Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dg. feb. 04, 2018 9:34 am

Bon dia noies!

Kabissa molt bé veure el 65 >.-<: >.-<: Moltes felicitats per aquesta baixada, a veure si aquesta setmana reforces aquests 65 :camio:

Jaruma no et preocupis per aquests grams extra, de vegades petites variacions no sabem ni d'on venen. El més important es anar agafant millors hàbits. Jo ara estic en aquest plan, no tant fixada en perdre pes, si no en menjar bé i no tenir tanta sensació de cuplabilitat cada dia de menjar malament. Vaja, tornar a tenir una relació sana amb el menjar. Poc a poc, el millor de tot es que t'hagis sentit bé amb tu mateixa, això es el més important! >.-<: >.-<:


Ametista no està malament haver-te quedat igual, i més si has vist el 69 durant la setmana. Estas molt a prop del teu objectiu, has baixat mooolt des de que vam començar aquests grup de dieta >.-<: >.-<:

Capseta si has menjat bé en qualitat i quantitat no et preocupis per aquests 600 grams, és normal anar pujant, segueix vigilant i controlant menjar i segur que no pujaras massa. Jo als embarassos fatal, cada embaras un 25 quilos :ufs: l'ultim de la tercera només 10 kg, però ja en tenia un 15 de sobrepés per tant no val. Així que t'admiro que et cuidis, i t'animo a seguir fent-ho, que després costa molt baixar amb la lactància i durant l'embaràs no cal menjar per 2! De quantes setmanes estas, per cert?

Tema grup whatsapp, envieu-me per privat els vostres tlfs i el preparo. La idea es compartir fotos del que preparem per esmorzar/dinar/sopar quan podem i a més fer comité de crisi en aquells moments en que ens menjariem un bou amb les seves banyes i tot! Aquí està genial per anar posant progressos i fer missatges més llargs, però per compartir fotos o demanar ajuda en un moment puntual pot estar bé el grup. Ho intentem, si ens va bé, genial, i si no, ho deixem correr :content: :content:

Que vagi mooolt bé la setmana!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 04, 2018 10:57 am

Nienna ara et faig privat, doncs ara estic de 15+2.
Els embarassos i el pes són temes complexos.... però bueno, com a mínim si s’intenta menjar equilibrat i amb una certa prudència crec que ja és suficient, i si ve bé algun capritxet doncs au, sense remordiments i sense passar-se.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 04, 2018 12:37 pm

capseta jo penso que també és normal que pugis una mica no? el més important és que vas vigilant i controlant com va la pujada que penso que moltes en el seu moment no ho vam fer o no prou i... :ufs:

nienna tens raó que he baixat però frustra una mica quan estàs tan a prop i no hi ha manera d'arribar-hi! :content: però m'ho prenc amb calma, eh? la qüestió és anar-me mantenint com estic (o sigui no tornar a pujar!) i si puc anar baixant poc a poquet la mica que em falta doncs millor :ok:

tema whatsapp ok, provem-ho!! ara et passo el número! >.-<:
jo no sé si podré aportar gaires fotos... últimament no faig els menús que voldria, que no és que em porti molt malament eh? però potser preferiria la meva amanideta o crema de verdures i resulta que cuina l'ametistu i me la lia! i després he de compensar :-o00m
però bé, algo us posaré! i espero poder ajudar també en moments de crisi! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dj. feb. 08, 2018 10:22 am

Bon dia!

Acabo de crear el grup, però només tinc tlf de capseta i ametista! Qui vulgui que l’afageixi que m’envii un MP si us plau!

Com va la setmana??
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 09, 2018 7:40 am

Bon dia!!

Doncs res, una altra setmana ben normal (aquest cop no m’he forçat a fer 5 àpats per no arribar amb menys gana als àpats, perquè hi arribava igual!!).

Però estic igual de pes!! Així que sí, sevia ser perquè lapanxa em va fer pop! Jejejejejeje
Vinga, celebrem 16 setmanes amb 63’6

Com us ha anat?

