tens bones notícies!!

Bé, jo porto tot el dia sense tacar res. No em vull fer il·lusions però és un canvi després de 3 dies tancant. El lleó i la meva millor amiga diuen que és implantació. Demà passat sortirem de dubtes!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dl. gen. 22, 2018 10:14 pm

Bona nit noietes! Estic amb el mb, intentaré personalitzar però des d'aquí costa més.

Lleona: doncs tot i que no tenies massa esperances crec que pinta força bé i el teu lleó i la teva amiga poden tenir raó, ojalà! Va que dimecres ja és aquí i l'esperem amb les millors noticies.

Coaner: ànims amb aquest negatiu... però com t'han dit mentre no hi ha W hi ha esperança, no la perdis!

Arigalma: doncs que no decaiguin els ànims a ningú! Molts pepos i endavant que potser tens sorpreses!

Eupatina: m'encanta aquest positivisme! Jajaja però quan et fas la idea i tens la patacada costa però millor mirar el costat positiu!

Nostreta: ànims i a pel febrer, a tope! Aprofita per mimar-te i fer tot el que no podras fer després.

Silvia: com ha anat amb la llevadora?

Cookita: ànims amb els quistes... jo n'he tingut i algun cop m'han marxat amb la mateixa regla. Ànims bonica!

Llinadexocolata: agafa energia que amb res estàs en plena SW!

Helens: cuida't molt... estar malalta és un pal! Però a per totes!

Krla: a mi sempre se m'han posat bé... jo prenc Seidibion.

Mode ego: entre avui i demà és el DNW, de moment ni rastre... tinc força dolor als pits (sempre em passa quan m'ha de venir) i avui al matí em feia alguna punxada que no ho havia notat mai... a part d'això tinc com un fluxe elàstic (tipu clara d'ou, però no tant exagerat) En fi, a veure que passa demà i si no ve entre dimecres i dijous ho farem, però em fa pànic veure'l blanc, prefereixo esperar em sembla... així que continuo a l'espera!

Bona nit >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dl. gen. 22, 2018 10:26 pm

Lavida, aquest fluxe pinta molt bé!!! A veure si puc cantar el teu positiu i tornem a remuntar el mes!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Eupatina » dt. gen. 23, 2018 5:59 am

Hola!

Lavida, estic d'acord amb la Lleona! Això té bona pinta.

Lleona, creuem els dits i que no tornis a tacar fins d'aquí a molts mesos!

Modo ego:
He reenganxat la grip estomacal...espero arriibar mig be a la SW.

Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 23, 2018 6:22 am

Bon dia!

Eu, a descansar i veure molts líquids!!! A veure si passa ràpid!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 23, 2018 7:05 am

Bon dia... mode soso total, ja em comença a venir la berra! Total, un altre mes..
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dt. gen. 23, 2018 7:41 am

Bon dia noies,

Lleona Com estàs? Doncs si que té cara d'implantació això!! Ens encantarà celebrar el teu positiu!! I ens donaràs un aire de alegria per el nou mes!! :b-)))
Eu Recupera't aviat bonica!!
Lavida Maleïda w!! Ànims i força, pensa que comences un nou cicle. Que segur que et porta un positiu!

Ego Jo segueixo sense rastre de w!! Ara penso que el dia exacte de l'ovulació no el devia tenir al 100 x 100 controlat. Quan em vaig anar a fer la eco, la gine em va dir que ovulava entre el 8/ 10 de gener. Així que jo vaig comptar els 14 dies des de el dia 8... per tant ha d'estar al caure.

Bon dimarts!!!
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. gen. 23, 2018 8:22 am

Bon dia noies!!! Personalitzo i després us explico la visita d’ahir. Gràcies a totes per preguntar!

Lleona, a veure si la peque millora aviat! Ja dic que aquest any ha vingut forta la grip… com va el desespero?? :-o00m :-o00m

Nostreta, quin royo!!! Va, que febrer serà el mes! Ànims

Coaner que tal?

Lavida, ostres… pintava molt bé això!

Eu, a descansar per poder arribar perfecta a la SW! :-()-)


Ego: bé, doncs després d’esperar durant gairebé 1h, la llevadora em va agafar la mostra d’orina i em va dir que amb tants dies de retràs, o embaràs o desajust. Mentre esperàvem resultat del TE jo li anava dient que volia una revisió complerta, que això de desajust no em sembla una bona explicació, que s’ha de comprovar que tot està bé… total que va sortir negatiu i em va dir que ja podia marxar a casa, que esperi fins el 8 de febrer i em faci un altre test i torni…

Així que vaig anar a l’hospital i vaig demanar que em veies un ginecòleg. Em va fer una ecografia, em va dir que els ovaris estan bé, que no hi ha cap quist ni líquid ni res, que només veia estrany que tinc l’endometri de 8mm i que no es com hauria d’estar… no sé, em vaig quedar una mica igual perquè no sé com hauria d’estar jajjajaj total, que em va dir que ell creu que en 1 setmana o 10 dies ja hauria de baixar-me, que si, que es un desajust per haver deixat les pastilles. Que si em trobo malament prengui ibuprofeno i poc més.

