FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 14, 2018 9:24 am

Pingu, ens hem creuat!
Que bé tenir un pla.... com a mínim a mi em dona molta tranquil·litat saber que estem fent coses. Tot i que sigui més llarg de l'esperat i que a vegades es faci molt cansat és important fer les coses bé. I preparar el niu com toca pels pollets!!

Ja ens aniràs dient!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dc. feb. 14, 2018 4:08 pm

Eii! Què vols dir que ens hem creuat?? Ens hem vist??
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 14, 2018 6:09 pm

No! Em refería als missatges! ;)
No t'he llegit abans de contestar

Tot i que ja potser que alguna vegada haguem coïncidit algunes a alguna sala d'espera!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: maneta » dc. feb. 14, 2018 6:27 pm

Entro rapid i surto, perdoneu-me que no personalitzi.
A les 8 del matí era a urgencies per fer la beta, amb un pim-pam ja era fora. Llavors m'ha tocat esperar enganxada al telefon... I esperar... I esperar...
Al final, plegant de treballar, he trucat jo. Les uniques paraules que m'ha dit la gine de urgencies. "BETA: POSITIVA" "Tens eco de confirmació el dia 28" M'he posat tan nerviosa que ni li he preguntat quin valor havia donat ni a quina hora tenia la visita.
Imatge
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 14, 2018 7:14 pm

MANETA enhorabona!!!!! :b-))) :b-))) :-()) :cnena: :cnen: ostres quina alegria bonicaaaa!!! Com estas tú de psicosimptomes?? Com has dut la betaespera? Jo avui fa tot just una setmana de la transfer. I estic nerviosa perque no noto res exclusiu. El pit una mica...pero no mel noto tan sensible nose.. ni mal de regla ni res...aixxx 7 dies post transfer i inevitable no autoanalitzarme! quina desesperamenta!
A mes com nomes he pogut posar un embrió em fa por perque la probabilitat es mes baixa...
Laltre vegada que vaig conseguir embaraç em van posar dos i va quedar nomes un...
Aixxx m'havia de desfogar, aixo de no sentir res, ni tenir sintomes ratlla. A quants dies thas fet la beta. Jo ara he contat i es a 11dies , pero com cau en diumenge seran 12 perque me la fan dilluns 19. Estic ja com un flam
Ara et toca esperar a la eco. Es fa etern tottt aiii!
Un.petonarro i de nou moltes felicitats. Segur que tot va genial!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 14, 2018 10:29 pm

Maneta!!! Moltes felicitats!!!! Ara a creure-ho.
Petita i Mele, ja queda menos!! Aixo dels simptomes es relatiu pero anima a pensar que sera q si!!

Entro rapid que estic al mobil i en perdo amb les entrades!!

Jo de moment adolorida de la puncio pero be!! En tenim 11 ovulets!! O sigui que molt be!! Pero com q portem a blasto a veure quants queden en el recompte final! Si no hi ha res dilluns transfer!

Una abraçada a totes!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dj. feb. 15, 2018 7:58 am

MIPUMKY esta molt be 11!!! Molts anims guapa. Ara a esperar levolucio ja ens vas informant. Ara nervis a tope!!! Molta sort!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dj. feb. 15, 2018 9:12 am

MANETA!!! FELICITATS!! Qué bé!! ole ole ole!! A cuidar-te i gaudir del positiu!!! :b-)))

MyPumuky, felicitats per aquets 11 campions!! Descansa i a esperar al costat del telèfon...que dur tantes esperes!!

Qué bé tantes bones notícies de bon matí!! :)
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dj. feb. 15, 2018 9:56 am

Enhorabona Maneta!!! Quin regla de Sant Valenti!!!! :p-)

MyPumky molt be aquests 11 ovuls segur que molts arrivaran a blasto!!! aquests dies son moolllttt llargs...

Petita29 no facis cas als sintomes pensa que amb un embraç normal no tens cap sintoma estrany aixi que... a mes he llegit per internet que gent amb mal a tot arreu ha sigut negatiu o positiu i gent sense sintomes igual... aixi que l'unic que ens queda es esperar i res mes...

Pel que fa a mi estic una mica com tu petita... ara si ara no... ara mal de warry ara mal de pits ara no... En principi avui m'haura de venir la regla no se de moment ni rastre pero com que tambe hi ha la medicacio no se si em vindra... de fet avui tinc mal als ronyons aixi que tot te pinta que no ha anat be!
En realitat estic molt desanimada ja que si no va be em planto aqui i sempre havia somiat tenir dos fills... pero no em puc queixar hi ha gent que no pot ni tenir-ne un no????