Per cert, ningú més s’anima a apuntar-se al whatsapp?
De moment som 6, i no som gaire pesades.... no? Jejejejeje


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 09, 2018 9:21 am

hola noies!

molt bé capseta, si estàs igual! >.-<: >.-<:

jo no :-:) ahir vaig tenir algun excès de dijous gras..... i avui 70'1 kg :ufs:

el que me fa por és que aquest cap de setmana tinc dinars i celebracions (dilluns el meu fill gran fa.... 10 ANYS! és que encara no m'ho crec, buufff) i a veure si la cosa pujarà més, ai aii... :-o00m

com us ha anat a la resta???

us animeu amb el grup de whatsapp??
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 09, 2018 11:36 am

hola guapes, jo també fitxo sense haver fet massa bondat... no arribo mai a atipar-me!!! :ufs: :ufs: :ufs:

fitxo:
pes inici: 66.3kg
pes avui: 66.0kg
variació total: -300gr

:-o00m :-o00m :-o00m

de moment no m'apunto al whatsapp, si no us sap greu. :-()-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 09, 2018 8:23 pm

Doncs jo igual, ni un gram més ni menys. Però és normal, perquè no faig gens de bondat! : lasito :

Estic una mica desanimada, perquè em fa falta molta força de voluntat per aconseguir trencar amb els mals hàbits, i no hi crec. Vull dir, que el que em dic tota l'estona, inconscientment, és que estic taaaan grassa que total, no aconseguiré mai aprimar. Com un cas perdut. Que necessito tant de temps per arribar on era fa uns anys, que no vindrà d'un dia! I menjo tot el que em ve de gust i més. I a sobre tinc l'autoestima per terra, en general, i això no ajuda gens :-o00m

A veure si m'ho començo a creure, que puc aprimar! Que ni que perdi un o dos kilos en uns mesos, ja ho notaré, ni que sigui en els genolls! :elefant:

Molts ànims a totes! El grup de Whatsapp de moment m'ho estic pensant, però segurament m'acabaré animant :ok:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » ds. feb. 10, 2018 9:38 am

Hola!

Jo ahir em vaig descuidar de pesar-me. La petita s'havia passat la nit vomitant i al matí estava zombie total i no vaig pensar de pesar-me :-o00m :-o00m tampoc crec que hagués sigut una sorpresa agradable després de dijous gras. :camio:

Jaruma ànims, em sento igual, i la veritat tot el que poguem perdre millor, perquè si no, què fem? Seguim guanyant pes? Fins a quin punt? Poc a poc s'han de canviar els hàbits, molts força.

Ametista ai aquest dijous gras, jo perquè no m'he pesat, segur que hagues sigut un desastre :-o00m

Capseta molt bé no haver augmentat, així fas bona mitjana amb la pujada de la setmana passada. Ja veus, hi ha setmanes de pujes més i menys, si menges sa i sense passar-te segur que anira genial!

Kabissa molt bé aquests 300 grams menys, mica en mica :-o00m

Tema grup Whatsapp a veure si us animeu, no parlem molt però en pot ajudar a tenir idees de menjars saludables i deliciosos, que l'imatge de l'amanida i pollastre planxa no anima gaire :content: :content:

Ànims a totes! :-()-)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dl. feb. 12, 2018 3:56 pm

jaruma, l'any passat, quan vaig aconseguir deixar de veure els 70's, vaig decidir fer una cosa que potser et va bé:

em vaig obligar a fer 1 setmana de bondat real. UNA setmana, em vaig dir.
Res de fustes ni mobiliari ni res de res de res de res. Dinar i sopar justet (allò que et quedes amb un pèl de gana, que faríes un tros de pa amb oli més, però no te'l prens).
Quan em venia la gula, pensava: "una setmana" o "queden 4 dies" o ...
Com que amb aquesta setmana vaig passar dels 70 als 69baixos, aquell divendres vaig decidir seguir una setmana més. I així fins als 67-68.

Ara és el que hauria de fer. Estic com tu: em fa MANDRA perquè és tan complicat baixar i tan fàcil tornar enrera, que penso "bah, per aquest trosset de fusta no serà" i clar...

Però de debó.. el pensar que només seria una setmana, llavors, em va anar molt i molt bé per fer bondat de debó aquella setmana en concret.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dt. feb. 13, 2018 8:55 pm

Bones a totes!!!