Vaja, que a seguir esperant... i ja van 47 dies! Jajaj de moment no aniré al gine privat, crec que em donaré d’alta a la mútua altre cop, per començar al febrer... ja us diré!

Bon dimarts noies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 23, 2018 8:48 am

Hola noies!!!

He estat una mica desapareguda però us he anat llegint... a veure si puc personalitzar una mica que tinc el cap una mica obtus...

Lleona com vas?? si que te bona pinta aquest tacadet... a veure si hi ha sort i celebrem el positiu!! com va la peque?

Coaner: ara que ja estas amb omifin segur que els ovaris es fiquen a tope i el febrer es el teu mes! molts anims..

Eu: Millorat ràpid... segur que per la SW estàs a tope...

Lavida: quina kk la warry... un superabraç i segur que al febrer ho aconseguim...

Silvia: quin rollo de desajust warril... si ha de venir que vingui ja... a mi em va passar un parell de cops quan buscavem al primer de tenir cicles de 52-53 dies i es una kk....

Mode Ego: a veure jo porto tot el finde desapareguda perque tinc tant al airynman com al mini malalats amb grip... avui sembla que l'airynman comença a estar millor... a veure si es recuperen aviat perque jo vaig baldada... encara arrossego la fluixera de la meva setmana malalta... un rollo... en quant a la SW pues es va tornar un sexyday perque no ha donat per mes... vaig fer TO perque els tinc per casa i ahir a la tarda i abans d'ahir surt marcat (no tan fort com a la de control, pero si lo mes fort que els he vist jo mai...) Jo ahir em notava els ovaris al caminar com si haguesin d'esclatar però clar no sé si ben bé vaig ovular... el cas es que avui el TO ja sortia molt menys marcat... per si un cas l'airynman va treure forces i ahir vam fer els deures... però ja us dic jo que febrer no serà el nostre mes... nosaltres ni fent molt millor els deures... en fi... menys dona una pedra!

Molts petonets i Bon dimarts!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 23, 2018 9:03 am

Hola wapes, bon dia

A veure si puc anar personalitzant una mica, que ahir estaba ofuscada.... Sorry

Lleona, espero que el tacat sigui implantació i puguem veure com cantes panxu en breu!! :b-)))

Eu: baja amb aquests virus, a recuperar-se i a per la SW!! descansa tot el que pugus i a hidratar-se

Lavida... baja amb la W, sap greu, a veure si totes tenim sort al febrer

Silvia, quin pal lo del desajust... i no et poden fer analítica ni res per veure si hi ha algo?? Només amb la eco ja ho poden veure tot?

Airyn, ja saps que només amb un Sexy Day és suficient, a veure si hi ha sort! Molt bé per l'Airynman que va treure forces!! :ok: A veure si teniu sort!!!! No perdis l'esperança!

Ara no sé si em deixo alguna, segur que si,... m'haureu de disculpar....

EGO: poz na, aquí segueixo jo esperant la W el dissabte.... estic súper convençuda que les meves paranoies són això, paranoies, que no hi ha panxu i simplement és que aquest mes al estar més pendent tinc més molèsties pre W del normal... Ya ta. Segueixo amb dolorets de regla i ja no molestatant el pit.

Anem parlant! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 23, 2018 1:52 pm

Bon dia!

Arigalma, ànims amb el desespero! El dissabte arribarà ràpid i espero poder cantar positiu!

Airyn, merci per preguntar! La Bitxo avui ja ha anat a la bressol i ella tant contenta. A més ahir va dormir de 19h a 8h o sigui que va amb les piles carregades. A veure quan la reculli que m'expliquen. Però donem per tancada sessió grip a casa. Yuhuuuuuuu!!!
I com t'han dit, un sol dia sexy pot ser suficient! A més si torneu a rematar aquesta setmana no estarà malament. A veure si teniu sorpresa al final!!! I que es millorin tots a casa!

Silvia, almenys ja saps que en uns dies baixarà la warry. I si tens dubtes de l'endometri, comenta-li al teu gine a veure què et diu. No et dic que busquis a google, però potser t'ajuda. I la llevadora és un encant, no? Ànims amb la espera i qie no es faci pregar gaire!!

Coaner, a veure si tu també tens una sorpresa i cantem juntes! Em faria una il·lusió gegant poder-ho fer. Ja ho saps :ok:

La vida, ja podria marxar ben lluny la maleïda!!! Va, que al febrer segur que tens el positiu!!!