I les altres com aneu???

Apa noies petonets a totes!!!!
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dj. feb. 15, 2018 11:02 am

ei noies!!!!
Feia dies q ara no entrava i que guai!!!! Enhorabona Maneta per aquest positiu!!! No m'extranya que amb els nervis ni demanéssis res...jjjj >.-<:
Mipumky, molt bé!!!! L'espera es fa eterna...com t'entenc....però sigues positiva i paciència, 11 és un bon n° i segur que anirà bé. Ara a concentrar totes les energies a la transfe de dilluns.
Mele, Petita, no feu molt cas de símptomes, totes sóm diferents i no hi ha 2 casos iguals així que paciència. Molta molta energia positiva....a veure si els 2 són positius...
La veritat és q llegir bones notícies anima mooooolt!!!!
Jo he desconectat una miqueta i reconec q m'ha sentat genial, necessitava posar una mica de distància... Ara preparant-me per tornar-hi...
A veure si seguim penjant bones notícies i mica a mica totes ho aconseguirem, segur!!! :p-) :-()-)
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dj. feb. 15, 2018 12:15 pm

MIALOE moltbé aquest parón. Aquest és un tema molt feixuc a nivell personal per a totes. Carrega molt, i emocionalment quedes tocada la veritat. Jo sempre dic que només ho sap qui ho passa. I no em considero més mare que altres , per descomptat...però la meva forma d'arribar a ser-ho, no té res a veure amb la vía feliç i normal, i això és algo que ho portes ja dins, i no vol dir que quedis traumatizada ni res per l'estil eh!!!! Faltaria més,,,però el valor que li dónes a la "teva maternitat" és d'un caire diferent al de les mares que no saben que és això, per sort d'elles evidentment! ( enveja sana per suposat) Però sempre hem de pensar que hi ha coses pitjors a la vida. No queda altre.
Així que t'envio un sac d'ànims!! :ok:
MELE vec que estem igual amb psicosimptomes. Jo com vaig dir ahir igual. a dia 8 de la transfer i res en especial! i dic que estem igual també en el sentít que nosaltres ens hem donat ja aquesta última oportunitat per tornar a ser pares, perquè tot plegat crema massa emocional i economicament és una clatellada, tant a nivel personal com de parella, així que hem fet aquest cicle de FIV i creuant dits esperem que funcioni. Si és amb aquest embrió que hem posat genial, i sinó amb alguns dels 3 frigos que tenim. Però si cap d'ells si enganxa deixarem estar ja el tema i ens conscienciarem en disfrutar de la petita que vem poder aconseguir. Es resignació sí, però no puc asumir tot l'estres que comporta i viure pensant en guardar diners per fer mes intents...Em nego, perquè son diners que no disfruto amb la nena que tinc. i diners que podriem disfrutar els 3.
Tema regla jo no puc valorar mai, perquè fins que no deixo la progesterona no em ve la regla. És així de xaxi el meu úter! Fidel al progeffik!!! jejej , però si tú ets de les que et ve igualment, et desitjo que NO VINGUI DE CAP MANERA PERQUÈ SIGUI UN POSITIVASSOOO!!! Muakkk :-)(-:
i després del tostón vaig a posar el mode positivisme total home!!! :***: que la realitat és que tothom qui conec que passa per reproducció assistida ho acaba aconseguint tard o d'hora!!!! Així que a pensar en positiu.
Que ja plorem prou coi!!!
vinga a veure si anem omplint el post de POSITIUS !!!! I moltes panxes :-()) :-())
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dj. feb. 15, 2018 12:16 pm

MIPUMUKY com van els embris? t'han trucat ja??? aixxx quins nervis!!! :p-)
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dv. feb. 16, 2018 10:54 pm

Hola noies
Sóc bastant nova per aquí. Des de l'abril passat hem començat amb tot el tema de la reproducció 1r a mi em van trobar la reserva ovàrica una mica baixa. Després el meu home li han torbat un varicocele bilateral, a un teaticle de grau 1 i a l'altre de grau 3. A més porta 4 tongades d'antibiòtics perquè té un bacteri al semen que no li marxa. El doctor ens va dir qie segurament haurem de fer una icsis.... quin pal...i quin desànim...
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » ds. feb. 17, 2018 7:08 am

Lammac, si, és un bon pal quan aterres en aquest món que mai havies pensat que et tocaria trepitjar. Ànims.
Perdoneu no personalitzo mes qe al mobil es una caca.
Ego: ahir primer i ultim control, dimecres si tot va be posarem 2 congelats...
Ni analitiqes ni seguiment endometri... Suposo qe a la SS saben el que fan, però sembla tot tant pautat que no sé si és tant matemàtic! Bé, confiança i esperar.
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » ds. feb. 17, 2018 7:51 am

Bon dia noies!!