He trobat aquest grup i m'ha agradat molt.... Vaig tenir el meu primer fill fa 3 mesos, i m'és molt molt molt difícil baixar de pes... i de panxa... :ufs:

Abans de l'embaràs ja havia guanyat algun kilo, de fet forces pel que sóc jo, pesava 57 kg. Al final de l'embaràs passava uns 73 kg... :-o00m i amb una panxa enorme...

Un cop va néixer, vaig aconseguir arribar a veure 62,5 kg però actualment peso 64-65-66 (depèn del dia i l'hora..xD).... I no hi ha manera. I la panxa ....

Aquest divendres posaré el PES exacte.

El meu objectiu a llarg termini potser no és molt realista però de moment ho deixo així... M'hi he de posar seriosament.

pes inicial: 65 kg
objectiu a llarg termini: 53 kg (-12 kg)
pes actual:
objectiu a curt termini: 60 (-5 kg)

Només tinc ganes de finestres? :ufs: :ufs: .... i això s'ha d'aturar...



:-()-)
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 14, 2018 7:25 pm

Hola Xia, benvinguda! Fent lactància és normal que el cos et demani finestres, i també que engreixis. Hi ha dones que la lactància els ajuda a aprimar, i altres que ens fa retindre líquids i greix :ufs:

Jo et recomano que no t'hi capfiquis gaire, que gaudeixis de la lactància i no et sentis culpable si de tant en tant menges finestres. Jo vaig entrar en el cercle de culpabilitat - malestar amb mi mateixa - menjar - culpabilitat, etc. I al final he agafat molt mals hàbits.

Si vas passejant i controlant més o menys el que menges, quan deixi la lactància el teu fill ja podràs posar-t'hi més seriosament. T'ho dic també perquè vaig llegir que que la mare perdi pes ràpid durant la lactància no és bo pels nadons, no et sabria dir exactament per què, crec que estava relacionat amb les toxines. Però espero que tot això no faci que vulguis deixar la lactància abans!

En tot cas, molts ànims i benvinguda! :-()-)

Kabbisa, he provat el teu mètode però només un dia. Em deia "només és avui" i ha funcionat tan bé, que avui he seguit! :p-) A veure, he menjat finestres i no he sopat lleuger, peeeerò no he menjat compulsivament, que és el meu principal problema, i en general he menjat bé. Gràcies per la idea! :ok:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 14, 2018 8:17 pm

Benvinguda Xia!! Penso una mica com la Jaruma, ara tampoc cal que t’exigeixis molt pel que fa a dieta ni que et sentis amb fracàs davant les dificultats per perdre pes. L’important és menjar sa, equilibrat i moure’s. Mira de vigilar una mica amb les finestres però no et sentis malament si en menjes, pots proposar-te de menjar-ne X al dia com a límit, no deixar de menjar-ne del tot, potser aauesta idea t’ajuda.


Jaruma, que bé que la idea de la kabbisa t’hagi anat bé!!! Ja saps!! De mica en mica s’omple la pica, i l’important no és fer un canvi radical, sinó mica en mica anar canviant d’hàbits >.-<:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dj. feb. 15, 2018 8:24 pm

Moltes gràcies pels vostres comentaris Jaruma i Capseta :)

La veritat és que estic una mica xof ja que des de fa un temps cada cop que agafo pes ja em quedo en aquella franja... I abans menjava el que volia sense vigilar i ara... si menjo el que vull la cosa va augmentant.
I la lactància no la vull deixar, però també es veritat que m'agafen uns atacs de menjar finestres... i dic una mica i prou i després va una mica més que no vindrà d'aquí...... :ufs: :ufs: :ufs:
Per això dic que m'ho he de proposar seriosament... i com dieu intentar menjar sa i equilibrat!!! :ok:

Que bé Jaruma que t'estigui funcionant aquest mètode! >.-<:

Jo el primer que m'he de proposar canviar és l'esmorzar... :-o00m . Què soleu esmorzar vosaltres?
Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dj. feb. 15, 2018 9:38 pm

Ei guapetes!

Sento la desaparició repentina però aquest diumenge farà tres setmanes q he deixat de donar-li el pit al nen i bufff vaig pujar de pes repentinament, em vaig desanimar i no he tornat a entrar més fins avui q després d'una setmana fent mooooolta bondat he perdut força! Així q jo ja fitxo!!! El pes actual és 78'7!!!! Estic molt contenta! A veure si afianço el 78 o veig el 77.