Rubinat, Rutty i Kireta, no sabem res de vosaltres!!! Com aneu? Les vostres DNW ja han passat!

Ego: continuo sense warry a CD28. Aquesta nit és el punt àlgid.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. gen. 23, 2018 4:50 pm

Hola noies;
passo per aquí a donar molts molts anims a totes les trobadores. Tard o d'hora arrivara la nostra estimada panxu :-())
Vinc a fer una pregunta, perque se que hi ha moltes compis omiferes en aquest post
Dijous vaig anar el gine i tinc 2 ovulitos bons. Vaig punxar-me ovitrelle el divendres i vaig ovular dissabte. El mateix dissabte vaig començar a prendre progesterona, pero no se quants dies l'he de prendre.
Quants dies les preneu vosaltres??
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 23, 2018 5:37 pm

Mimi, jo prenc omifin de CD3 a CD8 i progesterona de CD14 a CD26. No em punxo ovitrelle. Espero haver-te ajudat, però seria millor que el gine et digués durant quant t'has de posar la progesterona.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. gen. 23, 2018 6:02 pm

Lleona ha escrit:Mimi, jo prenc omifin de CD3 a CD8 i progesterona de CD14 a CD26. No em punxo ovitrelle. Espero haver-te ajudat, però seria millor que el gine et digués durant quant t'has de posar la progesterona.


Moltes gracies Lleona
Si si, ara trucaré a veure si m'ho poden dir
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dc. gen. 24, 2018 6:34 am

Bon dia guapes,

Ayrin Gràcies per els ànims! I anima't tu també. Que amb un dia en teniu prou!!
Silvia Doncs, crec que faries bé a buscar una mútua o gine privat. Si més no una explicació amb cara i ulls, no la que et va donar la teva llevadora. Ànims i que passi tot ràpid!
Lleona Gràcies bonica. Com has passat la nit?
Mimi Jo també estic amb progesterona. La meva gine em va dir que m'ho prengués, fins a que em baixes la w.

Ego No hi han novetats. Esperant la w!!

Petonets i Bon dimecres!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 24, 2018 6:45 am

Bon dia!!

Coaner, ànims que cada dia sense warry és un dia menys pel positiu!!

Ego: Avui CD29 i 1r dia post DNW i no ha aparegut la warry. He fet un TE i blanc nuclear. Esperaré a veure si baixa durant el dia i si no, repetiré TE. No he tingut mai retràs, al revés, el meu problema es que no arribo a 28 dies i ja porto 29. Els altres 2 positius a CD30 va sortir una linia suuuuper dèbil. Potser ho he fet massa aviat i m'he d'esperar a demà. Us vaig comentant!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. gen. 24, 2018 7:50 am

Airyn, no perdem l’esperança que mai se sap! Com estan els homes de la casa?

Arigalma, doncs estan amb lo del desajust i poc més em diuen, així que suposo que hauré d’esperar i si el 8 de febrer no ha baixat… o em fico cabezona i surto d’allí amb mil probes, o tiro a la SS.
T’ha vingut la warry?

Lleona, vaig buscar a Google, si… jajajaja però no ajuda gaire… en teoria aquest gruix es just quan s’ovula… així que res, esperaré i no hi pensaré perquè no hi ha res que tingui sentit aquest mes.
Quina intriga! Potser si era massa aviat, diuen que es millor esperar a tenir 3 dies de retràs... ves dient-nos.

Coaner doncs si, ja estic mirant preus… o em faig mútua o em faig una revisió a una ginecòloga privada al costat de casa… ja veuré.


Ego: poca cosa a explicar noies... em passo el dia estudiant i a casa amb la nena, que no tinc temps ni de seure 5min. Estic bastant de bajon... avui aniré al gimnàs a desfogar, a veure si així m’animo jejejej

Bon dimecres!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 24, 2018 8:34 am

Bon dia!!

Coaner a veure si finalment no ve la W i cantes positiu!
I tu tb lleona!! A veure si heu fet diana!

Silvia, jo crec que les mútues en part serveixen per temes així, si vols una segona opinió o pe fer-te proves que potser a la SS costa més temps que te les facin. A més pensa que si et vols fer mútua moltes vegades hi ha carències per proves i part per exemple, així que quan abans la facis millor (si finalment te la fas clar).

A la resta, ànims amb els desperos, i ànims a les que ja ha baixat la W, ja queda un dia menys per comença el nou cicle.
Jo aquí segueixo... fns el finde res de res.

Que passeu bon dia! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 24, 2018 2:23 pm

Bon dia!
Entro en modo ego:
Al final ha baixat la warry. És el 1r cicle de 29 dies que tinc en ma vida. Comencem el 6è i últim cicle de omifin. De moment trucaré al meu gine per a fer visita i que ens confirmi o no anar a RA o fer una altra tandada de omifin.

Coaner quedes tu oer cantar positiu!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::