Maneta, quina alegria!!! La súper enhorabona per aquest positiu!!! :b-)))

Quant de moviment hi ha aquests dies per aquí!!

Petita i Mele, ja esteu a la recta final. Dilluns volem cantar dos positivassos!!
Mipumuky i Myca, que vagin molt bé les transfers.

No se si em deixo algú que ja estigui en beta-espera o a punt de transfer. Us vaig llegint pro estic bastant desconectada. Nosaltres anem fent passets poc a poc. De moment tornarem a fer analítiques i si tot està bé començarem de nou cicle de FIV a mitjans de Març. Voliem mirar altres clíniques pro al Marquès estem molt bé i a més al ser ‘repetidors’ ens fan alguns descomptes extra així que no crec que ens moguem.

I res, passeu un bon cap de setmana!! Molta màgia blanca i petonets a palades!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » ds. feb. 17, 2018 8:10 am

Myca gràcies pels ànims.
Felicitats a les que ja esteu emcarrilades i en bon camí del procés.
Vosaltres que domineu més el tema us volia preguntar dubtes. A veure si em podeu ajudar.
El fet que el tingu el semen amb un bacteri pot fregmentar els espermes. Què vol dir fragmentar? He vist que algunes heu fet proves per això, quines proves són? En el nostre cas creieu que serien convenients fer-les? Gràcies
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dl. feb. 19, 2018 8:22 am

Nenes negatiu! Aqui acava la meva aventura em quedo amb la petita que es la reina de la meva vida!!!

Petonets a totes i que es cumpleixin els vostres somnis que tard o d'hora arriven!!!

Petita tu que tal???
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dl. feb. 19, 2018 10:13 am

MELE quin greu. Ho sento moltissim! Jo ho sabré al migdia-tarda, m'han fet la beta a les 9'30h. Pero no noto res. Em temo lo pitjor...nomes mal de ronyons pero crec que es dhaver dormit malament. Aixi que sapiga us dic.una abraçada guapa.
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. feb. 19, 2018 10:34 am

Mele,

crec que fas bé. Jo també porto uns quants mesos sense permetre'm cap extra i poder estalviar al màxim, ja que la despesa final encara és indeterminada. I això crema bastant. Trobo que cal saber on parar. I si així ho heu decidit, trobo que està molt ben decidit, perquè t'entenc. Jo no tinc cap fill previ i crec que estiraré al màxim, però també m'he posat com a tope 2018. Si no surt, hi ha més coses a la vida, i ho hauré intentat. Però en cap cas s'acaba el món.
Modo ego, vaig ja pel tercer control i pel moment veuen '7 de ben macos' . Segueixo amb banderilles per la nit i orgalutran pel matí... tinc la panxa i els braços fets un colador. Però vaja, punció segurament divendres, a tot estirar dissabte.
Una abraçada a totes
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. feb. 19, 2018 11:35 am

Mele, quin greu....però que bé llegir-te tan tranquil·la i tan decidits a gaudir de la vida, clar que sí!!

Petita, tota la sort del món amb la beta! A veure la trucada, esperem llegir-te aviat.

AnnaToni, a tope aquests folis gorditos, ànims amb les punxades que queden, que ja queda poc! Estic amb tu en posar límits, nosaltres també ho hem parlat això. És veritat que el que creia que seria el meu límit fa un any l'he rebassat.... anem fent i entrem en unes dinàmiques que ens arrosseguen...però no podem perdre el món de vista i cal tenir el cap centrat, que això és molt dur i molt llarg!

Lammac, benvinguda i tan de bo tinguis una estada ben curta per aquí! Sento no poder-te ajudar perquè no ens han fet cap prova de factor masculí, només el cariotip... molta sort i ànims, que la lluita és llarga!

Modo ego: em trobo súper bé. La pastilla cada 12h es converteix en cada 13 o cada 10...(quin desastre!) es que estic tan relaxada que m'oblido!! Fins divendres no tinc control i el meu cap ha fet un reset total. Dijous tornaran els nervis segur, però de moment estic gaudint dels dies sense punxades ni trucades!

Petons guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::