Ah per cert! Jo també m'apunto al grup de whatsapp!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 16, 2018 8:17 am

Bon dia!!

Xia, i com són els teus sopars? I a la tarda, berenes? Ho dic més que res perquè potser veus que et teu esmorzar és molt ampli o calòric, però els esmorzars han de ser complets i a la tarda vespre menjar menys quantitat i menys calories.
Com que preguntaves, jo acostumo a esmorzar torrada amb pernil dolç i/o formatge, a vegades hi poso mantega i mermelada però potser un cop al mes. Llavors prenc una ifusió (o aigua) i des que estic embarassada que fem suc de taronja o de kiwi (kiwi triturat amb aigua) per anar bé de ventre i per les vitamines.
I el que he de controlar-me són els berenars i sopars, que és quan normalment em ve l’ansietat o per cansamet la puc liar fort amb el menjar, i pel que he anat veient és molt habitual.
Ahhh, i m’ha fet “gràcia” el teu comentari de que has tingut com un canvi de metabolisme i abans no havies de vigilar i ara sí. Jo he hagut de vigilar sempre!!!! Estaves de sort, però ja veuràs que el canvi serà temporal segurament, però sinó, igualment ja t’hauras acostumat a regular el menjar, segur!!!

Rubinat, me n’alegro de la teva tornada!! A vegades passa que pel motiu que sigui pujem de cop i ens desanimem i fa vergonya entrar aquí i tot.
Vinga, que segur que aviat afiances el 78 i baixes a 77.


:-()) avui 17 setmanes i he pujat 100 grams aquesta setmana, estic a 63’7.
I això que ahir vam dinar una mica malament i després vam acabar fent berenar sopar raro i bé, pensava que hauria pujat més!!
Aquesta setmana he tingut alguns moments tontos, però en general vaig prou bé d’autocontrol, el que no estic fent és sortir a caminar!! Entre el mal temps i que l’estudi em té ben entretinguda no m’esic organitzant bé.


Com heu anat les altres? Serà ben sorpresa perquè per whatsapp hem estat força calladetes, jejeje.

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 16, 2018 9:36 am

Jo avui +100, com tu capseta, només que jo no estic embarassada :-D No em desanimo, encara em sembla prou bé. A veure si la setmana que ve són -100, com a mínim!

Xia, a mi em va bé esmorzar entrepà. Amb força proteïna (pernil, formatge, etc) i si em quedo amb gana algun fruit sec. Sé que són coses calòriques, però van molt bé per quedar-te tip, I al matí no és tan greu, tens tot el dia per cremar-ho. En canvi, si esmorzes lleuger és més fàcil que després vagis picant o tinguis ganes de finestres. Tal com ja t'han suggerit, jo em programaria una finestra al dia. Per una no passa res, i si ho tens programat, quan en vulguis menjar sempre et pots dir "m'espero fins que toqui". No sé, potser et funciona. Molts ànims en tot cas!
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dv. feb. 16, 2018 10:57 am

Hola!

Entro ràpid per posar el pes setmanal.
Jo avui abans d'esmorzar 64,9 Kg. Més o menys el que ja havia comentat... :-o00m Ara a concentrar-me per la següent setmana!

Capseta, molt bé aquests 100gr!
Tema àpats els meus sopars solen ser lleugers: cremes, sopa o amanida, o a vegades si que fem una pizza entre dos. Els dinars jo crec que també correctes, on puc caure són en els postres... :ufs:
Berenar depèn del dia bereno o no i és on tinc el problema amb les finestres igual que l'esmorzar...

Jaruma, segur que la setmana que ve va millor!
I sí està bé fer un esmorzar que permeti aguantar fins el dinar i evitar picar. Em marcaré un límit de finestres!

Prenc nota dels vostres esmorzars per tenir idees pels meus! :-()-) Gràcies!!!


Bon divendres!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. feb. 16, 2018 1:36 pm

Noies a qui li faig privat per enviar el mbl? No ho sé veure... :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 16, 2018 1:42 pm

Rubinat ha escrit:Noies a qui li faig privat per enviar el mbl? No ho sé veure... :miko:


A la nienna!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::